Felter, volgens google enz.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:58 schreef demins het volgende:
Wat is de correcte achternaam van Milton? Ik zou het niet graag verkeerd spellen...
Jaap vertrouw ik voor geen meter.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:58 schreef scanman01 het volgende:
Huub en Natasia verdwenen... en Jaap zit bij Brian
FELTERquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:58 schreef demins het volgende:
Wat is de correcte achternaam van Milton? Ik zou het niet graag verkeerd spellen...
Die rechtse kan ook.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:57 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Helemaal links, die lelijke zeg maar...
Milton Felterquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:58 schreef demins het volgende:
Lekker he, je irriteren aan anderen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:59 schreef Desii het volgende:
En nou gaan ze roepen dat Huub zijn eigen glazen aan het ingooien is..... men, die Bean-rotzooi lokt het zelf allemaal uit door hem aanrander e.d te noemen.
ik spuug op dat zooitje.... (mijn bloed kookt)![]()
Zit half uur op de streams mee te kijken en bean heeft het weer voor elkaar
Dat zal wel niet, kunnen ze niet maken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:59 schreef milk-shake het volgende:
huub is weg??? volgens brain ..eric zijn eigen glazen in gegooit
hmm, voor wat?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:59 schreef milk-shake het volgende:
huub is weg??? volgens brain ..eric zijn eigen glazen in gegooit
ohoh huub exit??quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:59 schreef Disana het volgende:
Ik hoor iemand praten die geen miljonair is. Het klinkt te ver weg om te verstaan.
Eric niveau?????quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze zijn ook walgelijk.... maar dit is het enige wat nog aankomt.... een gesprek/discussie op niveau is er met BEAN niet te voeren.... waar ik Eric dan nog de meeste credits geef... die heeft nog iets van intellect.
Relax toch meissiequote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:59 schreef Desii het volgende:
mijn bloed kookt
Oeps, ik had alleen de eerste en de laatste 2 letters goed.quote:
Nathanael is gewoon gestruikeld. Als Brian echt hard zou uithalen dan wordt dat geen blauw plekje die pas de volgende dag te zien is.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:56 schreef soylent het volgende:
[..]
Nee blauwe plekken gaan niet zoals bij Nathanael
Die vormen zich over een langere periode en dan kun je toch niet echt bewijzen dat 't daardoor kwam
volgens mij zijn ze bezig met de aftiteling van het priogramma van eric dikebquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:59 schreef Disana het volgende:
Ik hoor iemand praten die geen miljonair is. Het klinkt te ver weg om te verstaan.
en begint het verhaaltje Milton/Natasia pas echtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:00 schreef blomst het volgende:
[..]
Dat zal wel niet, kunnen ze niet maken.
En zo wel dan stopt voor mij de kooi ook.
Er gaan er 2 steeds 2 voorbij hier, Ferner en Felter. Ik ben niet zo thuis in die scene, dus ik weet het niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:58 schreef demins het volgende:
Is de filmploeg die nog wat shotjes staat te maken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:59 schreef Disana het volgende:
Iedereen heeft het toch over Holeder? En daar heeft hij verder ook niets over gezegd.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:00 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Mensen dit gaat niet allemaal over Milton , anders was die streamlock er wel eerder! Het gaat erom dat Huub begon over Willem Holeder, en die zaak loopt nog , en dat is het probleem!
Hoe ze het iedere keer weer voor elkaar krijgen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:01 schreef Disana het volgende:
En beeld. En het gaat ineens over hoeren bestellen en Huubs liefde voor Lieke.
nou niet zo expliciet dat je wenst dat iemand dood gaat aan baarmoederhalskanker, sorry,quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:57 schreef mootie het volgende:
[..]
Gelukkig zegt Amanda dergelijke dingen nooit.
Is de ex van Natasia en de vader van de kinderen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:01 schreef Meganog het volgende:
[..]
Huub begon over de criminele vader (?) van Natasia.
Nou en? (is geen vraag aan jou hoor, redactie is kennelijk iemand monddood aan 't maken)quote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:01 schreef Meganog het volgende:
[..]
Huub begon over de criminele vader (?) van Natasia.
Whehe hij ziet eruit als Notorious BIGquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:01 schreef agter het volgende:
3e van links...en die rechter lijkt wel op brian ;-)
http://www.jurojin.info/index.php?q=gallery&g2_itemId=4139
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |