Dit jaar Ajax kampioen en PSV de beker.... of wacht...quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:35 schreef DRD het volgende:
Oninteressante veredelde oefenwedstrijd die altijd tussen dezelfde twee clubs lijkt te gaan. Wordt tijd dat er weer een andere bekerwinnaar (en kampioen) komt.
Dat is toch ook grote onzin. De laatste jaren wint Ajax van PSV in de Johan Cruijff Schaal, terwijl ze de thuiswedstrijd in de competitie niet winnen. Dat geeft wel aan wat het verschil in benadering is van die wedstrijden.quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:37 schreef koningdavid het volgende:
Misschien een veredelde oefenewedstrijd, maar het zal vast wel weer losgaan. Ajax en PSV willen zich toch wel bewijzen tegenover elkaar.
Beter blijft Gabri gewoon op de bank, zul je net zien dat hij weer een blessure op loopt. Hetzelfde geldt overigens voor Stam, Huntelaar, Sneijder en Heitinga. Gewoon Jong Ajax opstellen dusquote:Op zondag 5 augustus 2007 12:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
Gabri mag gewoon spelen. Als de rode kaart van de beker niet meetelt.
Alleen mist PSV de halve aanval. Bovendien hebben ze geen kwalitatief hoogwaardige vervangers gehaald voor Alex en Cocu.quote:Op zondag 5 augustus 2007 17:31 schreef RijstNatie het volgende:
als PSV nu nog niet kan winnen van dit verzwakte ajax team dan weet ik het ook niet meer.
PSV moet gewoon ff normaal aanzetten en dan rollen ze ajax zo met 2-0 op.
Yep. Hoop alleen wel dat PSV hem onderhand weer wint. De eerste prijs is in ieder geval binnen!!quote:Op zondag 5 augustus 2007 20:33 schreef cultheld het volgende:
Of PSV 'm nou wint of niet: Het blijft een oefenwedstrijdje.
Vorig seizoen 2 keer en toch kampioenquote:Op maandag 6 augustus 2007 02:18 schreef rubbereend het volgende:
Ajax ius met zn gedachte al bij de CL kwalificatie en verder boeit de prijs toch niet.... dus zal een weinig boeiende wedstrijd worden bovendien hecht ik geen waarde aan de uitslag van de wedstrijd. Zou alleen beetje jammer zijn om van Ajax te verliezen.... maar heel erg is dat ook niet in deze wedstrijd.......
Als PSV hem wel wint, dan ga ik me nog zorgen maken voor het seizoenquote:Op maandag 6 augustus 2007 11:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Vorig seizoen 2 keer en toch kampioen
daarvan 1 keer in de competitie, de befaamde 1-5quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:40 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Vorig seizoen 2 keer en toch kampioen
Die indruk wordt gewekt ja, maar dat wil niet zeggen dat het ook echt een prijs is.quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:45 schreef PBateman1978 het volgende:
De JCS is een prijs godverdomme.
.... prijsjequote:Op maandag 6 augustus 2007 18:45 schreef PBateman1978 het volgende:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:45 schreef Neoktheone het volgende:
[..]
Als PSV hem wel wint, dan ga ik me nog zorgen maken voor het seizoen![]()
ja de Rusian Railwaycup ookquote:Op maandag 6 augustus 2007 18:45 schreef PBateman1978 het volgende:
Die is financieel gezien zelfs interessanter dan de Johan Cruijff Schaalquote:
okquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:45 schreef EnGCatjuh het volgende:
De JC-schaal is leuk als je hem wint, als je verliest ben je het de volgende dag alweer vergeten.
pff die jc schaal, das niks johquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:57 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
oknu weten we het wel dat het een zooooooooo onbelangrijke prijs is
![]()
Klopt. Voor elke subtopper is het leuk. Voor de topclubs niet, omdat het veel minder prestige heeft dan het kampioenschap of zelfs de beker.quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:58 schreef DutchGooner het volgende:
Een leuke prijs voor een niet top-3 club dus.
idd Utrecht had er moeten staanquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Klopt. Voor elke subtopper is het leuk. Voor de topclubs niet, omdat het veel minder prestige heeft dan het kampioenschap of zelfs de beker.
2-4quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:03 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
idd Utrecht had er moeten staan![]()
SBS6quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:23 schreef Grimm het volgende:
Welke zender heeft de rechten?
SBS6.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:23 schreef Grimm het volgende:
Welke zender heeft de rechten?
hadden ze beter moeten spelenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:03 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
idd Utrecht had er moeten staan![]()
op zondag wel, voor Ajax is het verplaatst naar zaterdagquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:40 schreef MaxC het volgende:
Ik dacht dat het altijd 18:00 was?
Begrijp me niet verkeerd. Het is ook niet mijn favoriete prijs, maar je wint de JC-schaal niet door een wedstrijd te winnen, net zoals je de beker niet wint door alleen de finale te winnen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:18 schreef thewishmaster het volgende:
Een prijs die je wint door slechts 1 wedstrijd te winnen. Dan is het logisch dat er niet veel waarde aan wordt gehecht, vooral omdat de teams nog niet compleet zijn of nog niet in het ritme zijn.
Is te hopen dat je het laatste kwartier te zien krijgtquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:37 schreef Smeich het volgende:
[..]
Is te hopen dat je het laatste kwartier te zien krijgt![]()
![]()
Tja, de laatste 2 keer dat PSV niet kampioen werd, hadden ze inderdaad een prima voorbereiding. Alleen zijn er zo weinig spelers van het huidige PSV die die jaren hebben meegemaaktquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:50 schreef MaxC het volgende:
Eigenlijk hoop ik dat PSV wint ----> PSV goede voorbereiding ---> PSV geen kampioen
en zelfs die 500 krijgen ze niet verkocht denk ik.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:22 schreef PinhoSouza het volgende:
terwijl PSV maar 500 kaarten krijgt aan de andere kant. Omdat er niet meer met de bus kunnen komen
Wereldbeker? Europese supercup?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:18 schreef thewishmaster het volgende:
Een prijs die je wint door slechts 1 wedstrijd te winnen. Dan is het logisch dat er niet veel waarde aan wordt gehecht, vooral omdat de teams nog niet compleet zijn of nog niet in het ritme zijn.
Die staan in verhouding ook lager dan de CL en UEFA Cupquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:04 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Wereldbeker? Europese supercup?
kan ik een kaartje krijgen bij de arena zonder een psv of ajax pas?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en zelfs die 500 krijgen ze niet verkocht denk ik.
Het is verders natuurlijk gewoon belachelijk dat PSV supporters met de combi moeten komen voor een""neutrale" pot.
Gek he als je ziet hoe je de laatste jaren behandeld bent ... De eerste jaren was zelfs het hele stadion voor Ajax (als Ajax JCS speelde). De tegenpartij kreeg alleen het uitvak bij een neutrale wedstrijd.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Het is verders natuurlijk gewoon belachelijk dat PSV supporters met de combi moeten komen voor een""neutrale" pot.
Gelukkig laten de echte PSV-supporters zien hoe het wel moet bij de andere uitwedstrijden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:20 schreef PinhoSouza het volgende:
[..]
Gek he als je ziet hoe je de laatste jaren behandeld bent ... De eerste jaren was zelfs het hele stadion voor Ajax (als Ajax JCS speelde). De tegenpartij kreeg alleen het uitvak bij een neutrale wedstrijd.
quote:Ajax wordt zondag gesteund door 11.000 supporters, PSV door 450. Alleen supporters van Ajax en PSV kunnen, uitsluitend op vertoon van hun clubcard, nog kaarten kopen voor het duel.
Dat is zo'n onzin. Want als het bij de competitie niet kan, dan kan het ook niet bij de JC Schaal. Het is en blijft Ajax - PSV. Net als dat de beker altijd een combi voor Ajax zal zijn, omdat het nu eenmaal in de Kuip is.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan maar elders die pot.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat is zo'n onzin. Want als het bij de competitie niet kan, dan kan het ook niet bij de JC Schaal. Het is en blijft Ajax - PSV. Net als dat de beker altijd een combi voor Ajax zal zijn, omdat het nu eenmaal in de Kuip is.
Ik zou zeggen, huil het uit bij de knJbquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan maar elders die pot.
Tis gewoon belachelijk dat 1 van de 2 clubs, in dit geval PSV de dupe is van iets wat de KNVB in het hoofd heeft gehaald, traditie kweken.
Laat die pot anders maar eens in Eindhoven spelen, kan ajax in dit geval een keer met de combi voor de fruitschaal.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:45 schreef DutchGooner het volgende:
Dan maar elders die pot.
Tis gewoon belachelijk dat 1 van de 2 clubs, in dit geval PSV de dupe is van iets wat de KNVB in het hoofd heeft gehaald, traditie kweken.
Laat die pot anders maar eens in Eindhoven spelen, kan ajax in dit geval een keer met de combi voor de fruitschaal.
Ik ben neutraal, zal mij verder aan mijn naad jeuken maar uit neutraal oogpunt is het natuurlijk belachelijk, net zo belachelijk dat als ajax met een combi naar Rotterdam moet voor de bekerfinale.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:47 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, huil het uit bij de knJb![]()
![]()
![]()
Maar om toch even serieus te reageren: we hebben nou eenmaal in Nederland geen neutraal stadion als Wembley.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:50 schreef DutchGooner het volgende:
Jou neem ik mbt dit soort dingen totaal niet serieus.
En daar ben ik het wel weer helemaal mee eens.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar om toch even serieus te reageren: we hebben nou eenmaal in Nederland geen neutraal stadion als Wembley.
Zou wel een uitkomst zijn voor dit soort partijen en de bekerfinale.
Mijn James Bondfilm, wat doe je!! + EXTRA INFO!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:04 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
![]()
De match begint pas om 20:00 uur hoor.
Ja ik hoorde het vandaag op 3FM. Dankzij rob Stenders zenden ze binnenkort als het goed is, het laatste kwartier uit.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:42 schreef Smeich het volgende:
[..]
Mijn James Bondfilm, wat doe je!! + EXTRA INFO!
![]()
Probleem is dat geen enkele stad het risico wil lopen een Ajax - feyenoord te moeten gaan ontvangen...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:49 schreef Doezelhaar het volgende:
De supercup zou je gewoon in een ander stadion moeten laten spelen. Utrecht bijvoorbeeld?
Op zich is het natuurlijk een wedstrijd van niks, maar tegen ajax is altijd leuk, maar dan ben je de landskampioen en moet je naar adam met een gare schijtcombi terwijl ik 10 minuten fietsen van de arena af woon... ze moeten dit soort wedstrijden gewoon in het stadion van de landskampioen spelen of dat nou psv, ajax of voor mij part Fc Omniworld isquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:22 schreef PinhoSouza het volgende:
Een keertje?PSV heeft de meeste van die krengen
Die prijs is toch niet serieus te nemen zolang er geen sprake is van neutraal terrein. Ajax krijgt de complete korte ring, terwijl PSV maar 500 kaarten krijgt aan de andere kant. Omdat er niet meer met de bus kunnen komen en er te weinig plek is voor meer auto's. Dan is er echt sprake van een neutrale wedstrijd ...
beter schaffen we deze onzin wedstrijd afquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En daar ben ik het wel weer helemaal mee eens.
Overigens zal dat in NL nooit lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |