quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
ik lul me er maar onderuit door te zeggen dat ik een volgevreten propje ben
Dat bokspartijtje was overtuigender.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:27 schreef Gigageil het volgende:
UUuhhhhh Liekuhhhhh Ummuuuhhh En Natasia ging uuuhhhhh ,Huub ginguuhhhhh , ennuuhhhhh toenuuuhhhhh Ummuuuhhhh Amandaaaa ging ook uuuuhhhhhh , en toeneuhhhh
Man man, die mongool heeft echt een spraakgebrek![]()
![]()
Weet meneer de voorspellert dan ook precies wanneer?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:30 schreef petraa het volgende:
Erik Dikeb wist vanaf het begin dat dit programma een succes zou worden.
dan zal die van huub ongeveer zo gaan:quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:26 schreef akveor het volgende:
Brian z'n promootje gaat over sporten... dat ie in de paardenbak wil uitmaken dmv een gevecht wie de winnaar van DGK word.....
Slieke wordt genoemd....Huub is tegen homo's.... Jaap: Kots, stront...
Brian houdt van trainen en sporten en zit er AL 8 maanden.
Nou Brian top promo.
Mij best, maar het blijft preuts!quote:
Om de een of andere reden kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat er in je post een lichte antipatie jegens Huub aanwezig isquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
dan zal die van huub ongeveer zo gaan:
Het gaat over zuipen, hij wil in de paardenbak dmv een zuipfestijn bepalen wie de winnaar wordt (last man standing)....
Amanda de stoephoer word genoemd....brian is een wifebeater en een conjo...
Huub houdt van drinken en zuipen en zuipt al maanden te weinig.
Nou Huub top promo
Het kan best zijn dat hij zichzelf daar ook om haat en daarom zo destructief bezig isquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:40 schreef petraa het volgende:
B: Huub is een homohater, de 10 dagen dat hij nu bezig is Erik uit te schelden is niet meer tegen Erik gericht, maar tegen alle homo's. Ja duuhhh vandaar dat hij Erik kwam helpen met de date.
had dan net ff gkeken dan had je geweten hoe zijn promo was geworden; d'r klopt nou niet veel van.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Het gaat over zuipen, hij wil in de paardenbak dmv een zuipfestijn bepalen wie de winnaar wordt (last man standing)....
Nou Huub top promo
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:38 schreef CocaColaLight het volgende:
[..]
Om de een of andere reden kan ik mij niet aan de indruk onttrekken dat er in je post een lichte antipatie jegens Huub aanwezig is![]()
Ik heb nog steeds geen streamsquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:42 schreef 2live het volgende:
[..]
had dan net ff gkeken dan had je geweten hoe zijn promo was geworden; d'r klopt nou niet veel van.![]()
Mitch citeert mij!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:41 schreef ericahysterica het volgende:
http://www.mitchmasters.nl/weblog
mitch vertelt over gisteren op zijn log
Super geschreven door Mitchquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:41 schreef ericahysterica het volgende:
Dit vul jij in? Net als een eerdere post waar iemand zegt dat ie voor Huub denkt. Man wat heb je een Huub obsessie...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:33 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nou Huub top promo
Dan zou hij zijn shirt wel voor de monitor houdenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:51 schreef beequeen het volgende:
Japio plaatst een post op zijn blog en wil niet dat de camera meekijkt.
[afbeelding]
Het overbekende programma ''Klip en Klaar'' van Erik Dikeb.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:54 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Met welk programma zijn ze nu bezig???
Ehhh als het zo overbekend is, waarom heb ik er dan nog nooit van gehoord?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het overbekende programma ''Klip en Klaa'' van Erik Dikeb.![]()
Ik heb een huub obsessiequote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Dit vul jij in? Net als een eerdere post waar iemand zegt dat ie voor Huub denkt. Man wat heb je een Huub obsessie...
Die van Brian kon je realtime on cam zien.
Maar als je bedoelt dat Huub agressie in zich heeft en dat dat er vooral uitkomt als ie gedronken heeft kan ik het wel met je eens zijn.
Ik ken het ook nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehhh als het zo overbekend is, waarom heb ik er dan nog nooit van gehoord?![]()
Schat, ik heb er ooit nog nooit van gehoord, iets van een regionale zender.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:56 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehhh als het zo overbekend is, waarom heb ik er dan nog nooit van gehoord?![]()
Mitch leest hier dus, want hij heeft voor het moddergevecht een cap van BSOL gebruiktquote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:41 schreef ericahysterica het volgende:
Almere, de bloemenbuurt!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:59 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Wordt dat ergens uitgezonden ? :S
Het zelfde had ik hier ook... maar zelf hou ik gewoon niet van het spelletje dat Brian probeert te spelen... Huub is ook vaak een agressieve etterbak eerste klas...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:57 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik heb een huub obsessie
Al vanaf het begin mocht ik hem niet itt de heersende mening hier, maar mijn obsessie is voornamelijk voortgekomen juist uit die heersende mening hier (over obsessie gesproken).
Zolang ik nog mensen op het verkeerde pad zie, vervolg ik mijn krijstocht![]()
Dat werd tijd.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:04 schreef demins het volgende:
Volgens mij heeft Eric de toneelhaak gekregen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |