Voloptueus misschien? Ik heb het idee dat de mensen hier vooral vallen over het woord 'slank' in 'volslank' en door in plaats van de term 'volslank' de term 'voloptueus' te gebruiken, werk je dat bezwaar uit de wegquote:
Volgens sommigen is zelfs dat al dik.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 07:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Voloptueus misschien? Ik heb het idee dat de mensen hier vooral vallen over het woord 'slank' in 'volslank' en door in plaats van de term 'volslank' de term 'voloptueus' te gebruiken, werk je dat bezwaar uit de weg.
Al weet ik niet of dat werkelijk iets zal uitmaken: iemand met een maatje meer is gewoon 'dik', volgens het gros hier.
Rare kijk op de werkelijkheid heb je dan. Tenslotte lopen er maar weinig vrouwen met maatje 36 rond.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 08:44 schreef bigore het volgende:
me vriendin heeft volgens mij 36,38, goed genoeg, alhoewel is altijd wel op erg slanke vrouwen val. Ze moet niet dikker worden zeg maar, want dan wordt ze gewoon een vetnek.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:07 schreef freecell het volgende:
[..]
Dit als nieuwe mode dan maar?
[afbeelding]
Ook niet goed dusquote:
Tof, ik wens je veel plezier met je vrijgezelle leven, deze dame is namelijk gefotoshopt en bestaat dus niet in de realiteit.quote:
bevalt me goedquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Tof, ik wens je veel plezier met je vrijgezelle leven, deze dame is namelijk gefotoshopt en bestaat dus niet in de realiteit.
Helaas voor jou, tis een foto van de catwalkquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:34 schreef freecell het volgende:
[..]
Tof, ik wens je veel plezier met je vrijgezelle leven, deze dame is namelijk gefotoshopt en bestaat dus niet in de realiteit.
Ja dat is ook waarquote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:49 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Helaas voor jou, tis een foto van de catwalk
Niet gefotoshopt![]()
Dat bepaal jij zomaar even?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:43 schreef RickoKun het volgende:
Volslanke mensen moeten 10 kilo afvallen,
dikke mensen 10+ meer
Gewoon meer bewegen en minder eten, ranslappen!
Die heeft ok wel een hele ongelukkige vormquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:17 schreef Hayley het volgende:
Hahaha, nou ik ben dus gewoon volslank nu en ik voel me zeer goed in mijn vel zitten en mijn vriend hoor ik ook niet klagen
En wat ik dik vind? bv vrouw op de foto.
[afbeelding]
Een moeder van een vriendin had zo'n kont en daarboven was ze een bonenstaakquote:Op zaterdag 9 juni 2007 13:59 schreef freecell het volgende:
Die heeft ok wel een hele ongelukkige vorm
Zoiets?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:26 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een moeder van een vriendin had zo'n kont en daarboven was ze een bonenstaak(cupmaat aa en echt een plank). Zo idioot.
"Romig" klinkt wel geilquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:38 schreef Vivi het volgende:
WTF
"Romig", ook zo'n term
Ben er regelmatig voor uitgemaakt btw
romigquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:38 schreef Vivi het volgende:
WTF
"Romig", ook zo'n term
Ben er regelmatig voor uitgemaakt btw
Zoals ik :-)quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:44 schreef TwyLight het volgende:
Nog erger zijn de mensen die zichzelf volslank noemen
ik ben volslankquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:44 schreef TwyLight het volgende:
Ik ben niet kaal, ik heb een mannelijke haargrens!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:44 schreef TwyLight het volgende:
Nee joh, die is echt gewoon VET dikquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:37 schreef cultheld het volgende:
Peter Beense is volslank.
Chubby?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:15 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Ik heb me nooit volslank genoemd... Rotwoord is dat!Vorig jaar was ik gewoon vadsig
En nu tja heb ik wat vlees ofzo geloof ik
![]()
Is helemaal een stomme term volgens mij! Zelf associeer ik dat het meest met dat meisje in roze trainingspak (Vicky Pollard ofzo) van Little Brittain... op google afbeeldingen vind je voornamelijk hondjes en chubby checker. Daar wil ik me allemaal niet mee associerenquote:
Mollig?quote:Op zondag 10 juni 2007 09:31 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Is helemaal een stomme term volgens mij! Zelf associeer ik dat het meest met dat meisje in roze trainingspak (Vicky Pollard ofzo) van Little Brittain... op google afbeeldingen vind je voornamelijk hondjes en chubby checker. Daar wil ik me allemaal niet mee associerendus dat is ook geen goeie
![]()
Nee joh, je hebt gewoon een brede scheiding!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:31 schreef BertV het volgende:
[..]
Ik ben niet kaal, ik heb een mannelijke haargrens!
volslank...![]()
Maar al je botten bij elkaar wegen toch weer een paar kilo.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:44 schreef cultheld het volgende:
Het is wachten op de eerste die hier "ik ben niet dik, ik heb zware botten!" post.
als je je hand op dr kont legt lijkt het van boven een normaal meisje (misschien wel aantrekkelijk), leg je je hand op dr bovenlichaam, lijkt het een enorm dikke vrouwquote:
Inderdaad.quote:Op zondag 10 juni 2007 20:38 schreef Timooon het volgende:
Vette spektanken die zichzelf gaan verdedigen met onzin als "ik zit lekker in mijn vel"![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:46 schreef Jordy-B het volgende:
Volslank (en mollig) zijn wel wat anders dan dik... Het is alleen jammer dat dikke mensen het woordje misbruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |