Er wordt heel geheimzinnig over gedaan, maar ik denk/hoop zelf de volgende:quote:Op zondag 10 juni 2007 16:44 schreef paultjuhhh het volgende:
Wat is waarschijnlijk de opstelling
quote:De Haan wil Israël verrassen
LANGEZWAAG - Foppe de Haan heeft naar eigen zeggen geleerd van het verleden. De bondscoach van Jong Oranje zweeg zaterdag over de speelwijze en opstelling zondag in de eerste wedstrijd van het Europees kampioenschap tegen Israël.
„Oekraïne wist vorig jaar op het EK in Portugal alles van ons. Het was te voorspelbaar, niet verrassend. Mede daardoor verloren we de openingswedstrijd met 2-1. Nu is dat anders. Ik heb de voorbije dagen verschillende opstellingen in de media voorbij zien komen. Er klopt er geen een.”
Vergelijkbare woorden als in dat Engelse stuk. Logisch natuurlijk.quote:
Absoluut. Lekker voetballen omdat je het leuk vindt.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:49 schreef SteveBallmer het volgende:
Wat een wereldvent is die Foppe toch.
En de eerste kritische noot naar Talpa/Tien is binnenquote:Op zondag 10 juni 2007 18:09 schreef BliksemSchigt het volgende:
De opening hadden ze iets beter in beeld kunnen brengen. Of wel of niet, maar niet zo half.
Dat zijn échte joden inderdaad.quote:
naam zegt al genoegquote:Op zondag 10 juni 2007 18:20 schreef sjimz het volgende:
[..]
Inderdaad Medunjanin is heel erg zwart.
Buitenlanders kunnen ook blank zijnquote:Op zondag 10 juni 2007 18:23 schreef BonJovi het volgende:
Zijn ouders komen toch niet uit NL of wel? Ik heb nisk tegen Buitenlanders ben er zelf ook 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |