Als je goed had geluisterd had je gehoord toen Tilly zei dat Huub moest handelen naar zijn gevoel in zijn buik Huub toen antwoorde dat hij wist dat syl nog steeds achter hem stond, dat ze dat had geschreven.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:48 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Het zegt heel erg veel dat Huub geen enkel initiatief toont met Sylvia in contact te komen.
En andersom.
Ik kan me nauwelijks voorstellen dat die brief nà die walgelijke breuk met gevoelsmens Eric is geschreven.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:52 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Als je goed had geluisterd had je gehoord toen Tilly zei dat Huub moest handelen naar zijn gevoel in zijn buik Huub toen antwoorde dat hij wist dat syl nog steeds achter hem stond, dat ze dat had geschreven.
dus hij zal heus nog wel contact hebben![]()
18 maanden zwanger.... dat lijkt me inderdaad iemand van niveautje Brian.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:55 schreef Peter6000 het volgende:
Brian heeft een brief van een fan.![]()
Iemand is 18 maanden zwanger, en als het een jongetje wordt gaat hij Brian heten.![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:55 schreef Peter6000 het volgende:
Iemand is 18 maanden weken zwanger, en als het een jongetje wordt gaat hij Brian heten.![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:55 schreef mootie het volgende:
[..]
18 maanden zwanger.... dat lijkt me inderdaad iemand van niveautje Brian.
Olifanten zijn anders mooie diertjesquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:55 schreef mootie het volgende:
[..]
18 maanden zwanger.... dat lijkt me inderdaad iemand van niveautje Brian.
Je hebt ze echt niet meer allemaal op een rijtje, hè?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:55 schreef Peter6000 het volgende:
Iemand is 18 maanden zwanger, en als het een jongetje wordt gaat hij Brian heten.![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:53 schreef akveor het volgende:
Gelukkig deze heeft het laagste nummer..... de ander kan dicht...
Ze zit toch ook nog steeds in het huis? dat lijkt me Amandeltjes maatstafquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:56 schreef mootie het volgende:
Amanda ziet er nog steeds niks fouts in dat ze een naaldhak in Huub heeft geprikt.
Het is een beetje onleesbaar.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:58 schreef ericahysterica het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:53 schreef robert2006 het volgende:
quote]Op vrijdag 8 juni 2007 14:46 schreef Ning het volgende:
nee tuurlijk niet logisch toch als het nou een mes was geweest ofzoquote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:56 schreef mootie het volgende:
Amanda ziet er nog steeds niks fouts in dat ze een naaldhak in Huub heeft geprikt.
sorry kwam van die andere cosquote:
Geniale edit!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:55 schreef Peter6000 het volgende:
Iemand is 18 maanden behanger, en als het een jongetje wordt gaat hij Brian heten.![]()
Wie komt er binnen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:00 schreef mootie het volgende:
Lekker van dat bezoek wat gewoon binnen komt lopen![]()
Ik vind het altijd zo fijn om te zien dat je nooit over iemand oordeelt aangezien je zelf mordicus tegen oordelen bent.quote:
moet je man op dieet dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:02 schreef johngrisham het volgende:
zou ik een foto mogen hier
van die dikkop met blauwe shirt
weet niet wie het is maar ken hem
kan ik hem mn man ff laten zien vanavond
Jij hebt ook een IQ kiezelsteentje en een diploma in IVBO figuurzagen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:02 schreef johngrisham het volgende:
Eric Dikhep uit Big Dietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:02 schreef johngrisham het volgende:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:02 schreef johngrisham het volgende:
Erik Dikeb van Big Diët.quote:
Bij het leveren van commentaar op streams mag zo`n opmerking.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:02 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik vind het altijd zo fijn om te zien dat je nooit over iemand oordeelt aangezien je zelf mordicus tegen oordelen bent.![]()
wanneer doet erik daar weer aan mee?quote:
Kom op zeg doe is normaalquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Bij het leveren van commentaar op streams mag zo`n opmerking.
De weerzinwekkende schofterige persoonlijke aanval van Petraa bevindt zich op een geheel ander niveau.
Ik hoop dat jij snel je bek dichthoudt, want ik begin onderhand genoeg van je te krijgen, we zitten hier in de COS en niet in de SC.
owquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
De weerzinwekkende schofterige persoonlijke aanval van Petraa bevindt zich op een geheel ander niveau.
Ik hoop dat jij snel je bek dichthoudt, want ik begin onderhand genoeg van je te krijgen, we zitten hier in de COS en niet in de SC.
Ik meende al wat een bekende kop.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:01 schreef beequeen het volgende:
Zo te zien heeft Big Diët Erik niet echt goed gedaan.
Wat had jou TT dan te maken met de streams?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik ga wel weer Libelles lezen danquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:04 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Programma bestaat niet meer, is te zien ook.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:04 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
wanneer doet erik daar weer aan mee?
of op Mamjo daar zijn ze gek op dat soort negatieve misselijke berichten om de boel op te juinen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:05 schreef getl0st het volgende:
[..]
Wat had jou TT dan te maken met de streams?ga lekker dwarsliggen op VOL ofzo
Jawel hoor 3 cola lightquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:06 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
of op Mamjo daar zijn ze gek op dat soort negatieve misselijke berichten om de boel op te juinen.
OT waarom krijgen die mensen niets te drinken aangeboden?
Nee, dit geeft blijk van een zeer intellectuel persoon welke de nobelprijs voor alles eigenlijk al lang in z'n binnenzak heeft zitten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:04 schreef burtbeej het volgende:
[..]
Jij hebt ook een IQ kiezelsteentje en een diploma in IVBO figuurzagen.
oh gelukkig ik wilde al in de auto stappenquote:
versprak ze zich laatst niet dat ze eigenlijk 24 was ofzoquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:08 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dat iemand van 19 er zo oud uit kan zien...
Hoort dat niet alsnog 42 te zijn?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:09 schreef Mani89 het volgende:
[..]
versprak ze zich laatst niet dat ze eigenlijk 24 was ofzo
PM retour voor Leandra...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:02 schreef Leandra het volgende:
Akveor, je hebt PM....
Ze hebben het script voor vandaag hier op Fok nog niet aangeleverd.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:17 schreef Twarres het volgende:
Ik kan gelukkig weer gaan werken..
Of gebeurt er nog iets spannends?
Ja heerlijk, een schapekop, nep plek haar een loenzende blik en afgekloven lipjes....Echt wat je noemt een toppertje....quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:20 schreef milk-shake het volgende:
[..]
echt niet ..........blijf lekker..............![]()
Dus dit is het punt waarop ik het best kan gaan betalenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:21 schreef SiRojK het volgende:
A streamers dream becomes truth
Wat is de draagtijd vanolifanten ook al weer?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:55 schreef Peter6000 het volgende:
Iemand is 18 maanden behanger, en als het een jongetje wordt gaat hij Brian heten.![]()
"quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:11 schreef Day het volgende:
Even een mededeling tussendoor:
Ik ben het onderlinge gekijf spuug- en spuugzat.
Vanaf NU wordt er op een normale manier hier gepost, persoonlijke aanvallen blijven achterwege, off topic gezeur mag naar de SC, voor elke racistische post wordt een ban aangevraagd!
Het is hier geen kindercrèche! Jullie houden je aan de FOK!policy of gaan maar ergens anders posten. Het is nu echt genoeg geweest!![]()
En aangezien ze volgens mij de taarten niet fysiek controleren zou ik aan de binnenkant wat vettige rijpe maaien stoppen die op het punt staan uit te komen!!!quote:
Gooit het er asjeblieft uit.... we zitten niet te wachten tot je para wordt en doordraait en ons fysiek te lijf wil gaan...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Kan je beter aan mij sturen, je begrijpt niet wat ik nu doormaak![]()
kom op wij lib dames steunen elkaarquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:25 schreef mootie het volgende:
[..]
Kan je beter aan mij sturen, je begrijpt niet wat ik nu doormaak![]()
en daarom blader ik nu in mijn nieuwe libellequote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:25 schreef demins het volgende:
[..]
"
En dat was nog maar "een mededeling tussendoor".......![]()
Dat zijn meer dan 550.000 hollandse florijnen... en zo te zien heeft Eric dat goed besteed....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:28 schreef mootie het volgende:
250.000 heeft de pizzahut opgeleverd...... ook niet veel eigenlijk toch?
en ik in de Beau monde...................quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:28 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
en daarom blader ik nu in mijn nieuwe libelle
Een dikke pens zo te zien... dan maar liever geen kut lied en wat armer , maar stuk beweeglijkerquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:29 schreef milk-shake het volgende:
erik gaat ff opscheppen wat ie allemaal overgehouden heeft aan liedje "de pizzahut"
Dat geldt alleen voor Huub, of ook voor de andere bewoners?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:32 schreef Peter6000 het volgende:
Dit is de toekomst van Huub, wanhopig teren op populariteit van vroeger.
Dus pas maar opquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:25 schreef demins het volgende:
[..]
"
En dat was nog maar "een mededeling tussendoor".......![]()
Alleen voor Huub.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat geldt alleen voor Huub, of ook voor de andere bewoners?
heb af en toe wel de neiging om te stoppen met die "waanzin" van dgk...maar ja ...dan zijn er weer mensen hier...op fok ...die het toch weer leuk maken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:33 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ach nog twee en een half jaar streamen...moet lukken![]()
![]()
Niet voor jaap iigquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:35 schreef milk-shake het volgende:
[..]
heb af en toe wel de neiging om te stoppen met die "waanzin" van dgk...maar ja ...dan zijn er weer mensen hier...op fok ...die het toch weer leuk maken.![]()
![]()
![]()
Waarom zou dat niet voor bijvoorbeeld een Brian, Jaap of Amanda gelden?quote:
Omdat die nooit zo popi geweest zijn misschien?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet voor bijvoorbeeld een Brian, Jaap of Amanda gelden?
Jaap is toch ook populair?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:42 schreef PC eend het volgende:
Omdat die nooit zo popi geweest zijn misschien?![]()
En wij hebben geen zin in BEAN.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:49 schreef 2live het volgende:
BEAN wil dat iedereen zijn spullen terug krijgt. Ze hebben er geen zin meer in.
Het is ook verder niet de bedoeling dat er mensen uit huis gaan natuurlijk!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:49 schreef beequeen het volgende:
Natasja en Dellie begrijpen niet dat er spelinfo via de site van Huub binnenkomt, zo oneerlijk.
En het is toch ook heel normaal dat ze Eric in hun kamp hebben opgenomen. Dat is zo logisch, je laat iemand toch niet zomaar vallen, ook al mocht je die persoon in de eerste instantie niet, zo zitten ze niet in elkaar.![]()
Het ging toch over wanhopig teren op populariteit van vroeger.quote:
Nee, de info die zij via 'het personeel' binnen krijgen is eerlijk, willen ze zeggen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:49 schreef beequeen het volgende:
Natasja en Dellie begrijpen niet dat er spelinfo via de site van Huub binnenkomt, zo oneerlijk.
En het is toch ook heel normaal dat ze Eric in hun kamp hebben opgenomen. Dat is zo logisch, je laat iemand toch niet zomaar vallen, ook al mocht je die persoon in de eerste instantie niet, zo zitten ze niet in elkaar.![]()
Dus nu even doorzetten. Ze slapen slecht, zijn prikkelbaar, met de dag meer paranoide. Het gaat de goeie kant op.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:49 schreef 2live het volgende:
BEAN wil dat iedereen zijn spullen terug krijgt. Ze hebben er geen zin meer in.
Dat las ik er wel uitquote:
Maakt niet uit, bij het volgende incident zijn ze weer zo pissig dat ze dingen gaan rauschen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:52 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dus nu even doorzetten. Ze slapen slecht, zijn prikkelbaar, met de dag meer paranoide. Het gaat de goeie kant op.
nee joh, brian spreekt net met huub af dat ze na het ruzie maken straks de spullen teruggeven.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:52 schreef Meganog het volgende:
[..]
Dus nu even doorzetten. Ze slapen slecht, zijn prikkelbaar, met de dag meer paranoide. Het gaat de goeie kant op.
Met wie spreekt Brian dat af?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:51 schreef 2live het volgende:
kut, brian spreekt af dat ze eerst ruzie gaan maken en dan uiteindelijk alles weer terug geven aan elkaar. Spreken ze gezamenlijk af.
met de hele groep, iedereen stemt in. Nou die ruzie hoef je dus niet te kijken. Ze denken dat het een mooi shot oplevert; alle spullen uitstallen op tafel.quote:
Weer geen reden om streams aan te schaffen. Wat jammer nu tochquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:54 schreef 2live het volgende:
met de hele groep, iedereen stemt in. Nou die ruzie hoef je dus niet te kijken. Ze denken dat het een mooi shot oplevert; alle spullen uitstallen op tafel.
Natasja , Eric en Dellie.quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weer geen reden om streams aan te schaffen. Wat jammer nu toch.
Na zo'n belediging geeft je toch niet de spullen terug....? Als er iemand niet tegen kan is het Amanda.... dus doorzetten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Natasja , Eric en Dellie.
Dellie begint direct tegen Lieke. Tietloze kerel met je vette poten en armen. Als Dellie er zo uit gaat zien, mag voor haar de stekker eruit.
Ze stink ook naar dode rat. Best gezellig voor het bezoek.
Ik zag net een foto van Amanda naast Lieke in de gym. En als er iemand van die twee vette poten heeft gecreëerd is het Amanda wel. Met d'r plofkop, compleet met ontplofte zwabber.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:56 schreef beequeen het volgende:
Dellie begint direct tegen Lieke. Tietloze kerel met je vette poten en armen. Als Dellie er zo uit gaat zien, mag voor haar de stekker eruit.
daarna ook met huub en lieke, maar wel eerst ruzie maken zei brian.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:56 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik durfde deze niet te plaatsen.quote:
Krijg meer het idee dat het in opdracht is van achter... en Brian die het voorstelt... daar ga je toch nooit op in anders?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:57 schreef 2live het volgende:
[..]
dat ze het gewoon staan af te spreken ook. Huub stemde wel heel snel in, dus mss dat hij straks gewoon zijn momentje pakt en dus helemaal niks gaat teruggeven.
Wat een taakopvatting, en dat bij een programma dat zo zwaar onder vuur ligt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:54 schreef akveor het volgende:
Lieke blijft een tietloze vent volgens Amanda.... Lieke: Je zit nu 4 maanden in de villa en je bet 8 kilo zwaarder.
Ik snap niet dat Huub en Lieke eventueel de spullen gaan teruggeven? Volgens mij staan ze met zijn 2 sterker dan BEAN. Vast opdracht van achter. Het is bijna weekend en de redaktie heeft wel wat beters te doen met het mooie weer dan de wannabee miljonairs in de gaten te houden.
Zelfs in de libelle is er zo een rubriek toch?quote:
ik geloof nooit dat huub en lieke hieraan mee gaan werken. BEAN heeft er meer problemen mee dan zij.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Krijg meer het idee dat het in opdracht is van achter... en Brian die het voorstelt... daar ga je toch nooit op in anders?
Houdt ze van de straatquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:54 schreef akveor het volgende:Vast opdracht van achter. Het is bijna weekend en de redaktie heeft wel wat beters te doen met het mooie weer dan de wannabee miljonairs in de gaten te houden.
Ik vond 'm zo vies.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:00 schreef petraa het volgende:
[..]
Hoezo niet ??? Mogen deze foto;s niet dan ?![]()
Lieke heeft in haar eentje binnen anderhalve week BEAN behoorlijk gesloopt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:57 schreef akveor het volgende:
[..]
Na zo'n belediging geeft je toch niet de spullen terug....? Als er iemand niet tegen kan is het Amanda.... dus doorzetten.
Ze is wel goed bezig, met als hoogtepunt dat moddergevecht gisteravond.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:01 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieke heeft in haar eentje binnen anderhalve week BEAN behoorlijk gesloopt.![]()
BEAN ziet dat waarschijnlijk heel anders... zij zijn zo sterk met z'n vieren.... het zou met niet verbazen als BEAN heeft lopen janken achter. Want het doet Lieke en Huub weinig.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:01 schreef FdW het volgende:
[..]
Lieke heeft in haar eentje binnen anderhalve week BEAN behoorlijk gesloopt.![]()
Het zou wel eens een heel vroege indian summer kunnen worden.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:04 schreef 2live het volgende:
huub en natas zitten samen te lachen om alle spullen die gerausd zijn van elkaar
Dat was een ongelijke strijdquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:02 schreef 2live het volgende:
[..]
Ze is wel goed bezig, met als hoogtepunt dat moddergevecht gisteravond.![]()
En jij al kroos slurpend op de eretribune.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Dat was een ongelijke strijd
Daarom hoop ik binnekort op Brian vs Huub![]()
Er bestaan afgelegen klinieken in prachtige natuurgebieden voor mensen met jouw ziektebeeld! Zoek er eens een op!quote:
Waarom was dat een ongelijke strijd dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik hoop het, kom al klaar op het idee dat Brian hem modder laat etenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:07 schreef FdW het volgende:
[..]
En jij al kroos slurpend op de eretribune.![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:08 schreef Kinga het volgende:
[afbeelding]
Ik neem aan dat die gephotoshopt is?
ja heel ongelijk vooral die van daarvoor. met zijn drieen tegen 1 of was het 4 tegen 1?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:06 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik mag het fokking hopen ik zie een kale sneequote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:08 schreef Kinga het volgende:
[afbeelding]
Ik neem aan dat die gephotoshopt is?
Racist! Dit gaat je een ban kosten! Day heeft je gewaarschuwd...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:05 schreef FdW het volgende:
[..]
Het zou wel eens een heel vroege indian summer kunnen worden.![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:10 schreef demins het volgende:
[..]
Racist! Dit gaat je een ban kosten! Day heeft je gewaarschuwd...
Mannen en vrouwen zitten ook in aparte klassesquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:09 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Waarom was dat een ongelijke strijd dan?
Ze schijnen allebij hetzelfde te wegen. En voor zover ik weet gaat het bij worstellen toch echt op gewichtsklassen.
stofzuigen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:10 schreef ericahysterica het volgende:
zo mijn libelle is uit nu even wat zaken gaan doen om het intellect te prikkelen
Misschien kun jij als oudgediende samen met verloofde KZ een goed woordje voor me doen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:10 schreef demins het volgende:
[..]
ik denk voornamelijk voor huub, hij heeft immers verklaard dat DGK zijn totale leven is, niets meer niets minder. en alles moet wijken voor DGKquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:10 schreef demins het volgende:
[..]
Ik heb alleen het filmpje gezien, daar was het ook 1 tegen 1quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:10 schreef itsme het volgende:
[..]
ja heel ongelijk vooral die van daarvoor. met zijn drieen tegen 1 of was het 4 tegen 1?![]()
Persoonlijk zie ik nog steeds liever een afgetraint vrouwelijk lichaam dan zo een volgevreten volgezopen propje...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:12 schreef PC eend het volgende:
[..]
Mannen en vrouwen zitten ook in aparte klasses![]()
Je kan de rest geloven ze gingen met minimaal 3 tegen lieke te keer gisteravond en niet eens alleen verbaal.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:13 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb alleen het filmpje gezien, daar was het ook 1 tegen 1
Op die foto lieverd, op die foto...quote:
Lieke laat niets zien als ze gaat douchequote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:16 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Je kan de rest geloven ze gingen met minimaal 3 tegen lieke te keer gisteravond en niet eens alleen verbaal.
En op je vorige opmerking maak ik op dat volgens jou lieke een man zou zijn. Volgens mij moet je dan toch echt een keer beter opletten als ze weer gaat douchen
Latente homoquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Persoonlijk zie ik nog steeds liever een afgetraint vrouwelijk lichaam dan zo een volgevreten volgezopen propje...
haha ja blonT momentjequote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:16 schreef demins het volgende:
[..]
Op die foto lieverd, op die foto...(en kutwijf is ook niet zonder reden gekozen)
Met dank aan een meneer scanman en bright_side_of_life_quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Lieke laat niets zien als ze gaat douche![]()
Aha die had ik dus gemist, die van vannacht heb ik wel gezien!!!! Maar Lieke is altijd heel preuts als ze gaat douche dus dacht geen pics van haar.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:20 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Met dank aan een meneer scanman en bright_side_of_life_
SCANMAN!!! TIETUH!!! # 2
Noem het beschaafd ipv preuts.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Aha die had ik dus gemist, die van vannacht heb ik wel gezien!!!! Maar Lieke is altijd heel preuts als ze gaat douche dus dacht geen pics van haar.![]()
ik lul me er maar onderuit door te zeggen dat ik een volgevreten propje benquote:
amanda is wel veel dikker geworden valt dan op.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:20 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Met dank aan een meneer scanman en bright_side_of_life_
SCANMAN!!! TIETUH!!! # 2
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
ik lul me er maar onderuit door te zeggen dat ik een volgevreten propje ben
Dat bokspartijtje was overtuigender.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:27 schreef Gigageil het volgende:
UUuhhhhh Liekuhhhhh Ummuuuhhh En Natasia ging uuuhhhhh ,Huub ginguuhhhhh , ennuuhhhhh toenuuuhhhhh Ummuuuhhhh Amandaaaa ging ook uuuuhhhhhh , en toeneuhhhh
Man man, die mongool heeft echt een spraakgebrek![]()
![]()
Weet meneer de voorspellert dan ook precies wanneer?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:30 schreef petraa het volgende:
Erik Dikeb wist vanaf het begin dat dit programma een succes zou worden.
dan zal die van huub ongeveer zo gaan:quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:26 schreef akveor het volgende:
Brian z'n promootje gaat over sporten... dat ie in de paardenbak wil uitmaken dmv een gevecht wie de winnaar van DGK word.....
Slieke wordt genoemd....Huub is tegen homo's.... Jaap: Kots, stront...
Brian houdt van trainen en sporten en zit er AL 8 maanden.
Nou Brian top promo.
Mij best, maar het blijft preuts!quote:
Om de een of andere reden kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat er in je post een lichte antipatie jegens Huub aanwezig isquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
dan zal die van huub ongeveer zo gaan:
Het gaat over zuipen, hij wil in de paardenbak dmv een zuipfestijn bepalen wie de winnaar wordt (last man standing)....
Amanda de stoephoer word genoemd....brian is een wifebeater en een conjo...
Huub houdt van drinken en zuipen en zuipt al maanden te weinig.
Nou Huub top promo
Het kan best zijn dat hij zichzelf daar ook om haat en daarom zo destructief bezig isquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:40 schreef petraa het volgende:
B: Huub is een homohater, de 10 dagen dat hij nu bezig is Erik uit te schelden is niet meer tegen Erik gericht, maar tegen alle homo's. Ja duuhhh vandaar dat hij Erik kwam helpen met de date.
had dan net ff gkeken dan had je geweten hoe zijn promo was geworden; d'r klopt nou niet veel van.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het gaat over zuipen, hij wil in de paardenbak dmv een zuipfestijn bepalen wie de winnaar wordt (last man standing)....
Nou Huub top promo
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:38 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Om de een of andere reden kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat er in je post een lichte antipatie jegens Huub aanwezig is![]()
Ik heb nog steeds geen streamsquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:42 schreef 2live het volgende:
[..]
had dan net ff gkeken dan had je geweten hoe zijn promo was geworden; d'r klopt nou niet veel van.![]()
Mitch citeert mij!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:41 schreef ericahysterica het volgende:
http://www.mitchmasters.nl/weblog
mitch vertelt over gisteren op zijn log
Super geschreven door Mitchquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:41 schreef ericahysterica het volgende:
Dit vul jij in? Net als een eerdere post waar iemand zegt dat ie voor Huub denkt. Man wat heb je een Huub obsessie...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou Huub top promo
Dan zou hij zijn shirt wel voor de monitor houdenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:51 schreef beequeen het volgende:
Japio plaatst een post op zijn blog en wil niet dat de camera meekijkt.
[afbeelding]
Het overbekende programma ''Klip en Klaar'' van Erik Dikeb.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:54 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Met welk programma zijn ze nu bezig???
Ehhh als het zo overbekend is, waarom heb ik er dan nog nooit van gehoord?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het overbekende programma ''Klip en Klaa'' van Erik Dikeb.![]()
Ik heb een huub obsessiequote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Dit vul jij in? Net als een eerdere post waar iemand zegt dat ie voor Huub denkt. Man wat heb je een Huub obsessie...
Die van Brian kon je realtime on cam zien.
Maar als je bedoelt dat Huub agressie in zich heeft en dat dat er vooral uitkomt als ie gedronken heeft kan ik het wel met je eens zijn.
Ik ken het ook nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehhh als het zo overbekend is, waarom heb ik er dan nog nooit van gehoord?![]()
Schat, ik heb er ooit nog nooit van gehoord, iets van een regionale zender.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehhh als het zo overbekend is, waarom heb ik er dan nog nooit van gehoord?![]()
Mitch leest hier dus, want hij heeft voor het moddergevecht een cap van BSOL gebruiktquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:41 schreef ericahysterica het volgende:
Almere, de bloemenbuurt!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:59 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Wordt dat ergens uitgezonden ? :S
Het zelfde had ik hier ook... maar zelf hou ik gewoon niet van het spelletje dat Brian probeert te spelen... Huub is ook vaak een agressieve etterbak eerste klas...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb een huub obsessie
Al vanaf het begin mocht ik hem niet itt de heersende mening hier, maar mijn obsessie is voornamelijk voortgekomen juist uit die heersende mening hier (over obsessie gesproken).
Zolang ik nog mensen op het verkeerde pad zie, vervolg ik mijn krijstocht![]()
Dat werd tijd.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:04 schreef demins het volgende:
Volgens mij heeft Eric de toneelhaak gekregen!
Denk het niet, hij is toch net een eigen onderneming begonnen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:08 schreef FuTilE het volgende:
Nah, da's duidelijk... Eric gaat eruit en Mitch komt erin..
Alsjeblieft niet weer een nicht. Een leuke meid als Safaa is veel interessanter...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:08 schreef FuTilE het volgende:
Nah, da's duidelijk... Eric gaat eruit en Mitch komt erin..
Safaa zie ik ook helemaal zitten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:09 schreef FdW het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet weer een nicht. Een leuke meid als Safaa is veel interessanter...![]()
Ik dacht dat Mitch het zo druk had.... maar wel ellenlange verhalen op z'n blog....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:45 schreef 2live het volgende:
Ik wilde dan ook toch een paar meningen (vaste Fok.Forum leden) van derde publiceren, om de goede vrede te bewaren heb ik maar niet alle scheldwoorden etc. laten zien en dit is echter maar een kleine greep uit het aantal meningen van anderen.
bron; MitchMasters
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:09 schreef FdW het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet weer een nicht. Een leuke meid als Safaa is veel interessanter...![]()
http://www.cocqbeheer.nl/quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:08 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Denk het niet, hij is toch net een eigen onderneming begonnen?
Ik wil Sylvia terug... ijdele hoop ik weet het...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:11 schreef johngrisham het volgende:
hahaha smeric wordt getoneelhaakt
ole ole ole
Of een écht intelligent persoon, natuurlijk. Iemand die ze met de juiste subtiele spelletjes allemaal naar de rand van de afgrond kan driijven...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:09 schreef FdW het volgende:
[..]
Saffaa vond ik ook behoorlijk ordi, die kan zo in de schreew- en krijsgroep.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:13 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Of een écht intelligent persoon, natuurlijk. Iemand die ze met de juiste subtiele spelletjes allemaal naar de rand van de afgrond kan driijven...![]()
Dat moeten ze vooral doen... dan wordt eindelijk eens het ruk en pijp verhaal rechtgetrokken...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:13 schreef CoT het volgende:
Ze gaan Huub aanrander noemen? Beetje omekeerde wereld![]()
![]()
Eric heeft er ook geen zin, logisch![]()
"De Directie"quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:12 schreef FdW het volgende:
[..]
http://www.cocqbeheer.nl/
Zegt genoeg...., zie ook over ons en contact.
Die hebben we al, onze hemelse..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:13 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Of een écht intelligent persoon, natuurlijk. Iemand die ze met de juiste subtiele spelletjes allemaal naar de rand van de afgrond kan driijven...![]()
Precies, leuk voor 2 dagen, dna heb je het wel weer gezien...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Saffaa vond ik ook behoorlijk ordi, die kan zo in de schreew- en krijsgroep.![]()
Alsof een écht intelligent persoon niks beters te doen heeft dan de villa in te gaan! Als hij/zij ook kan streamen 24/7?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:13 schreef FuTilE het volgende:
[..]
als 2 mannen hem beschuldigen van aanrandingals als hij uitgespeeld is kan zweverik ondervinden wat in detentie zitten werkelijk inhoudtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:06 schreef Disana het volgende:
Ik voel me hier in een gevangenis met alles erop en eraan. Ik voel me een gedetineerde.
Klinkt inderdaad veelbelovend.
Die Lieke die gisteren in haar bikini in de modder lag te zwijnen? Oh ja...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:15 schreef FdW het volgende:
[..]
Die hebben we al, onze hemelse.... ,LIEKE ...
![]()
Maar momenteel is het 4 tegen 2 (Jaap staat op zichzelf). Safaa was pro-Huub. Lieke en hij kunnen wel een schreeuwlelijk aan hun zijde gebruiken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:15 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Precies, leuk voor 2 dagen, dna heb je het wel weer gezien...
Uhhh sorry.... welk hoogtepunt....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:16 schreef mootie het volgende:
Ow Eric vermoedt dat ie zelfs al IETSJE over zijn hoogtepunt heen is![]()
Oeiquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:16 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
als 2 mannen hem beschuldigen van aanrandingals als hij uitgespeeld is kan zweverik ondervinden wat in detentie zitten werkelijk inhoudt![]()
en vergeet niet datquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:16 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
als 2 mannen hem beschuldigen van aanrandingals als hij uitgespeeld is kan zweverik ondervinden wat in detentie zitten werkelijk inhoudt![]()
Goh, ik heb alleen maar een aaneenschakeling van dieptepunten gezien.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:16 schreef mootie het volgende:
Ow Eric vermoedt dat ie zelfs al IETSJE over zijn hoogtepunt heen is![]()
helaas wel meerderjarig voor de wet.....En joost mag weten welke aangiften er nog worden gedaan vanuit jongens die in het verleden aangerand zijnquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:18 schreef akveor het volgende:
[..]
en vergeet niet datric een 19 jarig jongetje uitnodigde...
Ze onderneemt dingen, is bezig, sloopt BEAN, heeft zeer subtiele opmerkingen die aankomen, is goed in mind-fucking door in haar eentje bij de aso's te gaan zitten, enz.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:17 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Die Lieke die gisteren in haar bikini in de modder lag te zwijnen? Oh ja...![]()
dat is wat overdreven want het is niet moeilijk om in DGK boven het maaiveld uit te steken maar ik moet zeggen dat jij het vanaf het begin wel juist ingeschat hebtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:21 schreef FdW het volgende:
[..]
Ze onderneemt dingen, is bezig, sloopt BEAN, heeft zeer subtiele opmerkingen die aankomen, is goed in mind-fucking door in haar eentje bij de aso's te gaan zitten, enz.
Intelligenter en actiever dan Lieke is absoluut niet haalbaar.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |