"gezellig" tegen elkaar doen is wat anders.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:28 schreef Clank het volgende:
En Lieke en Natasia doen nu heel gezellig tegen elkaar (?????????)
ja ik snap het wel........die brulaap is weer gered en dat voelt ze.even aardig doen misschienquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:28 schreef Clank het volgende:
En Lieke en Natasia doen nu heel gezellig tegen elkaar (?????????)
Wordt tijd dat die pisnicht naar huis gaatquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:31 schreef rooie3 het volgende:
En Eric laat Brian zijn brief lezen die hij aan een vriend aan het schrijven is.
Het word steeds ongeloofwaardiger allemaal.
Moet je niet doen joh.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:30 schreef akveor het volgende:
[..]
Ach ik schenk dan maar gewoon weer een borrel in... maar nu je het zegt zit ik wel steeds vroeger aan de drank.
dat mag hij van de Redactie........want die zijn bang van de antil en de ex van die brulaapquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:31 schreef rooie3 het volgende:
En Eric laat Brian zijn brief lezen die hij aan een vriend aan het schrijven is.
Het word steeds ongeloofwaardiger allemaal.
Nee hoor, het ging vandaag over kuthoer e.d.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:33 schreef Disana het volgende:
Heb ik het voorleeskwartiertje gemist? Ik kijk sinds ongeveer half zeven.
Ben bang dat hij nog een poosje blijft.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:32 schreef CoT het volgende:
[..]
Wordt tijd dat die pisnicht naar huis gaat
Lekker terug naar Leiden met die pisnicht
Dus ik heb het wel gemist?quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:33 schreef blomst het volgende:
[..]
Nee hoor, het ging vandaag over kuthoer e.d.
Nee hoor dit keer heeft Natasia voorgelezen uit eigen werk... iets over een kuthoeren enzo...quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:33 schreef Disana het volgende:
Heb ik het voorleeskwartiertje gemist? Ik kijk sinds ongeveer half zeven.
Oh he, wat jammer. Dankjewel. Je kunt het trouwens hier Voorlezen door Mama Tasia bijschrijven als je er zin in hebt?quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Nee hoor dit keer heeft Natasia voorgelezen uit eigen werk... iets over een kuthoeren enzo...
De ludieke akties hebben vaak met zijn pik te maken... chocolade pikken... afrukken in de jacuzie... Huub aftrekken... Huub pijpen.... jonge jochies uitnodigen voor z'n date.... Natrasia...quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:36 schreef noucky het volgende:
Wanneer komt er eens een ludieke acte van Eric. Hij zei dat Huub al zijn plannen jatte. Dus Eric, laat nu zien wat jij waard bent. Er komt niks meer uit je dan te hangen in kussens en zielig te gaan doen.
Huub en Amanda gaan staks daten op secondlife.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:44 schreef noucky het volgende:
Wie zit er iets te downloaden van internet ?
dat is voor dat second life gebeuren, waar Amanda en Huub gaan datenquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:44 schreef noucky het volgende:
Wie zit er iets te downloaden van internet ?
Ik word na de eerste 10 seconden begroeten van d'r kinderen zo emotioneel dat ik snikkend op de bank in elkaar zak en de rest niet meer kan volgen... dus sorry...quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh he, wat jammer. Dankjewel. Je kunt het trouwens hier Voorlezen door Mama Tasia bijschrijven als je er zin in hebt?![]()
Dr. Clavan kan zijn DALWIJFKLINIEKJE wel sluiten na zo'n wanprestatie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |