Ik heb daar nooit om gevraagd.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:53 schreef Peter6000 het volgende:
Heel goed, ik zou er ook niet meer tussen willen staan.![]()
Als ik ertussen zou staan, dan dus.
This echt ergquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:54 schreef avonne het volgende:
nou, dit noem ik geen pudding meer hoor![]()
[afbeelding]
Ging jij niet naar bed?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
This echt erg
D'r klopt helemaal niks van mijn verhaal![]()
Naja vergeef mij het is al laat. En ik heb weinig verstand van alles met bulten.
En om hem nog meer te zieken laten we hem gewoon staan okeequote:
Ik uhhhhhhhhhhhhh, nou.quote:
Ik kom niet aan de Wiki.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:58 schreef Veulen het volgende:
[..]
En om hem nog meer te zieken laten we hem gewoon staan okee![]()
Zelfreflectie is okay.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:58 schreef Veulen het volgende:
Naja vergeef mij het is al laat. En ik heb weinig verstand.
Alleen Lea komt aan de Wikiquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:59 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik kom niet aan de Wiki.
Kan me alleen niet voorstellen dat het APK ene reet kan schelen.![]()
Zal wel over ander wangedrag zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:58 schreef Peter6000 het volgende:
(ik heb helaas een officiële waarschuwing per PM gehad, dus ik mag hier verder niet over communicereren).
Woordverdraaiend vuil misbaksel dat je bentquote:
Er liep er net een rond, die af en toe veel rechtsere praat bezigtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:58 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ik uhhhhhhhhhhhhh, nou.
Het is gewoon zo gelopen, maar toen wist ik nog niet ************************** *********************************************** ********************************************************************* (ik heb helaas een officiële waarschuwing per PM gehad, dus ik mag hier verder niet over communicereren).
Jij lijkt avonne welquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:59 schreef APK het volgende:
Hé eend, jij moet eens een cursus 'zonder smileys posten' volgen.
Nu lijk je een beetje een schijteend die al zijn argumenten onderuit haalt door er smileys achter te plaatsen.
Het had wel degelijk OOK met mijn avatar te maken.quote:
Mag nietquote:Op vrijdag 8 juni 2007 03:03 schreef Veulen het volgende:
Zeg stelletje bloedzuigers, als het zo minnetjes is voor jullie ga dan ergens anders spelen.
Bij een eindexamen middelbare school het zoiets een samenvatting.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 03:02 schreef Veulen het volgende:
Woordverdraaiend vuil misbaksel dat je bent![]()
Dat anti-petraa ding?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 03:04 schreef Peter6000 het volgende:
Het had wel degelijk OOK met mijn avatar te maken.
Ook die heb ik in deze principekwestie ingezet.
Dan kreeg je er een 1 voor.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 03:04 schreef APK het volgende:
Bij een eindexamen middelbare school het zoiets een samenvatting.
Ja, je trekt partij voor de populatie hier he, omdat je het stiekem wel knus vindt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 03:02 schreef PC eend het volgende:
[..]
Er liep er net een rond, die af en toe veel rechtsere praat bezigt![]()
Als je dan toch op pad bent....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |