Dat ligt toch aan de vertrektijd van de volgende vlucht....ga het uitzoeken zou ik zeggenquote:Op vrijdag 6 juli 2007 17:05 schreef F04 het volgende:
Stel als je met Emirates via Dusseldorf gaat (avondvlucht) , hoelang duren dan die transfer tijden op Dubai?

Ik wil best foto's maken, maar kan ze niet uploaden naar een computer, heb namelijk geen kabeltje meegenomen. Dus dat word pas na 10 augustus dat je ze te zien krijgtquote:Op vrijdag 6 juli 2007 18:16 schreef F04 het volgende:
Ik denk dat je morgen eerst met de A310 gaat, en vanaf Tehran met de 747, maar dat weet ik niet zeker.
Trouwens, ik heb nog een special request. Zou je wat pics willen maken tijdens je reis naar Bangkok?
Alvast bedankt.

quote:Op dinsdag 17 juli 2007 14:10 schreef F04 het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
Beetje tegenstrijdig he?

quote:

quote:Op zondag 29 juli 2007 09:37 schreef Toeps het volgende:
[..]
Nou, die geloof ik meteen op zijn woord, met die geweldige kennis van de Engelse (en Nederlandse) taal.![]()

Bovenste foto is volgens mij gewoon economy class.quote:Op zondag 29 juli 2007 11:49 schreef ozzietukker het volgende:
De foto's getoond zijn van de business klasse, ik ben eigenlijk meer benieuwd naar de economy class, want als je al zou besluiten om met Mahan Air te gaan, dan kies je deze omdat ze zo goedkoop zijn, en dan ga je voor Economy class.

Mwah, met KLM heb ik het ook al opgegeven om naar de minischermen te kijken, het enige wat ik af en toe zie zijn de waar ben je nu kaartjes zodat ik weet hoe lang ik nog moet..quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:12 schreef Blik het volgende:
Zo, ik ben ook weer terug, na 4 keer in een Mahan Air vliegtuig gezeten te hebben
Ik heb gister in die BlueSky gezeten. Was prima. Alleen het gebrek aan inflight entertainment is irritant.
Ik zou het zo nog een keer doen, maar directe vluchten hebben toch zeker mijn voorkeur

Ze vliegen nu met A320's naar Dusseldorf.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 16:12 schreef Blik het volgende:
Zo, ik ben ook weer terug, na 4 keer in een Mahan Air vliegtuig gezeten te hebben
Ik heb gister in die BlueSky gezeten. Was prima. Alleen het gebrek aan inflight entertainment is irritant.
Ik zou het zo nog een keer doen, maar directe vluchten hebben toch zeker mijn voorkeur

MIjn vriendin moest een hoofddoek om, maar die hoefde helemaal niet strak. Alle vrouwen daar hebben de hoofddoek heel losjes om, niet zoals hier in Nederland. We kregen ook 2 bonnen om een sandwich en drinken te halen ter waarde van ¤ 3,50. Ook stonden er terminals met gratis internet. De overstap was dus prima.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 18:59 schreef ozzietukker het volgende:
[..]
Mwah, met KLM heb ik het ook al opgegeven om naar de minischermen te kijken, het enige wat ik af en toe zie zijn de waar ben je nu kaartjes zodat ik weet hoe lang ik nog moet..![]()
Nee, dan is het jammer dat vanaf Amsterdam naar Bangkok nog niet elke dag met een maatschappij wordt gevlogen welke inflight intertainment in de hoofdsteun van de stoel voor je aanbiedt. (In economy classe dan).
Is de overstap in Iran een beetje bevallen? Al zou het als man waarschijnlijk wat makkelijker zijn dan als vrouwelijk persoon...

Ja, volgens mij wel. Beenruimte is krap. Behalve waar ik zat toevallig, daar had ik een zee aan beenruimte (weet niet meer welke rij dat was). Ze hebben van die kleine klap-tv's, die openklappen als er iets vertoond wordtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:55 schreef F04 het volgende:
Zat je in die A320 met Mahan air?

Vooral het tweede deel van de zin doet het 'm.quote:Op zondag 12 augustus 2007 12:12 schreef Blik het volgende:
[..]
MIjn vriendin moest een hoofddoek om, maar die hoefde helemaal niet strak.

Gaat ze ook lekker in een string door Thaise tempels banjeren?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 17:06 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
Liever een paar knaken meer ipv ruzie met mijn vriendin, want die gaat een dergelijke betutteling niet trekken. Strak of niet strak

| 
 | 
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |