Gelukkig laten de echte PSV-supporters zien hoe het wel moet bij de andere uitwedstrijden.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:20 schreef PinhoSouza het volgende:
[..]
Gek he als je ziet hoe je de laatste jaren behandeld bent ... De eerste jaren was zelfs het hele stadion voor Ajax (als Ajax JCS speelde). De tegenpartij kreeg alleen het uitvak bij een neutrale wedstrijd.
quote:Ajax wordt zondag gesteund door 11.000 supporters, PSV door 450. Alleen supporters van Ajax en PSV kunnen, uitsluitend op vertoon van hun clubcard, nog kaarten kopen voor het duel.
Dat is zo'n onzin. Want als het bij de competitie niet kan, dan kan het ook niet bij de JC Schaal. Het is en blijft Ajax - PSV. Net als dat de beker altijd een combi voor Ajax zal zijn, omdat het nu eenmaal in de Kuip is.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:03 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en zelfs die 500 krijgen ze niet verkocht denk ik.
Het is verders natuurlijk gewoon belachelijk dat PSV supporters met de combi moeten komen voor een""neutrale" pot.
Dan maar elders die pot.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 20:49 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat is zo'n onzin. Want als het bij de competitie niet kan, dan kan het ook niet bij de JC Schaal. Het is en blijft Ajax - PSV. Net als dat de beker altijd een combi voor Ajax zal zijn, omdat het nu eenmaal in de Kuip is.
Ik zou zeggen, huil het uit bij de knJbquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:45 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
Dan maar elders die pot.
Tis gewoon belachelijk dat 1 van de 2 clubs, in dit geval PSV de dupe is van iets wat de KNVB in het hoofd heeft gehaald, traditie kweken.
Laat die pot anders maar eens in Eindhoven spelen, kan ajax in dit geval een keer met de combi voor de fruitschaal.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:45 schreef DutchGooner het volgende:
Dan maar elders die pot.
Tis gewoon belachelijk dat 1 van de 2 clubs, in dit geval PSV de dupe is van iets wat de KNVB in het hoofd heeft gehaald, traditie kweken.
Laat die pot anders maar eens in Eindhoven spelen, kan ajax in dit geval een keer met de combi voor de fruitschaal.
Ik ben neutraal, zal mij verder aan mijn naad jeuken maar uit neutraal oogpunt is het natuurlijk belachelijk, net zo belachelijk dat als ajax met een combi naar Rotterdam moet voor de bekerfinale.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:47 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, huil het uit bij de knJb![]()
![]()
![]()
Maar om toch even serieus te reageren: we hebben nou eenmaal in Nederland geen neutraal stadion als Wembley.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:50 schreef DutchGooner het volgende:
Jou neem ik mbt dit soort dingen totaal niet serieus.
En daar ben ik het wel weer helemaal mee eens.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:53 schreef golfer het volgende:
[..]
Maar om toch even serieus te reageren: we hebben nou eenmaal in Nederland geen neutraal stadion als Wembley.
Zou wel een uitkomst zijn voor dit soort partijen en de bekerfinale.
Mijn James Bondfilm, wat doe je!! + EXTRA INFO!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:04 schreef Morrigun99 het volgende:
[..]
![]()
De match begint pas om 20:00 uur hoor.
Ja ik hoorde het vandaag op 3FM. Dankzij rob Stenders zenden ze binnenkort als het goed is, het laatste kwartier uit.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:42 schreef Smeich het volgende:
[..]
Mijn James Bondfilm, wat doe je!! + EXTRA INFO!
![]()
Probleem is dat geen enkele stad het risico wil lopen een Ajax - feyenoord te moeten gaan ontvangen...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:49 schreef Doezelhaar het volgende:
De supercup zou je gewoon in een ander stadion moeten laten spelen. Utrecht bijvoorbeeld?
Op zich is het natuurlijk een wedstrijd van niks, maar tegen ajax is altijd leuk, maar dan ben je de landskampioen en moet je naar adam met een gare schijtcombi terwijl ik 10 minuten fietsen van de arena af woon... ze moeten dit soort wedstrijden gewoon in het stadion van de landskampioen spelen of dat nou psv, ajax of voor mij part Fc Omniworld isquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:22 schreef PinhoSouza het volgende:
Een keertje?PSV heeft de meeste van die krengen
Die prijs is toch niet serieus te nemen zolang er geen sprake is van neutraal terrein. Ajax krijgt de complete korte ring, terwijl PSV maar 500 kaarten krijgt aan de andere kant. Omdat er niet meer met de bus kunnen komen en er te weinig plek is voor meer auto's. Dan is er echt sprake van een neutrale wedstrijd ...
beter schaffen we deze onzin wedstrijd afquote:Op donderdag 9 augustus 2007 00:57 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
En daar ben ik het wel weer helemaal mee eens.
Overigens zal dat in NL nooit lukken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |