abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 juni 2007 @ 10:31:13 #1
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50229876

VS
quote:
Slectie NL
Goalkeepers
No Name
1 Boy Waterman »
16 Kenneth Vermeer »
23 Tim Krul »
Defenders
No Name
2 Gianni Zuiverloon »
3 Ron Vlaar »
4 Arnold Kruiswijk »
5 Erik Pieters »
18 Ryan Donk »
19 Calvin Jong-A-Pin »
21 Frank van der Struijk »
Midfielders
No Name
6 Hedwiges Maduro »
8 Royston Drenthe »
11 Daniël de Ridder »
12 Luigi Bruins »
17 Haris Medunjanin »
Forwards
No Name
7 Julian Jenner »
9 Ryan Babel »
10 Ismaïl Aissati »
13 Maceo Rigters »
14 Roy Beerens »
15 Robbert Schilder »
20 Tim Janssen »
22 Otman Bakkal »
Selectie Israel
quote:
Goalkeepers Finals
No Name
1 Ohad Levita »
18 Tom Al Madon »
23 Yossi Shekel »
Defenders
No Name
2 Yuval Shpungin »
3 Eliran Danin »
4 Shai Maymon »
5 Dekel Keinan »
6 Lior Jan »
12 Rami Duani »
13 Nitzan Damari »
15 Naor Peser »
19 Dani Bondarv »
Midfielders
No Name
7 Idan Srur »
8 Aviram Baruchyan »
20 Amir Taga »
21 Shiran Yeyni »
22 Lior Rafaelov »
Forwards
No Name
9 Barak Itzhaki »
10 Toto Tamuz »
11 Omer Peretz »
14 Shlomi Arbeitman »
16 Amit Ben Shushan »
17 Ben Sahar
Gespeeld wordt er in het
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_50230106
Daniel de Ridder speelt tegen zijn bondgenoten
Bij Israel mis ik Gay Asullin.
Toto Tamuz en Ben Sahar zijn wel de blikvangers van Israel.
pi_50231764
Het schijnt dat Donk niet meedoet wegens familie omstandigheden.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 11:44:50 #4
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_50232345
Dit komt, neem ik aan, ook op TV?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 juni 2007 @ 11:48:43 #5
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50232476
op tien
  vrijdag 8 juni 2007 @ 12:07:04 #6
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_50233149
Ik eis toch wel een overwinning voor Jong Oranje.
pi_50233609
Als ze deze niet winnen kunnen ze de halve finale wel vergeten denk ik, met Portugal en Belgie als overige tegenstanders. Wel een super spitsenduo bij Israel, Ben Sahar en Toto Tamuz. De rest ken ik niet.
De Graafschap - KV Mechelen - Tranmere Rovers
  vrijdag 8 juni 2007 @ 12:23:30 #8
159022 AminBen
El Maestro
pi_50233704
Aissati gaat meteen los
pi_50233724
Pekel is erbij Vak 425.

Verwacht wel een overwinning, al hoop ik wel dat Donk erbij is, als de die aanvallers van Isreal ziet. .
Hoi.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 12:25:12 #10
159022 AminBen
El Maestro
pi_50233767
Frits Barend voor Israel?
  vrijdag 8 juni 2007 @ 14:06:34 #11
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50237633
quote:
Arnold Kruiswijk in Jong Oranje zondag

GRONINGEN - FC Groningen-verdediger Arnold Kruiswijk speelt zondagavond voor Jong Oranje in de wedstrijd tegen Jong Israël.

De ploeg speelt dan in het Abe Lenstra-stadion in Heerenveen de eerste wedstrijd van het Europees kampioenschap onder 21 jaar. Kruiswijk vormt een verdedigend koppel met aanvoerder Ron Vlaar.

De concurrent voor zijn plek in de basis, Ryan Donk, heeft vrijdagochtend het trainingskamp in Oranjewoud moeten verlaten wegens trieste familieomstandigheden.
rtvnoord
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_50239611
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 10:54 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Ik heb wat beelden weten te bemachtigen, twee wedstrijden en wat van individuele spelers bij hun club. Achterin lijken de centrale verdedigers af en toe een beetje concentratie te verliezen en anticipatie op combinatievoetbal van de aanvallers is niet altijd even sterk. Eigenlijk uit elke aanval waarin goed werd gecombineerd kwam door de verdediging van jong Israel heen. Jammer dat ik geen namen wist en weinig kon herkennen.

Middenveld staan een paar aardige jongens, maar niet super indrukwekkend. Wel weet de aanvallende middenvelder de spitsen vaak goed te bereiken. Mannetje om in de gaten te houden. Rest van het middenvelder is niet meer dan aardig, tenminste wat ik heb gezien. Linksmid toont wel potentieel, al heb iik geen flauw idee wie het is.

Aanval is duidelijk het sterkst bij jong Israel. Mannen als Arbeitman,. Itzhaki, Ben Sahar en Toto Tamuz zijn zeer gevaarlijk. En dan laten ze iemand als Shechter nog thuis. Overigens bedenk ik me nu dat het heel goed kan dat Arbeitman achter de spitsen speelde en de spitsen goed wist te bereiken, maar daar durf ik mijn hand niet voor in het vuur te steken. Maar Ben Sahar heb ik uiteraard beelden van gezien. Goede spits, toch wel een aardig killerinstinct en heel lastig van de bal te krijgen als hij eenmaal in beweging is. Toto Tamuz heeft veel gescoord en gister ook weer bij Israel. Toch mis ik bij zijn doelpunten een echt killerinstinct, het lijk of zijn schoten niet met volle overtuiging van zijn voet afkomen. Toch is zijn snelheid, en vooral zijn startsnelheid, vrij indrukwekkend. Itzhaki heb ik het minst van gezien, maar wat ik heb gezien zag er niet heel verkeerd uit. Toch wil ik geen overhaaste conclusies trekken, want met zo weinig beelden kan en mag je iemand niet echt beoordelen.

Ik denk dat Nederland het heel lastig gaat krijgen, vooral achterin. Wanneer Nederland echter goed naar voren voetbalt en snel combineert in de voorste linie dan zie ik de wedstrijd positief tegemoet. Maar jong Israel is niet te onderschatten.
Crosspost, maar misschien wel nuttig.
Wind extinguishes a candle and energizes fire
  vrijdag 8 juni 2007 @ 15:06:41 #13
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_50239813
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 14:06 schreef venomsnake het volgende:

[..]
Donk is toch wel een klasse beter dan Kruiswijk
they ain't proud colours, but they're true
colours of my home
pi_50240219
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 15:01 schreef Steven184 het volgende:

[..]

Crosspost, maar misschien wel nuttig.
Die Ben Sahar is geweldig. 17 jaar, debuteerde onlangs bij Chelsea. Scoorde in Frankrijk in de play-offs voor dit EK een belangrijk doelpunt. Fysiek sterk, niet gemakkelijk van de bal te zetten. Kan nog leuk worden, duels tussen Vlaar en Sahar.
Hoi.
pi_50240381
Ik blijf het vreemd vinden dat Israel met een EK meedoet..
  vrijdag 8 juni 2007 @ 15:25:24 #16
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50240435
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 15:06 schreef djnospinzone het volgende:

[..]

Donk is toch wel een klasse beter dan Kruiswijk
Ik zie liever spelers van FC Groningen voetballen.
Bovendien is Kruiswijk een prima verdediger.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_50240599
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 15:23 schreef Smeich het volgende:
Ik blijf het vreemd vinden dat Israel met een EK meedoet..
Vanwege de ligging? Sja, Israel is veiliger bij een EK dan bij een Azie Cup.
Hoi.
pi_50243755
Ik denk dat dit heel erg moeilijk gaat worden, volgens mij is Israel best een sterke ploeg. Vooral ook omdat het niveauverschil in jeugdvoetbal niet zo heel groot is.

Dit wordt live uitgezonden hè, en niet integraal?
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
Winnaar Voetbalfoto-onderschriftcompetitie 2006-II, 2008-I.
The Terrifying Snoman | De Wageningse Berg
pi_50244242
Zolang SBS6 het niet uitzendt, is het live.
Hoi.
pi_50244557
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 16:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik denk dat dit heel erg moeilijk gaat worden, volgens mij is Israel best een sterke ploeg. Vooral ook omdat het niveauverschil in jeugdvoetbal niet zo heel groot is.

Dit wordt live uitgezonden hè, en niet integraal?
Het is geen oefenwedstrijd .
pi_50244733
forza teeveepee olé olé
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_50246711
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 15:29 schreef pekel het volgende:

[..]

Vanwege de ligging? Sja, Israel is veiliger bij een EK dan bij een Azie Cup.
Wellicht vanwege het feit dat naar mijn mening Israel niet tot Europa behoort misschien?
pi_50246748
Wat denk je dat er zou gebeuren als Israel mee zou doen om de Arabian Gulf Cup? Dat kennie hè.
There's a monkey in the jungle watching a vapour trail. Caught up in the conflict between his brain and his tail.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 18:45:30 #24
159022 AminBen
El Maestro
pi_50247484
Israel behoort niet eens een staat te zijn.
pi_50247665
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 18:45 schreef AminBen het volgende:
Israel behoort niet eens een staat te zijn.
Dit is VBL, hou het leuk.

Ik verwacht een gelijkspelletje.
pi_50247838
las ergens dat Israel 1 aardige verdediger heeft, een extreem matig middenveld zonder creatief vermogen en een goede aanval met Tamuz en de chelski held..

Als ze dit niet kunnen winnen kunnen ze fluiten naar de olympics..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 8 juni 2007 @ 19:52:30 #27
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_50250010
Gezien de vorm van Jong Oranje in de oefenpotjes en gelet op het toernooi vorig jaar, mag je een stroef begin verwachten. Alleen is Israel op papier wel de zwakste tegenstander in de poule, dus bij alles minder dan winst heb je al een probleem verwacht ik.
  vrijdag 8 juni 2007 @ 20:35:26 #28
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_50251516
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 12:23 schreef pekel het volgende:
Pekel is erbij Vak 425.
MasterMido is erbij Vak 12
pi_50252592
Komt er ook een apart topic voor België - Portugal (zondag 20u30 live op Canvas)? Of gewoon in het pouletopic?
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 8 juni 2007 @ 21:12:01 #30
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50252623
quote:
Op vrijdag 8 juni 2007 21:10 schreef Heero87 het volgende:
Komt er ook een apart topic voor België - Portugal (zondag 20u30 live op Canvas)? Of gewoon in het pouletopic?
Die openen we gewoon, komt ook live op 10.

Ik open hem wel
pi_50260846
COME ON Holland!
pi_50262282
Israel heeft wel Frankrijk (dat speelde met spelers als Benzema, L. Diarra, Mavuba, Briand, Sinama en Nasri) eruit gegooid ze moeten blijkbaar wel iets kunnen.
pi_50262511
Precies. Israel is de grote onbekende, dat wil echter niet zeggen dat ze niets kunnen, zoals ik in de media hoor. Grote uitslag hier, makkelijk daar.
pi_50262779
quote:
Donk terug bij Jong Oranje

ORANJEWOUD - Ryan Donk is zondag tijdens de wedstrijd van Jong Oranje tegen Israël gewoon weer inzetbaar. De AZ-verdediger was vrijdag niet bij de selectie omdat hij in verband met privéomstandigheden het trainingskamp in Friesland had verlaten.

Zaterdagochtend heeft hij zich weer gemeld in het hotel van Jong Oranje in het Friese Oranjewoud. Titelverdediger Nederland opent zondagavond het Europees kampioenschap voor voetballers onder 21 jaar met de wedstrijd tegen Israël in het Abe Lenstra-stadion in Heerenveen.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 11:20:16 #35
67174 Dos37
Come on Twente
pi_50263951
Goed nieuws. De verdediging is al zo mager.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_50264837
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 11:20 schreef Dos37 het volgende:
Goed nieuws. De verdediging is al zo mager.
Mager? Ik vind het wel meevallen. Als zelfs talenten als Koenders en Van der Wiel de selectie niet halen, zegt dat wel wat.
Alleen de rechtsbackpositie is matig bezet. Alleen Zuiverloon is daarvoor beschikbaar geloof ik.
Als je Vlaar en Donk in het centrum op kan stellen heb je het gewoon goed voor elkaar, me dunkt.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_50264872
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 12:02 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Mager? Ik vind het wel meevallen. Als zelfs talenten als Koenders en Van der Wiel de selectie niet halen, zegt dat wel wat.
Alleen de rechtsbackpositie is matig bezet. Alleen Zuiverloon is daarvoor beschikbaar geloof ik.
Als je Vlaar en Donk in het centrum op kan stellen heb je het gewoon goed voor elkaar.
vdStruijk kan daar ook spelen. Dus dat valt wel mee.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 12:51:20 #38
82578 Grimm
shoo bi do bi doo
pi_50265935
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 12:02 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Als je Vlaar en Donk in het centrum op kan stellen heb je het gewoon goed voor elkaar, me dunkt.
Deden die niet mee met dat toernooi in toulon?

Hier een mooie compilatie over ben Sahar http://www.youtube.com/watch?v=8SAyoyIRApQ
ik ben er trouwens ook bij! weet iemand wat er smiddags te doen is in Heerenveen? wat zeg maar de festiviteiten zijn?
pi_50265994
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 12:51 schreef Grimm het volgende:

[..]

Deden die niet mee met dat toernooi in toulon?
Ja, omdat ze afvielen voor dit toernooi.
  zaterdag 9 juni 2007 @ 16:31:11 #40
49091 MasterMido
ja das lekker
pi_50272312
tjong nog niet uitverkocht mijn zus heeft net nog kaartjes gehaald.
pi_50274734
quote:
Op zaterdag 9 juni 2007 16:31 schreef MasterMido het volgende:
tjong nog niet uitverkocht mijn zus heeft net nog kaartjes gehaald.
Toch zijn er in totaal al meer kaarten verkocht dan bij de vorige editie.
  zondag 10 juni 2007 @ 12:41:13 #42
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_50294216
Voorhoede Beerens, Babel, Jenner ofzo?
I don't really come from outer space || Last.fm
pi_50294979
quote:
Op zondag 10 juni 2007 12:41 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Voorhoede Beerens, Babel, Jenner ofzo?
Jenner, Babel, Beerens/De Ridder

Dat linksbuitenpositie is nog niet zeker.
pi_50299563
quote:
Hosts and holders ready to go
Sunday 10 June 2007

by Michael Harroldfrom Groningen

"The tension is rising," Netherlands coach Foppe de Haan said as he looked ahead to the opening game of the UEFA European Under-21 Championship against Israel on Sunday. A year since lifting the trophy in Portugal, De Haan has put the finishing touches on a new-look squad and is anxious to get back down to business. "Things have been going well, but now it's getting really exciting," he said.

Homecoming
The sun beat down on the Jong Oranje as De Haan put his players through a final training session in Langezwaag, a short hop from the Abe Lenstra Stadium which will host Sunday's opener and where De Haan made his name. "That's my stadium, I built it with my own hands," the long-time SC Heerenveen coach joked. Known simply as Foppe in these parts, the Fryslan native was born just 18km from the stadium and is very much at home here. Being hosts and holders, De Haan said, would not put undue pressure on his side. "It's very nice to play here and it's a big challenge," he said. "Now it's up to us."

Secretive

The Netherlands lost their first match this time last year, and De Haan insisted he would not be making the same mistake twice after "underestimating" Ukraine in Portugal. He has studied Israel closely, claiming they "are like a swarm of bees who make it very hard for opponents to develop their game". Unusually, the coach has kept his team a closely guarded secret. With only six of the squad from Portugal among his selection now, his starting XI will have a very different look from that which defeated Ukraine in the final in Porto last June.

Donk doubt

Captain Ron Vlaar and playmaker Ismaïl Aissati are likely to be the sole survivors, but with a fully fit group to choose from, De Haan was giving nothing away. "I'm always pretty open but we know Israel have watched us carefully so we had a closed training session this week to keep something for ourselves. That's what we learned from the last European Championship, Ukraine knew exactly how we played which helped them beat us in our first match." Centre-back Ryan Donk is the only question mark for De Haan after spending time with his family yesterday for personal reasons.

'Heart'
The Netherlands start as favourites, but Israel have already pulled off one major upset by knocking out France in the play-offs and coach Guy Levy was confident they could repeat the feat in this their first game in an U21 championship. "I have a unique bunch of players who I can trust 200 per cent," he said. "Our heart and togetherness brought us here. We have very good players, technical and smart, but we're better as a team than we are individually. I think our heart will lead us to success."

'Love, fun and joy'

Levy may well be without midfielder Aviram Baruchyan (ankle) and forward Amit Ben Shushan (hamstring), but he was grateful just to have a full complement of players. Six of his charges were involved in last week's UEFA EURO 2008™ qualifiers and not until Saturday were Barak Itzhaki and Toto Tamuz, both of whom scored for the senior Israel team last week, able to train with the rest. "It's not the best way to start the competition but we haven't time to worry about that because we have a very tough game ahead of us," Levy said. "This side was built on love, fun and joy for the game. That's what got us here and that's how we're going to continue."
Ben ook wel erg benieuwd aan het worden hoe Jong Oranje vanavond voetbalt.
pi_50299951
Aardig stukje, maar tis natuurlijk niet helemaal waar dat Nederland zonder blessures is (Schaars, Urby en Affelay). Ik heb er zin in, Israel is niet te onderschatten. Maar dat is geen enkel land op zo'n toernooi.
pi_50300092
Is de aftrap om 18.15 of gaan ze eerst voorbeschouwen en begint het half 7 ofzo?
pi_50300125
Volgens mij is de aftrap 18.15. 100% zeker ben ik er niet van, though.
pi_50300147
Uitzending begint om 17.30, aftrap 18.15.
  zondag 10 juni 2007 @ 16:22:49 #49
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_50300210
Drenthe hopelijk op het middenveld.
pi_50300371
quote:
Op zondag 10 juni 2007 13:07 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Jenner, Babel, Beerens/De Ridder

Dat linksbuitenpositie is nog niet zeker.
Bakkal zou ook heel goed linksbuiten kunnen spelen bedenk ik me net. Dat zal wel gebeuren ook.
  zondag 10 juni 2007 @ 16:34:17 #51
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_50300608
Beerens stond tijdens de oefenduels enzo wel altijd in de basis geloof ik, en deed het er best goed. Maar we zullen zien..
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 10 juni 2007 @ 16:44:04 #52
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_50300915
Wat is waarschijnlijk de opstelling
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_50301032
quote:
Op zondag 10 juni 2007 16:44 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat is waarschijnlijk de opstelling
Er wordt heel geheimzinnig over gedaan, maar ik denk/hoop zelf de volgende:

Waterman
Zuiverloon - Vlaar - Donk - Drenthe
Bakkal - Maduro - Aisatti
Jenner - Babel - De Ridder
pi_50301097
quote:
De Haan wil Israël verrassen

LANGEZWAAG - Foppe de Haan heeft naar eigen zeggen geleerd van het verleden. De bondscoach van Jong Oranje zweeg zaterdag over de speelwijze en opstelling zondag in de eerste wedstrijd van het Europees kampioenschap tegen Israël.

„Oekraïne wist vorig jaar op het EK in Portugal alles van ons. Het was te voorspelbaar, niet verrassend. Mede daardoor verloren we de openingswedstrijd met 2-1. Nu is dat anders. Ik heb de voorbije dagen verschillende opstellingen in de media voorbij zien komen. Er klopt er geen een.”
pi_50301126
quote:
Op zondag 10 juni 2007 16:50 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]
Vergelijkbare woorden als in dat Engelse stuk. Logisch natuurlijk.
pi_50302176
-------------Waterman------------
Zuiverloon-Vlaar-Donk-Drenthe
----------Maduro-Schilder-------
Jenner--------Aisatti----Beerens
---------------Babel---------------

Een 433 met hangende buitenspelers (Babel en Aisatti kunnen toch niet koppen), 2 verdedigende middenvelders (Maduro de stopper, en Schilder meer creatief als passer), 2 aanvallende backs (Schilder kan met zn ervaring als linksback prima de positie overnemen van Drenthe wanneer Drenthe naar voren gaat). Een redelijk sterk centraal duo achterin en Babel die de ruimte heeft voor zn actie en schot. Op '10' Aisatti..
pi_50302257
Begonnen op 10!
  zondag 10 juni 2007 @ 17:35:06 #58
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_50302366
Leuk, verheug me d'r op!
  zondag 10 juni 2007 @ 17:36:06 #59
123545 DatMeenJeNiet
pi_50302391
Drenthe dus half op het middenveld
pi_50302457
De Haan turft de ballen van Maduro naar voren .
pi_50302496

Wordt t dus
  zondag 10 juni 2007 @ 17:41:52 #62
123545 DatMeenJeNiet
pi_50302558
Medunjanin

Waarom geen Janssen
pi_50302584
Rigters is ook verrassend hoor.
  zondag 10 juni 2007 @ 17:42:59 #64
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_50302588
Waarom geen Bruins
Oud-Beijerland/Hilversum dus!
pi_50302639
Rigters
pi_50302776
Wat een wereldvent is die Foppe toch.
pi_50302805
quote:
Op zondag 10 juni 2007 17:49 schreef SteveBallmer het volgende:
Wat een wereldvent is die Foppe toch.
Absoluut. Lekker voetballen omdat je het leuk vindt.
pi_50302996
Bij een foto van Cruijff zeggen dat het Van Gaal is .

Israel speelt 4-5-1.
  zondag 10 juni 2007 @ 17:55:39 #69
176521 Grulez
rasgroninger
pi_50303013
Een deceptionele 2-2
pi_50303015
Toto Tamuz niet eens in de basis
pi_50303032
Toch wel een sterk team eigenlijk hoor.
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
pi_50303145

Hij is wel groot voor zn 17 jaar.
pi_50303221
ik denk dat ik dit wel ga kijke heb toch niks te doen
  zondag 10 juni 2007 @ 18:04:54 #74
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_50303314
Die McDonalds clown
pi_50303441
Het geluid ging even de mist in
  zondag 10 juni 2007 @ 18:09:45 #76
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50303451
joduhhh, joduhhh

Ik zeg: 3-1 voor Nederland
pi_50303460
De opening hadden ze iets beter in beeld kunnen brengen. Of wel of niet, maar niet zo half .
  zondag 10 juni 2007 @ 18:12:30 #78
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_50303555
Het volkslied van Israel lijkt zo van de Schindler's List soundtrack af te komen.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zondag 10 juni 2007 @ 18:13:42 #79
123545 DatMeenJeNiet
pi_50303593
Wilhelmussssss
pi_50303608
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
De opening hadden ze iets beter in beeld kunnen brengen. Of wel of niet, maar niet zo half .
En de eerste kritische noot naar Talpa/Tien is binnen
pi_50303640
Alleen jenner en Ron Vlaar zijn blank
AFC AJAX
  zondag 10 juni 2007 @ 18:16:12 #82
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_50303681
Gaan we dit makkelijk winnen?
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
pi_50303687
JODUUUUHHH
pi_50303740
die nederlanders zongen ook weer mooi mee met t volkslied -not-
pi_50303749
Geel
AFC AJAX
pi_50303756
Gelijk geel, terecht.
pi_50303761
Donk keek een beetje om zich heen
AFC AJAX
  zondag 10 juni 2007 @ 18:19:03 #88
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_50303766
Geel
Terecht leek me het wel.

Dat zou wel eens duur kunnen worden voor Israel
  Moderator / Redactie Sport zondag 10 juni 2007 @ 18:19:19 #89
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50303776
toon is gezet
  zondag 10 juni 2007 @ 18:19:59 #90
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_50303795
Donk
pi_50303829
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:15 schreef BonJovi het volgende:
Alleen jenner en Ron Vlaar zijn blank
Inderdaad Medunjanin is heel erg zwart.
pi_50303837
JODEN JODEN
AFC AJAX
  zondag 10 juni 2007 @ 18:21:32 #93
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_50303855
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:21 schreef BonJovi het volgende:
JODEN JODEN
Dat zijn échte joden inderdaad.
pi_50303860
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:20 schreef sjimz het volgende:

[..]

Inderdaad Medunjanin is heel erg zwart.
naam zegt al genoeg
AFC AJAX
pi_50303874
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:21 schreef BonJovi het volgende:

[..]

naam zegt al genoeg
Dus aan de naam kan je zien of iemand blank is?
pi_50303927
Zijn ouders komen toch niet uit NL of wel? Ik heb nisk tegen Buitenlanders ben er zelf ook 1
AFC AJAX
  zondag 10 juni 2007 @ 18:23:55 #97
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_50303929
Zo, tennis is afgelopen.
Dit dus maar even volgen nu.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_50303953
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:23 schreef BonJovi het volgende:
Zijn ouders komen toch niet uit NL of wel? Ik heb nisk tegen Buitenlanders ben er zelf ook 1
Buitenlanders kunnen ook blank zijn
pi_50303993
Wat een dekkingsfout van Drenthe net.

Babel wil teveel doen lijkt het.
That's all folks!
pi_50303994
Dat is zo maar ik zei het fout
AFC AJAX
  Moderator / Redactie Sport zondag 10 juni 2007 @ 18:26:15 #101
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50304009
laatste waarschuwing
pi_50304017
MADUROOOOOOOOOO JODEN JODEN
AFC AJAX
  Moderator / Redactie Sport zondag 10 juni 2007 @ 18:26:36 #103
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50304019
1-0 Maduro
pi_50304021
!
pi_50304022
1 - 0
pi_50304026
MADURO!
  zondag 10 juni 2007 @ 18:26:51 #107
113682 WeebI
Wee Bull
pi_50304027
gollllll
Real Madrid CF | Getafe CF | Rayo Vallecano de Madrid | Liverpool FC | Udinese Calcio
Winnaar Butragueño en Harry Been-awards 2007, 2008 en 2009
pi_50304028
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
pi_50304031
Yes
De 1e Ajacied heeft gescoort
pi_50304033
Hedje
That's all folks!
  zondag 10 juni 2007 @ 18:26:57 #111
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_50304034
w000000000000000000000ei

Maduro!!!
pi_50304037
Netjes hoor!
  zondag 10 juni 2007 @ 18:27:13 #113
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_50304041
WIGES ECHTE AJACIED
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  zondag 10 juni 2007 @ 18:27:17 #114
123545 DatMeenJeNiet
pi_50304043
Assistje Roy
  zondag 10 juni 2007 @ 18:27:22 #115
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_50304046
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:23 schreef BonJovi het volgende:
Hoe dom kun je zijn. Niet alleen Nederlanders kunnen blank zijn.
  zondag 10 juni 2007 @ 18:27:26 #116
42658 Noca
Voetbalt O+
pi_50304050
Goeie vrij trap
Legt hem er zeer goed voor.
  zondag 10 juni 2007 @ 18:27:30 #117
176521 Grulez
rasgroninger
pi_50304052
We staan voor.
pi_50304053
Meteen al die Ajacieden
  zondag 10 juni 2007 @ 18:27:33 #119
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_50304054
Knappe goal.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 10 juni 2007 @ 18:27:51 #120
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_50304063
Iedere 10 minuten scoren en het wordt 9-0
pi_50304068
DUDE forget it ik zei al dat ik het fout zei, ontopic

KOMOP ORANJE
AFC AJAX
pi_50304091
Die Maymon gaat de wedstrijd niet uitspelen vermoed ik.
pi_50304108
Mooi schot
  zondag 10 juni 2007 @ 18:30:02 #124
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_50304113
'wat zijn die joden stil'
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_50304196
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:30 schreef BigFire het volgende:
'wat zijn die joden stil'
pi_50304205
Aissati wat een paas
AFC AJAX
pi_50304217
Hopelijk kan Sahar nog wat laten zien.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
  Moderator / Redactie Sport zondag 10 juni 2007 @ 18:33:50 #128
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50304224
je zal zien dat er een bal invliegt uit een counter
pi_50304240
Sahar mag iets laten zien als het 5-0 staat voor Oranje
AFC AJAX
pi_50304244
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:33 schreef borisz het volgende:
je zal zien dat er een bal invliegt uit een counter
Nederland scoort heus nog wel een keer.
pi_50304279
Aissati wat een klasbak
AFC AJAX
pi_50304296
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:34 schreef BonJovi het volgende:
Sahar mag iets laten zien als het 5-0 staat voor Oranje
Hij zal Nederland niet van de overwinning afhouden, denk ik zo. Maar een doelpuntje voor hem zou leuk zijn.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_50304299
Speels, maar wel erg onrustig spel van Jong Oranje. Temporiseren kennen/kunnen ze volgens mij niet...
That's all folks!
pi_50304338
Was inderdaad geen penalty.
That's all folks!
  zondag 10 juni 2007 @ 18:38:50 #135
123545 DatMeenJeNiet
pi_50304343
Harris, wissel!
  zondag 10 juni 2007 @ 18:39:03 #136
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_50304355
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Harris, wissel!
Graag!
  zondag 10 juni 2007 @ 18:39:43 #137
59896 Asskicker14
Suk a dog dik
pi_50304361
quote:
Harris, wissel!
Waarom, vanwege zijn schwalbe? Dan kunnen we Robben ook voortaan in de openingsminuten wisselen bij het grote Oranje.
  zondag 10 juni 2007 @ 18:41:13 #138
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_50304409
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:39 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Waarom, vanwege zijn schwalbe? Dan kunnen we Robben ook voortaan in de openingsminuten wisselen bij het grote Oranje.
Nee, ook al aantal keren niet al te handig balverlies.
pi_50304427
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:36 schreef BonJovi het volgende:
Aissati wat een klasbak
Vertel ? (Gemist)
pi_50304428
Harris speelt redelijk hoor hij gaat dadelijk scoren
AFC AJAX
pi_50304456
omg rigters speelt
pi_50304491
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:42 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

Vertel ? (Gemist)
Nee hij had wel een mooie beweging maar zijn schot was van richting veranderd, ik vind hem het beste bij Oranje. En ja ik ben Ajacied so wat het gaat om Oranje toch.
AFC AJAX
  zondag 10 juni 2007 @ 18:45:02 #143
123545 DatMeenJeNiet
pi_50304512
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:39 schreef Asskicker14 het volgende:

[..]

Royston moet op het middenveld
  zondag 10 juni 2007 @ 18:46:53 #144
123545 DatMeenJeNiet
pi_50304576
Jenner oogt net als een of andere AOW'er
pi_50304605
Jenner .
pi_50304608
OEIIIIIIIIII
pi_50304729
Tandje erbij mag wel jongens.
pi_50304761
KOMOP ORANJE
AFC AJAX
pi_50304815
Babel
pi_50304817
Babel
pi_50304818
Babel
AFC AJAX
  zondag 10 juni 2007 @ 18:55:10 #152
123545 DatMeenJeNiet
pi_50304821
Jezus christus.
  zondag 10 juni 2007 @ 18:55:15 #153
48241 Mindlight
O+ Jaimie O+
pi_50304824
Allemachtig wat een kans. Die mag gewoon niet mis.
pi_50304826
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:55 schreef sjimz het volgende:
Babel
pi_50304827
Ik zou Haris er ook uithalen, heeft niet de meerwaarde waar Foppe op hoopte. Hij zit de rest meer dwars.

Zonde van Babel zeg.
That's all folks!
  zondag 10 juni 2007 @ 18:55:23 #156
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_50304828
Babel oeff
  zondag 10 juni 2007 @ 18:55:33 #157
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50304837
Babel
pi_50304840
Babel kneus
pi_50304851
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:55 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

gmta
pi_50304858
Babel zoals we hem toch wel kennen
10 kansen 1 of geen goal
pi_50304867
Het was niet zo makkelijk als het leek hoor omdat hij de bal ook niet verwachten en opstuiderde op zijn schoen.
AFC AJAX
pi_50304882
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Babel zoals we hem toch wel kennen
10 kansen 1 of geen goal
Dit was z'n eerste kans, flapdrol .
pi_50304885
Aissati
  Moderator / Redactie Sport zondag 10 juni 2007 @ 18:57:04 #164
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50304887
ai ai satti eruit
pi_50304890
Hoop niet dat ie er af gaat.
pi_50304895
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:55 schreef sjimz het volgende:

[..]

gmta
Yep
  zondag 10 juni 2007 @ 18:57:44 #167
123545 DatMeenJeNiet
pi_50304902
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:57 schreef sjimz het volgende:
Hoop niet dat ie er af gaat.
Idd. Want dan blijft Harris zeker 90 min staan.
pi_50304910
god wat is die jongen toch breekbaar
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_50304920
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:56 schreef BliksemSchigt het volgende:

[..]

Dit was z'n eerste kans, flapdrol .
een echte spits maakt van een halve kans een doelpunt

babel mist er veel en dat was zijn eerste
pi_50304928
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:57 schreef denthemen het volgende:
god wat is die jongen toch breekbaar
valt wel mee, ben je nu niet in de war met Ibrahim Afellay?
pi_50304947
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:58 schreef sjimz het volgende:

[..]

valt wel mee, ben je nu niet in de war met Ibrahim Afellay?
Ismael toch ook?
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
pi_50304949
Met Bakkal heb je in ieder geval een goede vervanger, zorgt voor diepgang.
That's all folks!
pi_50304954
Die kans van babel , met weer een mooie assist van Drenthe
Op woensdag 30 juni 2010 20:32 schreef afcajos het volgende:
Verrassend. Een topic over het regelen van te jonge smatjes en C_N en Lakitu zijn er als de kippen bij.
pi_50304959
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:58 schreef denthemen het volgende:

[..]

Ismael toch ook?
Nee hoor.
  Moderator / Redactie Sport zondag 10 juni 2007 @ 18:59:27 #175
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50304963
die val doet pijn
pi_50304978
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:58 schreef denthemen het volgende:

[..]

Ismael toch ook?
nop
pi_50304991
zal ik idd wel in de war zijn met zijn evenbeeld
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
  Moderator / Redactie Sport zondag 10 juni 2007 @ 19:01:58 #178
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50305047
met die 1-0 de rust maar in
pi_50305051
Die Knabbel en Babbel bakt er ook maar weinig van in de spits zeg. Volgend seizoen maar lekker op de linksbuitenpositie spelen.
  zondag 10 juni 2007 @ 19:02:11 #180
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_50305052
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:59 schreef Chuck_Norris het volgende:
Die kans van babel , met weer een mooie assist van Drenthe
Drenthe hoort bij Feyenoord op het middenveld te spelen. Veel meer rendement.
  Moderator / Redactie Sport zondag 10 juni 2007 @ 19:02:26 #181
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50305060
2 min erbij
pi_50305074
Zuiverloon staat maar matig te spelen.
pi_50305089
Babel .
pi_50305091
Israelis
Zeg dan gewoon joden
  zondag 10 juni 2007 @ 19:03:51 #185
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50305117
Nou, doe es scoren. Afslachten die Joden..
pi_50305121
Babel .
  Moderator / Redactie Sport zondag 10 juni 2007 @ 19:03:59 #187
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50305123
rust
pi_50305166
Ik dacht net even dat ik een jump deuntje hoorde op Tien .
  Moderator / Redactie Sport zondag 10 juni 2007 @ 19:06:35 #189
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50305216
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik dacht net even dat ik een jump deuntje hoorde op Tien .
Armin van Buuren heeft de sound voor dit ek gemaakt
dus nog geen jump
  zondag 10 juni 2007 @ 19:07:00 #190
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_50305234
Jong Oranje zonder Aissati en met Jenner =
colours of my home
  zondag 10 juni 2007 @ 19:08:48 #191
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_50305291
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:07 schreef djnospinzone het volgende:
Idd, zonder Aissati stelt het een stuk minder voor.
pi_50305293
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:06 schreef borisz het volgende:

[..]

Armin van Buuren heeft de sound voor dit ek gemaakt
dus nog geen jump
Of het zal wel aan mij liggen of het begin heeft iets van een jump nummer .
  zondag 10 juni 2007 @ 19:09:48 #193
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_50305322
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:07 schreef djnospinzone het volgende:
Wie is er beter dan Jenner op de rechtsbuiten positie?
pi_50305329
Israel is drama zeg... kunnen alleen verdedigen.

Kom op Oranje... voorsprong uitbouwen in de tweede helft.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
  zondag 10 juni 2007 @ 19:11:16 #195
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50305359
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:10 schreef koningdavid het volgende:
Israel is drama zeg... kunnen alleen verdedigen.
Nou nou, dat valt ook wel weer mee.
Zijn af en toe best gevaarlijk.
pi_50305360
''De rust wordt mede mogelijk gemaakt door....''

pi_50305400
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:11 schreef Cyberia18 het volgende:
''De rust wordt mede mogelijk gemaakt door....''

Dat viel mij ook al op
  zondag 10 juni 2007 @ 19:12:34 #198
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_50305410
Nog niet al teveel kansen voor Nederland.
  zondag 10 juni 2007 @ 19:12:41 #199
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_50305413
Mulder: "Israël is eigenlijk beter dan Nederland"..
pi_50305442
Ik vind Maduro verrassend goed. Net als Rigters trouwens.
pi_50305448
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:12 schreef EnGCatjuh het volgende:

[..]

Dat viel mij ook al op
nu weer: ''DOOR AQUARIUS''
  zondag 10 juni 2007 @ 19:13:29 #202
172247 djnospinzone
wolfheaded conjurer
pi_50305449
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:09 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Wie is er beter dan Jenner op de rechtsbuiten positie?
colours of my home
  zondag 10 juni 2007 @ 19:13:49 #203
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_50305458
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:12 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Moet je hem wel volledig citeren, natuurlijk.
pi_50305467
quote:
Voetballend beter ja... prachtige lange ballen die niet aankomen.

Beide ploegen spelen niet fantastisch... maar Oranje is toch nog wel dreigender en meer solide achterin.
Gewoon beter dus.
pi_50305470
quote:
Mulder
Gullit
Tien
  zondag 10 juni 2007 @ 19:14:36 #206
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_50305483
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:13 schreef djnospinzone het volgende:

[..]

[afbeelding]
  zondag 10 juni 2007 @ 19:15:28 #207
21467 franske19
Hit the deck!
pi_50305508
Voorroede is niks. Babel is de enige die een beetje gevaarlijk is maar net als bij Ajax is het geen echte afmaker. Bal wordt honderd keer rondgetikt, om gek van te worden. Met zo'n pauper keeper moet er veel vaker geschoten worden. Jenner en Medujanin (oid) hebben geen bal voor de goal gekregen.
[i]"The wolves will come again," said Jojen solemnly.[/i] - George R.R. Martin
pi_50305510
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:14 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Mulder
Gullit
Tien
AFC AJAX
pi_50305530
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:15 schreef BonJovi het volgende:

[..]
BonJovi
pi_50305531
quote:

[..]

[afbeelding]
Tim Vincken is ook een goeie op die positie.
Je länger ein Blinder lebt, desto mehr sieht er - Viva la revolucion !
  zondag 10 juni 2007 @ 19:16:24 #211
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_50305536
quote:

[..]

[afbeelding]
Moeilijk om te oordelen, Beerens heeft bij NEC niet bijzonder veel gespeeld dit seizoen.
pi_50305567
De MoraalRidder
pi_50305572
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:16 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

BonJovi
Cyberia18
AFC AJAX
pi_50305579
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:17 schreef Cyberia18 het volgende:
De Ridder
AFC AJAX
pi_50305585
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:16 schreef druide het volgende:

[..]

Nee, matige speler. Kan alleen hard rennen, verder niks.
  zondag 10 juni 2007 @ 19:18:00 #216
38070 Kabouter_Krulleput
Kabouter_Krulleput
pi_50305597
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:16 schreef Martijn_fijn het volgende:

[..]

Moeilijk om te oordelen, Beerens heeft bij NEC niet bijzonder veel gespeeld dit seizoen.
Nou, een half seizoen lang in de basis. Maar begon pas een beetje goed te voetballen op het einde. Voor Jong Oranje speelde hij wel altijd goed.
pi_50305603
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:15 schreef BonJovi het volgende:

[..]
Eens. Tien =
  zondag 10 juni 2007 @ 19:18:45 #218
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_50305618
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:17 schreef Cyberia18 het volgende:
De Ridder
Is ook lastig te beoordelen. Die mocht dit seizoen al blij zijn, als hij de bank warm mocht houden in Spanje.
pi_50305633
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:17 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Nee, matige speler. Kan alleen hard rennen, verder niks.
So true
  Moderator / Redactie Sport zondag 10 juni 2007 @ 19:19:24 #220
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_50305637
fratellis
pi_50305657
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:18 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Eens. NOS =
Oh yeah.
  zondag 10 juni 2007 @ 19:20:35 #222
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_50305675
Israëlische meisjes zijn cute
pi_50305676
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:19 schreef borisz het volgende:
fratellis
Doet me gelijk denken aan Lazerides
pi_50305706
Wat doet die houthakker van een Jenner nou nog in het veld?
pi_50305715
Tering, is dit weer zo'n geweldige, diepgaande argumentendiscussie over Tien / NOS?
pi_50305724
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:16 schreef druide het volgende:

[..]

Zit niet eens in de selectie.
pi_50305738
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:21 schreef Stofje het volgende:
Tering, is dit weer zo'n geweldige, diepgaande argumentendiscussie over Tien / NOS?
Niet meer

Tien FTW
pi_50305850
Ik zou best het zusje van De Ridder willen zien, volgens mij is ze wel mooi. Mooie dame, en nog een broer als Daniel
AFC AJAX
pi_50305871
  zondag 10 juni 2007 @ 19:29:06 #230
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_50305897
Bakal wow netjes
  zondag 10 juni 2007 @ 19:29:10 #231
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50305901
knappe actie
pi_50305912
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:28 schreef Gewas het volgende:
[afbeelding]
Houniet smiley
AFC AJAX
pi_50305934
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:29 schreef BonJovi het volgende:

[..]

Houniet smiley
Houniet?
  zondag 10 juni 2007 @ 19:30:52 #234
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50305948
wat is dat voor een kutbal Jenner?
pi_50305955
jammer Maduro
AFC AJAX
pi_50305957
Kans Maduro
  zondag 10 juni 2007 @ 19:31:28 #237
125633 Martijn_fijn
I geni s'incontrano
pi_50305985
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:27 schreef BonJovi het volgende:
Ik zou best het zusje van De Ridder willen zien, volgens mij is ze wel mooi. Mooie dame, en nog een broer als Daniel
Het grote Israelische meisjes topic...
pi_50306029
Medunjanin speelt ondermaats.
pi_50306031
goed verdedigd.
pi_50306061
thanks martijn.
AFC AJAX
pi_50306076
Slowmotion
pi_50306113
quote:
Op zondag 10 juni 2007 18:27 schreef wdn het volgende:
Iedere 10 minuten scoren en het wordt 9-0
pi_50306169
Rigters is nog best snel.
pi_50306185
Babel gaat wel vaak liggen.

kijk niet naar mijn avatar
pi_50306202
Drenthe
pi_50306205
Drenthe
  zondag 10 juni 2007 @ 19:38:39 #247
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50306234
wat was dat?
pi_50306263
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:27 schreef BonJovi het volgende:
Zijn vriendin
pi_50306278
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:39 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Zijn vriendin
precies
AFC AJAX
pi_50306308
OUCH DOELMAN KNALT TEGEN DE PAAL !!
pi_50306316
die keeper
  zondag 10 juni 2007 @ 19:41:14 #252
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_50306321
AU!
  zondag 10 juni 2007 @ 19:41:31 #253
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50306332
anders spring je even tegen de paal aan..
pi_50306336
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Babel gaat wel vaak liggen.

kijk niet naar mijn avatar

pi_50306345
Drenthe nu als middenvelder op links.
pi_50306349
Ga het ergens hebben over De Ridder/zn zusje/zn chick

Drenthe op t middeveld
pi_50306380
Als ddie bal er in zou gaan
AFC AJAX
pi_50306400
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:41 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

[afbeelding]

[afbeelding]
?
pi_50306467
Ze hebben de vorm nog niet, belooft wat voor de rest van het toernooi.
That's all folks!
  zondag 10 juni 2007 @ 19:44:49 #260
176521 Grulez
rasgroninger
pi_50306479
quote:
Harris, wissel!
Een uur te laat.
pi_50306512
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:42 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]

?
Wat is hier niet duidelijk aan?

Trouwens wat een hoersaaie wedstrijd zeg
  zondag 10 juni 2007 @ 19:48:19 #262
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50306587
pi_50306628
De Ridder
AFC AJAX
pi_50306634
Jenner er uit!
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 10 juni 2007 @ 19:50:43 #265
80791 crew  Paul
pi_50306647
Saaiste wedstrijd van het seizoen
pi_50306704
Had die wedstrijd later uitgezonden..... ik wil nu nog niet naar bed
pi_50306710
Stadskanaal
AFC AJAX
pi_50306726
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:50 schreef paultjuhhh het volgende:
In de saaiste stadion
  zondag 10 juni 2007 @ 19:53:34 #269
176521 Grulez
rasgroninger
pi_50306750
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:50 schreef paultjuhhh het volgende:
Zijn ze daar wel gewend
  zondag 10 juni 2007 @ 19:53:43 #270
123545 DatMeenJeNiet
pi_50306755
Zowaar nog wat druk van NL
pi_50306813
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:52 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

In de saaiste stadion
in de
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 10 juni 2007 @ 19:55:45 #272
80791 crew  Paul
pi_50306826
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zowaar nog wat druk van NL
Wat zeg je
pi_50306832
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:52 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

In de saaiste stadion
pi_50306864
DRENTHE klasbak
AFC AJAX
pi_50306867
Wat een held die Drenthe!
  zondag 10 juni 2007 @ 19:56:56 #276
123545 DatMeenJeNiet
pi_50306869
Je hebt helden, en je hebt Royston
  zondag 10 juni 2007 @ 19:57:00 #277
95846 Mr.Mills
Nog steeds
pi_50306875
Drenthe
pi_50306876
Drenthe
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 10 juni 2007 @ 19:57:09 #279
80791 crew  Paul
pi_50306881
Raar dat ze de openingswedstrijd niet in Drenthe spelen
  zondag 10 juni 2007 @ 19:57:27 #280
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_50306897
Drenthe verdient een goal met zo'n aktie
  zondag 10 juni 2007 @ 19:57:46 #281
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50306902
Kan Drenthe niet gewoon in de spits..
pi_50306903
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:57 schreef paultjuhhh het volgende:
Raar dat ze de openingswedstrijd niet in Drenthe spelen
Heb je er lang over na moeten denken ?
pi_50306920
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:52 schreef Greetings het volgende:
Had die wedstrijd later uitgezonden..... ik wil nu nog niet naar bed
Straks Belgique he. Deze heeft Oranje zoals het hoort wel binnen.
That's all folks!
pi_50306950
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:55 schreef sjimz het volgende:

[..]

in de
In ''het'', huillie
pi_50306958
Ik val er pas net een kwartier in maar Drenthe en Babel bevallen me uitermate goed
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_50306963
De Ridder
pi_50306978
De Ridder
AFC AJAX
  zondag 10 juni 2007 @ 19:59:41 #288
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_50306980
Dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom dom.
pi_50306987
wat dom

tuurlijk is dat geel
pi_50306993
quote:
Op zondag 10 juni 2007 19:58 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

In ''het'', huillie
Doe dat dan gelijk, of ga die inburgeringscursus herhalen!
pi_50307034
tim janssen niet ingevallen voor rigters ofzo ?
Ik heb een stuk gemist

babel speelt wel nog zag ik net
pi_50307040
JEWS FROM THA SOUTH
AFC AJAX
pi_50307078
Ouch De RIdder ik gun het hem zo
AFC AJAX
  zondag 10 juni 2007 @ 20:02:22 #294
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_50307105
Drenthe speelt goed zeg .
2000 light years from home
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 10 juni 2007 @ 20:02:37 #295
80791 crew  Paul
pi_50307117
omg de wave
pi_50307122
Zou het dan toch weer gaan gebeuren, een Ned voetbalelftal naar de Spelen We zijn er bijna....
  zondag 10 juni 2007 @ 20:02:49 #297
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_50307127
mooie knal maar veels te veel richting keeper
pi_50307146
quote:
Op zondag 10 juni 2007 20:02 schreef Merkie het volgende:
Drenthe speelt goed zeg .
Die is echt fantastisch ja, dé verrassing voor mij
  zondag 10 juni 2007 @ 20:03:18 #299
121310 venomsnake
El Saltador
pi_50307149
doe de Ridder maar in de basis volgende wedstrijd. Ik vind die jenner 3x niks.
  zondag 10 juni 2007 @ 20:03:47 #300
107418 wdn
Elfen lied O+
pi_50307170
Winnen van Belgie zou voldoende moeten zijn lijkt me.
pi_50307192
quote:
Op zondag 10 juni 2007 20:03 schreef venomsnake het volgende:
doe de Ridder maar in de basis volgende wedstrijd. Ik vind die jenner 3x niks.
Ja jenner met zijn scharen
AFC AJAX
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')