Mijn Nederlandse laptoptoetsenbord moest ook uit Shanghai komen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:49 schreef Light het volgende:
[..]
Mijn pas bestelde Macbook is onderweg vanuit Shanghai. Da's vrij Chinees
Misschien maken ze breedbeeld foto's, of is 1920x1080 een van de te kiezen resoluties.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:47 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik snap die reclame van die Full-HD fotocamera's van Sony echt niet. Wat is er Full-HD aan foto's?
Ik gok dat het allemaal compatible met elkaar is, en alles in FullHD werk. Of dat er een HDMI uitgang op zit?quote:Op zondag 10 juni 2007 13:47 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik snap die reclame van die Full-HD fotocamera's van Sony echt niet. Wat is er Full-HD aan foto's?
Ja, en die Hitler was ook best een toffe peer.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:23 schreef Jarno het volgende:
Atrac was best okay-ig toch? Zeker ivm mp3 enzo.
quote:Op zondag 10 juni 2007 16:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik gok dat het allemaal compatible met elkaar is, en alles in FullHD werk. Of dat er een HDMI uitgang op zit?
Schieten op 16:9 aspect ratio dus,quote:If the subject was a street scene, I just composed with the Zoom lever. But I really like composing with a 16:9 aspect ratio, so I looked for some tall and wide scenes too. I knew they'd fill up the HDTV's wide screen when I put the T100 on the Station for a slide show.
En een component uitgang.quote:After all, one of the highlights of the T100 is that it can output an HD signal for its stills.
Leg uit.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:47 schreef Sjoewe het volgende:
Huize SjoedreyHepburn is weer een stapje dichter bij de PC loosheid.
Een PC verkocht. Nog twee te gaan.quote:
Cool.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een PC verkocht. Nog twee te gaan.
Apple only home
Kijken? Het is gewoon net als elke andere website een opsomming van wat Steve live zegt, alleen dan gesproken? Tenminste, dat lees ik hier uitquote:Op zondag 10 juni 2007 17:13 schreef magnifor het volgende:
http://www.macosx.nl/?p=showarticle&art_id=2634
Dat wordt dus live kijken morgen. Als de servers het trekken tenminste want ik denk eerlijk gezegd van niet.
Het verschil is dat ik een onbetrouwbare Macbook heb, en dan wil ik toch echt wel iets hebben om op terug te vallen. Daarnaast is de computer op het moment een download- & fileserver, daar is het ook handig voorquote:Op zondag 10 juni 2007 17:14 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb mijn mac nu al iets van 9 maand en in die 9 maand nog geen een keer echt een pc nodig gehad.
Ik dacht eerst nog om 'm voor het gemak erbij te houden, maar ik heb 'm 2 keer aangezet in de afgelopen 3 maanden. Ik kan m'n ruimte wel beter benutten.quote:
Zeker een verkeerde hardware / OS keuze? Een iBook G3 zal ook vast geen Leopard draaienquote:Op zondag 10 juni 2007 17:16 schreef TwyLight het volgende:
wij hebben wel 2 windows machines maar die zijn beide rete sloom.
(een beneden, een van mn zusje)
19.00 uur als het goed is.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:17 schreef Jarno het volgende:
Hoe laat begint die ongein eigenlijk morgen (onze tijd)?
die beneden heeft 512mb ram en 2,6ghz maar draait vista ultimatequote:Op zondag 10 juni 2007 17:17 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Zeker een verkeerde hardware / OS keuze? Een iBook G3 zal ook vast geen Leopard draaien
quote:Op zondag 10 juni 2007 17:17 schreef magnifor het volgende:
Er staat dat er vier camera's zijn en het gaat om deze site
http://onemorething.nl/live/
Vier streams morgen. En live geluid is nog altijd beter dan tig keer appelje+r op engadget ofzo.
quote:Met niet minder dan vier camera's in Studio Statensingel
Ik ben een keer 3 uur bezig geweest mijn tiger dvd aan de praat te krijgen in een oude amd imacquote:Op zondag 10 juni 2007 17:18 schreef Sjoewe het volgende:
Al wil ik wel kijken of ik op de intel bak OS X86 aan de praat kan krijgen
Oh, mooie tijd. Puik.quote:
Server? Kanaal?quote:Op zondag 10 juni 2007 17:20 schreef Geqxon het volgende:
Ik ga lekker op het IRC kanaal van Macrumors zitten
http://www.macrumors.com/(...)c-channel-macrumors/quote:
quote:For those with their own IRC Clients, the MacRumors channel is on irc.krono.net on channel #macrumors.
Bedankt, er wordt daar dan live verslag gedaan? Lijkt mij ook heel chill.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:23 schreef Geqxon het volgende:
[..]
http://www.macrumors.com/(...)c-channel-macrumors/
[..]
Er zit een reporter in de zaal, en elke keer als Steve iets leuks zegt typed hij het op mijn Macbook Pro in, en ramt hij op enter.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:26 schreef magnifor het volgende:
[..]
Bedankt, er wordt daar dan live verslag gedaan? Lijkt mij ook heel chill.
Van onze correspondent DutchErrorist die nu in <exacte locatie> zit,quote:Op zondag 10 juni 2007 17:01 schreef DutchErrorist het volgende:
Hey schatjes ik heb mijn vlucht overleeft... ik heb 2 uur vertraging gehad toen ik in het vliegtuig zat.. er was teveel onweer maar ik ben nog heel
Een AMD iMac?quote:Op zondag 10 juni 2007 17:19 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik ben een keer 3 uur bezig geweest mijn tiger dvd aan de praat te krijgen in een oude amd imactoen kwam ik er achter dat die voor intel only was
Jammer dat ze geen live verslag hadden toen die 2 gingen trouwenquote:Op zondag 10 juni 2007 17:17 schreef magnifor het volgende:
Er staat dat er vier camera's zijn en het gaat om deze site
http://onemorething.nl/live/
Vier streams morgen. En live geluid is nog altijd beter dan tig keer appelje+r op engadget ofzo.
waarom een bluetoothmuis?quote:Op zondag 10 juni 2007 18:11 schreef super-muffin het volgende:
Hoi, ik wil een bluetooth muis kopen. Iemand een suggestie buiten de Mighty Mouse?
Dat is je persoonlijke mening, vergeet dat er niet bij te zetten. En persoonlijk denk ik niet dat je er RSI door gekregen hebt.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:30 schreef TwyLight het volgende:
MX1000 zou ik niet nemen, het is een fijne muis maar als je er een aantal uur per dag mee werkt begint die kut te worden.
hij heeft een vrij rare houding voor je pols en ik hem er ook rsi door gekregen
Mijn awk heeft helemaal geen batterijenquote:Op zondag 10 juni 2007 20:40 schreef Geqxon het volgende:
En toen waren de batterijen van mijn AWK leeg, en mag ik weer op mijn Macbook verder.
Hitler had the right idea, he was just an underarchiever.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja, en die Hitler was ook best een toffe peer.
Godwinquote:Op zondag 10 juni 2007 21:28 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Hitler had the right idea, he was just an underarchiever.
Hicks.quote:Op zondag 10 juni 2007 21:28 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Hitler had the right idea, he was just an underarchiever.
Eh....quote:Op zondag 10 juni 2007 21:24 schreef Zpottr het volgende:
[..]
Mijn awk heeft helemaal geen batterijen
Maar loopt wel gewoon op mijn MacBook
quote:Op maandag 11 juni 2007 00:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dikke stortbui, hagelstenen zo groot als knikkers en Godver de begane grond staat helemaal blank van het water
Apple Remote Desktop 3, LogMeIn en in Leopard via iChatquote:Op maandag 11 juni 2007 00:12 schreef Sjoewe het volgende:
Hoe kan je eigenlijk remote desktoppen op een MAC?
Van een Mac naar een Windows bak? Mac naar Mac?quote:Op maandag 11 juni 2007 00:12 schreef Sjoewe het volgende:
Hoe kan je eigenlijk remote desktoppen op een MAC?
Ik ben niet zo geobsedeert met keynotes, en trouwens een vriendin komt langs en ik heb toch nog een jet-lag (soort van)quote:Op maandag 11 juni 2007 00:17 schreef Geqxon het volgende:
En DutchErrorist, wij hoeven morgen niet vroeg op te staan voor de keynote. Lekker puh, met je Amerika.
Volgensmij zit dat spul ook in m'n good ol' Dell, dus als je nog wat nodig hebt?quote:Op maandag 11 juni 2007 00:02 schreef Sjoewe het volgende:
Jeej. Het werkt.
Osx op de intel bak. En nog vlot ook.
Alleen er zit RDRAM in...
Ja kent u het nog.En dat is dus grafduur.
Gooi er dan een linux variant of een zeer gestripte Windows versie op, om hier nou het geheugenslurpende OS X voor te gebruikenquote:Op maandag 11 juni 2007 00:21 schreef Sjoewe het volgende:
Mac naar Mac. Dan kan dit de file en printerserver worden
Lekker vintage, "out-of-bed" style.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[[url=http://xs216.xs.to/xs216/07241/IMG_0917.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Oja dat is een typische nieuw-mexicaanse (?) stijl tuin
Hoezo wil je niet dat jouw producten bij de Wal-Mart worden verkochtquote:Op maandag 11 juni 2007 01:13 schreef Geqxon het volgende:
Mental note: Ik ga nooit een industrieël ontwerper in Amerika worden
Het zou wel heel netjes zijn als Apple daar nu alsnog mee komt. Dan maar geen 10.4.10. (En dan wil ik wel een gratis update cd krijgen.)quote:Op maandag 11 juni 2007 07:40 schreef Jarno het volgende:
Zonder die kut-iPhone hadden we vandaag Leopard gehad he. Dat realiseren jullie je toch wel.
Ik zo van mn Leopard wat doen ze?quote:Op maandag 11 juni 2007 07:40 schreef Jarno het volgende:
Zonder die kut-iPhone hadden we vandaag Leopard gehad he. Dat realiseren jullie je toch wel.
Ik ben blij met allesquote:Op maandag 11 juni 2007 00:38 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Volgensmij zit dat spul ook in m'n good ol' Dell, dus als je nog wat nodig hebt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |