dik is als je uit je plee gezaagd moet worden, omdat je vast zit doordat je doortrok en vacüum kwam te zitten., anders is het gewoon vol slankquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:37 schreef Mattiee het volgende:
Ik erger me dood aan die term. Ik noem dat gewoon DIK!
Een term om aan te geven dat je moddervet bent.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:37 schreef fysicus het volgende:
WTF? Wats dat voorn term?
Om het in jargon uit te drukken:quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:37 schreef fysicus het volgende:
WTF? Wats dat voorn term?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:38 schreef dutchmage het volgende:
[..]
dik is als je uit je plee gezaagd moet worden, omdat je vast zit doordat je doortrok en vacüum kwam te zitten., anders is het gewoon vol slank
stevig gebouwd is dan al wat minder rooskleurig... Maar een stevig gebouwde, Oost-Duitse kogelstootster hoeft niet per sé dik te zijn. Ze ziet er gewoon uit als een buffel, da's alles.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:45 schreef Chowi het volgende:
Of "een brede lichaamsbouw", nog zo'n eufemisme.
Ja, maar dat kan iemand met zware botten óók zijn. Het is gewoon misleiding in de hoogste vorm, hoe dan ook.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:47 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
stevig gebouwd is dan al wat minder rooskleurig... Maar een stevig gebouwde, Oost-Duitse kogelstootster hoeft niet per sé dik te zijn. Ze ziet er gewoon uit als een buffel, da's alles.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:46 schreef Hijacking het volgende:
of die mensen die zeggen
'' ik ben dik want ik heb kanker ''
![]()
dan is het een gezwel van 300kg zekerquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:46 schreef Hijacking het volgende:
of die mensen die zeggen
'' ik ben dik want ik heb kanker ''
![]()
Ik ook vaak, het komt ook op precies hetzelfde neer. En volslank zit tussen echt dik en slank in, maar dat lijken sommigen hier niet echt te beseffenquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:40 schreef Hijacking het volgende:
ik noem het vadsig
Die onderste is toch niet volslankquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:21 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
DIK
[afbeelding]
VOLSLANK
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja en toch een hele mooie meid! Nicequote:Ik vind Callie van Grey's Anatomy dan eerder volslank. (Ja dat kijk ik)
Ik vind haar ook mooi.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:36 schreef Irien het volgende:
[..]
Ja en toch een hele mooie meid! NiceEen verademing naast alle hyperslanke popjes in de meeste hitseries
![]()
Of als je een schoenlepel nodig hebt om in je ligbad te komen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:38 schreef dutchmage het volgende:
[..]
dik is als je uit je plee gezaagd moet worden, omdat je vast zit doordat je doortrok en vacüum kwam te zitten., anders is het gewoon vol slank
Of als je bed verstevigd moet worden omdat je er anders elke anderhalve maand doorheen zakt en dan 1 verdieping lager eindigdquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:38 schreef dutchmage het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:56 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Inderdaad het opfleuren van het feit dat je gewoon een vet varken bent
Ik vind volslank al ranzigquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:06 schreef Tuvai.net het volgende:
Volslank is mooi. Dik is ranzig.
als ze er toch blij mee zijnquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:07 schreef TwyLight het volgende:
haha ja al die dikke wijven die dan doen alsof ze heel zelfverzekerd zijn en dan volslank zeggen
Die bestaan nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
als ze er toch blij mee zijn
moeten ze het zelf weten toch
maar wat is het dan tussen de 100 en 85?quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:30 schreef freecell het volgende:
Zelfs de TS moet het verschil kunnen zien tussen iemand van 1.80 die ver over de 100 KG is (dik) 50 KG is (mager) 70/ 80 (normaal) of 80/85 (volslank).
Gewoon model dus, niet te dun, maar wel met een klein laagje beetpakvet
Ja, dat is niet het probleem van het woord, maar van die mensen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:32 schreef TwyLight het volgende:
beetpakvet is wat anders dan volslanksoms zie je echt van die varkens en die beweren dan volslank te zijn
Overgewicht.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar wat is het dan tussen de 100 en 85?
Dat dus!quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:13 schreef Garisson72 het volgende:
ik hou vocht vast....
pondjes meer om van te houden....
bij volslank zie je de vrouwelijke vormen nog, bij dik/vet/vadsig zie je geen enkele vorm meer. En al zeker geen vrouwelijke.![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat dus!
Volslanke mensen hebben bijvoorbeeld nog een taille!
quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:38 schreef Bullebak het volgende:
[..]Jij bent duidelijk zo'n enorme vetklep
Wandelende kroket![]()
Wandelende kroket![]()
Jaaaa, ik heb een taillequote:Op donderdag 7 juni 2007 14:35 schreef freecell het volgende:
Dat dus!
Volslanke mensen hebben bijvoorbeeld nog een taille!
Wandelende kroket![]()
eerst mij uitlachen in topic, terwijl jij en freecell 2 dikkertjes zijnquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaaaa, ik heb een tailleMaar ik heb ook een vriendin van 60 kg zonder taille...
Dan ben jij volslank en is zij gewoon een plank?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaaaa, ik heb een tailleMaar ik heb ook een vriendin van 60 kg zonder taille...
Hoe gaat het trouwens met je drinkende vader?quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:00 schreef BonJovi het volgende:
[..]
eerst mij uitlachen in topic, terwijl jij en freecell 2 dikkertjes zijn
In ieder geval sport ze wel..quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:40 schreef erikkll het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit kind hoeft niet uit de wc gezaagd te worden, en ik noem 't niet volslank. Het is dik.
Goed en met je pizza rol?quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Hoe gaat het trouwens met je drinkende vader?
Prima, is te bewonderen in het "show hier je nieuwe kleding" topic als je interesse hebt.quote:
Jah, dan dikke mensen die walgen van zichzelf, veel beterquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:05 schreef TwyLight het volgende:
Dikke mensen die zeggen dat ze blij zijn met hun lijf
Hou gewoon je bek over me vader klaar.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Prima, is te bewonderen in het "show hier je nieuwe kleding" topic als je interesse hebt.
Je vader z'n lever al stuk?
oke dit is triestquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:05 schreef freecell het volgende:
Je vader z'n lever al stuk?
Dat is blijkbaar niet iedereen hier met je eens.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:07 schreef TwyLight het volgende:
maar goed jij bent nog niet eens zo heel dik, tenminste niet op die fotos in dat topic
dan nog zeg je dat soort dingen nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:15 schreef freecell het volgende:
Maar hij hapt zo lekker!
Gefrustreerde hamburgerquote:
Doe eens een pogingquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:16 schreef BonJovi het volgende:
Ik hoef maar 1 ding te zeggen dat je heel erg gaat kwetsen maar ik zeg het maar niet
Het was een reactie op deze post:quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:26 schreef Ripley het volgende:
Inderdaad. Nogal een stoot onder de gordel freecell.
Hij zal mij ook wel een vreselijk vet monster vinden, maar dat geeft mij nog niet het recht om hem aan te vallen op nare familieomstandigheden die er kennelijk zijn.
Dit was namelijk een reactie op een héél oud topic van BonJovi, over zijn vader, waar hij elke keer riep dat zijn vader niet teveel dronk. Het is dus nogal een uit de lucht gegrepen opmerking. Met die familieomstandigheden zal het dus wel meevallen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:00 schreef BonJovi het volgende:
[..]
eerst mij uitlachen in topic, terwijl jij en freecell 2 dikkertjes zijn
En andere mensen hoeven dan vervolgens niet ook te gaan bashen. *zucht*quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:20 schreef Bullebak het volgende:
Gefrustreerde hamburgerDat je nog kan typen met die rookworsten die jij je vingers noemt
Bashen is wel even wat anders dan wat zeggen over een familielid dat ziek is, of wat heeft of whateverquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:33 schreef Isabeau het volgende:
En andere mensen hoeven dan vervolgens niet ook te gaan bashen. *zucht*
Dat dus..quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:33 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En andere mensen hoeven dan vervolgens niet ook te gaan bashen. *zucht*
Lees mijn uitleg, familielid is kerngezondquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:35 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Bashen is wel even wat anders dan wat zeggen over een familielid dat ziek is, of wat heeft of whateverje snapt wat ik bedoel
Er is niets aan de hand met zijn vaderquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:35 schreef TwyLight het volgende:
Bashen is wel even wat anders dan wat zeggen over een familielid dat ziek is, of wat heeft of whateverje snapt wat ik bedoel
Omdat hij zo lekker haptquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:46 schreef TwyLight het volgende:
Nou oke, sorry dan maar het leek er wel verdomd op
die grens is ook niet duidelijkquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:56 schreef Smart_ass het volgende:
Maar toch vraag ik me nou af waar je de grens trekt tussen slank en volslank.. wat één iemand slank noemt, kan de ander volslank vinden, en andersom..
Je hebt het nog steeds niet geleerd, welke vorm van ontopic snap je niet? en ik ga hier niet meer reageren slaat nergens op. Ik zal nooit iets over je familie zeggen ik sta erboven.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:49 schreef freecell het volgende:
[..]
Omdat hij zo lekker hapt
Al ben ik nog steeds nieuwsgierig naar zijn kwetsende opmerking
Vind? Slank? Volslank? Dat wijf is gewoon ubergeil,, waar is dat sjorro smiley!!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:36 schreef Smart_ass het volgende:
[afbeelding]
Maar ik vind haar bijvoorbeeld gewoon slank hoor, daar is niets volslanks aan.![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:43 schreef RickoKun het volgende:
Volslanke mensen moeten 10 kilo afvallen,
dikke mensen 10+ meer
Gewoon meer bewegen en minder eten, ranslappen!
de meeste mannen zouden gewoon voor izzy kiezen hoorquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:39 schreef SnowCockroach het volgende:
[..]
Ik vind haar ook mooi.Veel beter dan al die uitgemergelde popjes. Zelf ben ik ook dun, maar dat vind ik zelf ook niet altijd even mooi, ik zou het niet erg vinden om wat zwaarder te zijn.
Waarom moeten ze datquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:43 schreef RickoKun het volgende:
dikke mensen 10+ meer
Wat lijkt jou dan een betere term?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 02:00 schreef Off-ShoRe het volgende:
Okee, maar het gaat er dus om, dat die term suckt...
Voloptueus misschien? Ik heb het idee dat de mensen hier vooral vallen over het woord 'slank' in 'volslank' en door in plaats van de term 'volslank' de term 'voloptueus' te gebruiken, werk je dat bezwaar uit de wegquote:
Volgens sommigen is zelfs dat al dik.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Voloptueus misschien? Ik heb het idee dat de mensen hier vooral vallen over het woord 'slank' in 'volslank' en door in plaats van de term 'volslank' de term 'voloptueus' te gebruiken, werk je dat bezwaar uit de weg.
Al weet ik niet of dat werkelijk iets zal uitmaken: iemand met een maatje meer is gewoon 'dik', volgens het gros hier.
Rare kijk op de werkelijkheid heb je dan. Tenslotte lopen er maar weinig vrouwen met maatje 36 rond.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:44 schreef bigore het volgende:
me vriendin heeft volgens mij 36,38, goed genoeg, alhoewel is altijd wel op erg slanke vrouwen val. Ze moet niet dikker worden zeg maar, want dan wordt ze gewoon een vetnek.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Dit als nieuwe mode dan maar?
[afbeelding]
Ook niet goed dusquote:
Tof, ik wens je veel plezier met je vrijgezelle leven, deze dame is namelijk gefotoshopt en bestaat dus niet in de realiteit.quote:
bevalt me goedquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Tof, ik wens je veel plezier met je vrijgezelle leven, deze dame is namelijk gefotoshopt en bestaat dus niet in de realiteit.
Helaas voor jou, tis een foto van de catwalkquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Tof, ik wens je veel plezier met je vrijgezelle leven, deze dame is namelijk gefotoshopt en bestaat dus niet in de realiteit.
Ja dat is ook waarquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:49 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Helaas voor jou, tis een foto van de catwalk
Niet gefotoshopt![]()
Dat bepaal jij zomaar even?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:43 schreef RickoKun het volgende:
dikke mensen 10+ meer
Die heeft ok wel een hele ongelukkige vormquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:17 schreef Hayley het volgende:
Hahaha, nou ik ben dus gewoon volslank nu en ik voel me zeer goed in mijn vel zitten en mijn vriend hoor ik ook niet klagen
En wat ik dik vind? bv vrouw op de foto.
[afbeelding]
Een moeder van een vriendin had zo'n kont en daarboven was ze een bonenstaakquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:59 schreef freecell het volgende:
Die heeft ok wel een hele ongelukkige vorm
Zoiets?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een moeder van een vriendin had zo'n kont en daarboven was ze een bonenstaak(cupmaat aa en echt een plank). Zo idioot.
"Romig" klinkt wel geilquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:38 schreef Vivi het volgende:
WTF
"Romig", ook zo'n term
Ben er regelmatig voor uitgemaakt btw
romigquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:38 schreef Vivi het volgende:
WTF
"Romig", ook zo'n term
Ben er regelmatig voor uitgemaakt btw
Zoals ik :-)quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:44 schreef TwyLight het volgende:
Nog erger zijn de mensen die zichzelf volslank noemen
ik ben volslankquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:44 schreef TwyLight het volgende:
Ik ben niet kaal, ik heb een mannelijke haargrens!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:44 schreef TwyLight het volgende:
Nee joh, die is echt gewoon VET dikquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:37 schreef cultheld het volgende:
Peter Beense is volslank.
Chubby?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:15 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ik heb me nooit volslank genoemd... Rotwoord is dat!Vorig jaar was ik gewoon vadsig
En nu tja heb ik wat vlees ofzo geloof ik
![]()
Is helemaal een stomme term volgens mij! Zelf associeer ik dat het meest met dat meisje in roze trainingspak (Vicky Pollard ofzo) van Little Brittain... op google afbeeldingen vind je voornamelijk hondjes en chubby checker. Daar wil ik me allemaal niet mee associerenquote:
Mollig?quote:Op zondag 10 juni 2007 09:31 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Is helemaal een stomme term volgens mij! Zelf associeer ik dat het meest met dat meisje in roze trainingspak (Vicky Pollard ofzo) van Little Brittain... op google afbeeldingen vind je voornamelijk hondjes en chubby checker. Daar wil ik me allemaal niet mee associerendus dat is ook geen goeie
![]()
Nee joh, je hebt gewoon een brede scheiding!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:31 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik ben niet kaal, ik heb een mannelijke haargrens!
volslank...![]()
Maar al je botten bij elkaar wegen toch weer een paar kilo.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:44 schreef cultheld het volgende:
Het is wachten op de eerste die hier "ik ben niet dik, ik heb zware botten!" post.
als je je hand op dr kont legt lijkt het van boven een normaal meisje (misschien wel aantrekkelijk), leg je je hand op dr bovenlichaam, lijkt het een enorm dikke vrouwquote:
Inderdaad.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:38 schreef Timooon het volgende:
Vette spektanken die zichzelf gaan verdedigen met onzin als "ik zit lekker in mijn vel"![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:46 schreef Jordy-B het volgende:
Volslank (en mollig) zijn wel wat anders dan dik... Het is alleen jammer dat dikke mensen het woordje misbruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |