quote:

die wil ook alleen een basis plaats.
 die wil ook alleen een basis plaats. 

wie dan? ik denk dat er eerder een linksback komt. Want als Emanuelson geblesseerd raakt heb je een heeeeel groot probleem.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:04 schreef F1Bas het volgende:
Ik denk dat er nog wel een vervanger komt voor Grygera, los van vd Wiel.

denk je dan dat Krkic zich in de basis kan vechten voor Huntelaar? Dat geloof ik niet.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:07 schreef Black-Death het volgende:
Kluivert en/of Krkic als pinchhitter zie ik absoluut niet zitten. Kluivert niet omdat ie alleen maar geblesseerd is en Krkic omdat hij geen pinchhitter is denk ik

Vermaelen kan goed op linksquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:07 schreef toma het volgende:
[..]
wie dan? ik denk dat er eerder een linksback komt. Want als Emanuelson geblesseerd raakt heb je een heeeeel groot probleem.

Kennedyquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:11 schreef toma het volgende:
Wie moet er trouwens op 10 spelen in de wedstrijden dat Sneijder weer eens geschorst is of geblesseerd is?

Kluivert, ben je wel wijsquote:

nostalgie, mentor-functie, kan toch nog wel aardig ballen als hij speelt,. Misschien een verdere functie bij de club als hij stopt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:15 schreef ILCILA het volgende:
[..]
Kluivert, ben je wel wijswat heeft hij nou dit jaar laten zien? Denk niet dat het veel beter word
![]()
![]()

BINGO!quote:'Ik wil een spits die er inklapt, oorlog maakt. We hebben nu geen alternatieven om naar een meer opportunistische speelstijl te switchen als we in het laatste kwartier iets moeten forceren.'

quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:20 schreef ILCILA het volgende:
Vraag dan gelijk of Jari nog weer terugkomtik bedoel, nostalgie ten top!

Jari zou het nog goed doen ook.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:20 schreef ILCILA het volgende:
Vraag dan gelijk of Jari nog weer terugkomtik bedoel, nostalgie ten top!

Die Roger was echt waardeloos voor Ajax, dus veel slechter kan het niet worden. Bovendien is Delorge best een redelijk voetballer (maar dat was Roger van te voren ook).quote:

Ik blijf erbij; NIET DOEN!quote:AD: PSV en Feyenoord hebben zich gemeld voor Perez
Volgens het Algemeen Dagblad hebben inmiddels zowel PSV als Feyenoord zich gemeld voor Kenneth Perez. Ajax zou echter liever zaken doen met Feyenoord. Bij die club heeft Perez ook veel meer kans op een basisplaats, nog steeds is echter onduidelijk wie daar de trainer wordt.

Laat hem dan maar naar Feyenoord gaan, altijd lachen met de kakkiesquote:

Zeikwijfquote:

Precies, als je er geld voor wilt hebben moet je niet bij die club zijn....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:49 schreef TerroRobbie het volgende:
Waarom wil Ajax nou liever zaken doen met Feyenoord

Je gaat toch niet je grootste concurent versterken, dat is pas wanbeleid.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:57 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Precies, als je er geld voor wilt hebben moet je niet bij die club zijn....

Omdat je 'm beter aan fnoord kunt verkopen dan aan een directe concurrentquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:49 schreef TerroRobbie het volgende:

goeie ervaring met eerdere transferquote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:49 schreef TerroRobbie het volgende:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |