Het lijkt me weer een zeer vermakelijke film te wordenquote:donderdag 7 juni 2007
Will Smith zal eind dit jaar te zien zijn in de nieuwe film ‘I Am Legend’. De film gaat over een wetenschapper die als enige overblijft op de wereld, omdat hij niet in staat was een dodelijk virus tegen te houden.
Voor het project is een budget van honderd miljoen dollar beschikbaar gesteld.
ja lijkt me ook leuk...quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:58 schreef Apekoek het volgende:
Het volgende heb ik gelezen op Juize.fm
[..]
Het lijkt me weer een zeer vermakelijke film te worden!
Volgens die WIKI pagina is het 150 miljoen dollarquote:donderdag 7 juni 2007
Voor het project is een budget van honderd miljoen dollar beschikbaar gesteld.
Maar dan met een veel meer cartoon achtige plot, gezien het feit dat hij dan alleen overblijft.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:01 schreef Stak het volgende:
[..]
ja lijkt me ook leuk...
lijkt een beetje op 28 days later...
[sarcasme]Nee, Cillian Murphy, Christopher Eccleston en Brendan Gleeson zijn echt kut acteurs[/sarcasme]quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:23 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Maar dan met een veel meer cartoon achtige plot, gezien het feit dat hij dan alleen overblijft.
Erg leuk, en daarbij komt is dat Will Smith ook nog eens een goede acteur is, waarbij 28 days later geen echt sprake van was.
Will smith vind ik persoonlijk gewoon een veel leukere acteur dan dat hele rijtje bij elkaar, maar dat is mijn persoonlijke mening, jij mag anders vinden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:13 schreef japzooi het volgende:
[..]
[sarcasme]Nee, Cillian Murphy, Christopher Eccleston en Brendan Gleeson zijn echt kut acteurs[/sarcasme]
Misschien moet je je prioriteiten eens op een rijtje zetten...
quote:In 2006, the KV virus is developed in a laboratory, but the virus mutates out of control, changing the world’s population into bloodthirsty creatures. Three years later, former military scientist Robert Neville (Will Smith) is working in Manhattan, since quarantined, to develop a cure for the pandemic. Neville finds himself to be the only uninfected human on the island, if not the world.
je heb nu trouwens ook 28weeks later, t lijkt allemaal een beetje op elkaarquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:14 schreef Dizer het volgende:
Hey cool. Zou het een soort van Amerikaanse versie zijn van 28 days later?
Misschien is dit ook tevens de comeback van Mister Wilson.
Ja alleen het nadeel bij 28 weeks later, is dat het al bij de trailer al misgaat. Lijkt me een ontzettend slechte vervolg.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:38 schreef Stak het volgende:
[..]
je heb nu trouwens ook 28weeks later, t lijkt allemaal een beetje op elkaar
oh, mij lijkt het juist wel leuk, gelukkig hoeven we niet allemaal hetzelfde mooi te vinden toch?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja alleen het nadeel bij 28 weeks later, is dat het al bij de trailer al misgaat. Lijkt me een ontzettend slechte vervolg.
De reviews die ik van 28 Week Later heb gelezen waren errug positief op z'n minst gezegd. Misschien wordt je nog prettig verrast.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:11 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ja alleen het nadeel bij 28 weeks later, is dat het al bij de trailer al misgaat. Lijkt me een ontzettend slechte vervolg.
I am legend is een SF-klassieker van Richard Matheson. Goed boek, ben benieuwd naar de verfilming. Ik denk dat deze zich beter leent voor een goed verhaal dan I, Robot (wat al geen enkel verhaal was om te beginnen) en The Bicentennial Man (waarbij het best knap is dat Robin Williams het nog sentimenteler wist te maken).quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:50 schreef Symer het volgende:
Gebasseerd op de beschrijving in de OP dacht ik dat het een verfilming van Die Arbeit der Nacht zou worden. Maar niet dus?![]()
Maar goed, dit verhaal klinkt ook wel tof
De boeken I Am Legend en Die Arbeit der Nacht lijken qua thema erg op elkaar als ik dat zo lees, en aangezien ik dat thema erg goed vond, zal de film me ook wel bevallen gok ik.quote:Op woensdag 27 juni 2007 16:35 schreef Litpho het volgende:
[..]
I am legend is een SF-klassieker van Richard Matheson. Goed boek, ben benieuwd naar de verfilming. Ik denk dat deze zich beter leent voor een goed verhaal dan I, Robot (wat al geen enkel verhaal was om te beginnen) en The Bicentennial Man (waarbij het best knap is dat Robin Williams het nog sentimenteler wist te maken).
Vampiersquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:34 schreef GeFrenzy2 het volgende:
Kijk aan, nog een post-apocalyptische film...altijd goed. Hopelijk komen er echter geen dingen als aliens in voor ofzo...dat zou mijns inziens nogal afbreuk doen aan het gave plaatje wat in de trailer geschetst wordt
De vampieren in de Last man on Earth (de eerste adaptatie van het boek) hadden meer gemeen met wat je nu zombies noemt, dom, traag en waren als extra bang voor de zon en knoflook. Je moet geen Dracula vampieren of Buffy vampieren verwachten. Dat hoop ik tenminste.quote:Op zondag 11 november 2007 16:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
Beetje jammer van die vampiers. Ben er desalniettemin wel benieuwd naar, maar had toch liever iets anders gezien (ook al staat het zo in het boek).
Misschien net zo'n idee als The Animatrix, een paar korte verhalen over wat er voor de film gebeurd is?quote:Op zondag 11 november 2007 17:55 schreef sampoo het volgende:
Wat is dit trouwens? Ik kan er niets van op imdb vinden.
http://www.apple.com/trailers/wb/iamlegendawakening/medium.html
Nee.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:20 schreef Oksel het volgende:
Beetje RE: Exinction idee.
Wat maakt ras nou weer uit?quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:48 schreef Zeitgeist het volgende:
Als The Omega Man fan ben ik een beetje huiverig voor nog weer een verfilming van het boek. Bovendien kan ik Will Smith nog steeds niet in een serieuze rol zien. Laat staan een verhaal waar de hoofdpersoon een blanke was.
Alsof het blank zijn zo groot uitgemeten werd in het boek, laat staan dat het een wezenlijk verschil maakt voor het verhaal. Dit is verder net zo min een remake van The Omega Man als de The Omega Man een remake was van het (betere) The Last Man on Earth. Het zal een film op zich blijken te zijn net als de andere verfilmingen.quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:48 schreef Zeitgeist het volgende:
Als The Omega Man fan ben ik een beetje huiverig voor nog weer een verfilming van het boek. Bovendien kan ik Will Smith nog steeds niet in een serieuze rol zien. Laat staan een verhaal waar de hoofdpersoon een blanke was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kvond et maar een kut film
[ Bericht 10% gewijzigd door jp84 op 16-12-2007 19:07:27 ]
Doe maar dom ... net als of je niet weet wat spoiler tags zijn. Zie je ook nergens anders ... tuurlijk.quote:Op zondag 16 december 2007 19:01 schreef jp84 het volgende:
en wat de hel zijn spoilertags oid? ? :SS
quote:Op zondag 16 december 2007 19:01 schreef jp84 het volgende:
hoezo ik geef een mening?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 december 2007 19:01 schreef jp84 het volgende:
hoezo ik geef een mening?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het gelukkig nog niet gelezenquote:Op zondag 16 december 2007 22:29 schreef SpaRood het volgende:
Jammer dat het einde nu is verklapt..ik had er per ongeluk op geklikt...
Niets vermoeden, het is gewoon te kansloos om er een ras bij te betrekken. Dat heeft namelijk totaal geen fuck met het verhaal en de film te maken. Persoonlijk vind ik het daarom een zielige opmerking van hem.quote:Op zondag 25 november 2007 16:56 schreef Prego het volgende:
[..]
je mist zijn hele punt heb ik het vermoeden
Daar wil ik ook een keertje heen om hem te zienquote:
Mooie spoilersquote:Op donderdag 20 december 2007 22:10 schreef magnifor het volgende:
-spoiler-
Nu mag het, want de film draait inmiddels. Mensen die geen spoilers willen moeten hier ook niet komen.quote:
Leuke spoilers, kneus. Ben je echt te dom om dequote:Op donderdag 20 december 2007 22:10 schreef magnifor het volgende:
Kom net van de bios, film is zeer goed tot het moment dat Anna en Ethan verschijnen en een heel kolonie van gezonde mensen in leven blijkt te zijn
Jammer. 4/10
En deze scene komt niet in de bioscoop versie voor, zal wel in de uncut versie verschijnen ofzo:
[ afbeelding ]
Last man on earth, mijn reet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te gebruiken?We'll keep on whispering our mantras.
Maar hij is dus niet de enige op aarde. Er was al die tijd een kolonie dat niet geïnfecteerd was en dat verpest de film imo.quote:- Iets te veel nadruk op hoe zielig hij wel niet is alleen op de aarde
Goed voorbeeld doet volgen zegt men wel eens.quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:25 schreef the_RAVEN het volgende:
goede film, lekkere schrik momenten.
Beetje veel nadruk op ras
af en toe wat rustig.
zoals in de metro stond, waarom doet ie zijn labjas aan?
al met al de moeite waard
p.s. doe eens even spoilers plaatsen!
Altijd leuk als er een bewaker in de zaal zit met een nachtkijker.
quote:Op vrijdag 21 december 2007 00:30 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Leuke spoilers, kneus. Ben je echt te dom om deGast, de film draait al. Wil je geen spoilers? Kom hier dan niet, bij series is dat ook zo...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. te gebruiken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dacht ook eerst dat het een mooie lange film was, de pazue kwam pas na 1 uur en 10 minuten. 2de helft duurde 35 minuten ofzo
Een 7/10
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Al met al wel een vermakelijke film. De no-scene release dvdscr is ook al uit. Ik vind het geen bioscoop tripje waard. Dus slinger de plaatselijke torrent/usenet boer maar aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
krijg je he als die film al draait..quote:Op vrijdag 21 december 2007 12:51 schreef Oksel het volgende:
Beetje jammer van al die spoilers.
MEEN JE hahaquote:Op vrijdag 21 december 2007 03:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mooie film, beroerde zaal waar ik in zat. Morgen nog maar een keer [afbeelding]
Het einde is het boek dan ook anders en zeker beter. Moet nog iemand zover krijgen om mee te gaan naar de bios om de film te zien dus ik weet niet of die ontwikkelingen `t zelfde zijn. In het boek was het allemaal slechts een beetje storend, maar dat vergeef je de schrijver dan makkelijk aangezien het boek uit de jaren `50 (ofzo) is en op zich de balans vrij goed is(wat leg ik uit en wat is zo onwaarschijnlijk dat ik het maar verzwijgquote:Op vrijdag 21 december 2007 16:35 schreef Mr.Silencer het volgende:
maar de latere ontwikkelingen in het verhaal en het einde verpestte het eigenlijk wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal vanavond het boek nog even bekijken of het zo ongeveer klopt, of misschien kan iemand ff kijken?
Edit: het boek is overigens ook een dunnetje dus korte speelduur is eigenlijk niet zo raar.~ "That is the essence of a linear existence, each day affects the next"
quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:55 schreef Seraphina het volgende:
[..]
Het einde is het boek dan ook anders en zeker beter. Moet nog iemand zover krijgen om mee te gaan naar de bios om de film te zien dus ik weet niet of die ontwikkelingen `t zelfde zijn. In het boek was het allemaal slechts een beetje storend, maar dat vergeef je de schrijver dan makkelijk aangezien het boek uit de jaren `50 (ofzo) is en op zich de balans vrij goed is(wat leg ik uit en wat is zo onwaarschijnlijk dat ik het maar verzwijg).
Voor de liefhebbers, boekeinde zoals ik me dat herinner:Die mensen van die nieuwe samenleving zijn volgens mij idd geïnfecteerden die dmv een tijdelijke medicijn daglicht kunnen verdragen en zelfs normaal kunnen leven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zal vanavond het boek nog even bekijken of het zo ongeveer klopt, of misschien kan iemand ff kijken?
Edit: het boek is overigens ook een dunnetje dus korte speelduur is eigenlijk niet zo raar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cijfer: 6,5
Leuk om te kijken, maar enkele dingen kloppen niet.
...quote:Op donderdag 20 december 2007 22:10 schreef magnifor het volgende:
een heel kolonie van gezonde mensen in leven blijkt te zijn
Last man on earth, mijn reet...
quote:Op vrijdag 21 december 2007 16:55 schreef Seraphina het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 00:10 schreef magnifor het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Idd! Was weer beetje weggezakt bij mij. Voor zekerheid even gequote in spoilertags (kweetnie of het geldt als spoiler?)
~ "That is the essence of a linear existence, each day affects the next"
Kijk daar! Een uitzonderingquote:Op zaterdag 22 december 2007 03:42 schreef Apogist het volgende:
Ik vond de film zeer de moeite waard
Het eerste uur is echt fantastisch uitgevoerd, geweldige sfeer. Ook leuk met die hond.
Wanneer die vrouw erin komt gaat het inderdaad erg vlug, het lijkt iets te afgeraffeld op het eind.
Ik vond dat ze wel iets meer hadden kunnen ingaan op de paspop. Hoe komt die daar?, hebben die "zombies" het intellect verkregen om zo'n val op te zetten (geleerd door observeren?:P)
Op zich een goede film dus alleen jammer van het eind. Alleen al voor het eerste uur zou ik de film gaan kijken.
Zeker een mooie filmquote:Op vrijdag 21 december 2007 03:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Mooie film, beroerde zaal waar ik in zat. Morgen nog maar een keer
Ik schrok alleen toen Neville met z'n vrouw en kind in die auto zaten en er opeens zo'n mafkees met z'n kop op de ruit klapte.quote:Op zaterdag 22 december 2007 11:24 schreef Logitik het volgende:
Ik snap eerlijk gezegd niet waarom mensen kunnen vinden dat er schrikmomenten in zittenIk moest namelijk erg mijn best doen om mijn ogen op te houden
quote:Op zaterdag 22 december 2007 08:51 schreef ikMark het volgende:
Leuke film, maar wel met enkele slecht afgewerkte stukjes.Heb je de film wel gekeken, er gebeurd heel weinig, en de spannende dingen vergeet je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cijfer: 6,5
Leuk om te kijken, maar enkele dingen kloppen niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You know why they call it the American dream? Because you'd have to be fucking asleep to believe it!"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik zal eens kijken naar het boek, dat klinkt best interessant.
Ik geef hem een 7,5, best een bioscoopbezoekje waard.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~ "That is the essence of a linear existence, each day affects the next"
... Wat heeft hij dan gedaan wat Oscarwaardig is? Als je het nav deze film bedoelt is het imo nogal overdrevenquote:Op zondag 23 december 2007 00:52 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
waarom heeft will smith nou nog steeds geen oscar ontvangen?
Dan download ik hem wel gewoonquote:Op zondag 23 december 2007 00:45 schreef Bananenman het volgende:
Heb hetzelfde gevoel als iedereen hier een beetje. Eerste uurtje was tof, daarna gaat het echt bergafwaarts. Vond het overall gezien dan ook niet meer dan een matige film. 5/10.
Wat doe je ook in een topic als dit als je de film nog niet gezien hebt. Allemachtigquote:Op zondag 23 december 2007 00:57 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
ik heb even de vorige pagina gekeken en ik moet helaas concluderen dat er tegenwoordig en een hoop k*t volk zit op Fok. wtf kan je niet gewoon ff spoilertags gebruiken? leuk voor de mensen die de film nog niet hebben gezien.
vond jij hem zo slecht acteren dan? ik vond het heel goed imo en het het komt niet alleen door i am legend dat ik dat zei. ik vind gewoon dat hij niet genoeg krediet krijgt voor wat hij doet en wat hij kan. zeker nadat de oscar voor zijn neus werd weggekaapt voor zijn rol in pursuit of happyness.quote:Op zondag 23 december 2007 00:58 schreef Cheiron het volgende:
[..]
... Wat heeft hij dan gedaan wat Oscarwaardig is? Als je het nav deze film bedoelt is het imo nogal overdreven
waarom werd dit topic dan al in juni geopend? allemachtigquote:Op zondag 23 december 2007 01:06 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Wat doe je ook in een topic als dit als je de film nog niet gezien hebt. Allemachtig
Idd, boeken lees ik niet. Films kijk ik wel. De link interesseert me niet.quote:Op zondag 23 december 2007 01:01 schreef Viking84 het volgende:
Oh, en houd eens op het boek met de film te vergelijken. In 9 van de 10 gevallen is het boek beter dan de film, but who cares?
Boek = boek.
Film = film.
Twee verschillende media.
Mwoah, ik vind het wel grappig om te horen hoe het verhaal is aangepast. Ik moet zeggen dat het boek beter klinkt dat de uitwerking in de film.quote:Op zondag 23 december 2007 01:01 schreef Viking84 het volgende:
Oh, en houd eens op het boek met de film te vergelijken. In 9 van de 10 gevallen is het boek beter dan de film, but who cares?
Boek = boek.
Film = film.
Twee verschillende media.
Ik vond hem niet slecht, maar niet speciaal. Ok is wat mij betreft niet genoeg voor een Oscarquote:Op zondag 23 december 2007 01:08 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
vond jij hem zo slecht acteren dan? ik vond het heel goed imo en het het komt niet alleen door i am legend dat ik dat zei. ik vind gewoon dat hij niet genoeg krediet krijgt voor wat hij doet en wat hij kan. zeker nadat de oscar voor zijn neus werd weggekaapt voor zijn rol in pursuit of happyness.
Om over de trailer te kwijlen ofzo. Het lijkt me logisch dat zodra de film uit is er vooral over die film waar men net heengeweest is gepraat zal worden.quote:Op zondag 23 december 2007 01:09 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
waarom werd dit topic dan al in juni geopend? allemachtig
en even de moeite nemen om het in een spoilertag is natuurlijk teveel moeite en te veel gevraagdquote:Op zondag 23 december 2007 01:17 schreef Bananenman het volgende:
[..]
Om over de trailer te kwijlen ofzo. Het lijkt me logisch dat zodra de film uit is er vooral over die film waar men net heengeweest is gepraat zal worden.
verwacht ook absoluut geen oscar-nominatie, laat staan een ocsar voor zijn rol in i am legend.quote:Op zondag 23 december 2007 01:13 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Mwoah, ik vind het wel grappig om te horen hoe het verhaal is aangepast. Ik moet zeggen dat het boek beter klinkt dat de uitwerking in de film.
[..]
Ik vond hem niet slecht, maar niet speciaal. Ok is wat mij betreft niet genoeg voor een Oscar
Jank nou gewoon niet zoquote:Op zondag 23 december 2007 01:18 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
en even de moeite nemen om het in een spoilertag is natuurlijk teveel moeite en te veel gevraagd
Komt denk ik ook omdat hij redelijk wat filmrollen pakt die niet serieus te nemen zijn: Wild Wild West, Bad Boys, Hitch. Dat zijn geen films waarmee je de Oscarmensen imponeert denk ik.quote:Op zondag 23 december 2007 01:22 schreef Bar-Le-Duc het volgende:
[..]
verwacht ook absoluut geen oscar-nominatie, laat staan een ocsar voor zijn rol in i am legend.
wat ik al zei. mensen nemen hem niet serieus en onderschatten hem.
bemoei jij er nou niet mee. janken doe jij al genoeg met ajax de laatste jaren dus ssst little boyquote:
in pursuit of happyness was hij ook ontzettend goed.quote:Op zondag 23 december 2007 01:24 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Komt denk ik ook omdat hij redelijk wat filmrollen pakt die niet serieus te nemen zijn: Wild Wild West, Bad Boys, Hitch. Dat zijn geen films waarmee je de Oscarmensen imponeert denk ik.
Nu dat ik zijn filmografie zie: Enemy of the State zat hij goed in. En ik kan Smith altijd wel waarderen.
quote:Op zaterdag 22 december 2007 13:50 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Heb je de film wel gekeken, er gebeurd heel weinig, en de spannende dingen vergeet je?Waar heb ik gezegd dat er weinig gebeurd? Ik noem juist de mindere punten van de film in mijn ogen.. lees eens wat ik neerzet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat valt ook wel weer mee hoor, de eerste helft is erg vermakelijk en de tweede helft kan na al het gepiep hier toch alleen maar meevallen?quote:Op zondag 23 december 2007 03:37 schreef HPayne het volgende:
Lijkt me echt een kutfilm, maar mn vriendin wil er dolgraag heen.
Dit dus.quote:Op zondag 23 december 2007 13:20 schreef Scorpie het volgende:
hij duurt ook maar 1.5 uur, als hij nou 2 uur had geduurd hadden ze nog een half uur extra kunnen gebruiken voor een mooi einde.
Ja, hier ook. Toen het einde naderde dacht ik ook dat dat het einde niet kon zijn, omdat de pauze nog maar net geweest wasquote:Op vrijdag 21 december 2007 01:02 schreef VjenneKloetn het volgende:
Dacht ook eerst dat het een mooie lange film was, de pauze kwam pas na 1 uur en 10 minuten. 2de helft duurde 35 minuten ofzo
nee joh..film was toen al een eeuwigheid af, en het script al helemaal..quote:Op maandag 24 december 2007 02:07 schreef SunChaser het volgende:
I Am Legend - Spoilertopic
Zo, net gekeken, spannende film maar wel een baggereinde, alsof het geld ineens op was. Of komt het door de staking ofzo?
quote:Op vrijdag 21 december 2007 17:49 schreef Cheiron het volgende:
Trouwens, hoe kan het dat elke avond alle ramen dicht gaan, en hij 2 keer s'ochtends in het licht wakker wordt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Je vond die film belangrijk genoeg om er een apart spoilertopic aan te wijden ;?quote:
Nee, hij vondt zijn eigen mening belangrijk genoeg om er een apart spoilertopic aan te wijden.quote:Op maandag 24 december 2007 03:17 schreef golfer het volgende:
[..]
Je vond die film belangrijk genoeg om er een apart spoilertopic aan te wijden ;?
Beetje overdone, vind ik, voor zo'n niemandalletje.
Auw, mijn ogen.quote:
quote:Op maandag 24 december 2007 02:35 schreef Tim86 het volgende:
die fout van die blindering staat ook op moviemistakes ja..hieronder staat wat ze tot nu toe hebben:Die onderste vraag kun je ook over het stroom stellen lijkt mij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Too lazy to be an evil genius..
Luister maar eens goed wat er gebeurt als hij de douchekop aanzet. Het klinkt alsof er een machine aangaat, ik denk dus dat hij zijn huis allang heeft aangepast om zichzelf te voorzien van water en stroom.quote:Op maandag 24 december 2007 11:05 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Die onderste vraag kun je ook over het stroom stellen lijkt mij.
Ja, shit, nu dat je het zegt inderdaad, die aggregaten staan beneden inderdaad. Nevermind.quote:Op maandag 24 december 2007 11:15 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Luister maar eens goed wat er gebeurt als hij de douchekop aanzet. Het klinkt alsof er een machine aangaat, ik denk dus dat hij zijn huis allang heeft aangepast om zichzelf te voorzien van water en stroom.
Spoiler!quote:Op maandag 24 december 2007 11:10 schreef SunChaser het volgende:
Hij had agregaten, dat was duidelijk te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verhaal had beter gekund als ze nog een half uurtje extra de tijd hadden genomen.
wat bedoel je hier mee?quote:Op maandag 24 december 2007 02:38 schreef SunChaser het volgende:
Vond de M Night Shylaman Signs-twist wel belachelijk trouwens.
mompelt iets van dvd-screeners enzoquote:Op woensdag 26 december 2007 02:49 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Ik heb hem gisteren nog op t internet gezien met streaming video en de kwaliteit was vrij goed moet ik zeggen. Maar is die film al op dvd uit? Volgens mij niet toch? Hoe kan ie dan op t internet staan?
nopequote:Op woensdag 26 december 2007 02:56 schreef Probably_on_pcp het volgende:
Mag je hier of fok linken naar dat soort sites?
[ Bericht 12% gewijzigd door SaintOfKillers op 27-12-2007 11:36:54 ]*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
quote:Op woensdag 26 december 2007 15:48 schreef Herald het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door SaintOfKillers op 27-12-2007 11:36:43 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee dit was echt he-le-maal niks. Zoals mijn huisgenoot opmerkte toen we ongeveer op een uur zaten :"Wat een kút!film.". En inderdaad, wat een kutfilm.
User Rating: 7.6/10 (23,216 votes)
OMG. IMDB is ook niet meer wat t geweest is.Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
quote:Op woensdag 26 december 2007 19:27 schreef arneaux het volgende:
Ik heb 'm gisteren lekker vanuit de bank op mn plasma tvtje gekeken en ik moet toch wel concluderen dat dit voor mij de gróótste anti-climax film van 2007 is.
Ik heb 'm gisteren lekker vanuit de bank op mn plasma tvtje gekeken en ik moet toch wel concluderen dat dit voor mij de gróótste anti-climax film van 2007 is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee dit was echt he-le-maal niks. Zoals mijn huisgenoot opmerkte toen we ongeveer op een uur zaten :"Wat een kút!film.". En inderdaad, wat een kutfilm.
OMG. IMDB is ook niet meer wat t geweest is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En je huisgenoot vond de eerste helft al kut? Wat vond ie van de tweede helft dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opgezwolle, keizers van de Nederhop.
Sticks en Delic - Fakkelteit. 21-09-2007.
Talent is net als juni, het verschil tussen mij en jullie.
quote:Op woensdag 26 december 2007 20:26 schreef arneaux het volgende:
Symer ->SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door SaintOfKillers op 27-12-2007 11:37:10 ]*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
quote:Op woensdag 26 december 2007 20:33 schreef Herald het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door SaintOfKillers op 27-12-2007 11:37:24 ]
quote:Op woensdag 26 december 2007 20:52 schreef SunChaser het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
'zooooveel' valt ook wel mee aangezien je 2 of 3 dingen naar voren bracht die je onduidelijk vond. Bovendien, als ik dit topic en het spoilertopic snel even doorblader, ben je daarin in de minderheid, misschien zelfs wel de enige.quote:Op woensdag 26 december 2007 21:28 schreef arneaux het volgende:
Als er zooooveel onduidelijk is over de film, is het toch geen goede film? Wie hebben het hier godverdomme niet over Donnie Darko.
Ik heb 'm gisteren lekker vanuit de bank op mn plasma tvtje gekeken en ik moet toch wel concluderen dat dit voor mij de gróótste anti-climax film van 2007 is.IMDB is allang niet meer betrouwbaar, zelfs Rush Hour 3 scoort nog een voldoende. Samen met deze film erbij zijn dit voor mij de slechtste films van het jaar. Het is dat ik sowieso niet dit soort willekeurige Hollywoodfilms check maar maakte een uitzondering voor Will Smith na The Pursuit of Happyness gezien te hebben.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee dit was echt he-le-maal niks. Zoals mijn huisgenoot opmerkte toen we ongeveer op een uur zaten :"Wat een kút!film.". En inderdaad, wat een kutfilm.
OMG. IMDB is ook niet meer wat t geweest is.
quote:Op vrijdag 28 december 2007 01:09 schreef SpaRood het volgende:
moet wel een hele goedkope film qua kosten zijn geweest...
Ik vond het zelf geen geweldige film, maar qua "look and feel" Ali.quote:Op zondag 23 december 2007 00:58 schreef Cheiron het volgende:
[..]
... Wat heeft hij dan gedaan wat Oscarwaardig is? Als je het nav deze film bedoelt is het imo nogal overdreven
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 29 december 2007 20:02 schreef IV_Xample het volgende:
kijk sowieso altijd al graag naar will smith dat scheelt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Jezus Christus zeg. Lijkt wel of sommige mensen niet wíllen genieten van een film.
Ik ga juist naar een film om een verhaal te zien wat niet per sé hoeft te kloppen. Als ik realisme wil zien kijk ik wel naar een wetenschappelijke documentaire.
Veel oog voor detail trouwens van de regisseur:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal mee eensch. Het lijkt wel een hype geworden om deze film af te kraken.quote:Op zondag 30 december 2007 17:52 schreef Ceriel het volgende:
Ik vermaakte me van begin tot eind prima met deze film. Geen klassieker, dat niet. Maar dat neemt niet weg dat je er geen plezier aan zou kunnen beleven. Prima film, met inderdaad wel een wat wat matig einde vind ik.
JA!!! CGI-leeuwen, CGI-herten, CGI-engerds, CGI-explosies. Alles had een stuk beter gekund met real-life acteurs/props. In het speciaal die creeps waren 59.3x zo eng geweest als je niet constant het idee had gehad dat je naar Gollem-rejects zat te kijken.quote:Op zaterdag 29 december 2007 15:32 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Mwah... een 6 tot 6,5 voor het leuke begin, het wordt daarna toch snel minder.
Jammer ook van de gedateerd aandoende CGI scènes, dat had met real life acteurs toch veel beter gekund?
Zie bijvoorbeeld de crawlers uit The Descent, die zagen er een stuk angstaanjagender uit omdat je niet constant het idee had dat je naar CGI characters zat te kijken.
Alsof je een film niet slecht mag vinden. Ik snap echt niet dat mensen een goed gevoel aan deze film over kunnen houden. Ik heb hier mensen zelfs "oscarwaardig" horen roepen. Dan heb je wel een laag verwachtingspatroon imo. Deze film is op het niveau van Independence Day: aardig vermaak, lekkere actie.quote:Op zondag 30 december 2007 20:42 schreef DanielSmith het volgende:
[..]
Helemaal mee eensch. Het lijkt wel een hype geworden om deze film af te kraken.
Het blijft natuurlijk altijd een subjectieve kwestie. Jij veronderstelt dat de film pretendeert meer te zijn. Ik zag dat niet. Ik begrijp je wel, waarschijnlijk doel je op het wat moraliserende einde.quote:Op maandag 31 december 2007 14:15 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Alsof je een film niet slecht mag vinden. Ik snap echt niet dat mensen een goed gevoel aan deze film over kunnen houden. Ik heb hier mensen zelfs "oscarwaardig" horen roepen. Dan heb je wel een laag verwachtingspatroon imo. Deze film is op het niveau van Independence Day: aardig vermaak, lekkere actie.
Probleem is dat ID4 niet pretendeerde meer te zijn, en deze film wel. Best, maar dan moet je het ook waar maken, en dat doet deze film absoluut niet.
Ja, die vond ik ook erg goed. Was wat 'rauwer' dan IAL als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op maandag 31 december 2007 15:47 schreef OreO het volgende:
28 days later,28 weeks later is Veel beter.
Absoluut. 28 weeks later pas deze week gezien, maar dat was een uitstekende film! Die eerste vijf minuten zijn echt bikkelhard.quote:Op maandag 31 december 2007 15:47 schreef OreO het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. lees, hoe meer zonde ik deze film vind. Eigenlijk is de hele titel nu misplaatst.Too lazy to be an evil genius..
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 10:56 schreef Cheiron het volgende:
Overigens; hoe meer ik over het boek ende titel van de film wordt uitgelegd in de laatste zin(nen) van de filmSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. lees, hoe meer zonde ik deze film vind. Eigenlijk is de hele titel nu misplaatst.*But in my own way, I am king. Hail to the king baby.*
quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:45 schreef SunChaser het volgende:
Ja, zo van, kut, we moeten de titel nog verklaren.
Anders had de film ook Home Alone in New York 2 kunnen heten.
Dat vond ik echt een baggeruitleg. Je rook er al aan dat het matig verzonnen was, en nu wetende van het boek is het nog ergerquote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:41 schreef Herald het volgende:
[..]
de titel van de film wordt uitgelegd in de laatste zin(nen) van de film
quote:Op maandag 31 december 2007 15:47 schreef OreO het volgende:
Ja, op een compleet andere manier dan in het boek. Heb het boek inmiddels gelezen, en zit nu echt met vraagtekens hoe ze deze film in godsnaam deze titel hebben kunnen geven.quote:Op vrijdag 4 januari 2008 11:41 schreef Herald het volgende:
[..]
de titel van de film wordt uitgelegd in de laatste zin(nen) van de film
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Voor de rest kon het me niet boeien.
quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:22 schreef Allard88 het volgende:
ik heb de alternate ending gezien, en die is toch ook niet echt super. Het einde had iets beter gemogen.Wáááat?! Alternate ending!? K*t, dat is nu het nadeel van zulke films downloadenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu word ik heel nieuwsgierig.
Net als menig user hier, vond ik het ook jammer dat de 'ondoden' te veel lichamelijke kracht hadden. Ik vind films met actieve 'zombies' verder prima, maar ze moeten geen tien meter kunnen springen of tegen een muur opklimmen enzo.
Bovendien, als de hoofdpersoon al een paar jaar bezig was met expirimenteren op de zombies en daarnaast wist dat ie zelf resistent was, waarom heeft hij dan nooit eerder geprobeerd er een met zijn eigen bloed te injecteren? En toen hij het eenmaal wist, waarom heeft hij tijdens de aanval op het laboratorium toen er eenmaal een gat in de ruit zat, niet geprobeerd om er een te steken met een injectienaald met zijn eigen bloed? Of wat van zijn eigen bloed door het gat te spuiten? Of een van zijn vingers afhakken en door het gat gooien? Of een kogel met zijn bloed besmeuren en dan er een in bast raken. Wie weet wat er kon gebeuren als ze met zijn bloed in contact kwamen?
Jammer dat er ook niet duidelijk werd hoe de val tot stand kwam, waar de hoofdpersoon intrapte. Logischerwijs is deze gezet door de zombies, maar de meesten zijn te dom om voor de duvel te dansen, laat staan de val te imiteren waar de hoofdpersoon zijn proefpersonen mee ving. Zou die leider van de zombies dan de enige intelligente zijn geweest?Scratch a liberal and you will find a fascist
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |