Lol nvmquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:42 schreef Trigalti het volgende:
Wat is het fokkanaal :S?
5 modjes nuquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:41 schreef Chau het volgende:
Wel veel admins bij ons =')
Zo van: 'Ja, die timme blokkeren we nog wel even!'quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:55 schreef Timmee_ het volgende:
wat zeggen die modjes allemaal??
Ik WIST hetquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:56 schreef zaans_boefje het volgende:
wie kickte viswijfje?![]()
moet ik weer inloggen, geitebrijers
Bij oudere mensen vind ik het ook best zielig voor ze eigenlijk.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:07 schreef Chau het volgende:
Idd sommige mensen cap ik niet omdat het een tof gesprek was
Ja idd bij ouderen doe ik het ook nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:09 schreef mrbomb het volgende:
[..]
Bij oudere mensen vind ik het ook best zielig voor ze eigenlijk.
Hier zijn ze toffer he?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:47 schreef Timmee_ het volgende:
die domme mods, denken natuurlijk dat er fuck wordt bedoelt, ik mag die modjes daar niet
is hij ook van fok!?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:19 schreef Chau het volgende:
Bij de pillen
gewoon domquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:29 schreef remlof het volgende:
[..]
"ik zoek een mooie vrouw van 33.34 jaar"
Is ie wiskundige? Of astroloog?
LOLquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:29 schreef remlof het volgende:
[..]
"ik zoek een mooie vrouw van 33.34 jaar"
Is ie wiskundige? Of astroloog?
Ik heb niemand gekickedquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:38 schreef Silver_Shark het volgende:
tjonge van wie is die FokPill chnl ik wordt gekickt omdat ik zei: wiillen jullie mijn Fokker zien
De bist gepwnt wie une noobquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:47 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
KUT! Ik was er weer. Direct weer een ban.![]()
![]()
edit. Ik heb een 24-uurs ban.
Bij een vent met een greenscreen blauw achtergrond...quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:49 schreef TryX het volgende:
Waar zitten jullie
je gaat door een hel, ik heb het ook meegemaaktquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:47 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
KUT! Ik was er weer. Direct weer een ban.![]()
![]()
edit. Ik heb een 24-uurs ban.
Dan is dit een mooi moment om te gaan slapen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:51 schreef Timmee_ het volgende:
[..]
je gaat door een hel, ik heb het ook meegemaakt![]()
Deze wel iigquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:42 schreef Silver_Shark het volgende:
volgens mij lezen hier mee die moderators
Doe je ook mee remlof?quote:
Beetje scheve zinsopbouw... maar okequote:Op woensdag 6 juni 2007 23:42 schreef Silver_Shark het volgende:
volgens mij lezen hier mee die moderators
Hij zei toch echt vsn ipv vanquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:05 schreef Trigalti het volgende:
"Samen sijn westerker ven clup van ben!"
Wil jij ook lid worden?!
Ah jammerquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb het een paar dagen geleden eens bekeken maar het is niet echt mijn ding
Die vent met zn parkietjes?quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:26 schreef Timmee_ het volgende:
met "meneer" kun je besty goeie gesprekken hebben haha
ja, die heeft een aantal draadjes los zitten, komen mooie zwatsverhalen uit!!quote:
niet fokken met die... die heeft een erge botziektequote:Op donderdag 7 juni 2007 00:35 schreef paultjuhhh het volgende:
OMG nummer 457 is erg
oh ok heb niets raars gedaan hoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:37 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
niet fokken met die... die heeft een erge botziekte
Ikquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:40 schreef DeHovenier het volgende:
Jongens, 29 augustus is Ben jarig, wie gaat er mee
Is die al eerder gepwned danquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:56 schreef fokalot het volgende:
FILMPJE: Deze sukkel trapt er weer in op Solomio
ik ga naar nummer 451quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:29 schreef Timmee_ het volgende:
Zijn er mensen actief nu op solomio.nl?
zo ja, laat even werten waar
Welke ?!quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:05 schreef Timmee_ het volgende:
Altijd prijs met achmed is er weer!!1Eins!!
Geef jij je nummer aan hem ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:12 schreef FiXeR999 het volgende:
[afbeelding]
Dus die gast belt me, ik neem op: "Wat doe je met me dochter he, pedofiel"
Hij zich helemaal verontschuldigen enzo..
En hij is weer wat beltegoed kwijt..
Hoop pedo's daar![]()
quote:
sommige mensen gaan blijkbaar met hun mobiele nummer naar oude vieze pedo's toe...beetje jammerquote:
Idd wtf je gaat je nummer toch niet geven aan pedo's dat is net zo dom als timmee heten op solomioquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:18 schreef Timmee_ het volgende:
[..]
sommige mensen gaan blijkbaar met hun mobiele nummer naar oude vieze pedo's toe...beetje jammer![]()
Nog dommer is als Timmee_ voor doen terwijl je paultjuuuuuuuuuuuuuuh bentquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:19 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Idd wtf je gaat je nummer toch niet geven aan pedo's dat is net zo dom als timmee heten op solomio
24 uur is lang hequote:Op donderdag 7 juni 2007 12:19 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik kan nog steeds nergens in komen.
En die Jan, die elke zin die zegt hardop in zichzelf gaat voorlezen. De prutser.
Heb je dat gesprek ook opgenomen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:12 schreef FiXeR999 het volgende:
Dus die gast belt me, ik neem op: "Wat doe je met me dochter he, pedofiel"
Hij zich helemaal verontschuldigen enzo..
En hij is weer wat beltegoed kwijt..
quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:20 schreef paultjuhhh het volgende:
Fixer stuur die vent ff door aan de politie of geen stijl
Nee, kan niet?quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:21 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Heb je dat gesprek ook opgenomen?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:24 schreef Timmee_ het volgende:
[..]
je zei toch dat je zo een neiuwe sim had![]()
hendig sjiekquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:25 schreef FiXeR999 het volgende:
[..]
Kost weer tijd.. Hoewel.. Ik heb voor 9.95 een simkaart met 15 euro beltegoed..
AH Mobiel, je weet.
Hehe zou wel grappig als ie echt de pijp uit is, staat er morgen politie aan deur. En leg dan maar uit aan je familie waarom je sex chat hebt met ouwe mannetjes.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:36 schreef fokalot het volgende:
Toen ik een oud opaatje op Solomio 18+ vertelde over mijn kookwekkerfetish, raakte de boel al snel oververhit. Opa kwam na drie jaar eindelijk weer eens klaar en zeeg ineen. Is hij flaurgevallen? Of dood? Ik weet het niet, maar hij ligt er nog steeds. Klik op de foto voor een vergroting...
[[url=http://www.xload.be/thumbs/f5yzdmmcalymziyznjhm.jpg]afbeelding][/URL]
wtfquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:36 schreef fokalot het volgende:
Toen ik een oud opaatje op Solomio 18+ vertelde over mijn kookwekkerfetish, raakte de boel al snel oververhit. Opa kwam na drie jaar eindelijk weer eens klaar en zeeg ineen. Is hij flaurgevallen? Of dood? Ik weet het niet, maar hij ligt er nog steeds. Klik op de foto voor een vergroting...
[[url=http://www.xload.be/thumbs/f5yzdmmcalymziyznjhm.jpg]afbeelding][/URL]
quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:11 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[afbeelding]
Euroshopper drinker is er ook weer. Ik ben benieuwd hoe het gisteren was, hij ging namelijk uit eten in de snackbar
hij zei iets van OMG dag florien...quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:08 schreef FiXeR999 het volgende:
http://www.solomio.nl/player.php?viewroom=441&uname=41&pass=41en dan vragen of ie niks beters te doen heeft aangezien hij al 4 dagen op solomio zit.
dat was jij?quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:44 schreef yosander het volgende:
[afbeelding]
Ik zei zo "vanwaar dat zonnescherm", word ik meteen geblokkeerd.
Ja, ben altijd Alberto'sTVP.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:47 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
dat was jij?. Ben ook gebanned
quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:55 schreef Electro-Worm het volgende:
KUTWIJF YOSANDER EN IK HADDEN R BIJNA
Heb je ban te pakken?!quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[afbeelding]!
Ik baal dat ik nergens meer in kan komen.
is zijn schoonmaker zei hij tege mijquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:42 schreef Ravii het volgende:
Dit wil ik zien!
Zo, nu ff me screenshots van gister uploaden enzo.
EDIT:
die gast heeft een vrouw?
een wonder![]()
[afbeelding]
Ja, gisterenavond. Ik zat even te ouwehoeren met een modje. Toen 'ie weg was dacht ik wel even te kunnen schelden. Niet dus.quote:
Hij is bokser en heeft 2x z'n neus gebroken. Vertelde hij toen ik vroeg waarom hij zo'n scheve neus had.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[afbeelding]!
Ik baal dat ik nergens meer in kan komen.
Ik krijg nog wat email adressen van jou. We hadden een deal! Jij een foto van mijn zusquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:16 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
is zijn schoonmaker zei hij tege mij
Ik zal 't onthouden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:22 schreef Electro-Worm het volgende:
Missfok, ik ben 22 jaar en de X staat voor Xandrine
Geil!quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:52 schreef Electro-Worm het volgende:
Ik heetvanaf nu M0oiMeisjeeeh14
Waarmee doe jij dat dan, en werkt het een beetje?quote:
Ik kom er dan vaak nog wel 3-5 keer in.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:06 schreef Electro-Worm het volgende:
Ja nergens ik word overal permanent geblokt.
Mmmmm.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:01 schreef Electro-Worm het volgende:
CAmM33hh.... :$ hvj0u schAtjeeh.. Jw3et t0ch. y0santje m3t Je LeKkkre baddy.
Daar zat ik net, werd gekickedquote:
Echt wel, alberto -> cam rukkerquote:
''youtube''quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:19 schreef DeHovenier het volgende:
Heb een filmpje gemaakt van die beatboxende gast, waar kan ik m uploaden
Ik wou 'm eigenlijk hier laten zien, maar youtbe is ook goedquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:24 schreef Maikuuul het volgende:
Bleh gek, ik wil die stylers wel doen maar mijn cam is kk verneukt jeweet !
Misschien morgen ofzo
quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:24 schreef Maikuuul het volgende:
Misschien morgen ofzo
Goed zo. Ik heb toch een 24-uurs ban te pakken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:24 schreef Maikuuul het volgende:
Misschien morgen ofzo
quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:30 schreef RacerDKB het volgende:
ik joinde bij een of andere papzak, onder de naam miss.x.honeyy.x, nog niets gezegd, meteen permanent geblokkeerd
waar zitten jullie nou?
Nu heette ik weer 1+1=3, dat mens heeft het echt niet door dat ik het telkens ben.quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:42 schreef justmattie het volgende:
zometeen uit eten, bij de frietzaak misschien kom ik vanavond wel weer ff baggeren daar![]()
http://www.fakewebcam.com/Avatar.aspquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:12 schreef Electro-Worm het volgende:
Weet iemand een link met webcamvids?
Hier heb je er een paar. Flash-filmpjes zoals op Youtube moet je omzetten, maar ik vind meestal wel gewone wmv- of avi-downloads op Sexverkiezingen of Vrouwbijtpoes.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:12 schreef Electro-Worm het volgende:
Weet iemand een link met webcamvids?
Kom ook eens.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:14 schreef Electro-Worm het volgende:
hebben we. channel solomio http://irc.fok.nl
Kutkloonquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:25 schreef meisjuh het volgende:
kappuh is mijn konijn ja
Die meid had zelfmoord gepleegd dacht ik.quote:Op donderdag 7 juni 2007 20:26 schreef Electro-Worm het volgende:
[afbeelding]
No boobiesWhere are boobies?
Ik was nog niet eens begonnen met het verpesten!quote:LET OP: Houdt er rekening mee dat er altijd een screenshot of video opnamen kunnen worden gemaakt van jouw webcambeeld.
Mensen die de chat opzettelijk verpesten voor andere zullen hier voor worden bestraft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |