* omcirkelt 07-06-2047 in agenda!!quote:
Tof.quote:
haha, jaquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:36 schreef Kuukske het volgende:
Nou je hebt het nummer en KSC getypt.
Voor de TT moet je toch echt bij een modje terecht.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:37 schreef MPG het volgende:
Eer doe eens een OP en een TT... bij voorkeuer iets over onze orgie hier... iets dat dames aantrekt, welteverstaan
laten we cross erbij slepenquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Voor de TT moet je toch echt bij een modje terecht.
Ik ben geen modquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:37 schreef MPG het volgende:
Eer doe eens een OP en een TT... bij voorkeuer iets over onze orgie hier... iets dat dames aantrekt, welteverstaan
quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:37 schreef Kuukske het volgende:
KSC #243. Bevangen door de hitte.
Dan blijft alleen 'zeikerd' over....quote:
keurig kuuk, plaats jij even een TR?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:37 schreef Kuukske het volgende:
KSC #243. Bevangen door de hitte.
Is dat nog zo'n Esmee Denters typje?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:38 schreef eer-ik het volgende:
http://youtube.com/watch?v=B0vRcoqLBek
Eva de roovere
Done.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:39 schreef eer-ik het volgende:
keurig kuuk, plaats jij even een TR?
die ken ik niet.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is dat nog zo'n Esmee Denters typje?
Bah. Financiele administratie. Doe mij maar behaalde toetsresultaten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:39 schreef OA het volgende:
Sorry, dame en heeren, ik moet hoognodig weer voor even aan het werk...![]()
De boekhouding verlangt nagekeken facturen...![]()
Ik ben iets te verdiept in Rise Against.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:40 schreef eer-ik het volgende:
die ken ik niet.
Maar ik vind dit gewoon chille muziek
Vat iesch deëze?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:38 schreef eer-ik het volgende:
http://youtube.com/watch?v=B0vRcoqLBek
Eva de roovere
Zou je die van mij even kunnen doen? Ik wacht al bijna drie weken op de uitslag van Glasvezelcommunicatiequote:Op donderdag 7 juni 2007 15:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bah. Financiele administratie. Doe mij maar behaalde toetsresultaten.
Euhm, nee. Dat zal aan je docent liggen dan eM.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:42 schreef MPG het volgende:
Zou je die van mij even kunnen doen? Ik wacht al bijna drie weken op de uitslag van Glasvezelcommunicatie
en dat vind je veel?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:42 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb d'r al anderhalve liter water doorheen gejaagd.
Dat is Russisch voor: "wat is dit?"quote:
Ja.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:44 schreef eer-ik het volgende:
en dat vind je veel?
Russisch doen we hier niet aan hoor. Dan ga je maar naar forum.fok.ru.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:44 schreef MPG het volgende:
Dat is Russisch voor: "wat is dit?"
Dat kan goed, hij vond het gisteren belangrijker te BBQen met ons dan tentamens na te kijkenquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Euhm, nee. Dat zal aan je docent liggen dan eM.
Alles omvattend, vind je ook niet.quote:
Wat een hielenlikker. Jullie moeten juist BBQ-en met hém. Hij niet met jullie.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:45 schreef MPG het volgende:
Dat kan goed, hij vond het gisteren belangrijker te BBQen met ons dan tentamens na te kijken
Tot zover de alles omvattendheid.quote:
ja, maar, ja maar.... mevr. Lomonova probeert heel hard nederlands te lerenquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Russisch doen we hier niet aan hoor. Dan ga je maar naar forum.fok.ru..
Tnx Cross.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:46 schreef crossover het volgende:
Gefixt.
Whehe.. wij hebben hem uitgenodigdquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat een hielenlikker. Jullie moeten juist BBQ-en met hém. Hij niet met jullie.
Hehe.quote:
Super! hoe is het nu met je?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:46 schreef crossover het volgende:
Gefixt.
Wie de èff is Mevrouw Lomononoovlovoa.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:46 schreef MPG het volgende:
ja, maar, ja maar.... mevr. Lomonova probeert heel hard nederlands te lerenalleen dan krijg je van die uitspraken als "vat iesch deëze?"
Effe doorbijten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Hehe.
Pfoeh het is zó warm hier! Nog 3 kwartier
!
Ja, dan is het je eigen schuld. Dan moet je ook niet zeiken.quote:
Nog steeds weinig woorden gewisseld en nu moet ze zo wegquote:
De gewisselde woorden bieden weinig duidelijkheid?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:48 schreef crossover het volgende:
Nog steeds weinig woorden gewisseld en nu moet ze zo weg
M'n hartslag schiet al omhoog als ze online komt![]()
Helaas onlosmakelijk verbonden met mijn functie...quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bah. Financiele administratie. Doe mij maar behaalde toetsresultaten.
quote:
cross, help me out here.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Inderdaad..quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:49 schreef Kuukske het volgende:
[..]
De gewisselde woorden bieden weinig duidelijkheid?
ok.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:50 schreef eer-ik het volgende:
[..]
cross, help me out here.
Ik mis echt van alles...
Verbannen die taak. Geef 'm aan een stagiair.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:49 schreef OA het volgende:
Helaas onlosmakelijk verbonden met mijn functie...![]()
Mijn docente Elektromechanica. Ze is afgelopen zomer ook met ons meegeweest naar finland, zweden en denemarkenquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:48 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wie de èff is Mevrouw Lomononoovlovoa.
Jullie mannelijke studenten geilen ontzettend op deze mevrouw hupseflups, omdat jullie haar mee uit nemen BBQ-en?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:50 schreef MPG het volgende:
Mijn docente Elektromechanica. Ze is afgelopen zomer ook met ons meegeweest naar finland, zweden en denemarken
quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:48 schreef crossover het volgende:
[..]
Die hebben we niet... en ik zie er ook niet zo snel eentje komen...quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:50 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Verbannen die taak. Geef 'm aan een stagiair.
Nee, zij heeft veel eu, en is niet lastigquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jullie mannelijke studenten geilen ontzettend op deze mevrouw hupseflups, omdat jullie haar mee uit nemen BBQ-en?
Oversekste puberale knulletjes zijn het!quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:51 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Jullie mannelijke studenten geilen ontzettend op deze mevrouw hupseflups, omdat jullie haar mee uit nemen BBQ-en?
wat voor functies staan er open?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:51 schreef OA het volgende:
[..]
Die hebben we niet... en ik zie er ook niet zo snel eentje komen...![]()
Veel eu. Eehm.. er komt iets in me op met uiers. Maar dat is niet helemaal wat ik probeer te zeggen.quote:
Geen....quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
wat voor functies staan er open?
Ik kan gewoon alles namelijk
absoluut nietquote:
Join the club.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:47 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Hehe.
Pfoeh het is zó warm hier! Nog 3 kwartier
!
quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:51 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee, zij heeft veel eu, en is niet lastig
Dat zeg je nu.. wacht maar tot je met haar alleen bent...quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:53 schreef MPG het volgende:
[..]
absoluut niet
1) Ze had onze moeder kunnen zijn
2) ze heeft 0,0 seksuele aantrekkingskracht op ons...
3) BAH.. viespeuk
Kun je nagaan dat ik in een gebouw vol met van die knulletjes ronddwaal. Gisteren helemaal alleen op de afdeling.. Liep van het nieuwe gebouw naar mijn kantoortje. Zitten nog twee studenten een project af te maken ofzo.quote:
Mja het ligt allemaal wat anders.. ik moet nog ff met haar praten, misschien dat het goed komt nog. Maar ze wil maar niet met mij pratenquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:53 schreef boem-dikkie het volgende:
Nog sterkte Cross. Heb het 4 maand geleden allemaal meegemaakt, en het is nu nog steeds niet helemaal lekker. Maargoed je bent jong kerel, je hebt nog een heel leven voor je , ga niet in een put zitten ofzo![]()
Volgende keer subtiel een knuppel in hun jonge kippenekje leggen!quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat ik in een gebouw vol met van die knulletjes ronddwaal. Gisteren helemaal alleen op de afdeling.. Liep van het nieuwe gebouw naar mijn kantoortje. Zitten nog twee studenten een project af te maken ofzo.
Ik huppel voorbij (vrolijk, door de gang, met mijn paardestaart dartelend aan mijn hoofd): "Hé daar heb je haar weer. -insert whietwhieuwfluitgeluid-". Pubers.
Joh.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat ik in een gebouw vol met van die knulletjes ronddwaal. Gisteren helemaal alleen op de afdeling.. Liep van het nieuwe gebouw naar mijn kantoortje. Zitten nog twee studenten een project af te maken ofzo.
Ik huppel voorbij (vrolijk, door de gang, met mijn paardestaart dartelend aan mijn hoofd): "Hé daar heb je haar weer. -insert whietwhieuwfluitgeluid-". Pubers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |