Nu ga ik echt twijfelen of ik zal komen of nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:10 schreef freecell het volgende:
[..]
Mwa, ik heb nog steeds het idee dat ik je ergens van ken en wil gewoon weten waarvan
Verder vind ik je in de meeste topics waar ik je tegenkom heel erg aardig. Je lijkt alleen bepaalde allergieën te hebben
Dus? Als je allergisch bent voor wespen, ga dan niet in een wespenest zitten.
Een terrasje lijkt me veilig terrein.
Ik krijg echt geen ruzie met je oid, ben serieus nieuwsgierig
Doen!quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nu ga ik echt twijfelen of ik zal komen of niet.
Dan rijd je niet naar huis maar naar het terrasquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:10 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik kan niet.
Dan ben ik reeds thuis..
JAA !! TANGARINE !!quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:18 schreef Viking84 het volgende:
Ok, ik kom. Moet ik wel vanavond laat nog gaan hardlopen, maar goed
. Ff kijken waar het ook alweer is
. Ik sms Maarten ook even of hij ook komt
(tangarine dus).
Succesquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:20 schreef Aryon het volgende:
Ik kom niet. Ik ga al met een vriend zuipen ergens anders. Wil wel es alle andere grunn-fok!kers zien. Al is het wel ontzettend dicht bij mij, heel mischien ik weet het echt nog niet.
Ah, ok, wist ik nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:24 schreef Viking84 het volgende:
Oh ja, als jullie iets zeggen tegen mij en ik reageer niet: ik ben slechthorend hè(daarom treed ik irl ook altijd wat minder op de voorgrond dan hier
).
same herequote:Op donderdag 7 juni 2007 15:26 schreef freecell het volgende:
[..]
trouwens, elke keer als ik dit topic aanklik, probeer ik "Naaktst" uit te spreken, is lastig
Bellen ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:28 schreef Viking84 het volgende:
Tangarine smst niet terug. Volgens mij heeft 'ie m'n sms'je wel gelezen, hoor
.
Bellen doe ik idd niet (meer), behalve met mensen die ik echt goed ken en Tangarine valt daar (nog) niet onderquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:30 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Bellen ?
Of is dat te lastig omdat je slechthorend bent?
[sub]Vroegere vriendin van mij is ook slechthorend (bijna doof zowat, wel gehoorapparaatje) en die belde dus ook nooit.
Ok, iedereen die hier veel post dan. Zit al op 3.quote:
anders kom je gewoon even 'hoi' zeggenquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:32 schreef Aryon het volgende:
[..]
Ok, iedereen die hier veel post dan. Zit al op 3.En ik weet nog steeds niet of ik kom. Anders gewoon ff lekker half uurtje op het terras is mischien wel ideetje. Ik zie wel. Of iets of iemand moet mij zo overtuigen dat ik moet komen.
Iig veel succes en plezier.![]()
dan bestel je een schaaltje bitterballen bij het café en neem je om 22 uur de warme maaltijdquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:31 schreef Renesite het volgende:
Als ik eten wil hebben thuis moet ik om 5 uur thuis zijn, mijn moeder moet vanavond weg... die is er pas om 10 uur weer
Op z'n Hogelands?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:32 schreef Aryon het volgende:
[..]
Ok, iedereen die hier veel post dan. Zit al op 3.En ik weet nog steeds niet of ik kom. Anders gewoon ff lekker half uurtje op het terras is mischien wel ideetje. Ik zie wel. Of iets of iemand moet mij zo overtuigen dat ik moet komen.
Iig veel succes en plezier.![]()
Dan heb je toch geen etenquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:31 schreef Renesite het volgende:
Als ik eten wil hebben thuis moet ik om 5 uur thuis zijn, mijn moeder moet vanavond weg... die is er pas om 10 uur weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |