ja ik snap het wel........die brulaap is weer gered en dat voelt ze.even aardig doen misschienquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:28 schreef Clank het volgende:
En Lieke en Natasia doen nu heel gezellig tegen elkaar (?????????)
Wordt tijd dat die pisnicht naar huis gaatquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:31 schreef rooie3 het volgende:
En Eric laat Brian zijn brief lezen die hij aan een vriend aan het schrijven is.
Het word steeds ongeloofwaardiger allemaal.
Moet je niet doen joh.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach ik schenk dan maar gewoon weer een borrel in... maar nu je het zegt zit ik wel steeds vroeger aan de drank.
dat mag hij van de Redactie........want die zijn bang van de antil en de ex van die brulaapquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:31 schreef rooie3 het volgende:
En Eric laat Brian zijn brief lezen die hij aan een vriend aan het schrijven is.
Het word steeds ongeloofwaardiger allemaal.
Nee hoor, het ging vandaag over kuthoer e.d.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:33 schreef Disana het volgende:
Heb ik het voorleeskwartiertje gemist? Ik kijk sinds ongeveer half zeven.
Ben bang dat hij nog een poosje blijft.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:32 schreef CoT het volgende:
[..]
Wordt tijd dat die pisnicht naar huis gaat
Lekker terug naar Leiden met die pisnicht
Dus ik heb het wel gemist?quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee hoor, het ging vandaag over kuthoer e.d.
Nee hoor dit keer heeft Natasia voorgelezen uit eigen werk... iets over een kuthoeren enzo...quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:33 schreef Disana het volgende:
Heb ik het voorleeskwartiertje gemist? Ik kijk sinds ongeveer half zeven.
Oh he, wat jammer. Dankjewel. Je kunt het trouwens hier Voorlezen door Mama Tasia bijschrijven als je er zin in hebt?quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee hoor dit keer heeft Natasia voorgelezen uit eigen werk... iets over een kuthoeren enzo...
De ludieke akties hebben vaak met zijn pik te maken... chocolade pikken... afrukken in de jacuzie... Huub aftrekken... Huub pijpen.... jonge jochies uitnodigen voor z'n date.... Natrasia...quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:36 schreef noucky het volgende:
Wanneer komt er eens een ludieke acte van Eric. Hij zei dat Huub al zijn plannen jatte. Dus Eric, laat nu zien wat jij waard bent. Er komt niks meer uit je dan te hangen in kussens en zielig te gaan doen.
Huub en Amanda gaan staks daten op secondlife.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:44 schreef noucky het volgende:
Wie zit er iets te downloaden van internet ?
dat is voor dat second life gebeuren, waar Amanda en Huub gaan datenquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:44 schreef noucky het volgende:
Wie zit er iets te downloaden van internet ?
Ik word na de eerste 10 seconden begroeten van d'r kinderen zo emotioneel dat ik snikkend op de bank in elkaar zak en de rest niet meer kan volgen... dus sorry...quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh he, wat jammer. Dankjewel. Je kunt het trouwens hier Voorlezen door Mama Tasia bijschrijven als je er zin in hebt?![]()
Dr. Clavan kan zijn DALWIJFKLINIEKJE wel sluiten na zo'n wanprestatie.quote:
Daten doe je toch als je alleenstaand bent ???????????quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:45 schreef Desii het volgende:
[..]
dat is voor dat second life gebeuren, waar Amanda en Huub gaan daten
Eric is toch zooooooooooo staaaaaaaaapelgek op zn Bart? Die date ook gewoon, kerels blijven gewoon slapenquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:49 schreef noucky het volgende:
[..]
Daten doe je toch als je alleenstaand bent ???????????
Het stelt dus allemaal geen fuck voor die "liefdes" van hun.
Als het bij eric maar een lul heeft en hem willen hebben is het al goed.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Eric is toch zooooooooooo staaaaaaaaapelgek op zn Bart? Die date ook gewoon, kerels blijven gewoon slapen![]()
Dit is daten op second life.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:49 schreef noucky het volgende:
[..]
Daten doe je toch als je alleenstaand bent ???????????
Het stelt dus allemaal geen fuck voor die "liefdes" van hun.
Ik zal um weer eens aanzetten...quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:59 schreef blomst het volgende:
Zijn er ook mensen van Fok aanwezig op secondlife vandaag?
nieuwe kledinglijn voor natasja?quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh he, wat jammer. Dankjewel. Je kunt het trouwens hier Voorlezen door Mama Tasia bijschrijven als je er zin in hebt?![]()
Hoe verrassend.quote:
Ik zag wel 'FOK cafe fokker' staan boven iemandquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:59 schreef blomst het volgende:
Zijn er ook mensen van Fok aanwezig op secondlife vandaag?
Nichten onder elkaar zijn volgens zeggen erger dan viswijven..quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:17 schreef mazaru het volgende:
Waarom doet Mitch zo lelijk over date Henk op zijn blog?
Ik vond Henk wel sympathiekquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:18 schreef FdW het volgende:
[..]
Nichten onder elkaar zijn volgens zeggen erger dan viswijven..![]()
Kan iemand haar ook meppen ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:18 schreef mootie het volgende:
Het lukt Amanda nog steeds niet om iets te zeggen......
Dat klopt, maar Nitch is bezig begreep ik.quote:
Frasier de stalker?quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:22 schreef mootie het volgende:
Iemand tikte: He Disana ^_^
quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:23 schreef lorence1 het volgende:
eehm redactie mogen wij het meeleesschermpje met tekst in de beeld en niet alleen de poppetjes, anders is het niet zo interessant om mee te kijken![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:24 schreef SiRojK het volgende:
Ik lees ; ... willen je haar er afknippen, niet treuren, ziet er toch niet uit...
Goed gezienquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:27 schreef mootie het volgende:
Disana, Liess en BSOL zijn er zo te zien.
Pics pleasequote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:29 schreef kleinzusje het volgende:
REdactie, kunnen jullie 1 streams direct op SL zetten ?
Terwijl hij normaal toch overkomt als een jochie van dertien van 1,50. Het zal wat vertekenenquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:29 schreef mootie het volgende:
Wel debiel, die ava van Huub lijkt op een mannetje van 12 van 1 meter lang.
Deminnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnsssssssssssssssquote:
Daar kunnen we hem nog jaren mee pestenquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:35 schreef kleinzusje het volgende:
Jammer dat Gert er niet is, die wilde Amanda gaan beffen
top !!! Jij bent die meid in dat gele hempje he ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
OK, hier het eerste plaatje. Je ziet mij midden in het plaatje op de rug en die kleine voor me in het bruine jasje is Huub
[afbeelding]
quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:37 schreef Peter6000 het volgende:
[afbeelding]
Gecodeerde informatie over scheurtjes in haarborstels.
Ja, dat ben ikquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:37 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
top !!! Jij bent die meid in dat gele hempje he ?
Ben jij als vrouw?quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
OK, hier het eerste plaatje. Je ziet mij midden in het plaatje op de rug en die kleine voor me in het bruine jasje is Huub
[afbeelding]
Ik heet: 'Waarom is een computer van 15 maanden oud godverdomme niet competible voor SL'.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:40 schreef Donnie29 het volgende:
Hoe heten jullie allemaal op second life dan?? Liess had ik door haha maar de rest??
Ja, dat is maanden geleden per ongeluk zo ontstaan. Inmiddels heb ik een kloon-accoun t erbij als man.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:36 schreef pullup het volgende:
[..]
Daar kunnen we hem nog jaren mee pesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |