abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51064702
dat moet vast wel lukken! ga eerst 3 dagen Dubai verkennen, daarna 2½ week thailand! wil daar 10 dagen rondtrekken, en de overige dagen op m'n reet op het strand liggen! op de terug weg heb ik ook nog 8 uur om dubai te bekijken
pi_51206280
Stel als je met Emirates via Dusseldorf gaat (avondvlucht) , hoelang duren dan die transfer tijden op Dubai?
  vrijdag 6 juli 2007 @ 18:08:41 #53
62913 Blik
The one and Only!
pi_51208319
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 17:05 schreef F04 het volgende:
Stel als je met Emirates via Dusseldorf gaat (avondvlucht) , hoelang duren dan die transfer tijden op Dubai?
Dat ligt toch aan de vertrektijd van de volgende vlucht....ga het uitzoeken zou ik zeggen

Morgen om 20:55 gaat mijn vlucht met Mahan Air, ben extreem benieuwd. Ook met wat voor vliegtuig ik ga vliegen.
pi_51208533
Ik denk dat je morgen eerst met de A310 gaat, en vanaf Tehran met de 747, maar dat weet ik niet zeker.
Trouwens, ik heb nog een special request. Zou je wat pics willen maken tijdens je reis naar Bangkok?

Alvast bedankt.
  zaterdag 7 juli 2007 @ 13:53:52 #55
62913 Blik
The one and Only!
pi_51229980
quote:
Op vrijdag 6 juli 2007 18:16 schreef F04 het volgende:
Ik denk dat je morgen eerst met de A310 gaat, en vanaf Tehran met de 747, maar dat weet ik niet zeker.
Trouwens, ik heb nog een special request. Zou je wat pics willen maken tijdens je reis naar Bangkok?

Alvast bedankt.
Ik wil best foto's maken, maar kan ze niet uploaden naar een computer, heb namelijk geen kabeltje meegenomen. Dus dat word pas na 10 augustus dat je ze te zien krijgt
pi_51467051
Is goed, geen probleem.
pi_51557799

Beetje tegenstrijdig he?

[ Bericht 26% gewijzigd door F04 op 17-07-2007 14:15:29 ]
  dinsdag 17 juli 2007 @ 19:40:22 #58
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_51568570
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 14:10 schreef F04 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]

Beetje tegenstrijdig he?
Maar ik vlieg dan liever met LTU voor de budgetprijs van ¤ 550 rechtstreeks naar Bangkok dan met Mahan Air, want het is een feit dat tijdens de overstap in Tehran de vrouwen een hoofddoek opmoeten, er wordt geen vrije keus gelaten.

Maar goed, ik ben benieuwd naar de ervaringen, al weet ik dat hoe goedkoop ook, ik er nooit van gebruik (zal kunnen) maken. Naast het feit dat ik tegenwoordig meer voor kwaliteit en reisgemak ga dan voor de allergoedkoopste prijs..
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_51914230
Onlangs ben ik wat foto's tegen gekomen van Mahan air op een ander forum.
Voor de liefhebbers.

De nieuwe 747.

Herkent iemand dit? Als mensen hier nog meer foto's heeft zie ik 't graag.

[ Bericht 17% gewijzigd door F04 op 29-07-2007 12:10:12 ]
  zondag 29 juli 2007 @ 09:18:09 #60
79886 MrMadMan
The Ozzie Animal
pi_51929102
Volgens mij heb ik ergens op internet gelezen dat ze gebanned zijn uit de UK. Dit vanwege administratieve problemen en onderhoud aan de toestellen. Mag dan wel goedkoop zijn, maar toch....

zl even kijken of ik de link nog ergens kan vinden

linkje gevonden: http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/?id=21271
No Worries Mate!!!
pi_51929173
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 14:10 schreef F04 het volgende:

Nou, die geloof ik meteen op zijn woord, met die geweldige kennis van de Engelse (en Nederlandse) taal.
  zondag 29 juli 2007 @ 11:49:12 #62
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_51930377
quote:
Op zondag 29 juli 2007 09:37 schreef Toeps het volgende:

[..]

Nou, die geloof ik meteen op zijn woord, met die geweldige kennis van de Engelse (en Nederlandse) taal.
Deze beste man kan dan wel de NL en Engelse taal wel niet goed beheersen, en zo kan je een beetje afleiden wat voor persoon deze man is, (Type benidormganger met chartervlucht zo goedkoop mogelijk), je leid hier wel uit af dat Mahan Air niet voor iedereen geschikt is.

In de UK is Mahan Air inderdaad gebanned, officieel om administratieve redenen, en staat van toestellen, hoewel ik een klein beetje politieke invloed niet uitsluit.

De foto's getoond zijn van de business klasse, ik ben eigenlijk meer benieuwd naar de economy class, want als je al zou besluiten om met Mahan Air te gaan, dan kies je deze omdat ze zo goedkoop zijn, en dan ga je voor Economy class.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_51930496
De 747 van Mahan air (Blue sky als schuilbedrijf) was een ex United airlines, en heeft pas een D-check ondergaan op Schiphol Oost.

De reden dat de Mahan air (blue sky) 747's een Armeens registratienummer hebben is omdat Iran geen vliegtuigen in kan kopen van Amerikaanse makelij. (sancties VN)
Ze hebben toen een Engels bedrijf opgericht in Engeland, en zijn toen die 747's aan het opkopen van United, en vervolgens een hele onderhoudsbeurt gekregen in Amsterdam.
Inmiddels vliegen ze met de 747 op de Bangkok route in 't hoogseizoen.

Schijnbaar vliegen ze nu met kleine A320's van en naar Tehran.
Ik wil eigelijk wel weten hoe de cabine van de ecomony class er uit ziet in de A310. Die van de 747 is gewoon de cabine het intrieur van United.

http://www.airliners.net/open.file/1120763/L/

[ Bericht 9% gewijzigd door F04 op 29-07-2007 12:11:19 ]
  zondag 29 juli 2007 @ 12:44:50 #64
6941 APK
Factual, I think.
pi_51931344
quote:
Op zondag 29 juli 2007 11:49 schreef ozzietukker het volgende:

De foto's getoond zijn van de business klasse, ik ben eigenlijk meer benieuwd naar de economy class, want als je al zou besluiten om met Mahan Air te gaan, dan kies je deze omdat ze zo goedkoop zijn, en dan ga je voor Economy class.
Bovenste foto is volgens mij gewoon economy class.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_51931888
De bovenste foto is van de A300 Mahan, en die anderen van de 747.
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 16:12:43 #66
62913 Blik
The one and Only!
pi_52285582
Zo, ik ben ook weer terug, na 4 keer in een Mahan Air vliegtuig gezeten te hebben

Ik heb gister in die BlueSky gezeten. Was prima. Alleen het gebrek aan inflight entertainment is irritant.

Ik zou het zo nog een keer doen, maar directe vluchten hebben toch zeker mijn voorkeur
pi_52288720
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 16:12 schreef Blik het volgende:
Zo, ik ben ook weer terug, na 4 keer in een Mahan Air vliegtuig gezeten te hebben

Ik heb gister in die BlueSky gezeten. Was prima. Alleen het gebrek aan inflight entertainment is irritant.

Ik zou het zo nog een keer doen, maar directe vluchten hebben toch zeker mijn voorkeur
Mwah, met KLM heb ik het ook al opgegeven om naar de minischermen te kijken, het enige wat ik af en toe zie zijn de waar ben je nu kaartjes zodat ik weet hoe lang ik nog moet..
Nee, dan is het jammer dat vanaf Amsterdam naar Bangkok nog niet elke dag met een maatschappij wordt gevlogen welke inflight intertainment in de hoofdsteun van de stoel voor je aanbiedt. (In economy classe dan).

Is de overstap in Iran een beetje bevallen? Al zou het als man waarschijnlijk wat makkelijker zijn dan als vrouwelijk persoon...
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_52290157
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 16:12 schreef Blik het volgende:

Ze vliegen nu met A320's naar Dusseldorf.
  zondag 12 augustus 2007 @ 12:12:38 #69
62913 Blik
The one and Only!
pi_52302087
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 18:59 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Mwah, met KLM heb ik het ook al opgegeven om naar de minischermen te kijken, het enige wat ik af en toe zie zijn de waar ben je nu kaartjes zodat ik weet hoe lang ik nog moet..
Nee, dan is het jammer dat vanaf Amsterdam naar Bangkok nog niet elke dag met een maatschappij wordt gevlogen welke inflight intertainment in de hoofdsteun van de stoel voor je aanbiedt. (In economy classe dan).

Is de overstap in Iran een beetje bevallen? Al zou het als man waarschijnlijk wat makkelijker zijn dan als vrouwelijk persoon...
MIjn vriendin moest een hoofddoek om, maar die hoefde helemaal niet strak. Alle vrouwen daar hebben de hoofddoek heel losjes om, niet zoals hier in Nederland. We kregen ook 2 bonnen om een sandwich en drinken te halen ter waarde van ¤ 3,50. Ook stonden er terminals met gratis internet. De overstap was dus prima.

Met het gebrek aan inflight entertainment bedoel ik eigenlijk het totale gebrek aan tv-tjes. In 2 toestellen was er gewoon helemaal niks, dus niet eens informatie van hoe lang er nog gevlogen moest worden. IN 1 toestel was de kwaliteit van de TV zo slecht dat je er niet naar kon kijken. Op onze laatste vlucht hadden we wel een tv en werd Donnie Brasco vertoond.
pi_52386643
Zat je in die A320 met Mahan air?
  woensdag 15 augustus 2007 @ 13:10:33 #71
62913 Blik
The one and Only!
pi_52387033
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 12:55 schreef F04 het volgende:
Zat je in die A320 met Mahan air?
Ja, volgens mij wel. Beenruimte is krap. Behalve waar ik zat toevallig, daar had ik een zee aan beenruimte (weet niet meer welke rij dat was). Ze hebben van die kleine klap-tv's, die openklappen als er iets vertoond wordt
pi_52389257
Hadden ze in de ecomony iedereen een TV schermpje?
Was de cabineindeling 3-3? Nog pics?
pi_52395179
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 12:12 schreef Blik het volgende:

[..]

MIjn vriendin moest een hoofddoek om, maar die hoefde helemaal niet strak.
Vooral het tweede deel van de zin doet het 'm.

Liever een paar knaken meer ipv ruzie met mijn vriendin, want die gaat een dergelijke betutteling niet trekken. Strak of niet strak
  woensdag 15 augustus 2007 @ 17:26:55 #74
6941 APK
Factual, I think.
pi_52395779
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 17:06 schreef Dinosaur_Sr het volgende:

Liever een paar knaken meer ipv ruzie met mijn vriendin, want die gaat een dergelijke betutteling niet trekken. Strak of niet strak
Gaat ze ook lekker in een string door Thaise tempels banjeren?
pi_52396367
Ik denk dat ik maar met Emirates vlieg, als het goed is hebben ze daar internet aan boord. Dus kan ik de DGK streams inflight bekijken!
  woensdag 15 augustus 2007 @ 22:41:55 #76
187474 iruub
It is never too late to learn
pi_52406606
quote:
Op zaterdag 28 juli 2007 15:55 schreef F04 het volgende:
Onlangs ben ik wat foto's tegen gekomen van Mahan air op een ander forum.
Voor de liefhebbers.

[afbeelding]

De nieuwe 747.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Herkent iemand dit? Als mensen hier nog meer foto's heeft zie ik 't graag.
Hey bedankt dat ziet er i.i.g beter uit dan menig Turks/Ryan Air lijnvlucht in Europa. Prijs is wel erg vet!
"A true friend is the greatest of all blessings, and that which we take the least care of all to acquire."
pi_52413610
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 17:26 schreef APK het volgende:

[..]

Gaat ze ook lekker in een string door Thaise tempels banjeren?
nee integendeel, maar gelukkig begrijpen ze in Thailand dat respect iets wederzijds is....
  donderdag 16 augustus 2007 @ 09:10:11 #78
62913 Blik
The one and Only!
pi_52414330
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 14:20 schreef F04 het volgende:
Hadden ze in de ecomony iedereen een TV schermpje?
Was de cabineindeling 3-3? Nog pics?
Nee niet iedereen, een tv-schermpje per 3 rijen ofzo. Die zit bij de airco. Als er een film komt klapt die omlaag zodat je ernaar kunt kijken

geen pics
  donderdag 16 augustus 2007 @ 09:11:41 #79
62913 Blik
The one and Only!
pi_52414351
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 17:49 schreef F04 het volgende:
Ik denk dat ik maar met Emirates vlieg, als het goed is hebben ze daar internet aan boord. Dus kan ik de DGK streams inflight bekijken!
Is dat geen internet waar je voor moet betalen met een creditcard? Ze gingen bij Lufthansa ook zoiets invoeren, en er stond pas in de kleine lettertjes dat je wel moest betalen voor het internet
pi_52414816
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 09:11 schreef Blik het volgende:

[..]

Is dat geen internet waar je voor moet betalen met een creditcard? Ze gingen bij Lufthansa ook zoiets invoeren, en er stond pas in de kleine lettertjes dat je wel moest betalen voor het internet
Was een grapje van me. Als Emirates niet zo veel scheelt dan vlieg ik sowiso met Emirates.
pi_52541330
ik ben afgelopen vrijdag terug gekomen uit bangkok via Dubai met emirates! voor de entertainment aan boord is emirates leuk, maar verder vond ik het maar waardeloos! onvriendelijk personeel, veel asociale arabieren aan boord en heel weinig beenruimte!
eten vond ik ook slecht, je kreeg een menukaartje met de keus uit kip of vis! aangezien al die moslims kip vreten, bleef er dus vis voo mij over, en als ik ergens niet van hou is het wel van vis! dus de maaltijd heb ik maar overgeslagen!
ik had er wat meer van verwacht, volgend jaar maar weer gewoon met Eva air!
pi_52548496
Eggos? Je moet 1x overstappen in Dubai, hoe zit 't daarmee? Als het goed is ga je op de route Bangkok met een mooie 777. Als de prijs niet zo veel scheelt met Mahan kies ik toch zeker weten Emirates.

Wanneer en hoevaak kreeg je tijdens de vlucht vis aangeboden? Ik moet zelf al bijna kotsen al ik 't ruik.
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 01:53:11 #83
6941 APK
Factual, I think.
pi_52548612
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 21:42 schreef Eggos het volgende:

eten vond ik ook slecht, je kreeg een menukaartje met de keus uit kip of vis! aangezien al die moslims kip vreten, bleef er dus vis voo mij over, en als ik ergens niet van hou is het wel van vis! dus de maaltijd heb ik maar overgeslagen!
Met de KLM was het ook een keer vis of vis.
Toen ik zei dat ik allergisch voor vis was kreeg ik biefstuk uit de business class.

Anyways, volgens mij is het duidelijk dat je niet te veel moet zeiken als je goedkoop wilt vliegen.
Ongemak hoort erbij, anders was het wel duurder....

Iemand nog de beelden gezien van dat brandende China Airlines toestel in Japan?
pi_52551511
Jep, ik hem 'm gezien. In Okinawa.
pi_52556388
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 01:45 schreef F04 het volgende:
Eggos? Je moet 1x overstappen in Dubai, hoe zit 't daarmee? Als het goed is ga je op de route Bangkok met een mooie 777. Als de prijs niet zo veel scheelt met Mahan kies ik toch zeker weten Emirates.

Wanneer en hoevaak kreeg je tijdens de vlucht vis aangeboden? Ik moet zelf al bijna kotsen al ik 't ruik.
op de heenweg ben ik 4 dagen in Dubai geweest! op de terugweg had ik een overstap van 9 uur in dubai! kon ook 3 uur, maar dan betaalde ik 300 euro meer! maar je kan wel gewoon het vliegveld af om de stad in te gaan! kreeg per vlucht 1 keer eten aangeboden, heb 4 vluchten gehad. op 1 vlucht had ik nog de keus tussen kip en vis, op de andere 3 was de kip al op!
zo goedkoop is emirates niet hoor, ik was 750 euro kwijt en had al in januari geboekt
pi_52556427
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 01:53 schreef APK het volgende:

[..]

Met de KLM was het ook een keer vis of vis.
Toen ik zei dat ik allergisch voor vis was kreeg ik biefstuk uit de business class.

Anyways, volgens mij is het duidelijk dat je niet te veel moet zeiken als je goedkoop wilt vliegen.
Ongemak hoort erbij, anders was het wel duurder....

Iemand nog de beelden gezien van dat brandende China Airlines toestel in Japan?
zo goedkoop is emirates niet hoor! volgende keer ga ik weer gewoon met eva air, stukken goedkoper en veel meer beenruimte en heerlijk eten!
pi_52559269
Dan moet ik hieruit dus concluderen dat als ik mahan air vlieg dat ik dan veel beter af ben. Alleen hebben die amper inflight entertaiment.
pi_52560834
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 14:09 schreef F04 het volgende:
Dan moet ik hieruit dus concluderen dat als ik mahan air vlieg dat ik dan veel beter af ben. Alleen hebben die amper inflight entertaiment.
dat weet ik niet, ik heb nooit met Mahan air gevlogen. als ik de verhalen zo lees over Mahan Air, zou ik me daar ook niet echt op m'n gemak voelen! ik zou dan toch eerder met Eva Air vliegen, dat is overigens ook nog een rechtstreekse vlucht en niet duur!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 18:49:50 #89
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_52567357
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 15:04 schreef Eggos het volgende:

[..]

dat weet ik niet, ik heb nooit met Mahan air gevlogen. als ik de verhalen zo lees over Mahan Air, zou ik me daar ook niet echt op m'n gemak voelen! ik zou dan toch eerder met Eva Air vliegen, dat is overigens ook nog een rechtstreekse vlucht en niet duur!
Met KLM betaal ik dezelfde prijs als met EVA, okee ik heb wel vroeg moeten boeken, maar dat maakt mij niet uit.

Overigens, EVA (en KLM) vliegen vanaf Amsterdam, Mahan, en Emirates vanaf Dusseldorf, voor sommige is Dusseldorf wellicht een beter te bereiken luchthaven. (Al vlieg ik bij voorkeur van Amsterdam, bij landing weet ik gewoon dat ik binnen 1,5 uur thuis ben). Al zou dit wellicht kunnen veranderen als ze de belachelijke ecotax doorvoeren, er is mij alles aan gelegen om de Nederlandse staatskas niet onnodig te spekken.
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_52854440
Das via schiphol, toch wel iets meer kosten dan DUS. Als de prijzen via Schiphol cheaper zijn ga ik gewoon via schiphol.

[ Bericht 59% gewijzigd door F04 op 31-08-2007 22:11:09 ]
  vrijdag 31 augustus 2007 @ 22:30:55 #91
6941 APK
Factual, I think.
pi_52855233
quote:
Op vrijdag 31 augustus 2007 22:01 schreef F04 het volgende:

Das via schiphol, toch wel iets meer kosten dan DUS. Als de prijzen via Schiphol cheaper zijn ga ik gewoon via schiphol.
Ga je nou nog een keer of niet.
pi_52859032
Ben sterk aan het twijfelen. Sinds die ban van Mahan air in de UK ben ik toch iets op me hoede.
  vrijdag 7 september 2007 @ 19:38:27 #93
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_53013438
Ik weet niet of de link werk, maar hier staan een aantal ervaringen met Mahan Air

http://www.thaiportal.nl/index.php?option=com_fireboard&Itemid=211&func=view&id=6420&catid=15&limit=15&limitstart=30
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  dinsdag 11 september 2007 @ 17:39:08 #94
79886 MrMadMan
The Ozzie Animal
pi_53100460
En vanaf nu zijn ze dus verboden omvanuit de EU te vliegen. Dus Dusseldorf zou ook wel stoppen

Bron: http://www.luchtvaartnieuws.nl/news/?ID=21996
No Worries Mate!!!
pi_53101450
Ik zag net hetzelfde en wilde het hier ook neerplempen. Dit is trouwens een goed bericht voor LTU.... Maar slecht nieuws voor de prijzen...
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  dinsdag 11 september 2007 @ 19:16:33 #96
62913 Blik
The one and Only!
pi_53102713
zonde, maar ben blij dat ik al geweest ben. En ook weer thuis
pi_53103324
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 19:16 schreef Blik het volgende:
zonde, maar ben blij dat ik al geweest ben. En ook weer thuis
Je zou maar een ticket hebben met MAHAN air en nu niet meer terug kunnen vliegen... Probeer maar eens geld van die Iraanse maatschappij te krijgen....
Overigens, de kansen zijn nog niet helemaal verkeken, MAHAN Air heeft 2 boeings vliegen die op naam staan van Blue Sky, en die staan geregistreerd, als ik het goed heb, in Armenië.
Nu loont het natuurlijk niet om dagelijks met die toestellen te vliegen naar Dusseldorf, maar je zou bijvoorbeeld de vluchten nog maar 3x per week kunnen uitvoeren, en voila, de luchtverbinding blijft in stand. Mahan air kan prima van Tehran naar Bangkok vliegen met welk toestel ze ook willen, al zal het boeken misschien lastig worden omdat volgens mij Nederlandse reisburo's, (of eigenlijk Europese reisburo's), geen vluchten mogen boeken van Airlines die op de zwarte lijst staan.
(In principe mag ik vanuit Nederland geen Garuda Indonesië boeken bij een reisburo, of met welke andere Indonesische maatschappij dan ook, terwijl ik toch echt domestic moet gaan vliegen in Indonesië, en ik een zekere dood tegemoet zal gaan als ik die binnenlandse reizen met de bus ga afleggen, want DAT is pas gevaarlijk).
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_53103424
quote:
Op donderdag 7 juni 2007 22:09 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Tja de prijs is misschien leuk, maar ik zou mij nog maar 2x bedenken voor ik met een Iraanse maatschappij gaan vliegen. Door de boycot van de VS op Iran kan deze zijn vliegtuigen niet goed onderhouden, slechts het hoogst noodzakelijk kan worden vervangen.

Naast het feit natuurlijk de morele vraag of je wel met een vliegtuigmaatschappij moet vliegen van een land met een regering zoals Iran. Tijdens de tussenstop moeten overigens alle vrouwelijke passagiers een 'hoofddoek' op..... Persoonlijk zou ik zeggen, betaal 100 Euro meer, en vlieg vanaf Schiphol met een degelijke maatschappij!
Deze vliegtuigen moeten dan alsnog landen op vliegvelden waar ze strenge veiligheidscontroles uitvoeren en in landen waar ze de onderdelen op de normale manier kunnen bestellen.
pi_53104165
Nee JoPiDo, Mahan air vliegt niet naar Japan.
pi_53118763
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 20:25 schreef F04 het volgende:
Nee JoPiDo, Mahan air vliegt niet naar Japan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')