Och ik wilde best meeten, maar ik moest nog even iets in de stad halen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:59 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik pissig, omdat niemand met me wilde meeten op een tijdstip waarvan ik meteen al aangaf helemaal niet te kunnen?. Als ik tijd had gehad was ik gewoon naar deze meet gegaan.
Paddepoel.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jammer. Vinkhuizen is me te ver, tegen de tijd dat ik er ben kan ik ook weer terug...
Paddepoel, je hebt gelijk. Dan is Paddepoel me te ver fietsen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:05 schreef Renesite het volgende:
[..]
Paddepoel.
Dat terzijde.
Ik vind/vond 20 min ook iets te veel van het goede
Net naar de super gefietst, alweer zweethoofd
quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:11 schreef teigan het volgende:
Hoor ik het nou donderen in de verte?
Geen idee. Zit naar muziek te luisteren, dus dan hoor ik het niet. Het kan eventueel ook de nieuwe arrivatrein zijn. Die maakt namelijk wat meer lawaai dan de oudere stellen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:11 schreef teigan het volgende:
Hoor ik het nou donderen in de verte?
Hier in de buurt is de wandelvierdaagse in volle gangquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:19 schreef teigan het volgende:
Het dondert flink door, als ik buienradar zo zie krijgen we een fikse bui over de stad heen..
Ik vind onweer eigenlijk een beetje eng.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |