quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:56 schreef Donnie29 het volgende:
Ik had Amanda erin gegooid met een molensteen om haar nek..
Sylvia zei gelijk al dat die teringnicht niet te vertouwen is, gelijk had zequote:Op donderdag 7 juni 2007 18:58 schreef riri het volgende:
hoe die erik door de bodem zakt...wat een mentaliteit....sylvia zal trots op erik zijn....niet dus
Natasia kan gewoon goed schelden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:00 schreef Gigageil het volgende:
Het lijkt wel of Nasty met de dag lelijker wordt......dat vetschort......![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:00 schreef Starlie het volgende:
Als ik Lieke was zou ik ook ff een schaar op het bestellijstje zetten... kan ze vannacht mooi Amanda haar haar afknippen...
Het is gewoon heel simpel. Lieke had geen toestemming voor haar actie.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:02 schreef CocaColaLight het volgende:
Maar wat mij echt tegen valt is dat lieke niets terug mocht doen.
Eerst mag amandel de hele kast leeg halen en als lieke wat wil doen dan moet het in eens afgelopen zijn.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:03 schreef petraa het volgende:
Lievelingsjasje van Amanda wordt bij rode kleding van Lieke in wasmachine gedaan en op 90 graden gewassen.
Haar kinderen zitten nu klaar voor het voor lezen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:01 schreef Donnie29 het volgende:
Natas is zo'n zware aso niet normaal, zielige is dat haar kinderen dit ook gaan horen. Wat een voorbeeld voor je kinderen WOW..
Dit doen ze voor hat geval we vergeten aan welke kant de redaktie/productie staan.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:01 schreef rooie3 het volgende:
Vind het echt een klotestreek van de febo.
Huub mocht niks in de fik steken,hun wel.
Lieke en Huub zijn spullen zijn weg,blijven weg.
Amanda haar spullen waren weg,plasma zegt waar ze zijn.
lieke haar spullen mogen in de vijver.
lieke wil Natasia haar spullen in de vijver gooien,word er ingegrepen.
Ze hebben met zijn drieën afgesproken, dat ieder zijn eigen battle voertquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:02 schreef noucky het volgende:
Voor Huub was het toch belangrijk dat vrienden elkaar hielpen ??????
Waarom helpt Huub Lieke nu niet ? Lieke moet het zelf maar uitzoeken !!!
Huub waarom heb jij altijd hulpt nodig ????
ben je boosquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:04 schreef Villalux het volgende:
Redaktie weer een bewijs dat jully de kindjes van god helpen! ECHT TE GEK voor woorden of waren jully BANG dat natas der EX man op jully af stuurt! .....SLAPPE LULLEN ZIJN JULLY![]()
en NU geen geweld geen kleren...ok sluiten dan maar niks mag meer dus doe de deur maar dicht!![]()
Lieke wil haar eigen dingen uitvechten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:02 schreef noucky het volgende:
Voor Huub was het toch belangrijk dat vrienden elkaar hielpen ??????
Waarom helpt Huub Lieke nu niet ? Lieke moet het zelf maar uitzoeken !!!
Huub waarom heb jij altijd hulpt nodig ????
Jij hebt geen streams zeker? Lieke sprak Huub hierop aan.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:05 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Lieke wil haar eigen dingen uitvechten.
Ja stom was het weer even vergeten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:04 schreef blomst het volgende:
[..]
Dit doen ze voor hat geval we vergeten aan welke kant de redaktie/productie staan.
Waar verstop je in vredesnaam zo'n grote kleurrijke zak? Begraven zou de enige manier zijn en zelfs dat zie je altijd.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:00 schreef noucky het volgende:
Lieke is stomweg niet erg slim bezig geweest. Had de spullen beter verstopt en had je niet versproken in de keuken.
Zo ging het niet.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:06 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Jij hebt geen streams zeker? Lieke sprak Huub hierop aan.
Volgende keer helpt ze Huub ook niet meer.
Ik hoop dat ie het einde van de PP niet eens haalt.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:06 schreef CoT het volgende:
Hoop dat die pisnicht als laatste eindigt in de poll
Een eigen actie uitvoeren is wat anders als elkaar dan later te gaan helpen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze hebben met zijn drieën afgesproken, dat ieder zijn eigen battle voert
Dat zei Huub inderdaad toen Lieke hem er op aansprak dat Huub haar niet geholpen had.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:08 schreef rooie3 het volgende:
Zo ging het niet.
Jij wil alleen dingen verdraaien.
Huub zei je kan alles goed alleen.
Als je me nodig heb roep je maar.
Huub kan het niet hebben als iemand anders iets verzint.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:10 schreef noucky het volgende:
[..]
Andersom doet Huub dus niks, egoïstisch is Huub.
Ik weet ook wel een grote zak die begraven mag worden....die wil ik nooit meer zien..quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:07 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Waar verstop je in vredesnaam zo'n grote kleurrijke zak? Begraven zou de enige manier zijn en zelfs dat zie ik altijd.
Goed idee.... !quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:12 schreef kybe het volgende:
Heb net maar weer gesmst voor Lieke en Huub![]()
![]()
Ligt er wel aan wat je definitie van 'leuk' is natuurlijk. Als door je eigen kots rollen en kots opeten daar bij hoort dan heb je gelijk.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:12 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Huub kan het niet hebben als iemand anders iets verzint.
Tragisch, want de objectieve kijker ziet keer op keer dat Jaap degene is die voor leuke televisie zorgt.
Die was hoog totdat de Febo de kindjes van God weer eens hielp.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:12 schreef FuTilE het volgende:
Hoe hoog is de extreme terror relkans vandaag ongeveer?
Nee, dat is onzin.. Dat heeft Huub al 100 keer uitgelegd.. Huub deed acties alleen, geen probleem zegt hij, dat kan ik wel zelf af (niet dat hij dat tegen Eric zei, maar hoe hij het vanmiddag nog omschreef)...quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:10 schreef noucky het volgende:
[..]
Een eigen actie uitvoeren is wat anders als elkaar dan later te gaan helpen.
Huub deed het toch ook zelfstandig richting Palma, maar verlangt wel van Eric dat Eric Huub gaat helpen.
Nee, het is een groot complot tegen Sint Hubertus.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:12 schreef FSR het volgende:
Is dit nou allemaal positieve discriminatie...
Eric heeft Huub in zijn eerste maand bijna letterlijk als een hondje achterna gelopen om 'te helpen'.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:13 schreef SiRojK het volgende:
[..]
MAAR Eric deed acties en begon dan te zeiken dat Huub hem niet ging helpen, TERWIJL Eric hem ook nooit hielp...
Het mooiste is dat zij zo rustig kan blijven.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:12 schreef FSR het volgende:
[..]
Goed idee.... !
Lieke vind ik toch wel heel stoer hoor, ze doet tenminste wat...
NSB-ers!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:14 schreef riri het volgende:
als ik met eric bevriend was en ik zag hoe hij zich gedroeg in het huis liet ik die vriendschap eindigen...wat is dat een overloper pur sang....in oorliogstijd weten we allemaal wat dat voor mensen waren die zich zo gedroegen
Is ook zo. Hij is een beetje sullig, zeg nou zelf.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:16 schreef scanman01 het volgende:
Brian kan niet geniepig en gemeen to the bone zijn, zegt hij.
Met die Palma ruzie wou Huub gewoon dat Eric zich niet bemoeide met die battle... maar die pisnicht bleef Palma maar steunen.... zoals bijna alle battles die Huub voerde koosquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:10 schreef noucky het volgende:
[..]
Een eigen actie uitvoeren is wat anders als elkaar dan later te gaan helpen.
Huub deed het toch ook zelfstandig richting Palma, maar verlangt wel van Eric dat Eric Huub gaat helpen.
En psies dat zelfde gedrag vertoont hij nu bij Natasia.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Eric heeft Huub in zijn eerste maand bijna letterlijk als een hondje achterna gelopen om 'te helpen'.
Hoorde je hoe zij baalde toen alles voor Lieke bleek te zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:19 schreef blomst het volgende:
Lieke krijgt spullen en Natasja zit her in te graaien met haar gore handen.
Ja het doet haar zeer dat iemand spullenkrijgt en zij, de diva, niets.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:20 schreef kybe het volgende:
[..]
Hoorde je hoe zij baalde toen alles voor Lieke bleek te zijn.![]()
Dat is ook het bizarre... die Brian heeft dat zelf echt totaal niet in de gaten lijkt het wel.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:16 schreef scanman01 het volgende:
Brian kan niet geniepig en gemeen to the bone zijn, zegt hij.
Ja... geruisloos.... dat ik na 2 weken pas denk: hé waar is die pisnicht eigenlijk?quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:19 schreef noucky het volgende:
Van Eric is sowieso weinig van over gebleven. Hij kwam in DGK om Natasia te trashen, nu hangt hij aan haar lippen. De doelstelling is dus totaal mislukt. Dit kan nog weleens gaan betekenen, exit Eric ( met toneelhaak).
De eerste dagen dacht ik dat hij een softie was. Niet te geloven, hequote:Op donderdag 7 juni 2007 19:22 schreef akveor het volgende:
[..]
Dat is ook het bizarre... die Brian heeft dat zelf echt totaal niet in de gaten lijkt het wel.
Daarom kan ik het wel begrijpen dat mensen hem in eerste instantie leuk vinden maar dan totaal op hem afknappen.
Is hij toch ookquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:24 schreef Disana het volgende:
[..]
De eerste dagen dacht ik dat hij een softie was. Niet te geloven, he![]()
ja het was even niet eerlijk he........Redactie dus koop je het af, nou ik had liever die brulaap gek zien worden als er wat van haar in de vijver was gekomen! ...maar kindjes van de Redactie he!quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:19 schreef blomst het volgende:
Lieke krijgt spullen en Natasja zit her in te graaien met haar gore handen.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:28 schreef Disana het volgende:
Ik kon het niet laten. Eet smakelijk.
'Dit zijn ze dan.'
[afbeelding]
Ach ik schenk dan maar gewoon weer een borrel in... maar nu je het zegt zit ik wel steeds vroeger aan de drank.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:28 schreef rooie3 het volgende:
En nu doen Lieke en Natasia weer aardig tegen elkaar.
Snappen jullie het nog.
"gezellig" tegen elkaar doen is wat anders.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:28 schreef Clank het volgende:
En Lieke en Natasia doen nu heel gezellig tegen elkaar (?????????)
ja ik snap het wel........die brulaap is weer gered en dat voelt ze.even aardig doen misschienquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:28 schreef Clank het volgende:
En Lieke en Natasia doen nu heel gezellig tegen elkaar (?????????)
Wordt tijd dat die pisnicht naar huis gaatquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:31 schreef rooie3 het volgende:
En Eric laat Brian zijn brief lezen die hij aan een vriend aan het schrijven is.
Het word steeds ongeloofwaardiger allemaal.
Moet je niet doen joh.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach ik schenk dan maar gewoon weer een borrel in... maar nu je het zegt zit ik wel steeds vroeger aan de drank.
dat mag hij van de Redactie........want die zijn bang van de antil en de ex van die brulaapquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:31 schreef rooie3 het volgende:
En Eric laat Brian zijn brief lezen die hij aan een vriend aan het schrijven is.
Het word steeds ongeloofwaardiger allemaal.
Nee hoor, het ging vandaag over kuthoer e.d.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:33 schreef Disana het volgende:
Heb ik het voorleeskwartiertje gemist? Ik kijk sinds ongeveer half zeven.
Ben bang dat hij nog een poosje blijft.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:32 schreef CoT het volgende:
[..]
Wordt tijd dat die pisnicht naar huis gaat
Lekker terug naar Leiden met die pisnicht
Dus ik heb het wel gemist?quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee hoor, het ging vandaag over kuthoer e.d.
Nee hoor dit keer heeft Natasia voorgelezen uit eigen werk... iets over een kuthoeren enzo...quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:33 schreef Disana het volgende:
Heb ik het voorleeskwartiertje gemist? Ik kijk sinds ongeveer half zeven.
Oh he, wat jammer. Dankjewel. Je kunt het trouwens hier Voorlezen door Mama Tasia bijschrijven als je er zin in hebt?quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee hoor dit keer heeft Natasia voorgelezen uit eigen werk... iets over een kuthoeren enzo...
De ludieke akties hebben vaak met zijn pik te maken... chocolade pikken... afrukken in de jacuzie... Huub aftrekken... Huub pijpen.... jonge jochies uitnodigen voor z'n date.... Natrasia...quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:36 schreef noucky het volgende:
Wanneer komt er eens een ludieke acte van Eric. Hij zei dat Huub al zijn plannen jatte. Dus Eric, laat nu zien wat jij waard bent. Er komt niks meer uit je dan te hangen in kussens en zielig te gaan doen.
Huub en Amanda gaan staks daten op secondlife.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:44 schreef noucky het volgende:
Wie zit er iets te downloaden van internet ?
dat is voor dat second life gebeuren, waar Amanda en Huub gaan datenquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:44 schreef noucky het volgende:
Wie zit er iets te downloaden van internet ?
Ik word na de eerste 10 seconden begroeten van d'r kinderen zo emotioneel dat ik snikkend op de bank in elkaar zak en de rest niet meer kan volgen... dus sorry...quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh he, wat jammer. Dankjewel. Je kunt het trouwens hier Voorlezen door Mama Tasia bijschrijven als je er zin in hebt?![]()
Dr. Clavan kan zijn DALWIJFKLINIEKJE wel sluiten na zo'n wanprestatie.quote:
Daten doe je toch als je alleenstaand bent ???????????quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:45 schreef Desii het volgende:
[..]
dat is voor dat second life gebeuren, waar Amanda en Huub gaan daten
Eric is toch zooooooooooo staaaaaaaaapelgek op zn Bart? Die date ook gewoon, kerels blijven gewoon slapenquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:49 schreef noucky het volgende:
[..]
Daten doe je toch als je alleenstaand bent ???????????
Het stelt dus allemaal geen fuck voor die "liefdes" van hun.
Als het bij eric maar een lul heeft en hem willen hebben is het al goed.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Eric is toch zooooooooooo staaaaaaaaapelgek op zn Bart? Die date ook gewoon, kerels blijven gewoon slapen![]()
Dit is daten op second life.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:49 schreef noucky het volgende:
[..]
Daten doe je toch als je alleenstaand bent ???????????
Het stelt dus allemaal geen fuck voor die "liefdes" van hun.
Ik zal um weer eens aanzetten...quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:59 schreef blomst het volgende:
Zijn er ook mensen van Fok aanwezig op secondlife vandaag?
nieuwe kledinglijn voor natasja?quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh he, wat jammer. Dankjewel. Je kunt het trouwens hier Voorlezen door Mama Tasia bijschrijven als je er zin in hebt?![]()
Hoe verrassend.quote:
Ik zag wel 'FOK cafe fokker' staan boven iemandquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:59 schreef blomst het volgende:
Zijn er ook mensen van Fok aanwezig op secondlife vandaag?
Nichten onder elkaar zijn volgens zeggen erger dan viswijven..quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:17 schreef mazaru het volgende:
Waarom doet Mitch zo lelijk over date Henk op zijn blog?
Ik vond Henk wel sympathiekquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:18 schreef FdW het volgende:
[..]
Nichten onder elkaar zijn volgens zeggen erger dan viswijven..![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |