SBS6quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:23 schreef Grimm het volgende:
Welke zender heeft de rechten?
SBS6.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:23 schreef Grimm het volgende:
Welke zender heeft de rechten?
hadden ze beter moeten spelenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 00:03 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
idd Utrecht had er moeten staan![]()
op zondag wel, voor Ajax is het verplaatst naar zaterdagquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 22:40 schreef MaxC het volgende:
Ik dacht dat het altijd 18:00 was?
Begrijp me niet verkeerd. Het is ook niet mijn favoriete prijs, maar je wint de JC-schaal niet door een wedstrijd te winnen, net zoals je de beker niet wint door alleen de finale te winnen.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:18 schreef thewishmaster het volgende:
Een prijs die je wint door slechts 1 wedstrijd te winnen. Dan is het logisch dat er niet veel waarde aan wordt gehecht, vooral omdat de teams nog niet compleet zijn of nog niet in het ritme zijn.
Is te hopen dat je het laatste kwartier te zien krijgtquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 01:37 schreef Smeich het volgende:
[..]
Is te hopen dat je het laatste kwartier te zien krijgt![]()
![]()
Tja, de laatste 2 keer dat PSV niet kampioen werd, hadden ze inderdaad een prima voorbereiding. Alleen zijn er zo weinig spelers van het huidige PSV die die jaren hebben meegemaaktquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:50 schreef MaxC het volgende:
Eigenlijk hoop ik dat PSV wint ----> PSV goede voorbereiding ---> PSV geen kampioen
en zelfs die 500 krijgen ze niet verkocht denk ik.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:22 schreef PinhoSouza het volgende:
terwijl PSV maar 500 kaarten krijgt aan de andere kant. Omdat er niet meer met de bus kunnen komen
Wereldbeker? Europese supercup?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:18 schreef thewishmaster het volgende:
Een prijs die je wint door slechts 1 wedstrijd te winnen. Dan is het logisch dat er niet veel waarde aan wordt gehecht, vooral omdat de teams nog niet compleet zijn of nog niet in het ritme zijn.
Die staan in verhouding ook lager dan de CL en UEFA Cupquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:04 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Wereldbeker? Europese supercup?
kan ik een kaartje krijgen bij de arena zonder een psv of ajax pas?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en zelfs die 500 krijgen ze niet verkocht denk ik.
Het is verders natuurlijk gewoon belachelijk dat PSV supporters met de combi moeten komen voor een""neutrale" pot.
Gek he als je ziet hoe je de laatste jaren behandeld bent ... De eerste jaren was zelfs het hele stadion voor Ajax (als Ajax JCS speelde). De tegenpartij kreeg alleen het uitvak bij een neutrale wedstrijd.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en zelfs die 500 krijgen ze niet verkocht denk ik.
Het is verders natuurlijk gewoon belachelijk dat PSV supporters met de combi moeten komen voor een""neutrale" pot.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |