Laten we daar gezamelijk de strijd aanbinden met de corrupte dienstdoende fokambtenaren.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:59 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is waar, daar ben ik ook tegenstander van.
Ik was Klompendanser, dat was overigens omdat ik toen geband was als Aaahikwordgek. Ik houd niet van klonen terwijl je een werkende niet-gebande user-id hebt.quote:
We hebben alleen niets te vertellen hier, Aah. Af en toe kun je een poging wagen, maar nooit staan in dat soort gevallen alle neuzen in dezelfde richting, blijkbaar.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:00 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Laten we daar gezamelijk de strijd aanbinden met de corrupte dienstdoende fokambtenaren.![]()
![]()
ummm, dan krijg je de verwijten toch niet meer dat je graag kleine kinderen over je loop schuift?quote:
De strijd opgeven is ook een keuze en dan gaat het over tot acceptatie.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:02 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
We hebben alleen niets te vertellen hier, Aah. Af en toe kun je een poging wagen, maar nooit staan in dat soort gevallen alle neuzen in dezelfde richting, blijkbaar.
Die klompendanser was een stuk vervelender tegen mij dan jij ooit bent geweest, ook later en nu zelfs, en bovendien je kende me toen niet eens en ik jou niet en die vete tussen lucy en mij, toen alleen nog maar, moet jou ook toen tamelijk unheimisch in de oren hebben geklonken. Klompendanser was bovendien meester in de rechten. Welke bèta geeft zich nou uit voor meester in de rechten, hee.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:02 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Ik was Klompendanser, dat was overigens omdat ik toen geband was als Aaahikwordgek. Ik houd niet van klonen terwijl je een werkende niet-gebande user-id hebt.
Je moet de neuzen op één lijn krijgen en anders idd je energie steken in interessante topics oid.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:06 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
De strijd opgeven is ook een keuze en dan gaat het over tot acceptatie.
Dat zal ik echter nooit en te nimmer accepteren.
Je hebt dan toch zintuigen die nog moeten worden aangescherpt. Ik was het echt. Klompendanser is allang niet meer aktief, dus vanwaar die suggestie?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:07 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Die klompendanser was een stuk vervelender tegen mij dan jij ooit bent geweest, ook later en nu zelfs, en bovendien je kende me toen niet eens en ik jou niet en die vete tussen lucy en mij, toen alleen nog maar, moet jou ook toen tamelijk unheimisch in de oren hebben geklonken. Klompendanser was bovendien meester in de rechten. Welke bèta geeft zich nou uit voor meester in de rechten, hee.
Dat is juist gefundeness fressen (weet niet of dat de juiste spelling is btw).quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:03 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
ummm, dan krijg je de verwijten toch niet meer dat je graag kleine kinderen over je loop schuift?
dus het ontkennen van je voorliefde, zal meer olie op het vuur gooien?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:10 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Dat is juist gefundeness fressen (weet niet of dat de juiste spelling is btw).
Jouw bewering ging erover, dat het begin van mijn bewering niet klopte en daardoor de conclusie ook niet. Maar het begin van in feite jouw bewering dat je weldegelijk eerlijk was, trachtte ik te parreren door aan te tonen dat je niet eerlijk was op het punt klompendanser. En dus kan mijn gehel initiële bewering weldegelijk waar zijn.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:09 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je hebt dan toch zintuigen die nog moeten worden aangescherpt. Ik was het echt. Klompendanser is allang niet meer aktief, dus vanwaar die suggestie?
Ja, dat is reverse psychology hè. Dat zeggen ze dan althans.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:12 schreef Het_hupt het volgende:
[..]
dus het ontkennen van je voorliefde, zal meer olie op het vuur gooien?
Ach je bent nog 18, sommige ervaringen maak je voor het eerst mee.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:18 schreef problematiQue het volgende:
Gebeurt niet vaak dat ik pagina'slang de POL SC oversla
Was helemaal niks voor mij trouwens, de UvH.
Lul niet zo slap. Jij begint er zelf constant over. Je moet gewoon s kappen man. Die slachtofferrol staat je slecht. Elke keer weer janken als iemand reageert op je verhaaltjes.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:42 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jij vindt het als mod op Fok! veel beter uiteraard dat users worden uitgemaakt voor pedofiel hè..
Dat is pas echt POL volgens Rocky.
Dit lijkt me een uitstekend plan. Positieve energie ipv negatieve energie.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:09 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Je moet de neuzen op één lijn krijgen en anders idd je energie steken in interessante topics oid.
Ik acht Lucida zeer hoog en integer. Je ziet het verschil niet tussen eerlijkheid en spel.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:16 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Jouw bewering ging erover, dat het begin van mijn bewering niet klopte en daardoor de conclusie ook niet. Maar het begin van in feite jouw bewering dat je weldegelijk eerlijk was, trachtte ik te parreren door aan te tonen dat je niet eerlijk was op het punt klompendanser. En dus kan mijn gehel initiële bewering weldegelijk waar zijn.
Overigens geloof ik dat nog steeds. Jij kende me helemaal niet, flauwekul ook, lucy en ik bewogen ons vort vooral op WFL, POL vonden wij te min, we kenden niemand daar, althans lucy kende wel sjunnie uiteraard.. Waarom zou je zo reageren op mij en daarna nooit meer. Weet je wat die gozer allemaal gezegd heeft? En gevraagd heeft aan mij?
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:22 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Dit lijkt me een uitstekend plan. Positieve energie ipv negatieve energie.![]()
Kan dat samen met jouw flitspraatjes van afgelopen nacht?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:23 schreef Monidique het volgende:
Leuk, het gaat over die ene gek. Kan dat niet een apart topic?
De slachtofferrol wordt natuurlijk uitgebaat door onze rechtse vriendjes, die veelvuldig worden verbannen, omndat ze zich niet weten te beheersen. Ik ben geen slachtoffer, want ik post nog steeds op Fok! en ga die klerelijers gewoon te lijf. Ik denk dat jij door je te landurig verblijf op Fok! en het te veelvuldig onjuist gebruik van het woord slachtofferrol niet meer weet wie nu echt slachtoffer is en wie niet. Ik iig niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:20 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Lul niet zo slap. Jij begint er zelf constant over. Je moet gewoon s kappen man. Die slachtofferrol staat je slecht. Elke keer weer janken als iemand reageert op je verhaaltjes.
Kijk s naar de toekomst man.
Uh, nee. Idioot.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:24 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Kan dat samen met jouw flitspraatjes van afgelopen nacht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |