laturquote:
succesquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:07 schreef Kuukske het volgende:
Voorbereidingen voor avondeten treffen.
Ik was gister genoodzaakt om op veel te kleine van bommeltjes te lopen, daar ik niet op m'n slippers de discotheken binnenkwamquote:Op donderdag 7 juni 2007 17:10 schreef Kuukske het volgende:
Teveel gewandeld? Of getypt?
Ik ben er weerquote:
air is chillquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:00 schreef crossover het volgende:
Wie houdt er van Air?
weet niet, maar je download vast ook wel eens.. bah, laat me gewoon; wijsneus!quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:17 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat is er mis met een videoclip bekijken dan?
downloadenquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
weet niet, maar je download vast ook wel eens.. bah, laat me gewoon; wijsneus!
ah, ok!quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
hoi hoi:W
Briefje binnengekregen vandaag.
Moet nog even wat dingen nasturen ofzo,..
primaquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:24 schreef BrandX het volgende:
[..]
ah, ok!
ik zal morgen eens kijken hoe je dossier er uit ziet
latorquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
ja goedgoed maar ga filmpje kijken nu ltr![]()
ja wel ok. morgen mijn auto halen als het goed is.quote:
die dagen zijn wel fijn inderdaad, ik heb altijd echt een hekel aan kleren kopen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:28 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja wel ok. morgen mijn auto halen als het goed is.
en net 2 lange broeken, 1 korte broek, 2 t-shirts en schoenen gekocht!![]()
![]()
Het was zo'n zeldzame dag dat alles wat ik aanpaste gelijk goed en leuk zat![]()
![]()
lol, de ophanging van het linkervoorwiel was bijna helemaal naar ze galemiezen geholpenquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:33 schreef eer-ik het volgende:
[..]
die dagen zijn wel fijn inderdaad, ik heb altijd echt een hekel aan kleren kopen.
Maar ik neem er ook nooit de tijd voor eerlijk gezegd...
Hoe staat het nou met het autotje dan?
Hoe istie?quote:
Ik dank je voor deze heerlijke afsluiting van de avond BXquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:47 schreef BrandX het volgende:ik zwaai even een goeden avond tot u en wel te rusten!
Voor ons lieve Muck stuur ik een giga doos ben & jerry's (smaak vrije keuze) om de warmte te bestrijden, beste OA zwelg ik onder met koffie, alsmede het zeflde met ons immer vrolijke Frits
ik wens u een goede nachtrust, morgen lekker thuiswerken, dus wat later op dan gebruikelijk, maar een drukke werkagenda.
Ondanks dat zal ik u ongetwijfeld nog treffen zo op de dag en anders kort daarna wel weer een keer!
WELTERUSTEN!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding] [afbeelding]
![]()
Hier ook...quote:
Hier is het echt goed lekker!quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:52 schreef OA het volgende:
[..]
Hier ook...
Het is al "afgekoeld" van 26 naar 25,5 graden....
Truste BX![]()
Hey Frits! [afbeelding]
Ga ik doen jonge! Slaap lekker!quote:Op donderdag 7 juni 2007 23:56 schreef OA het volgende:
Ik sluit deze dag ook maar af!!![]()
Frits, doe jij de groeten aan Sander?!![]()
A demain.![]()
i just love youquote:Op donderdag 7 juni 2007 23:47 schreef BrandX het volgende:ik zwaai even een goeden avond tot u en wel te rusten!
Voor ons lieve Muck stuur ik een giga doos ben & jerry's (smaak vrije keuze) om de warmte te bestrijden, beste OA zwelg ik onder met koffie, alsmede het zeflde met ons immer vrolijke Frits
ik wens u een goede nachtrust, morgen lekker thuiswerken, dus wat later op dan gebruikelijk, maar een drukke werkagenda.
Ondanks dat zal ik u ongetwijfeld nog treffen zo op de dag en anders kort daarna wel weer een keer!
WELTERUSTEN!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heey vriend!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:02 schreef Sander170 het volgende:
Goedenacht allemaal, deze NachtWacht schuift gezellig bij.![]()
We kunnnen weer.![]()
![]()
Zal het hem morgenochtend ff melden!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:11 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Heey beste vriend.![]()
De groeten terug aan OA.![]()
![]()
Dus je hebt een beetje rooie oogjes of niet soms.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:27 schreef vrolijke-frits het volgende:
Eindelijk na een half uur geen klotejeuk meer in m'n ogen!
Grafthooikoors
Tering nogal ja!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:42 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Dus je hebt een beetje rooie oogjes of niet soms.![]()
Nou trusten en sterkte met die klote ogen van je.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 00:48 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Tering nogal ja!
Ik ga slapen, morgen weer vroeg op en ik word gek van die klote ogen
ja dank je, ga het met een kwartiertje weer eens proberen denk ikquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:16 schreef Sander170 het volgende:
Dat had ik al eerder opgemerkt BrandX:P
Maar ook jij nog een fijne nacht:W
Zeker weten?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:17 schreef BrandX het volgende:
[..]
ja dank je, ga het met een kwartiertje weer eens proberen denk ik
Dat vraag ik mezelf soms ook weleens af.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:17 schreef BrandX het volgende:
In welk land zit jij eigenlijk?
oh, daar zit ik permanentquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:19 schreef Sander170 het volgende:
Af en toe zeg ik, ik zit momenteel in GekkenLand.8)7
Ooh ik voel me hier prima, ik hou juist van die drukte.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:22 schreef BrandX het volgende:
[..]
oh, daar zit ik permanentvoelt momenteel eigenlijk best goed. En voor jou?
gezellig he!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:24 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Ooh ik voel me hier prima, ik hou juist van die drukte.*O*
FOK! rulez, of in ieder geval zo nu en danquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:29 schreef Sander170 het volgende:
[..]
Vooral hier op Fok! is het altijd gezellig.:s)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |