Mijn Nederlandse laptoptoetsenbord moest ook uit Shanghai komen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:49 schreef Light het volgende:
[..]
Mijn pas bestelde Macbook is onderweg vanuit Shanghai. Da's vrij Chinees
Misschien maken ze breedbeeld foto's, of is 1920x1080 een van de te kiezen resoluties.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:47 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik snap die reclame van die Full-HD fotocamera's van Sony echt niet. Wat is er Full-HD aan foto's?
Ik gok dat het allemaal compatible met elkaar is, en alles in FullHD werk. Of dat er een HDMI uitgang op zit?quote:Op zondag 10 juni 2007 13:47 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik snap die reclame van die Full-HD fotocamera's van Sony echt niet. Wat is er Full-HD aan foto's?
Ja, en die Hitler was ook best een toffe peer.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:23 schreef Jarno het volgende:
Atrac was best okay-ig toch? Zeker ivm mp3 enzo.
quote:Op zondag 10 juni 2007 16:18 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik gok dat het allemaal compatible met elkaar is, en alles in FullHD werk. Of dat er een HDMI uitgang op zit?
Schieten op 16:9 aspect ratio dus,quote:If the subject was a street scene, I just composed with the Zoom lever. But I really like composing with a 16:9 aspect ratio, so I looked for some tall and wide scenes too. I knew they'd fill up the HDTV's wide screen when I put the T100 on the Station for a slide show.
En een component uitgang.quote:After all, one of the highlights of the T100 is that it can output an HD signal for its stills.
Leg uit.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:47 schreef Sjoewe het volgende:
Huize SjoedreyHepburn is weer een stapje dichter bij de PC loosheid.
Een PC verkocht. Nog twee te gaan.quote:
Cool.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:00 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Een PC verkocht. Nog twee te gaan.
Apple only home

Kijken? Het is gewoon net als elke andere website een opsomming van wat Steve live zegt, alleen dan gesproken? Tenminste, dat lees ik hier uitquote:Op zondag 10 juni 2007 17:13 schreef magnifor het volgende:
http://www.macosx.nl/?p=showarticle&art_id=2634
Dat wordt dus live kijken morgen. Als de servers het trekken tenminste want ik denk eerlijk gezegd van niet.
Het verschil is dat ik een onbetrouwbare Macbook heb, en dan wil ik toch echt wel iets hebben om op terug te vallen. Daarnaast is de computer op het moment een download- & fileserver, daar is het ook handig voorquote:Op zondag 10 juni 2007 17:14 schreef TwyLight het volgende:
Ik heb mijn mac nu al iets van 9 maand en in die 9 maand nog geen een keer echt een pc nodig gehad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |