trusten yousquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:14 schreef Double-Helix het volgende:
trusten zainab!
niet huilen "quote:
neequote:Op donderdag 7 juni 2007 00:38 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
niet huilen ""
ben je nog niet Z ?
trusten RJquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:47 schreef eRrrrJeee het volgende:
ik huil nie..
naja bijna
ben echt vertiefd vandaag.. voel me al heel de dag fucked :s
maja nu slapen
3 jaar uitgesteld. Kreeg te horen dat er naar mij gezocht werd in Turkije, maar goed, alles geregeld... Ik ben tot m'n 22'ste diensplichtvrij.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:52 schreef Double-Helix het volgende:
meld*
hey zarG heb je al millitaire dienst van turkije gehad,heb gehoord dat het verplicht was ofzo?
Ja, ik moet er wel voor betalen... Geloof iets van 5000 euro ofzo, geen idee hoeveel het nu is..quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:56 schreef Double-Helix het volgende:
Beetje de padvinder uithanger dus?
Nee gelukkig niet,ik ga de marokkaanse fascisten dus echt niet helpen hequote:Op donderdag 7 juni 2007 01:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, ik moet er wel voor betalen... Geloof iets van 5000 euro ofzo, geen idee hoeveel het nu is..
Moet jij niet?
voor die uitspraak dien jij al voor het vuurpeloton te staanquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:35 schreef Stak het volgende:
[..]
niet?
jij bent lelijk, dus ik heb wel smaak
okquote:Op donderdag 7 juni 2007 05:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
voor die uitspraak dien jij al voor het vuurpeloton te staan
quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:53 schreef enter het volgende:
[..]
Ik heb een oma blouse die wil maar niet recht zitten, gelukt!! doeii
Ik zelf zit er niet meequote:De koepelorganisatie Horeca Nederland deed daarop een voorstel om volgend jaar hotels en restaurants rookvrij te maken en in 2011 de cafés en discotheken.
meer brak met een stquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:07 schreef eRrrrJeee het volgende:
stak ben jij een slak met een t?
haha oke danquote:
ja, alleen denken....quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:15 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
haha oke dan
wat een fiets tt btw ;o. daar in het noorden denken ze alleen met bier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |