Je verbaast je toch over wie het zegt, he. Vooral die naar achter getrokken gelaatsspieren vlak voor hij gaat brullen... doodeng.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:48 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat ik nou kippevel van Wifebeater krijgen.
Ik krijg er nachtmerrie's van. Toch eens vragen aan de dromenmevrouw, wat dat zou kunnen betekenen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Je verbaast je toch over wie het zegt, he. Vooral die naar achter getrokken gelaatsspieren vlak voor hij gaat brullen... doodeng.
In een vorig leven zat ze zeker op de Titanic?quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:52 schreef noekje het volgende:
Amanda vertelt dat ze bijna was vermoord door een boot.
Ze voer ook niet maar ze reed in de boot.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:52 schreef noekje het volgende:
Amanda vertelt dat ze bijna was vermoord door een boot.
Ik heb geleerd: Alles wat je droomt ben je zelf. Dus verplaats je in de karakters en kijk wat ze over jou zeggenquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:53 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik krijg er nachtmerrie's van. Toch eens vragen aan de dromenmevrouw, wat dat zou kunnen betekenen.
Ik bel nu 112.quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb geleerd: Alles wat je droomt ben je zelf. Dus verplaats je in de karakters en kijk wat ze over jou zeggen![]()
Nee, dat was nog dit leven. Samen met Nena. Nena had een boot, die ze ook zelf had gespoten in de blauwe kleur. Ze noemde de boot Blue Curacao. Ze kwamen op open water en de motor deed het niet meer. Nou ja, toestanden. Jongens die langsreden (vaarden dus) en die zeiden,'dat ding start nooit meer'quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:54 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
In een vorig leven zat ze zeker op de Titanic?![]()
Er is een bepaalde reden de klokken zo'n 5-10 minuten voor te laten lopen. Vraag me niet welke reden, maar het is me al vaak opgevallen bij jaargangen van BB (Nederland, Belgie en Engeland)quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:57 schreef Mokum020 het volgende:
Natas: Het is zeven over zeven..........moeilijk om een klok gelijk te zetten in DGK![]()
Bedankt dat je je poezelige vingers hieraan besteed...quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:58 schreef noekje het volgende:
[..]
Nee, dat was nog dit leven. Samen met Nena. Nena had een boot, die ze ook zelf had gespoten in de blauwe kleur. Ze noemde de boot Blue Curacao. Ze kwamen op open water en de motor deed het niet meer. Nou ja, toestanden. Jongens die langsreden (vaarden dus) en die zeiden,'dat ding start nooit meer'
Maar na enkele malen deed de motor het toch. De punt van de boot ging echt de lucht in en zo was ze bijna vermoord door de boot.
*gaat nu heel snel schudden met het hoofd om al die info van mijn harde schijf te krijgen*
Schat, ik schrik me ook te pletter.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:02 schreef Mokum020 het volgende:
Goffer beequeen....waarschuw even!
Voorleesalert!![]()
Iedere ouder die zijn kinderen naar deze psycho laat kijken verdient een bezoek van de kinderbescherming.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:03 schreef Mokum020 het volgende:
"Goedenavond alle kindertjes van Nederland, leuk dat jullie er ook zijn".......![]()
Het voorlezen zelf zet ik altijd uit. Het praatje achteraf wordt meestal afgekapt door de beeldregie.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:06 schreef beequeen het volgende:
Ik bedank de diehards voor het luisteren naar Natasja. Disana heeft nu een voorleesvrijafje.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:08 schreef noekje het volgende:
Dag lieve kindjes van Nederland en mijn kindertjes...hoe heten jullie ook alweer?
Hoe is het met jullie? Met mij gaat alles goed. Mijn borsten zijn ontdaan van de pus en ze glanzen!! Het doet pijn aan je ogen maar wel fijn want ze geven licht in het donker. Zo kan mama altijd de weg naar de koelkast vinden.
[afbeelding]
Hallo kutstreamertjes! Hoe is het met jullie? Geen onaardige dingen over mij anders laat ik mijn familie jullie in elkaar rossen en wij gaan dansen over jullie rotte lijken.
[afbeelding]
en nu doe ik Amanda na.
[afbeelding]
Ik. En het begint hier nu ook aardig aan te slaanquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:10 schreef Marelle het volgende:
Zouden er echt kindjes kijken, buiten de familie van Nasty zelf, naar de verhalen van Nasty??
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:08 schreef noekje het volgende:
Dag lieve kindjes van Nederland en mijn kindertjes...hoe heten jullie ook alweer?
Hoe is het met jullie? Met mij gaat alles goed. Mijn borsten zijn ontdaan van de pus en ze glanzen!! Het doet pijn aan je ogen maar wel fijn want ze geven licht in het donker. Zo kan mama altijd de weg naar de koelkast vinden.
[afbeelding]
Hallo kutstreamertjes! Hoe is het met jullie? Geen onaardige dingen over mij anders laat ik mijn familie jullie in elkaar rossen en wij gaan dansen over jullie rotte lijken.
[afbeelding]
en nu doe ik Amanda na.
[afbeelding]
jajaquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik. En het begint hier nu ook aardig aan te slaan![]()
Als er genoeg mensen in mijn voetstappen treden, zou er zelfs een apart topic voor geopend kunnen worden: Verhaaltjes van de Heks, ofzoquote:
veeg me maar opquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:08 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
en nu doe ik Amanda na.
[afbeelding]
Dat meent ze echt hoor, ze is een kindje van godquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:16 schreef Disana het volgende:
Wat een grappig BOEK, he kindjes!
Goed je tandjes poetsen, bidden voor het slapen gaan, lief zijn voor mama en papa. Jullie zitten altijd in mijn hart en hoofd.
Ik heb nog wel een knaloranje voor je in de aanbieding, wil er zelfs nog wel een aantal bloemetjes voor je optekenen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:07 schreef pronkjewail het volgende:
Die marimekko fatboys zijn echt!
Echt jammer dat deze versie zo duur is...
Ik vind Lieke nogsteeds 10 keer niks, maar dat is wel iets positiefs ja, + dat ze sterk genoeg is om Huub tegen te houden.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:22 schreef rooie3 het volgende:
Ik vind Lieke echt wel sterk tegen Natasia en Amanda.
Ze blijft zo lekker kalm.
Zou je deze ook hier Voorlezen door Mama Tasia neer willen zetten?quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:08 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
en nu doe ik Amanda na.
[afbeelding]
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:19 schreef RSie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een knaloranje voor je in de aanbieding, wil er zelfs nog wel een aantal bloemetjes voor je optekenen.
Huub is echt moe.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:23 schreef getl0st het volgende:
Hoelang zal het duren voor ze Huub wakker roepen?
Weet niet echt wat ik van Lieke moet denken.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:23 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik vind Lieke nogsteeds 10 keer niks, maar dat is wel iets positiefs ja, + dat ze sterk genoeg is om Huub tegen te houden.
quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:29 schreef beequeen het volgende:
Dellie gaat erbij zitten, terwijl Lieke kookt.
Lieke: Watch and learn.![]()
Donequote:Op woensdag 6 juni 2007 19:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou je deze ook hier Voorlezen door Mama Tasia neer willen zetten?![]()
Twee tegen een was toch zo gemeen vond Natasia.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:34 schreef getl0st het volgende:
Lieke is zoooooooo sterk weer
Amanda en Natasia proberen haar af te kraken en ze knalt terug a la Jaap
WHAHAHAHAAHAHAquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:44 schreef getl0st het volgende:
Amanda: Weetje wat er bij mij gebeurt als ik naar de supermarkt loop?
Jaap: Wat? Dan wordt je gelikt door Huub?
Ze is al aardig op dreef.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:46 schreef uniekhoorn het volgende:
Amanda please, ik krijg er plaatsvervangende schaamte van
Brian kapte het zo af want hij moet haar nog even instructies geven. Hij zegt even wat ze allemaal moet zeggen.quote:
Amanda is er constant bij geweestquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:55 schreef noekje het volgende:
Huh? Ze gingen toch niet meer eten van Lieke's eten?
Kan Natasia niet één keer consequent zijn.
Maar hij kan er nog wel op "spelen" en dat is minder.......quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:59 schreef Mokum020 het volgende:
Gitaarterror van Huub..........werd tijd![]()
En wat denk je tegen Japio.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:59 schreef Marelle het volgende:
En maar aanmerkingen maken over Huub, waarom doen ze dat niet tegen Huub zelf, stelletje schijters..........
Dat zegt niks, ze stond er ook bij toen met het huub/nathanael incident..quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:57 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Amanda is er constant bij geweest
Wat een script alsof ze verwachten dat er iemand wat in het eten doet, jaja.
Wie?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:04 schreef RSie het volgende:
getoneelhaakt??
De enige die daar in de popie poll van profiteert is Brian.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:05 schreef beequeen het volgende:
Close call in de FOK poll.
Huub gaat weer beter in de poll.
Nu.
1. Jaap..................31
2. Huub.................29
3. Lieke...................8
4. Amanda..............4
5. Brian...................4
6. Eric......................4
7. Natasia...............0
gewoon 'n slimme (en sluwe) meid!quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:05 schreef F04 het volgende:
VWO met Latijn?
Ze doet het niet slecht hoor,, laat haar maar gaan.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:06 schreef Mokum020 het volgende:
Beetje triest met zijn allen tegen Lieke...Nichtje Eric heeft de grootste praatjes, straks
jankt ie weer![]()
Ik hoop dat vanavond de wraak zoet zal zijn.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:06 schreef Mokum020 het volgende:
Beetje triest met zijn allen tegen Lieke...Nichtje Eric heeft de grootste praatjes, straks
jankt ie weer![]()
Ja!quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:05 schreef F04 het volgende:
VWO met Latijn?
Deze begrijp ik niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:06 schreef rooie3 het volgende:
[..]
De enige die daar in de popie poll van profiteert is Brian.
Huubstemmers lopen over naar Japio.
Die van Brian blijven gelijk.
Gatver wat zielig, Eric begrijp ik al helemaal nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Ze voelen zich sterk, met zijn allen tegen Lieke
[afbeelding]
Beetje laat.... maarquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:08 schreef noekje het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
en nu doe ik Amanda na.
[afbeelding]
Iedereen heeft het altijd geroepen, dat het gewoon een valse nicht is. Mooi is wel dat hij er volgende stemronde uit is.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:08 schreef Marelle het volgende:
[..]
Gatver wat zielig, Eric begrijp ik al helemaal niet![]()
![]()
![]()
Huub had hem goed door...quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:06 schreef Mokum020 het volgende:
jankt ie weer![]()
Vind Lieke best sterk nu hoorquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:08 schreef Marelle het volgende:
[..]
![]()
![]()
die heeft geen diploma nodig met haar charismaquote:
Wat snap je niet lieverd?quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:08 schreef Marelle het volgende:
[..]
![]()
![]()
jaquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:10 schreef Marelle het volgende:
Prachtig, ze krijgen geen vat op Lieke, knap van haar!!
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:10 schreef Liess het volgende:
Kan ik terwijl ik boven op 1 emailadres Streams kijk (en betaald heb)
Met hetzelfde emailadres ook beneden kijken?
Nee, niet als je het via een router doet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:10 schreef Liess het volgende:
Je kunt hetzelfde e-mail adres eventueel gebruiken maar je blijft per pc betalen...quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:10 schreef Liess het volgende:
Hier zijn haast geen Brianfans.quote:
Oh mooi, ik wil dit echt NIET missenquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Je kunt hetzelfde e-mail adres eventueel gebruiken maar je blijft per pc betalen...
Ik heb ook 2 pc's en moest voor beide een licentie aanschaffen maar heb beide keren hetzelfde e-mail adres gebruikt.
ah, hahahaquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:13 schreef milk-shake het volgende:
netty gaat klikken over de gitaar ......................huub heb het gedaan ...huub...huub huub
Gaat nog wel komenquote:
Hij blijft nu heel rustigquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:15 schreef Liess het volgende:
Wat is er met Huub?
Voorlopig blijft hij supercool, even afwachten hoelangquote:
Ze doen alletwee hun best te blijven glimlachenquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:19 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Sorry hoor maar dit keer is Huub Para brother
brian weet ook niks beters te verzinnen dan dat, en die twee kleuters staan een beetje te schreeuwen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:19 schreef Liess het volgende:
En waarom hebben ze lol en heeft heeft verloren???
Wat een lawaaiquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:21 schreef Marelle het volgende:
Wat een gekkenhuis, Brian gaat zo nog wel door het lint!!
Niet geslagen en niet geduwt tot nu toe dus Brian houd zich nog inquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:23 schreef basicsaint het volgende:
Ooow, oow, oow, wat is die Brian toch agressief.
(Huub is net trouwens 200K kwijtgeraakt.)
Kan ik me iets bij voorstellen. Als Amanda en Natasia zo tegen mij stonden te zingen zou ik ook moordneigingen krijgenquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:20 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
So what? Ze lijken misschien 12 maar een ding is zeker: Huub kan er niet tegen
ik krijg al moordneigingen als ik ze alleen al ziequote:Op woensdag 6 juni 2007 20:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen. Als Amanda en Natasia zo tegen mij stonden te zingen zou ik ook moordneigingen krijgen
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:24 schreef Liess het volgende:
Whahaha huub snuit zn neus in eric zn stropdas
Viespeukquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:25 schreef scanman01 het volgende:
Amanda had bij mij inmiddels gestrekt op de grond gelegen ben ik bang.
Amanda staat op de achtergrond nog wat te bleren helaasquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:26 schreef scanman01 het volgende:
Amanda en Natasia zijn afgedropen. Ze kregen 0 reactie.
Huub had gehoopt dat Brian zou flippen als hij zijn gitaar kapot zou maken, maar dat gebeurde helaas niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:24 schreef agter het volgende:
waarom heeft huub verloren?
Die wijven irriteren me mateloos... intelect bezitten ze niet... een discussie kunnen ze niet normaal voeren.. en het is in mijn ogen duidelijk deze ruzie is gecript om het Jensen publiek vast te houden...quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen. Als Amanda en Natasia zo tegen mij stonden te zingen zou ik ook moordneigingen krijgen
Ik dacht al, waar blijft de complottheorie.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Die wijven irriteren me mateloos... intelect bezitten ze niet... een discussie kunnen ze niet normaal voeren.. en het is in mijn ogen duidelijk deze ruzie is gecript om het Jensen publiek vast te houden...
Dit wordt inderdaad best leuke TV voor de uitzendingquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Die wijven irriteren me mateloos... intelect bezitten ze niet... een discussie kunnen ze niet normaal voeren.. en het is in mijn ogen duidelijk deze ruzie is gecript om het Jensen publiek vast te houden...
zuchtquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:29 schreef Liess het volgende:
Verkeerde timing zeggen Jaap en Lieke.
Jammers..
Maar jij hebt je gehoor nu nog intactquote:
Het viel nogal tegen... Het had meer potentie, timing was niet ideaal...quote:
400 euro valt nog wel mee tochquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:31 schreef pullup het volgende:
Jaap: Ach als we zo een maand doorgaan hebben we allemaal 400.00 gulden schuld![]()
Hij past ook beter bij tuig.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:32 schreef soylent het volgende:
Eric schijnt zich wel lekker te voelen bij z'n nieuwe matties
Ericquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:33 schreef Marelle het volgende:
Tjonge wat durft Eric plotseling veel, die voelt zich helemaal in z'n element bij die aso's.....
dat zou belachelijk zijn, kom op redaktie, beelden van Brian!!!!!!!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:33 schreef mazaru het volgende:
We mogen het gesprek met netty niet horen?
ach ze genieten even van het feit dat ze niet voor 10 euro achter het cs staan maar ach de aard van het beestje veranderd niet hequote:Op woensdag 6 juni 2007 20:33 schreef Kaleddis het volgende:
Wat zijn Natasia en Amanda supertriest bezig zeg(m'n arme oren)
De vraag is of ze hem erin houden...quote:
ikke ook en straks nog een keerquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:32 schreef RSie het volgende:
spontaan Huub naar 1010 ge'smst
Haha ik ook netquote:
Ze worden daar met de dag dommerquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:35 schreef scanman01 het volgende:
Natasia en Amanda zingen nu dat Jaap gaat winnen en niet Huub. Beetje dom roepen als je zelf ook nog voor de hoofdprijs gaat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |