Stil jijquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:55 schreef boem-dikkie het volgende:
Joh.
Complimenteus.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat ik in een gebouw vol met van die knulletjes ronddwaal. Gisteren helemaal alleen op de afdeling.. Liep van het nieuwe gebouw naar mijn kantoortje. Zitten nog twee studenten een project af te maken ofzo.
Ik huppel voorbij (vrolijk, door de gang, met mijn paardestaart dartelend aan mijn hoofd): "Hé daar heb je haar weer. -insert whietwhieuwfluitgeluid-". Pubers.
Jahwel. Is het ook wel. Maar toch. Ze waren engquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:56 schreef boem-dikkie het volgende:
Mensen voelen zich altijd zo geintimideerd als er iemand fluit, maar het is toch juist een compliment!
bah... nee... echt niet... geloof mequote:Op donderdag 7 juni 2007 15:54 schreef OA het volgende:
[..]
Dat zeg je nu.. wacht maar tot je met haar alleen bent...![]()
Molotov's gooien, dat verwachten ze nooit!quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jahwel. Is het ook wel. Maar toch. Ze waren eng.
Irri volk... stuur JD eropafquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat ik in een gebouw vol met van die knulletjes ronddwaal. Gisteren helemaal alleen op de afdeling.. Liep van het nieuwe gebouw naar mijn kantoortje. Zitten nog twee studenten een project af te maken ofzo.
Ik huppel voorbij (vrolijk, door de gang, met mijn paardestaart dartelend aan mijn hoofd): "Hé daar heb je haar weer. -insert whietwhieuwfluitgeluid-". Pubers.
Ik had hun lokaal op slot moeten doen met de loper.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Molotov's gooien, dat verwachten ze nooit!
Hmmm.. ik ben toch niet eng he... ondanks dat ik jou weleens complimenteer met jouw bijzonder appetijtelijke voorkomen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:56 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jahwel. Is het ook wel. Maar toch. Ze waren eng.
Bij deze stel ik mij beschikbaar voor één van de volgende functies:quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:55 schreef eer-ik het volgende:
zullen we met z'n allen een coffiecompany oprichten en daar gaan werken.
whehe! Gewoon een keer doenquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:58 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik had hun lokaal op slot moeten doen met de loper.
Neuh.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:58 schreef MPG het volgende:
Hmmm.. ik ben toch niet eng he... ondanks dat ik jou weleens complimenteer met jouw bijzonder appetijtelijke voorkomen?
Ik ga wel gewoon rondlopen, koffie zuipen en zorgen dat de mensen zich op hun gemak voelen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:58 schreef OA het volgende:
[..]
Bij deze stel ik mij beschikbaar voor één van de volgende functies:
- Bedrijfsleider
- Onderzoeker + proever op R&D
- Inkoper
Idem, maar dan met pindakäse!quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:00 schreef Kuukske het volgende:
Tijd voor een bammetje met jam.
Ik wil graag werken als:quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:58 schreef OA het volgende:
[..]
- Bedrijfsleider
- Inkoper
Ehm, ik wil graag niks doen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:58 schreef OA het volgende:
[..]
- Bedrijfsleider
- Inkoper
Ha. Dan neem ik Muck als rechterhand!quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wil graag werken als:
- Onderzoeker R&D
- Technisch Directeur
- Productiemanager
de 2e heeft wel mijn voorkeur... met kuuks als directiesecretaresse....
zo'n functie voel ik mijzelf ook uitermate geschikt voorquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:00 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon rondlopen, koffie zuipen en zorgen dat de mensen zich op hun gemak voelen.![]()
onze R&D afdeling is net opgehevenquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:01 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik wil graag werken als:
- Onderzoeker R&D
- Technisch Directeur
- Productiemanager
de 2e heeft wel mijn voorkeur... met kuuks als directiesecretaresse....
in het lab ja? Daar zal ik vanwege functie 2 ook regelmatig rondhangenquote:
Research & Development.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:07 schreef eer-ik het volgende:
sorry, wellicht is het echt een domme vraag, maar gezien ik een kater heb vind ik het niet erg dat ik 'mm toch stel:
Wat is R&D?
Research & Developmentquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:07 schreef eer-ik het volgende:
sorry, wellicht is het echt een domme vraag, maar gezien ik een kater heb vind ik het niet erg dat ik 'mm toch stel:
Wat is R&D?
/stop de tijd!quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:08 schreef MPG het volgende:
[..]
Research & Development
ontwikkeling van nieuwe producten
neen. Ik heb meer geproduceerdquote:
Euhm... nee.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:07 schreef MPG het volgende:
[..]
in het lab ja? Daar zal ik vanwege functie 2 ook regelmatig rondhangen.. Mag Muck de rapportages bijmij op kantoor komen doen
ohja, daar moest ik ook aan meewerken geloof ik.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:10 schreef OA het volgende:
[..]
Euhm... nee.
Ze gaat mee op zakenreis door de wereld tijdens de bezoeken aan de leveranciers!!![]()
Directiebesluit DD 7-6-'07:quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:10 schreef OA het volgende:
[..]
Euhm... nee.
Ze gaat mee op zakenreis door de wereld tijdens de bezoeken aan de leveranciers!!![]()
Prima. Jij mag samen met OA een kamer delenquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohja, daar moest ik ook aan meewerken geloof ik.
Beetje chillen overal
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Directiebesluit DD 7-6-'07:
Per direct mogen bij zakenreizen geen hotelkamers meer gedeeld worden door werknemers van verschillende geslachten.
't kan me werkelijk niets schelen met wie ik een kamer moet delenquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Prima. Jij mag samen met OA een kamer delen
Hete, broeierige, stomende, gheyle neuqsecksquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:18 schreef Pheno het volgende:
Pure lust
Geen enkel probleem!quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:12 schreef MPG het volgende:
[..]
Directiebesluit DD 7-6-'07:
Per direct mogen bij zakenreizen geen hotelkamers meer gedeeld worden door werknemers van verschillende geslachten.
Zeker! Terwijl ik zogenaamd onderhandel, neem jij elders bij de leveranciers een hoge ome "onder handen" teneinde een gewenst resultaat te bewerkstelligen!quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:11 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohja, daar moest ik ook aan meewerken geloof ik.
Beetje chillen overal
Nee, ik had het over pure lust.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:21 schreef Kuukske het volgende:
Godnondentju.
Ik ook.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:23 schreef Pheno het volgende:
Nee, ik had het over pure lust.
En dan haal je god er bij.quote:
Soms.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:26 schreef Pheno het volgende:
En dan haal je god er bij.
Mja, ik wil het. Ik moet. Maar het gaat niet. Ik mis een essentieel onderdeel.quote:
Als het in je oog terecht is gekomenquote:
Ik ben wel een god in bed jaquote:
Bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:28 schreef Pheno het volgende:
Als het in je oog terecht is gekomen
quote:
ik kom wel ff die kant opquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, ik wil het. Ik moet. Maar het gaat niet. Ik mis een essentieel onderdeel.
I have that effect on women. "ya know.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mja, ik wil het. Ik moet. Maar het gaat niet. Ik mis een essentieel onderdeel.
Nah, ik ga zo eten koken enzo. Ik heb niet genoeg voor 3.quote:
Jij gaat wel erg vroeg eten hè!!?quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah, ik ga zo eten koken enzo. Ik heb niet genoeg voor 3.
ik hoef ook niet te etenquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:30 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nah, ik ga zo eten koken enzo. Ik heb niet genoeg voor 3.
koken != eten hehquote:
Ja.quote:
Met 'zo' bedoel ik 'binnen nu en een ruim uur'.quote:
oow fuck.. jij bent een MER manquote:
Nu wel dus!quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:35 schreef MPG het volgende:
[..]
oow fuck.. jij bent een MER man
jij snapt mijn notatie niet
!= betekent isniet
Dan is het nog steeds vrij vroeg!quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:35 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Met 'zo' bedoel ik 'binnen nu en een ruim uur'.
ikweetquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:37 schreef Kuukske het volgende:
MER. Management, Economie & Recht.
Mooie studie!quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:37 schreef Kuukske het volgende:
MER. Management, Economie & Recht.
Ik werk ervoor.quote:
Ik zou het niet weten. Hou me er inhoudelijk gelukkig niet mee bezig.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:38 schreef OA het volgende:
Mooie studie!
Je leert van alles een beetje, dus eigenlijk niets...![]()
dat klopt wel ja... de (h)ex kon niks en leerde er niksquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:38 schreef OA het volgende:
[..]
Mooie studie!
Je leert van alles een beetje, dus eigenlijk niets...![]()
Ik wil nergens mee bezig zijn. Kan iemand even de lotto/toto/staatsloterij inlichten over mijn bankrekeningnummer?quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:38 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten. Hou me er inhoudelijk gelukkig niet mee bezig.
Dan ga ik er bij deze vanuit dat jij de intelligentste van je afdeling bent!quote:
Gelukkig heb ik eerst nog een jaar BI gedaan, dus ik weet wel iets!quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:40 schreef MPG het volgende:
[..]
dat klopt wel ja... de (h)ex kon niks en leerde er niks
WPz.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:40 schreef Pheno het volgende:
Ik wil nergens mee bezig zijn. Kan iemand even de lotto/toto/staatsloterij inlichten over mijn bankrekeningnummer?
Ja hallo. Rotterdam of Breda. Dat is geen verschil ook.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:40 schreef OA het volgende:
Dan ga ik er bij deze vanuit dat jij de intelligentste van je afdeling bent!![]()
Die figuren die bij ons het bedrijfsbureau van de MER bezetten, zijn echt nergens goed voor...![]()
Maar ja, dat waren paupers uit R'dam.![]()
Ik zeg toch ook dat ik je hoger inschat!quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:43 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja hallo. Rotterdam of Breda. Dat is geen verschil ook.
Ik benadruk nogmaals het verschil tussen Breda en Rotterdam in die post.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:53 schreef OA het volgende:
Ik zeg toch ook dat ik je hoger inschat!
sucsexquote:
Geheel terecht!quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:53 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ik benadruk nogmaals het verschil tussen Breda en Rotterdam in die post.
Ik ook niet hoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:35 schreef MPG het volgende:
[..]
oow fuck.. jij bent een MER man
jij snapt mijn notatie niet
!= betekent isniet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |