quote:Op maandag 11 juni 2007 00:11 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dikke stortbui, hagelstenen zo groot als knikkers en Godver de begane grond staat helemaal blank van het water
Apple Remote Desktop 3, LogMeIn en in Leopard via iChatquote:Op maandag 11 juni 2007 00:12 schreef Sjoewe het volgende:
Hoe kan je eigenlijk remote desktoppen op een MAC?
Van een Mac naar een Windows bak? Mac naar Mac?quote:Op maandag 11 juni 2007 00:12 schreef Sjoewe het volgende:
Hoe kan je eigenlijk remote desktoppen op een MAC?
Ik ben niet zo geobsedeert met keynotes, en trouwens een vriendin komt langs en ik heb toch nog een jet-lag (soort van)quote:Op maandag 11 juni 2007 00:17 schreef Geqxon het volgende:
En DutchErrorist, wij hoeven morgen niet vroeg op te staan voor de keynote. Lekker puh, met je Amerika.
Volgensmij zit dat spul ook in m'n good ol' Dell, dus als je nog wat nodig hebt?quote:Op maandag 11 juni 2007 00:02 schreef Sjoewe het volgende:
Jeej. Het werkt.
Osx op de intel bak. En nog vlot ook.
Alleen er zit RDRAM in...
Ja kent u het nog.En dat is dus grafduur.
Gooi er dan een linux variant of een zeer gestripte Windows versie op, om hier nou het geheugenslurpende OS X voor te gebruikenquote:Op maandag 11 juni 2007 00:21 schreef Sjoewe het volgende:
Mac naar Mac. Dan kan dit de file en printerserver worden
Lekker vintage, "out-of-bed" style.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:33 schreef DutchErrorist het volgende:
[[url=http://xs216.xs.to/xs216/07241/IMG_0917.JPG.xs.jpg]afbeelding][/url]
Oja dat is een typische nieuw-mexicaanse (?) stijl tuin
Hoezo wil je niet dat jouw producten bij de Wal-Mart worden verkochtquote:Op maandag 11 juni 2007 01:13 schreef Geqxon het volgende:
Mental note: Ik ga nooit een industrieël ontwerper in Amerika worden
Het zou wel heel netjes zijn als Apple daar nu alsnog mee komt. Dan maar geen 10.4.10. (En dan wil ik wel een gratis update cd krijgen.)quote:Op maandag 11 juni 2007 07:40 schreef Jarno het volgende:
Zonder die kut-iPhone hadden we vandaag Leopard gehad he. Dat realiseren jullie je toch wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |