quote:Op donderdag 17 maart 2005 10:07 schreef GrootmeesterFlits het volgende:
Een vriend van me is er heilig van overtuigd dat 1 op-de-zoveel geboren paarden een pony is. Net zoals wij lilliputters hebben [afbeelding]
quote:Op donderdag 17 maart 2005 16:52 schreef Blumchen het volgende:
Whehe nou mijn huisgenootje, ze dacht dat er een hekje tussen de Noord en Zuidpool stond.. Want ze vroeg zich af hoe ze anders konden zien welk gedeelte Noord en welk gedeelte Zuid was![]()
quote:Op maandag 21 maart 2005 11:53 schreef mynick het volgende:
Een meisje van 20 (!!!) jaar weet niet wat scharrelkippen zijn, ik ben de kwaadste niet dus begin het rustig uit te leggen, na mijn uitleg:
Zij: "dat is toch zielig, waarom zijn er dan niet alleen maar scharrelkippen?"
Ik: "Dat kost meer ruimte dus meer geld"
Zij:(na even nadenken) "Ik heb een idee, we nemen gewoon die grote scharrelkip hokken maar stoppen er gewoon meer kippen in"
![]()
quote:Op dinsdag 22 maart 2005 15:00 schreef Sjakie01 het volgende:
Zit je in de trein, tegenover zitten best lekkere vrouwtjes, zegt er 1: hey Fleur ik kan een nieuwe mobiel kopen, best een mooie maar hij is van de vrachtwagen gevallen ofzo, dus ik weet niet wat er kapot aan is. zegt die ander: Ja dat is best gevaarlijk dadelijk heb je hem betaald en dan is die kapot, dat zou best zonde zijn van je geld.![]()
Achja vrouwen![]()
En de laatste post:quote:Op donderdag 7 juni 2007 01:04 schreef Rosu het volgende:
Laatst in de bus: we reden langs een soort opvang-doe-huis voor gehandicapten. Dat was de aanleiding voor het volgende gesprek tussen meisje A en meisje B:
A: "Wat is ook alweer verstandelijk gehandicapt?"
B: "Dat is toch dat je niet helemaal goed kan denken enzo?"
A: "Ja dat dacht ik ook, maar dat is toch geestelijk?"
B: "Oja natuurlijk! Maar verstandelijk... "
A: "Volgens mij is dat dat je niet meer goed kunt bewegen."
B: "Ja! Ja dat is het! En geestelijk is inderdaad met dat denken enzo."
A:![]()
B:![]()
A:"Shit, maar wat is lichamelijk gehandicapt dan??"
B: "Oh, DAT is met bewegen enzo!"
A: "Ja maar verstandelijk dan?"
B: "Uhhm.. tja.. Bestaat lichamelijk gehandicapt eigenlijk wel?"
A: "Ja ik weet het nou ook niet meer hoor.."
Toen viel er gelukkig iemand om in de bus (volle bus) en hield het gesprek op.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:56 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik was laatst aan het Trivianten, toen ik mijn tegenstanders (we speelden 2 tegen 2) de vraag 'waar is het hoofdkantoor van de VN gevestigd' stelde. Het overleg tussen de tegenstanders verliep als volgt:
Tegenstander A: Poe...
Tegenstander B: Zullen we Berlijn zeggen?
Tegenstander A: Berlijn? Waarom Berlijn?
Tegenstander B: Nou da's toch die plaats in Belgie waar ze eens in de zoveel tijd alle troep heen verhuizen om te vergaderen?
![]()
Hoe iemand in één zin drie van zulke ongelooflijk domme dingen kan zeggen...![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 03:17 schreef PallominnoXIII het volgende:
Sowieso kan dat niet, in de ruimte is er geen zwaartekracht whatsoever, daarom zijn planeten ook rond..dat spullie waarvan de aarde is gemaakt zal altijd de kleinste vorm aannemen, dat is dus rond
Voor mij een TVP, en ik hoop op een TTTquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:25 schreef minkuukel het volgende:
Dat dit topic nog wel eens een TTT zou worden![]()
Sooo eej, die is dus ook nog nooit op de verharde weg geweest...quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:20 schreef maok het volgende:
Vriend A van me met een andere vriend B (17jr) in de bus:
A wil op het stop knopje drukken omdat ze er uit moeten
B: niet doen![]()
B: je gaat toch niet op de nood knop drukken![]()
A:, het betekend dat je er uit wilt bij de volgende halte
B:moet je op een knop drukken als je er uit wilt
![]()
A:Ja
B was blijkbaar nog niet zo vaak met een bus geweest
wist ik ook niet.quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:20 schreef maok het volgende:
![]()
Dat had ik zelf ook toen ik voor het eerst in de bus zatquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:20 schreef maok het volgende:
![]()
Wat is daar nou weer dom aanquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:24 schreef Silven het volgende:
the quick brown fox jumps over the lazy dog
R.S.V.P. ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:24 schreef Silven het volgende:
the quick brown fox jumps over the lazy dog
Ik denk dat Silven niet door heeft wat het nut van die zin is...quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:44 schreef Merovingian het volgende:
[..]
Ik denk dat Silven niet door heeft wat het nut van die zin is...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In R.S.V.P. is die zin toch op de muur gekladderd?Beter bekend als MrM, MM., Baas M, Big M, Mr.Held, Dubbel-M of gewoon René.
Mijn (inte)r(e)views!
quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:34 schreef ikheetmartijn het volgende:
Deze heb ik zelf meegemaakt.
Ik parkeer bij een tankstation en wil wat gaan kopen. Staat er een vrouw voor me (pak hem beet 50 meter verderop), te roepen en te zwaaien "wil je koffie?". Ik denk, nou ja het zal wel.
En weer te roepen "wil je koffie?!?" en ze keek me toch echt aan.
Dus ik schreeuw terug: "nee dankje!". Kijk ik achter me, laat daar nou niet net haar man lopen....
Het is een beetje vergelijkbaar met denken dat iemand naar je zwaait terwijl er iemand achter je staatquote:
...quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:55 schreef rene90 het volgende:
een vriendin van bijna 16 wijsgemaakt dat mannen het ook niet makkelijk hebben, vrouwen hebben de menstruatie cyclus, mannen de balwisseling, de ene maand hangt de ene bal hoger dan de andere, dit omdat dan de temperatuur in de ballen beter kan worden geregeld en het gelijk blijft. Geloven dat ze het deed:D
Die ga ik binnekort uitproberenquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:21 schreef Blue_ei het volgende:
Cappuccino zonder melk bestellen ,en de ober ging nog vragen of dat mogelijk was, de lemming
Zo gingen wij vroeger een keer met het hele gezin een ijsje eten bij de Italiaan. Mijn moeder houdt niet zo van ijs, en bestelde daarom een koffie.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:21 schreef Blue_ei het volgende:
Cappuccino zonder melk bestellen ,en de ober ging nog vragen of dat mogelijk was, de lemming
quote:Op woensdag 16 augustus 2006 11:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Vroeger toen ik nog thuis woonde, wilden mijn ouders vaak met het hele gezin uit eten. Mijn broer en ik hadden hier niet altijd even veel zin in. Op een zondagmiddag was het weer zover, maar om ons een beetje gunstig te stemmen besloten onze ouders dat mijn broer en ik het restaurant mochten kiezen. Na goed overleg en geen flauw benul waar we heen wilden, wimpelden we het onderwerp af met 'laten we maar naar de Febo gaan'.
'De Febo?' vroeg mijn moeder 'Daar heb ik nog nooit van gehoord. Wat is het precies?' Uiteraard gingen mijn broer en ik hier serieus op in. 'In het centrum van Arnhem, mam. Je kunt er heerlijk eten en het is er niet eens zo heel duur!'
Vervolgens pakte mijn moeder het telefoonboek, zocht het nummer van de Febo en ging bellen:
'Goedemiddag, u spreekt met mevrouw [Achternaam]. Is het mogelijk dat ik voor vanavond nog een tafel voor 4 personen reserveer, of zit u al helemaal vol?'
Mijn broer en ik kwamen natuurlijk niet meer bij, en onze vader keek ons nietsbegrijpend aan.
'Wat zegt u? U bent een automatiek? Wat bedoelt u daar mee?'
Op dat moment had mijn vader de grap door en lagen we met z'n drieen in een deuk natuurlijk.
'Aha. Frikandellen en kroketten uit de muur. Ik begrijp het. Mijn excuses. Goedenmiddag.'
Zoals je wel zult begrijpen hebben we daarna nooit meer inspraak gehad wat betreft de restaurantkeuze, maar het was het waard.![]()
Maarre, een espresso met een klein scheutje melk is nog wat anders dan een cappucino met een zee van melk en een schuimkraagquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:35 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Zo gingen wij vroeger een keer met het hele gezin een ijsje eten bij de Italiaan. Mijn moeder houdt niet zo van ijs, en bestelde daarom een koffie.
Moeder: Een kopje koffie alstublieft.
IJsmeisje: Cappuccino of Espresso?
Moeder: Espresso alstublieft.
IJsmeisje: Kijk eens aan mevrouw, een Espresso.
Moeder: Mag ik er een scheutje melk in alstublieft?
IJsmeisje:![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:39 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Dezelfde moeder (even uit een ander topic geleend):
[..]
In espresso hoort geen melk...quote:Op donderdag 7 juni 2007 21:53 schreef TNA het volgende:
Maarre, een espresso met een klein scheutje melk is nog wat anders dan een cappucino met een zee van melk en een schuimkraag
Jaja blabla. Ik woonde op dat moment (dat mij werd gevraagd of ik ene Mike kende) ook in Amerika. In Californie, wat alleen al iets van 8x zo groot als Nederland is. Maar wat je ook zegt, het blijft een ontzettend domme opmerking.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:28 schreef Walrik het volgende:
[..]
pff, Europeanen doen dit ook vaak ten opzichte van mensen uit de VS hoor. En trouwens, fysiek gesproken is Europa inderdaad nogal klein..ter vergelijking, de afstand San Francisco-New York is hetzelfde ongeveer als Utrecht-Bagdad..Europa is echt heel klein hoor. En bovendien..mensen willen gewoon soms een vriendelijke gesprekspartner zijn, mer niet..
Ik zeg dit omdat ik in de States woon en de domme opmerkingen (want: geen feitenkennis) op Fok en elders van Europeanen over de VS, die zal ik jullie maar besparen, maar geloof me, Europeanen (ja, NLers ook) zijn vaak even onwetend over de VS als andersom
(*steps off soap box)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |