* omcirkelt 07-06-2047 in agenda!!quote:
Tof.quote:
haha, jaquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:36 schreef Kuukske het volgende:
Nou je hebt het nummer en KSC getypt.
Voor de TT moet je toch echt bij een modje terecht.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:37 schreef MPG het volgende:
Eer doe eens een OP en een TT... bij voorkeuer iets over onze orgie hier... iets dat dames aantrekt, welteverstaan
laten we cross erbij slepenquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:37 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Voor de TT moet je toch echt bij een modje terecht.
Ik ben geen modquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:37 schreef MPG het volgende:
Eer doe eens een OP en een TT... bij voorkeuer iets over onze orgie hier... iets dat dames aantrekt, welteverstaan
quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:37 schreef Kuukske het volgende:
KSC #243. Bevangen door de hitte.
Dan blijft alleen 'zeikerd' over....quote:
keurig kuuk, plaats jij even een TR?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:37 schreef Kuukske het volgende:
KSC #243. Bevangen door de hitte.
Is dat nog zo'n Esmee Denters typje?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:38 schreef eer-ik het volgende:
http://youtube.com/watch?v=B0vRcoqLBek
Eva de roovere
Done.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:39 schreef eer-ik het volgende:
keurig kuuk, plaats jij even een TR?
die ken ik niet.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:39 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Is dat nog zo'n Esmee Denters typje?
Bah. Financiele administratie. Doe mij maar behaalde toetsresultaten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:39 schreef OA het volgende:
Sorry, dame en heeren, ik moet hoognodig weer voor even aan het werk...![]()
De boekhouding verlangt nagekeken facturen...![]()
Ik ben iets te verdiept in Rise Against.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:40 schreef eer-ik het volgende:
die ken ik niet.
Maar ik vind dit gewoon chille muziek
Vat iesch deëze?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:38 schreef eer-ik het volgende:
http://youtube.com/watch?v=B0vRcoqLBek
Eva de roovere
Zou je die van mij even kunnen doen? Ik wacht al bijna drie weken op de uitslag van Glasvezelcommunicatiequote:Op donderdag 7 juni 2007 15:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Bah. Financiele administratie. Doe mij maar behaalde toetsresultaten.
Euhm, nee. Dat zal aan je docent liggen dan eM.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:42 schreef MPG het volgende:
Zou je die van mij even kunnen doen? Ik wacht al bijna drie weken op de uitslag van Glasvezelcommunicatie
en dat vind je veel?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:42 schreef Kuukske het volgende:
Ik heb d'r al anderhalve liter water doorheen gejaagd.
Dat is Russisch voor: "wat is dit?"quote:
Ja.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:44 schreef eer-ik het volgende:
en dat vind je veel?
Russisch doen we hier niet aan hoor. Dan ga je maar naar forum.fok.ru.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:44 schreef MPG het volgende:
Dat is Russisch voor: "wat is dit?"
Dat kan goed, hij vond het gisteren belangrijker te BBQen met ons dan tentamens na te kijkenquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:44 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Euhm, nee. Dat zal aan je docent liggen dan eM.
Alles omvattend, vind je ook niet.quote:
Wat een hielenlikker. Jullie moeten juist BBQ-en met hém. Hij niet met jullie.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:45 schreef MPG het volgende:
Dat kan goed, hij vond het gisteren belangrijker te BBQen met ons dan tentamens na te kijken
Tot zover de alles omvattendheid.quote:
ja, maar, ja maar.... mevr. Lomonova probeert heel hard nederlands te lerenquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:45 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Russisch doen we hier niet aan hoor. Dan ga je maar naar forum.fok.ru..
Tnx Cross.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:46 schreef crossover het volgende:
Gefixt.
Whehe.. wij hebben hem uitgenodigdquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Wat een hielenlikker. Jullie moeten juist BBQ-en met hém. Hij niet met jullie.
Hehe.quote:
Super! hoe is het nu met je?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:46 schreef crossover het volgende:
Gefixt.
Wie de èff is Mevrouw Lomononoovlovoa.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:46 schreef MPG het volgende:
ja, maar, ja maar.... mevr. Lomonova probeert heel hard nederlands te lerenalleen dan krijg je van die uitspraken als "vat iesch deëze?"
Effe doorbijten.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:47 schreef boem-dikkie het volgende:
Hehe.
Pfoeh het is zó warm hier! Nog 3 kwartier
!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |