Sinds wij kamperen heb ik er steeds minder last vanquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
Om m'n ouderlijk huis staan heel veel oude bomen, en dan was ik altijd zoooo bang dat de bliksem daar in zou slaan en zo'n boom op ons dak zou vallen en mij dan zou verpulveren als ik op bed lag en dat vond ik niet zo'n fijn idee.
En ik sta toch nooit leuk op de foto, dus dat wil ik helemaal niet..
Wedden van wel?quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:25 schreef DevilsAndDust het volgende:
En ik sta toch nooit leuk op de foto..
Ik heb m'n eerste vriendje eens tot wanhoop gedreven door elke keer als het ook maar even donderde de hele nacht in het toiletblok door te willen brengen omdat ik dacht daar veiliger te zijn dan in ons kleine iglo-tentje. En we zaten in een vallei in een bloedhete zomer, dus het donderde nogal vaak.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:26 schreef Renesite het volgende:
[..]
Sinds wij kamperen heb ik er steeds minder last van
Ik liep met dat 'hoge onweer' gewoon lekker over de campingquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb m'n eerste vriendje eens tot wanhoop gedreven door elke keer als het ook maar even donderde de hele nacht in het toiletblok door te willen brengen omdat ik dacht daar veiliger te zijn dan in ons kleine iglo-tentje. En we zaten in een vallei in een bloedhete zomer, dus het donderde nogal vaak..
Ik niet.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik liep met dat 'hoge onweer' gewoon lekker over de camping
Nou, onweer kan wel heel eng zijn, hoor, in een tentje. Ik ging vroeger altijd bij mijn ouders in de caravan als het onweerde. Ik blijf echt niet in de tent liggen als de grond trilt en de bomen heen en weer zwiepen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ik heb m'n eerste vriendje eens tot wanhoop gedreven door elke keer als het ook maar even donderde de hele nacht in het toiletblok door te willen brengen omdat ik dacht daar veiliger te zijn dan in ons kleine iglo-tentje. En we zaten in een vallei in een bloedhete zomer, dus het donderde nogal vaak..
Aye aye sir. Ik stort me op de paprika's. Van mij zult u geen hinder meer ondervinden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:12 schreef Peterselieman het volgende:
Zou mevrouw DevilsAndDust zich enigszins kunnen beheersen, zodat anderen er ook doorheen kunnen posten?
Dat mag in Onzinquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:16 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik mag toch baggeren hier?
ja. Of achter een paal.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:26 schreef Viking84 het volgende:
Ik zei even geleden dat ik een foto zou posten
Hierbij:
[afbeelding]
willen jullie me nu nog steeds in bikini zien?.
Mn baas was mij genadig. Ik mocht even naar Hoorn, een sirene afleveren, spoedorderquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:26 schreef maok het volgende:
[..]
Ik hoor hem ook![]()
* maok knalt met haar hoofd tegen het glas in haar kantoor aan terwijl ze de stem volgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |