Ah jammerquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb het een paar dagen geleden eens bekeken maar het is niet echt mijn ding
Die vent met zn parkietjes?quote:Op donderdag 7 juni 2007 00:26 schreef Timmee_ het volgende:
met "meneer" kun je besty goeie gesprekken hebben haha
ja, die heeft een aantal draadjes los zitten, komen mooie zwatsverhalen uit!!quote:
niet fokken met die... die heeft een erge botziektequote:Op donderdag 7 juni 2007 00:35 schreef paultjuhhh het volgende:
OMG nummer 457 is erg
oh ok heb niets raars gedaan hoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:37 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
niet fokken met die... die heeft een erge botziekte
Ikquote:Op donderdag 7 juni 2007 00:40 schreef DeHovenier het volgende:
Jongens, 29 augustus is Ben jarig, wie gaat er mee
Is die al eerder gepwned danquote:Op donderdag 7 juni 2007 10:56 schreef fokalot het volgende:
FILMPJE: Deze sukkel trapt er weer in op Solomio
ik ga naar nummer 451quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:29 schreef Timmee_ het volgende:
Zijn er mensen actief nu op solomio.nl?
zo ja, laat even werten waar
Welke ?!quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:05 schreef Timmee_ het volgende:
Altijd prijs met achmed is er weer!!1Eins!!
Geef jij je nummer aan hem ?quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:12 schreef FiXeR999 het volgende:
[afbeelding]
Dus die gast belt me, ik neem op: "Wat doe je met me dochter he, pedofiel"
Hij zich helemaal verontschuldigen enzo..
En hij is weer wat beltegoed kwijt..
Hoop pedo's daar![]()
quote:
sommige mensen gaan blijkbaar met hun mobiele nummer naar oude vieze pedo's toe...beetje jammerquote:
Idd wtf je gaat je nummer toch niet geven aan pedo's dat is net zo dom als timmee heten op solomioquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:18 schreef Timmee_ het volgende:
[..]
sommige mensen gaan blijkbaar met hun mobiele nummer naar oude vieze pedo's toe...beetje jammer![]()
Nog dommer is als Timmee_ voor doen terwijl je paultjuuuuuuuuuuuuuuh bentquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:19 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Idd wtf je gaat je nummer toch niet geven aan pedo's dat is net zo dom als timmee heten op solomio
24 uur is lang hequote:Op donderdag 7 juni 2007 12:19 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Ik kan nog steeds nergens in komen.
En die Jan, die elke zin die zegt hardop in zichzelf gaat voorlezen. De prutser.
Heb je dat gesprek ook opgenomen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:12 schreef FiXeR999 het volgende:
Dus die gast belt me, ik neem op: "Wat doe je met me dochter he, pedofiel"
Hij zich helemaal verontschuldigen enzo..
En hij is weer wat beltegoed kwijt..
quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:20 schreef paultjuhhh het volgende:
Fixer stuur die vent ff door aan de politie of geen stijl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |