quote:Op zondag 10 juni 2007 19:09 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Wie is er beter dan Jenner op de rechtsbuiten positie?
Moet je hem wel volledig citeren, natuurlijk.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:12 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Mulder: "Israël is eigenlijk beter dan Nederland"..
Voetballend beter ja... prachtige lange ballen die niet aankomen.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:12 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Mulderquote:Op zondag 10 juni 2007 19:12 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
Tim Vincken is ook een goeie op die positie.quote:
Nee, matige speler. Kan alleen hard rennen, verder niks.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:16 schreef druide het volgende:
[..]
Tim Vincken is ook een goeie op die positie.
Nou, een half seizoen lang in de basis. Maar begon pas een beetje goed te voetballen op het einde. Voor Jong Oranje speelde hij wel altijd goed.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:16 schreef Martijn_fijn het volgende:
[..]
Moeilijk om te oordelen, Beerens heeft bij NEC niet bijzonder veel gespeeld dit seizoen.
Eens. Tien =quote:
Is ook lastig te beoordelen. Die mocht dit seizoen al blij zijn, als hij de bank warm mocht houden in Spanje.quote:
quote:Op zondag 10 juni 2007 19:17 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Nee, matige speler. Kan alleen hard rennen, verder niks.
Zit niet eens in de selectie.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:16 schreef druide het volgende:
[..]
Tim Vincken is ook een goeie op die positie.
Niet meerquote:Op zondag 10 juni 2007 19:21 schreef Stofje het volgende:
Tering, is dit weer zo'n geweldige, diepgaande argumentendiscussie over Tien / NOS?
Het grote Israelische meisjes topic...quote:Op zondag 10 juni 2007 19:27 schreef BonJovi het volgende:
Ik zou best het zusje van De Ridder willen zien, volgens mij is ze wel mooi. Mooie dame, en nog een broer als Daniel
Zijn vriendinquote:Op zondag 10 juni 2007 19:27 schreef BonJovi het volgende:
Ik zou best het zusje van De Ridder willen zien, volgens mij is ze wel mooi. Mooie dame, en nog een broer als Daniel
quote:Op zondag 10 juni 2007 19:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Babel gaat wel vaak liggen.
kijk niet naar mijn avatar
Een uur te laat.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Harris, wissel!
Wat zeg jequote:Op zondag 10 juni 2007 19:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Zowaar nog wat druk van NL
Heb je er lang over na moeten denkenquote:Op zondag 10 juni 2007 19:57 schreef paultjuhhh het volgende:
Raar dat ze de openingswedstrijd niet in Drenthe spelen
Straks Belgique he. Deze heeft Oranje zoals het hoort wel binnen.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:52 schreef Greetings het volgende:
Had die wedstrijd later uitgezonden..... ik wil nu nog niet naar bed![]()
![]()
![]()
![]()
Die is echt fantastisch ja, dé verrassing voor mijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |