Denk het niet, hij is toch net een eigen onderneming begonnen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:08 schreef FuTilE het volgende:
Nah, da's duidelijk... Eric gaat eruit en Mitch komt erin..
Alsjeblieft niet weer een nicht. Een leuke meid als Safaa is veel interessanter...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:08 schreef FuTilE het volgende:
Nah, da's duidelijk... Eric gaat eruit en Mitch komt erin..
Safaa zie ik ook helemaal zitten.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:09 schreef FdW het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet weer een nicht. Een leuke meid als Safaa is veel interessanter...![]()
Ik dacht dat Mitch het zo druk had.... maar wel ellenlange verhalen op z'n blog....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:45 schreef 2live het volgende:
Ik wilde dan ook toch een paar meningen (vaste Fok.Forum leden) van derde publiceren, om de goede vrede te bewaren heb ik maar niet alle scheldwoorden etc. laten zien en dit is echter maar een kleine greep uit het aantal meningen van anderen.
bron; MitchMasters
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:09 schreef FdW het volgende:
[..]
Alsjeblieft niet weer een nicht. Een leuke meid als Safaa is veel interessanter...![]()
http://www.cocqbeheer.nl/quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:08 schreef TiNo_Flo het volgende:
[..]
Denk het niet, hij is toch net een eigen onderneming begonnen?
Ik wil Sylvia terug... ijdele hoop ik weet het...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:11 schreef johngrisham het volgende:
hahaha smeric wordt getoneelhaakt
ole ole ole
Of een écht intelligent persoon, natuurlijk. Iemand die ze met de juiste subtiele spelletjes allemaal naar de rand van de afgrond kan driijven...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:09 schreef FdW het volgende:
[..]
Saffaa vond ik ook behoorlijk ordi, die kan zo in de schreew- en krijsgroep.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:13 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Of een écht intelligent persoon, natuurlijk. Iemand die ze met de juiste subtiele spelletjes allemaal naar de rand van de afgrond kan driijven...![]()
Dat moeten ze vooral doen... dan wordt eindelijk eens het ruk en pijp verhaal rechtgetrokken...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:13 schreef CoT het volgende:
Ze gaan Huub aanrander noemen? Beetje omekeerde wereld![]()
![]()
Eric heeft er ook geen zin, logisch![]()
"De Directie"quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:12 schreef FdW het volgende:
[..]
http://www.cocqbeheer.nl/
Zegt genoeg...., zie ook over ons en contact.
Die hebben we al, onze hemelse..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:13 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Of een écht intelligent persoon, natuurlijk. Iemand die ze met de juiste subtiele spelletjes allemaal naar de rand van de afgrond kan driijven...![]()
Precies, leuk voor 2 dagen, dna heb je het wel weer gezien...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:15 schreef mootie het volgende:
[..]
Saffaa vond ik ook behoorlijk ordi, die kan zo in de schreew- en krijsgroep.![]()
Alsof een écht intelligent persoon niks beters te doen heeft dan de villa in te gaan! Als hij/zij ook kan streamen 24/7?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:13 schreef FuTilE het volgende:
[..]
als 2 mannen hem beschuldigen van aanrandingals als hij uitgespeeld is kan zweverik ondervinden wat in detentie zitten werkelijk inhoudtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:06 schreef Disana het volgende:
Ik voel me hier in een gevangenis met alles erop en eraan. Ik voel me een gedetineerde.
Klinkt inderdaad veelbelovend.
Die Lieke die gisteren in haar bikini in de modder lag te zwijnen? Oh ja...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:15 schreef FdW het volgende:
[..]
Die hebben we al, onze hemelse.... ,LIEKE ...
![]()
Maar momenteel is het 4 tegen 2 (Jaap staat op zichzelf). Safaa was pro-Huub. Lieke en hij kunnen wel een schreeuwlelijk aan hun zijde gebruiken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:15 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Precies, leuk voor 2 dagen, dna heb je het wel weer gezien...
Uhhh sorry.... welk hoogtepunt....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:16 schreef mootie het volgende:
Ow Eric vermoedt dat ie zelfs al IETSJE over zijn hoogtepunt heen is![]()
Oeiquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:16 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
als 2 mannen hem beschuldigen van aanrandingals als hij uitgespeeld is kan zweverik ondervinden wat in detentie zitten werkelijk inhoudt![]()
en vergeet niet datquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:16 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
als 2 mannen hem beschuldigen van aanrandingals als hij uitgespeeld is kan zweverik ondervinden wat in detentie zitten werkelijk inhoudt![]()
Goh, ik heb alleen maar een aaneenschakeling van dieptepunten gezien.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:16 schreef mootie het volgende:
Ow Eric vermoedt dat ie zelfs al IETSJE over zijn hoogtepunt heen is![]()
helaas wel meerderjarig voor de wet.....En joost mag weten welke aangiften er nog worden gedaan vanuit jongens die in het verleden aangerand zijnquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:18 schreef akveor het volgende:
[..]
en vergeet niet datric een 19 jarig jongetje uitnodigde...
Ze onderneemt dingen, is bezig, sloopt BEAN, heeft zeer subtiele opmerkingen die aankomen, is goed in mind-fucking door in haar eentje bij de aso's te gaan zitten, enz.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:17 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Die Lieke die gisteren in haar bikini in de modder lag te zwijnen? Oh ja...![]()
dat is wat overdreven want het is niet moeilijk om in DGK boven het maaiveld uit te steken maar ik moet zeggen dat jij het vanaf het begin wel juist ingeschat hebtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:21 schreef FdW het volgende:
[..]
Ze onderneemt dingen, is bezig, sloopt BEAN, heeft zeer subtiele opmerkingen die aankomen, is goed in mind-fucking door in haar eentje bij de aso's te gaan zitten, enz.
Intelligenter en actiever dan Lieke is absoluut niet haalbaar.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |