Nee.quote:Op woensdag 14 november 2007 21:20 schreef Oksel het volgende:
Beetje RE: Exinction idee.
Wat maakt ras nou weer uit?quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:48 schreef Zeitgeist het volgende:
Als The Omega Man fan ben ik een beetje huiverig voor nog weer een verfilming van het boek. Bovendien kan ik Will Smith nog steeds niet in een serieuze rol zien. Laat staan een verhaal waar de hoofdpersoon een blanke was.
Alsof het blank zijn zo groot uitgemeten werd in het boek, laat staan dat het een wezenlijk verschil maakt voor het verhaal. Dit is verder net zo min een remake van The Omega Man als de The Omega Man een remake was van het (betere) The Last Man on Earth. Het zal een film op zich blijken te zijn net als de andere verfilmingen.quote:Op zaterdag 24 november 2007 01:48 schreef Zeitgeist het volgende:
Als The Omega Man fan ben ik een beetje huiverig voor nog weer een verfilming van het boek. Bovendien kan ik Will Smith nog steeds niet in een serieuze rol zien. Laat staan een verhaal waar de hoofdpersoon een blanke was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.kvond et maar een kut film
[ Bericht 10% gewijzigd door jp84 op 16-12-2007 19:07:27 ]
Doe maar dom ... net als of je niet weet wat spoiler tags zijn. Zie je ook nergens anders ... tuurlijk.quote:Op zondag 16 december 2007 19:01 schreef jp84 het volgende:
en wat de hel zijn spoilertags oid? ? :SS
quote:Op zondag 16 december 2007 19:01 schreef jp84 het volgende:
hoezo ik geef een mening?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 december 2007 19:01 schreef jp84 het volgende:
hoezo ik geef een mening?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het gelukkig nog niet gelezenquote:Op zondag 16 december 2007 22:29 schreef SpaRood het volgende:
Jammer dat het einde nu is verklapt..ik had er per ongeluk op geklikt...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |