Nederland scoort heus nog wel een keer.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:33 schreef borisz het volgende:
je zal zien dat er een bal invliegt uit een counter
Hij zal Nederland niet van de overwinning afhouden, denk ik zo. Maar een doelpuntje voor hem zou leuk zijn.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:34 schreef BonJovi het volgende:
Sahar mag iets laten zien als het 5-0 staat voor Oranje
Graag!quote:Op zondag 10 juni 2007 18:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Harris, wissel!
Waarom, vanwege zijn schwalbe? Dan kunnen we Robben ook voortaan in de openingsminuten wisselen bij het grote Oranje.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:38 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Harris, wissel!
Nee, ook al aantal keren niet al te handig balverlies.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Waarom, vanwege zijn schwalbe? Dan kunnen we Robben ook voortaan in de openingsminuten wisselen bij het grote Oranje.![]()
Nee hij had wel een mooie beweging maar zijn schot was van richting veranderd, ik vind hem het beste bij Oranje. En ja ik ben Ajacied so wat het gaat om Oranje toch.quote:
Royston moet op het middenveldquote:Op zondag 10 juni 2007 18:39 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Waarom, vanwege zijn schwalbe? Dan kunnen we Robben ook voortaan in de openingsminuten wisselen bij het grote Oranje.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |