Een naamtopicquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:27 schreef Ian_Nick het volgende:
Fipeaux!
Nog eisen ookquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:29 schreef Veulen het volgende:
[..]
Een naamtopic![]()
Doe je nog even een mooie OP maken? Liefst 1 met een groot hart erin?![]()
Waar?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:32 schreef Peter6000 het volgende:
Zozo, jullie lopen behoorlijk leeg.
Helemaal goedquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Zo goed?
Bijna laatste peuk op!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:32 schreef Veulen het volgende:
[..]
Helemaal goed![]()
Nu mag je naar bed
(En stiekem ga ik ook)
Dan heb je niet goed opgeletquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:33 schreef Peter6000 het volgende:
En voor straf vandaag geen kunst.
Ben je nu kwaad op iedereen?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:33 schreef Peter6000 het volgende:
Dat had je nou niet moeten vragenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:33 schreef Frasier het volgende:
Ik heb een hele mooie, icoon. Die mag ook wel in de OP vind ik.
Sommige mensen moeten nou eenmaal werken hequote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:32 schreef Peter6000 het volgende:
Zozo, jullie lopen behoorlijk leeg.
Is dat een straf of een beloning?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:33 schreef Peter6000 het volgende:
Ach ze doet toch maar 1x in de week updatequote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:35 schreef Ian_Nick het volgende:
Yup, maar nu schiet Lean waarschijnlijk spontaan in de stress als ze dit terugleest![]()
Daar hebben ze toch "pammetjes" voor?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Yup, maar nu schiet Lean waarschijnlijk spontaan in de stress als ze dit terugleest![]()
Als we liev zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:37 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ach ze doet toch maar 1x in de week update
Fsd yooch geen rellen? Dat was gewoon een persoonlijke ergenis. Ik word vlak bij die lelijke vliegende schotel waar die bagger club speeltquote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:38 schreef Frasier het volgende:
Daar hebben ze toch "pammetjes" voor?
Yup, en dat was een groot succesquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:39 schreef Peter6000 het volgende:
Ik snap niet dat jullie je van haar afhankelijk opstellen, een nieuwe OP is zo gemaakt.
Toevallig vind ik/we deze mooiquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:39 schreef Peter6000 het volgende:
Ik snap niet dat jullie je van haar afhankelijk opstellen, een nieuwe OP is zo gemaakt.
Die moet volgens mij een been kwijt zijn eer ze überhaupt aan asperine denkt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:42 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die moet je desnoods aan de ketting leggen?
Je bent de enige die haar ava niet ziet hè?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:42 schreef Veulen het volgende:
Ik mis uniek wel erg hoor, zo'n leeg gaatje is ook niks![]()
Zeg je gaat niet tegen mij proberen te rellen he... Ik pak je zo in en stuur je in stukjes naar de kunstschroothoopquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:41 schreef Peter6000 het volgende:
Ach gut, de we-vorm brigade wordt wakker.
Amersfoort was 't toch?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:43 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Die moet volgens mij een been kwijt zijn eer ze überhaupt aan asperine denkt.![]()
God, weer een "transport" iets...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:44 schreef Veulen het volgende:
[..]
Zeg je gaat niet tegen mij proberen te rellen he... Ik pak je zo in en stuur je in stukjes naar de kunstschroothoop![]()
Ach arme schat, misschien moet je iets proberen met blauwe wolkjes offe groen grasquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:42 schreef Ian_Nick het volgende:
Jaja, die andere was lelijk![]()
Nu weten we het wel.![]()
Echt?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:44 schreef Ian_Nick het volgende:
Je bent de enige die haar ava niet ziet hè?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:41 schreef Frasier het volgende:
Iedereen slaapt. Tijd om naar bed te gaan. Morgen weer een (mooie) dag
Ik wou het juist minder gay makenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:45 schreef Veulen het volgende:
[..]
Ach arme schat, misschien moet je iets proberen met blauwe wolkjes offe groen gras![]()
Ja, het lijkt me duidelijk.quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:44 schreef avonne het volgende:
Even een vraagje:
Als ik goed opgelet heb bij biologie, dan wordt water in de bulten van een kameel opgeslagen, he?
Als hij dan gaat wandelen door de woestijn, worden die bulten dan gelijkmatig slap? Of eerst eentje, pjieoew, valt om, en dan pas de ander?
Het wordt tijd dat we weer gewoon liev voor elkaar zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me duidelijk.
En uiteindelijk is er natuurlijk ineens weer sprake van migraine en hooikoorts.
Tilt hoe kom je daar nou op?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:44 schreef avonne het volgende:
Even een vraagje:
Als ik goed opgelet heb bij biologie, dan wordt water in de bulten van een kameel opgeslagen, he?
Als hij dan gaat wandelen door de woestijn, worden die bulten dan gelijkmatig slap? Of eerst eentje, pjieoew, valt om, en dan pas de ander?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tilt hoe kom je daar nou op?
Mare klopt. De bulten worden slapper (ze vallen niet echt om maar worden meer puddingachtig, beetje lege buik idee). Over de gelijk matigheid durf ik niet te veel te zeggen. Maar ik dacht om en om (maar het is jaren geleden dat ik daar les over had)
Nou dan stel ik een randje met tieten voor.quote:
En bier!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou dan stel ik een randje met tieten voor.![]()
Flirten met Day... zeggen dat je naar bed gaat en hier verder posten... need I say more, you infidelquote:
Je vergeet ongesteldheid...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:46 schreef Peter6000 het volgende:
Ja, het lijkt me duidelijk.
En uiteindelijk is er natuurlijk ineens weer sprake van migraine en hooikoorts.
Ik zit nog steeds te puzzelen of met de benaming "kameel" amanda of natasia bedoeld wordtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tilt hoe kom je daar nou op?
Mare klopt. De bulten worden slapper (ze vallen niet echt om maar worden meer puddingachtig, beetje lege buik idee). Over de gelijk matigheid durf ik niet te veel te zeggen. Maar ik dacht om en om (maar het is jaren geleden dat ik daar les over had)
Hmm 2 uur geleden was je nog chago... Jij bent ook zo gek als een deur he...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Het wordt tijd dat we weer gewoon liev voor elkaar zijn.
Morgen ben ik weer sjaggo.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hmm 2 uur geleden was je nog chago... Jij bent ook zo gek als een deur he...![]()
Ian de gekste.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:51 schreef Veulen het volgende:
Hmm 2 uur geleden was je nog chago... Jij bent ook zo gek als een deur he...![]()
Ach gut, de we-vorm brigade wordt wakker.quote:
Kijk hier even: http://www.parkdieren.nl/kameel.htmlquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:51 schreef avonne het volgende:
Ik zit nog steeds te puzzelen of met de benaming "kameel" amanda of natasia bedoeld wordt
Ik ga s plaatjes googlen denk ik
Natasia!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:54 schreef avonne het volgende:
nou, dit noem ik geen pudding meer hoor![]()
[afbeelding]
Qua beharing zou ik gaan voor Amanda.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:54 schreef avonne het volgende:
[afbeelding]
quote:
Hoe krijgen we het voor elkaar...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Qua beharing zou ik gaan voor Amanda.
Ik heb daar nooit om gevraagd.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:53 schreef Peter6000 het volgende:
Heel goed, ik zou er ook niet meer tussen willen staan.![]()
Als ik ertussen zou staan, dan dus.
This echt ergquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:54 schreef avonne het volgende:
[afbeelding]
Ging jij niet naar bed?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
This echt erg
D'r klopt helemaal niks van mijn verhaal![]()
Naja vergeef mij het is al laat. En ik heb weinig verstand van alles met bulten.
En om hem nog meer te zieken laten we hem gewoon staan okeequote:
Ik uhhhhhhhhhhhhh, nou.quote:
Ik kom niet aan de Wiki.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
En om hem nog meer te zieken laten we hem gewoon staan okee![]()
Zelfreflectie is okay.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:58 schreef Veulen het volgende:
Naja vergeef mij het is al laat. En ik heb weinig verstand.
Alleen Lea komt aan de Wikiquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik kom niet aan de Wiki.
Kan me alleen niet voorstellen dat het APK ene reet kan schelen.![]()
Zal wel over ander wangedrag zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:58 schreef Peter6000 het volgende:
(ik heb helaas een officiële waarschuwing per PM gehad, dus ik mag hier verder niet over communicereren).
Woordverdraaiend vuil misbaksel dat je bentquote:
Er liep er net een rond, die af en toe veel rechtsere praat bezigtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik uhhhhhhhhhhhhh, nou.
Het is gewoon zo gelopen, maar toen wist ik nog niet ************************** *********************************************** ********************************************************************* (ik heb helaas een officiële waarschuwing per PM gehad, dus ik mag hier verder niet over communicereren).
Jij lijkt avonne welquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:59 schreef APK het volgende:
Hé eend, jij moet eens een cursus 'zonder smileys posten' volgen.
Nu lijk je een beetje een schijteend die al zijn argumenten onderuit haalt door er smileys achter te plaatsen.
Het had wel degelijk OOK met mijn avatar te maken.quote:
Mag nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 03:03 schreef Veulen het volgende:
Zeg stelletje bloedzuigers, als het zo minnetjes is voor jullie ga dan ergens anders spelen.
Bij een eindexamen middelbare school het zoiets een samenvatting.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 03:02 schreef Veulen het volgende:
Woordverdraaiend vuil misbaksel dat je bent![]()
Dat anti-petraa ding?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 03:04 schreef Peter6000 het volgende:
Het had wel degelijk OOK met mijn avatar te maken.
Ook die heb ik in deze principekwestie ingezet.
Dan kreeg je er een 1 voor.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 03:04 schreef APK het volgende:
Bij een eindexamen middelbare school het zoiets een samenvatting.
Ja, je trekt partij voor de populatie hier he, omdat je het stiekem wel knus vindt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 03:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er liep er net een rond, die af en toe veel rechtsere praat bezigt![]()
Als je dan toch op pad bent....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |