trusten yousquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:14 schreef Double-Helix het volgende:
trusten zainab!
niet huilen "quote:
neequote:Op donderdag 7 juni 2007 00:38 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
niet huilen ""
ben je nog niet Z ?
trusten RJquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:47 schreef eRrrrJeee het volgende:
ik huil nie..
naja bijna
ben echt vertiefd vandaag.. voel me al heel de dag fucked :s
maja nu slapen
3 jaar uitgesteld. Kreeg te horen dat er naar mij gezocht werd in Turkije, maar goed, alles geregeld... Ik ben tot m'n 22'ste diensplichtvrij.quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:52 schreef Double-Helix het volgende:
meld*
hey zarG heb je al millitaire dienst van turkije gehad,heb gehoord dat het verplicht was ofzo?
Ja, ik moet er wel voor betalen... Geloof iets van 5000 euro ofzo, geen idee hoeveel het nu is..quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:56 schreef Double-Helix het volgende:
Beetje de padvinder uithanger dus?
Nee gelukkig niet,ik ga de marokkaanse fascisten dus echt niet helpen hequote:Op donderdag 7 juni 2007 01:00 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, ik moet er wel voor betalen... Geloof iets van 5000 euro ofzo, geen idee hoeveel het nu is..
Moet jij niet?
voor die uitspraak dien jij al voor het vuurpeloton te staanquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:35 schreef Stak het volgende:
[..]
niet?
jij bent lelijk, dus ik heb wel smaak
okquote:Op donderdag 7 juni 2007 05:59 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
voor die uitspraak dien jij al voor het vuurpeloton te staan
quote:Op donderdag 7 juni 2007 08:53 schreef enter het volgende:
[..]
Ik heb een oma blouse die wil maar niet recht zitten, gelukt!! doeii
Ik zelf zit er niet meequote:De koepelorganisatie Horeca Nederland deed daarop een voorstel om volgend jaar hotels en restaurants rookvrij te maken en in 2011 de cafés en discotheken.
meer brak met een stquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:07 schreef eRrrrJeee het volgende:
stak ben jij een slak met een t?
haha oke danquote:
ja, alleen denken....quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:15 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
haha oke dan
wat een fiets tt btw ;o. daar in het noorden denken ze alleen met bier
haha idd...quote:
ik drink niet eensquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:31 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ha bedenk net dat ik me status: student kwijt ben..
heb al sinds vorige week woensdag geen bier meer op![]()
kijk, dat zijn goede zakenquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:40 schreef eRrrrJeee het volgende:
ik ook niet echt meer
mits verjaardag ofzo...
int weekend als ik uitga ben ik vaak de "bob"
anderen betalen mijn entree.. en benzine wordt gesplit...
jazeker...quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:52 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
jazeker...
alleen het feit ik wil naar huis.. en de rest niet zuigt soms wel...
als het nog vroeg is op de avond.. ga ik meestal even ergens zitten.. wat eten en drinken..
is de 4uur/half 5 grens geweest.. ga ik naar de auto.. sms ik... en an komen ze vaak wel..
"ik rijd over 10min weg... taxi is duur hoor"
ja idd.. en als we bv naar amsterdam zijn geweest (awakenings ofzo) en hun drinken enz.. dan houden ze het wel uit tot 6uur in de morgen.. maar als ik overdag al gewerkt heb.. en dan daarheen ga.. en de sfeer niet te pakke krijg.. (wat overigens niet heel vaak gebeurd) maar dan houd het wel op om 4uur.. en dan nog 45min terug rijden.. dat zijn zure zakenquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:00 schreef Stak het volgende:
[..]
goed van je! anders zit je daar nog 5 uur lang tegen je zin in te wachten
hehehe, nee, ik ga niet zo vaak meer uit, ik heb het heel gezellig zo thuis en ik ga gewoon bij vrienden langs die in de buurt wonen, gewoon gezellig, ben een beetje "saai" aan het wordenquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:04 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
ja idd.. en als we bv naar amsterdam zijn geweest (awakenings ofzo) en hun drinken enz.. dan houden ze het wel uit tot 6uur in de morgen.. maar als ik overdag al gewerkt heb.. en dan daarheen ga.. en de sfeer niet te pakke krijg.. (wat overigens niet heel vaak gebeurd) maar dan houd het wel op om 4uur.. en dan nog 45min terug rijden.. dat zijn zure zaken
maar bv afgelopen zaterdag... had ik wel de smaak te pakken... gingen om half 7 naar huis.. lag om half 9 in bedook overdag gewerkt.. maar lekker relaxt allemaal.. maar zon dag is wel een uitzondering hoor
haha het gewone uitgaan.. naar een discotheek doe ik ook bijna niet meer..quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:07 schreef Stak het volgende:
[..]
hehehe, nee, ik ga niet zo vaak meer uit, ik heb het heel gezellig zo thuis en ik ga gewoon bij vrienden langs die in de buurt wonen, gewoon gezellig, ben een beetje "saai" aan het worden
ik ben meer een huismus, en ga graag naar vrienden thuis...quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:13 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
haha het gewone uitgaan.. naar een discotheek doe ik ook bijna niet meer..
maar iedere maand 2 feesten van paar duizend man/vrouw vind ik wel oke
en de zomer komt er aan.. dus de tuinfeesten enzo ook
en sowieso.. in de zomer.. zijn alle discotheken leeg...
? serieus? mag ik je naar je leeftijd vragen? 25+ of?quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:18 schreef Stak het volgende:
[..]
ik ben meer een huismus, en ga graag naar vrienden thuis...
om de zaterdag kom ik met een grote vriendengroep een spelletje spelen, duurt van 2100 tot 0200...
ook erg leuk !
nee, ik ben 24..quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:31 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
? serieus? mag ik je naar je leeftijd vragen? 25+ of?
poker dan ofzo? of ga je monopoly?
okequote:
ik heb een duitste vriendin (niet mijn vriendin) die nederlandse les geeftquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:42 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
okeook leuk... nooit gespeeld overigens.. maar welleens gezien..
ik heb met wat vrienden en hun vriendinnen om de zoveel tijd pokeravondje
met zijn 10en meestal.. en dan gezellig prateneen vriend heeft een duitse vriendin en een andere een engelse.. en dan verloop van de avond komen de domme grappen.. maar wel gezellig
ook omdat die duitse veel meer begrjpt dan je denkt.. die talen schelen zo weinigNL - DE
oke, maar die spreekt ook nederlands..quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:43 schreef Stak het volgende:
[..]
ik heb een duitste vriendin (niet mijn vriendin) die nederlandse les geeft
net mn leven op straat gegooidquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:08 schreef eRrrrJeee het volgende:
is deze sc onzinnig?
want dan hebben we iets fout gedaan
haha , moet ook kunnen...quote:
zullen we voor de grap alles editten en weggooien?quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:52 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
haha , moet ook kunnen...
nee niet echt jippie.. nu nog maar 13min
haha nehquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:54 schreef Stak het volgende:
[..]
zullen we voor de grap alles editten en weggooien?![]()
momenteel niets, maar ik kan na mijn vakantie al beginnenquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:05 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
haha neh
mods kunnen het nog lezen, en de grap verpesten
wat doe je eigenlijk int dagelijks leven stak? studeer je? werk je? of doe je nix ?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:20 schreef eRrrrJeee het volgende:
rofl.. he fjetz
ik net naar die man toe "ja sorry ronald ik heb nix voor je" ga ik maar aan me stage verslag he
quote:
broodje snackquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:40 schreef eRrrrJeee het volgende:
echt he
majanog 5,5 uur tot weekend
min uur pauze..
iemand lunch tips?
een frikadel ofzoquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:40 schreef eRrrrJeee het volgende:
echt he
majanog 5,5 uur tot weekend
min uur pauze..
iemand lunch tips?
oja, ook lekkerquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:52 schreef eRrrrJeee het volgende:
mwa kan wel de bram ladage zit hier achter.. maar dacht meer aan iets anders..
dinsdag nog bij de chinees gezeten
vorige week la place
week ervoor paar x unox soup factory...
heb wel zin in stokbrood gezond ofzo
okequote:Op donderdag 7 juni 2007 12:07 schreef Stak het volgende:
[..]
momenteel niets, maar ik kan na mijn vakantie al beginnen
als verkoper, ik weet niet of het iets is voor mij, zo niet dan ga ik naar de volgende baan
quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:53 schreef eRrrrJeee het volgende:
zaterdag is frikandelle dag.. frikadel met joppie saus
quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:11 schreef eRrrrJeee het volgende:
ben ergens dik stokbroodje gezond etentot later
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |