dik is als je uit je plee gezaagd moet worden, omdat je vast zit doordat je doortrok en vacüum kwam te zitten., anders is het gewoon vol slankquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:37 schreef Mattiee het volgende:
Ik erger me dood aan die term. Ik noem dat gewoon DIK!
Een term om aan te geven dat je moddervet bent.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:37 schreef fysicus het volgende:
WTF? Wats dat voorn term?
Om het in jargon uit te drukken:quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:37 schreef fysicus het volgende:
WTF? Wats dat voorn term?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:38 schreef dutchmage het volgende:
[..]
dik is als je uit je plee gezaagd moet worden, omdat je vast zit doordat je doortrok en vacüum kwam te zitten., anders is het gewoon vol slank
stevig gebouwd is dan al wat minder rooskleurig... Maar een stevig gebouwde, Oost-Duitse kogelstootster hoeft niet per sé dik te zijn. Ze ziet er gewoon uit als een buffel, da's alles.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:45 schreef Chowi het volgende:
Of "een brede lichaamsbouw", nog zo'n eufemisme.
Ja, maar dat kan iemand met zware botten óók zijn. Het is gewoon misleiding in de hoogste vorm, hoe dan ook.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:47 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
stevig gebouwd is dan al wat minder rooskleurig... Maar een stevig gebouwde, Oost-Duitse kogelstootster hoeft niet per sé dik te zijn. Ze ziet er gewoon uit als een buffel, da's alles.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:46 schreef Hijacking het volgende:
of die mensen die zeggen
'' ik ben dik want ik heb kanker ''
![]()
dan is het een gezwel van 300kg zekerquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:46 schreef Hijacking het volgende:
of die mensen die zeggen
'' ik ben dik want ik heb kanker ''
![]()
Ik ook vaak, het komt ook op precies hetzelfde neer. En volslank zit tussen echt dik en slank in, maar dat lijken sommigen hier niet echt te beseffenquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:40 schreef Hijacking het volgende:
ik noem het vadsig
Die onderste is toch niet volslankquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:21 schreef NoT-YouR-MaN het volgende:
DIK
[afbeelding]
VOLSLANK
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja en toch een hele mooie meid! Nicequote:Ik vind Callie van Grey's Anatomy dan eerder volslank. (Ja dat kijk ik)
Ik vind haar ook mooi.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:36 schreef Irien het volgende:
[..]
Ja en toch een hele mooie meid! NiceEen verademing naast alle hyperslanke popjes in de meeste hitseries
![]()
Of als je een schoenlepel nodig hebt om in je ligbad te komen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:38 schreef dutchmage het volgende:
[..]
dik is als je uit je plee gezaagd moet worden, omdat je vast zit doordat je doortrok en vacüum kwam te zitten., anders is het gewoon vol slank
Of als je bed verstevigd moet worden omdat je er anders elke anderhalve maand doorheen zakt en dan 1 verdieping lager eindigdquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:38 schreef dutchmage het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:56 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Inderdaad het opfleuren van het feit dat je gewoon een vet varken bent
Ik vind volslank al ranzigquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:06 schreef Tuvai.net het volgende:
Volslank is mooi. Dik is ranzig.
als ze er toch blij mee zijnquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:07 schreef TwyLight het volgende:
haha ja al die dikke wijven die dan doen alsof ze heel zelfverzekerd zijn en dan volslank zeggen
Die bestaan nietquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:10 schreef Miss_S het volgende:
[..]
als ze er toch blij mee zijn
moeten ze het zelf weten toch
maar wat is het dan tussen de 100 en 85?quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:30 schreef freecell het volgende:
Zelfs de TS moet het verschil kunnen zien tussen iemand van 1.80 die ver over de 100 KG is (dik) 50 KG is (mager) 70/ 80 (normaal) of 80/85 (volslank).
Gewoon model dus, niet te dun, maar wel met een klein laagje beetpakvet
Ja, dat is niet het probleem van het woord, maar van die mensen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:32 schreef TwyLight het volgende:
beetpakvet is wat anders dan volslanksoms zie je echt van die varkens en die beweren dan volslank te zijn
Overgewicht.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
maar wat is het dan tussen de 100 en 85?
Dat dus!quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:13 schreef Garisson72 het volgende:
ik hou vocht vast....
pondjes meer om van te houden....
bij volslank zie je de vrouwelijke vormen nog, bij dik/vet/vadsig zie je geen enkele vorm meer. En al zeker geen vrouwelijke.![]()
quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:35 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat dus!
Volslanke mensen hebben bijvoorbeeld nog een taille!
quote:Op donderdag 7 juni 2007 14:38 schreef Bullebak het volgende:
[..]Jij bent duidelijk zo'n enorme vetklep
Wandelende kroket![]()
Wandelende kroket![]()
Jaaaa, ik heb een taillequote:Op donderdag 7 juni 2007 14:35 schreef freecell het volgende:
Dat dus!
Volslanke mensen hebben bijvoorbeeld nog een taille!
Wandelende kroket![]()
eerst mij uitlachen in topic, terwijl jij en freecell 2 dikkertjes zijnquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaaaa, ik heb een tailleMaar ik heb ook een vriendin van 60 kg zonder taille...
Dan ben jij volslank en is zij gewoon een plank?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:56 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Jaaaa, ik heb een tailleMaar ik heb ook een vriendin van 60 kg zonder taille...
Hoe gaat het trouwens met je drinkende vader?quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:00 schreef BonJovi het volgende:
[..]
eerst mij uitlachen in topic, terwijl jij en freecell 2 dikkertjes zijn
In ieder geval sport ze wel..quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:40 schreef erikkll het volgende:
[..]
[afbeelding]
Dit kind hoeft niet uit de wc gezaagd te worden, en ik noem 't niet volslank. Het is dik.
Goed en met je pizza rol?quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:02 schreef freecell het volgende:
[..]
Hoe gaat het trouwens met je drinkende vader?
Prima, is te bewonderen in het "show hier je nieuwe kleding" topic als je interesse hebt.quote:
Jah, dan dikke mensen die walgen van zichzelf, veel beterquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:05 schreef TwyLight het volgende:
Dikke mensen die zeggen dat ze blij zijn met hun lijf
Hou gewoon je bek over me vader klaar.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:05 schreef freecell het volgende:
[..]
Prima, is te bewonderen in het "show hier je nieuwe kleding" topic als je interesse hebt.
Je vader z'n lever al stuk?
oke dit is triestquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:05 schreef freecell het volgende:
Je vader z'n lever al stuk?
Dat is blijkbaar niet iedereen hier met je eens.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:07 schreef TwyLight het volgende:
maar goed jij bent nog niet eens zo heel dik, tenminste niet op die fotos in dat topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |