WPz.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:40 schreef Pheno het volgende:
Ik wil nergens mee bezig zijn. Kan iemand even de lotto/toto/staatsloterij inlichten over mijn bankrekeningnummer?
Ja hallo. Rotterdam of Breda. Dat is geen verschil ook.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:40 schreef OA het volgende:
Dan ga ik er bij deze vanuit dat jij de intelligentste van je afdeling bent!![]()
Die figuren die bij ons het bedrijfsbureau van de MER bezetten, zijn echt nergens goed voor...![]()
Maar ja, dat waren paupers uit R'dam.![]()
Ik zeg toch ook dat ik je hoger inschat!quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja hallo. Rotterdam of Breda. Dat is geen verschil ook.
Ik benadruk nogmaals het verschil tussen Breda en Rotterdam in die post.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:53 schreef OA het volgende:
Ik zeg toch ook dat ik je hoger inschat!
sucsexquote:
Geheel terecht!quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik benadruk nogmaals het verschil tussen Breda en Rotterdam in die post.
Ik ook niet hoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:35 schreef MPG het volgende:
[..]
oow fuck.. jij bent een MER man
jij snapt mijn notatie niet
!= betekent isniet
laturquote:
succesquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:07 schreef Kuukske het volgende:
Voorbereidingen voor avondeten treffen.
Ik was gister genoodzaakt om op veel te kleine van bommeltjes te lopen, daar ik niet op m'n slippers de discotheken binnenkwamquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:10 schreef Kuukske het volgende:
Teveel gewandeld? Of getypt?
Ik ben er weerquote:
air is chillquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:00 schreef crossover het volgende:
Wie houdt er van Air?
weet niet, maar je download vast ook wel eens.. bah, laat me gewoon; wijsneus!quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat is er mis met een videoclip bekijken dan?
downloadenquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
weet niet, maar je download vast ook wel eens.. bah, laat me gewoon; wijsneus!
ah, ok!quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoi hoi:W
Briefje binnengekregen vandaag.
Moet nog even wat dingen nasturen ofzo,..
primaquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
ah, ok!
ik zal morgen eens kijken hoe je dossier er uit ziet
latorquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ja goedgoed maar ga filmpje kijken nu ltr![]()
ja wel ok. morgen mijn auto halen als het goed is.quote:
die dagen zijn wel fijn inderdaad, ik heb altijd echt een hekel aan kleren kopen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja wel ok. morgen mijn auto halen als het goed is.
en net 2 lange broeken, 1 korte broek, 2 t-shirts en schoenen gekocht!![]()
![]()
Het was zo'n zeldzame dag dat alles wat ik aanpaste gelijk goed en leuk zat![]()
![]()
lol, de ophanging van het linkervoorwiel was bijna helemaal naar ze galemiezen geholpenquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
die dagen zijn wel fijn inderdaad, ik heb altijd echt een hekel aan kleren kopen.
Maar ik neem er ook nooit de tijd voor eerlijk gezegd...
Hoe staat het nou met het autotje dan?
Hoe istie?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |