Het wordt tijd dat we weer gewoon liev voor elkaar zijn.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:46 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, het lijkt me duidelijk.
En uiteindelijk is er natuurlijk ineens weer sprake van migraine en hooikoorts.
Tilt hoe kom je daar nou op?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:44 schreef avonne het volgende:
Even een vraagje:
Als ik goed opgelet heb bij biologie, dan wordt water in de bulten van een kameel opgeslagen, he?
Als hij dan gaat wandelen door de woestijn, worden die bulten dan gelijkmatig slap? Of eerst eentje, pjieoew, valt om, en dan pas de ander?
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tilt hoe kom je daar nou op?
Mare klopt. De bulten worden slapper (ze vallen niet echt om maar worden meer puddingachtig, beetje lege buik idee). Over de gelijk matigheid durf ik niet te veel te zeggen. Maar ik dacht om en om (maar het is jaren geleden dat ik daar les over had)
Nou dan stel ik een randje met tieten voor.quote:
En bier!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:49 schreef Veulen het volgende:
[..]
Nou dan stel ik een randje met tieten voor.![]()
Flirten met Day... zeggen dat je naar bed gaat en hier verder posten... need I say more, you infidelquote:
Je vergeet ongesteldheid...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:46 schreef Peter6000 het volgende:
Ja, het lijkt me duidelijk.
En uiteindelijk is er natuurlijk ineens weer sprake van migraine en hooikoorts.
Ik zit nog steeds te puzzelen of met de benaming "kameel" amanda of natasia bedoeld wordtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:48 schreef Veulen het volgende:
[..]
Tilt hoe kom je daar nou op?
Mare klopt. De bulten worden slapper (ze vallen niet echt om maar worden meer puddingachtig, beetje lege buik idee). Over de gelijk matigheid durf ik niet te veel te zeggen. Maar ik dacht om en om (maar het is jaren geleden dat ik daar les over had)
Hmm 2 uur geleden was je nog chago... Jij bent ook zo gek als een deur he...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Het wordt tijd dat we weer gewoon liev voor elkaar zijn.
Morgen ben ik weer sjaggo.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:51 schreef Veulen het volgende:
[..]
Hmm 2 uur geleden was je nog chago... Jij bent ook zo gek als een deur he...![]()
Ian de gekste.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:51 schreef Veulen het volgende:
Hmm 2 uur geleden was je nog chago... Jij bent ook zo gek als een deur he...![]()
Ach gut, de we-vorm brigade wordt wakker.quote:
Kijk hier even: http://www.parkdieren.nl/kameel.htmlquote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:51 schreef avonne het volgende:
Ik zit nog steeds te puzzelen of met de benaming "kameel" amanda of natasia bedoeld wordt
Ik ga s plaatjes googlen denk ik
Natasia!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:54 schreef avonne het volgende:
nou, dit noem ik geen pudding meer hoor![]()
[afbeelding]
Qua beharing zou ik gaan voor Amanda.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:54 schreef avonne het volgende:
nou, dit noem ik geen pudding meer hoor![]()
[afbeelding]
quote:
Hoe krijgen we het voor elkaar...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:55 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Qua beharing zou ik gaan voor Amanda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |