quote:Op maandag 4 juni 2007 13:34 schreef Navane het volgende:
dan heb je een glijbaan naar het midden van het rechte stuk
?quote:Op maandag 4 juni 2007 13:16 schreef wijsneus het volgende:
De aarde gaat wiebelen. Dat zie je nu al als er ergens een groot stuwmeer wordt aangelegd.
zomg!quote:Op maandag 4 juni 2007 13:49 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Hij woont op een andere planeet, wij zouden het merken inplaats van zien
Inderdaad, zo van: pokquote:Op maandag 4 juni 2007 17:20 schreef vogelkooi het volgende:
dan val je om.
quote:Op maandag 4 juni 2007 22:49 schreef ijsbrand-simon het volgende:
[..]
en hoor je dat ook echt dan?
ff duidelijker pls
Yeah rightquote:Op maandag 4 juni 2007 13:16 schreef wijsneus het volgende:
De aarde gaat wiebelen. Dat zie je nu al als er ergens een groot stuwmeer wordt aangelegd.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:55 schreef Klit het volgende:
Wie kan bewijzen dat de aarde niet plat is overigens?
Een ronde platte schijfquote:
De aarde is sowieso niet rond/geen perfecte bol... door het draaien van de aarde is de aarde rond de evenaar groter (middelpuntvliedende krachten),...en is de aarde wat platgedrukt op de polen...quote:Op woensdag 6 juni 2007 01:45 schreef 8D het volgende:
[..]
Een ronde platte schijf![]()
Boor een gat in het midden en je kan hem in een reusachtige aarddisk-speler doen![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 00:55 schreef Klit het volgende:
Wie kan bewijzen dat de aarde niet plat is overigens?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 03:17 schreef PallominnoXIII het volgende:
Sowieso kan dat niet, in de ruimte is er geen zwaartekracht whatsoever, daarom zijn planeten ook rond..dat spullie waarvan de aarde is gemaakt zal altijd de kleinste vorm aannemen, dat is dus rond
Dus eigenlijk is het grote toeval dat de aarde om de zon draait en en maan weer rond de aardequote:Op woensdag 6 juni 2007 03:17 schreef PallominnoXIII het volgende:
Sowieso kan dat niet, in de ruimte is er geen zwaartekracht whatsoever, daarom zijn planeten ook rond..dat spullie waarvan de aarde is gemaakt zal altijd de kleinste vorm aannemen, dat is dus rond
nope, heb ik zo uitgedacht.quote:Op woensdag 6 juni 2007 08:52 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het grote toeval dat de aarde om de zon draait en en maan weer rond de aarde![]()
![]()
ja, graag wat zwaartekracht zodat we bij de volgende meteoriet inslag niet buiten de baan van pluto geraken!quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:19 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
nope, heb ik zo uitgedacht.
Leek me wel grappig, wens je het anders dan?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 03:17 schreef PallominnoXIII het volgende:
Nee ik vind het wel goed zo, alleen in het weekend mag er wel iets minder zwaartekracht zijn zodat ik niet hard op me bek flikker als ik teveel gezopen hebquote:Op woensdag 6 juni 2007 09:19 schreef kareltje_de_grote het volgende:
[..]
nope, heb ik zo uitgedacht.
Leek me wel grappig, wens je het anders dan?
Wel vervelend als je dan moet kotsen en de kots niet omlaag valt maar in je gezicht blijft hangen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 09:45 schreef Pakspul het volgende:
[..]
Nee ik vind het wel goed zo, alleen in het weekend mag er wel iets minder zwaartekracht zijn zodat ik niet hard op me bek flikker als ik teveel gezopen heb
actie/reactie je kots het met een bepaalde kracht uit dus dat gaat wel door, maar als je valt heb je geen begin snelheid.quote:Op woensdag 6 juni 2007 10:05 schreef maok het volgende:
[..]
Wel vervelend als je dan moet kotsen en de kots niet omlaag valt maar in je gezicht blijft hangen.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |