Sinds wij kamperen heb ik er steeds minder last vanquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Om m'n ouderlijk huis staan heel veel oude bomen, en dan was ik altijd zoooo bang dat de bliksem daar in zou slaan en zo'n boom op ons dak zou vallen en mij dan zou verpulveren als ik op bed lag en dat vond ik niet zo'n fijn idee.
En ik sta toch nooit leuk op de foto, dus dat wil ik helemaal niet..
Wedden van wel?quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ik sta toch nooit leuk op de foto..
Ik heb m'n eerste vriendje eens tot wanhoop gedreven door elke keer als het ook maar even donderde de hele nacht in het toiletblok door te willen brengen omdat ik dacht daar veiliger te zijn dan in ons kleine iglo-tentje. En we zaten in een vallei in een bloedhete zomer, dus het donderde nogal vaak.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sinds wij kamperen heb ik er steeds minder last van
Ik liep met dat 'hoge onweer' gewoon lekker over de campingquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb m'n eerste vriendje eens tot wanhoop gedreven door elke keer als het ook maar even donderde de hele nacht in het toiletblok door te willen brengen omdat ik dacht daar veiliger te zijn dan in ons kleine iglo-tentje. En we zaten in een vallei in een bloedhete zomer, dus het donderde nogal vaak..
Ik niet.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik liep met dat 'hoge onweer' gewoon lekker over de camping
Nou, onweer kan wel heel eng zijn, hoor, in een tentje. Ik ging vroeger altijd bij mijn ouders in de caravan als het onweerde. Ik blijf echt niet in de tent liggen als de grond trilt en de bomen heen en weer zwiepen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb m'n eerste vriendje eens tot wanhoop gedreven door elke keer als het ook maar even donderde de hele nacht in het toiletblok door te willen brengen omdat ik dacht daar veiliger te zijn dan in ons kleine iglo-tentje. En we zaten in een vallei in een bloedhete zomer, dus het donderde nogal vaak..
Aye aye sir. Ik stort me op de paprika's. Van mij zult u geen hinder meer ondervinden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:12 schreef Peterselieman het volgende:
Zou mevrouw DevilsAndDust zich enigszins kunnen beheersen, zodat anderen er ook doorheen kunnen posten?
Dat mag in Onzinquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:16 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik mag toch baggeren hier?
ja. Of achter een paal.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik zei even geleden dat ik een foto zou posten
Hierbij:
[afbeelding]
willen jullie me nu nog steeds in bikini zien?.
Mn baas was mij genadig. Ik mocht even naar Hoorn, een sirene afleveren, spoedorderquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:26 schreef maok het volgende:
[..]
Ik hoor hem ook![]()
* maok knalt met haar hoofd tegen het glas in haar kantoor aan terwijl ze de stem volgt
Ik denk dat dat wel mee zal gaan vallen. Het is namelijk al redelijk afgekoeld nu. Dan zijn de buien over het algemeen minder heftig. Bovendien geeft buienradar aan dat er voorlopig geen buien meer in de buurt van Groningen zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:25 schreef Viking84 het volgende:
Zo, het eten staat in de oven, het is 19:20, dus ik kan niet eerder dan om 21:45 gaan hardlopen(moet 2 uur zitten tussen eten en hardlopen). Als t maar niet gaat regenen en onweren
.
Sorry, ik ben na mn werk naar mn ouders gegaan, kon dus nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:08 schreef ChipsZak. het volgende:
Wie nodig Alexxxxx uit?
3 mensen is niets !
Kan Tara ook niet komen?
Jij hebt mn nummer ook hoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:18 schreef ChipsZak. het volgende:
En wie heeft het nummer van DaD ?Zij kan toch ook best komen? (of kon ze nou niet?
) en zij kan vast Alexxxx ook vragen
!
Weet je wat ik irritant vind? Als die schaarsgeklede mooie vrouwen! Ik rijd mezelf bija dood op die manier! Als ik in doceolletés en in minirokjes gluur kan ik toch niet op de weg letten!quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:10 schreef DevilsAndDust het volgende:
Weet je wat ik verdomd irritant vindt? Hoe iedereen altijd meteen denkt dat mooi weer een goed excuus is om ongenegeerd te gaan flirten en joelen.
In ieder geval genoeg te zien vandaagquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Weet je wat ik irritant vind? Als die schaarsgeklede mooie vrouwen! Ik rijd mezelf bija dood op die manier! Als ik in doceolletés en in minirokjes gluur kan ik toch niet op de weg letten!
krabpaalquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
achter een paal? In de zin van paaldanseres?.
Mercedes Vito met hoge zit is okquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In ieder geval genoeg te zien vandaag![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
doceolletés
het zullen je stralende tanden zijn geweest danquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik droeg een spijkerbroek en heel gewoon hemdje..
Cellulitis?quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Weet je wat ik irritant vind? Als die schaarsgeklede mooie vrouwen! Ik rijd mezelf bija dood op die manier! Als ik in doceolletés en in minirokjes gluur kan ik toch niet op de weg letten!
ja, maar als ik jou hadgezien had ik niet gegluurd, maar gestoptquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik droeg een spijkerbroek en heel gewoon hemdje..
Probeer het, want ik word er superonzeker van.quote:
Mannen kijken alleen naar mooie vrouwen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Probeer het, want ik word er superonzeker van..
Het zou een gevoel van trots moeten zijn.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Probeer het, want ik word er superonzeker van..
uhuh. Ik word er ook niet onzeker van.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Het zou een gevoel van trots moeten zijn.
Geen decollulitis?quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:52 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik heb heul geen cellulitis. Kijk naar jezelf
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |