quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:10 schreef Liess het volgende:
Kan ik terwijl ik boven op 1 emailadres Streams kijk (en betaald heb)
Met hetzelfde emailadres ook beneden kijken?
Nee, niet als je het via een router doet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:10 schreef Liess het volgende:
Je kunt hetzelfde e-mail adres eventueel gebruiken maar je blijft per pc betalen...quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:10 schreef Liess het volgende:
Hier zijn haast geen Brianfans.quote:
Oh mooi, ik wil dit echt NIET missenquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:12 schreef akveor het volgende:
[..]
Je kunt hetzelfde e-mail adres eventueel gebruiken maar je blijft per pc betalen...
Ik heb ook 2 pc's en moest voor beide een licentie aanschaffen maar heb beide keren hetzelfde e-mail adres gebruikt.
ah, hahahaquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:13 schreef milk-shake het volgende:
netty gaat klikken over de gitaar ......................huub heb het gedaan ...huub...huub huub
Hij blijft nu heel rustigquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:15 schreef Liess het volgende:
Wat is er met Huub?
Voorlopig blijft hij supercool, even afwachten hoelangquote:
Ze doen alletwee hun best te blijven glimlachenquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:19 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Sorry hoor maar dit keer is Huub Para brother
brian weet ook niks beters te verzinnen dan dat, en die twee kleuters staan een beetje te schreeuwen.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:19 schreef Liess het volgende:
En waarom hebben ze lol en heeft heeft verloren???
Wat een lawaaiquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:21 schreef Marelle het volgende:
Wat een gekkenhuis, Brian gaat zo nog wel door het lint!!
Niet geslagen en niet geduwt tot nu toe dus Brian houd zich nog inquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:23 schreef basicsaint het volgende:
Ooow, oow, oow, wat is die Brian toch agressief.
(Huub is net trouwens 200K kwijtgeraakt.)
Kan ik me iets bij voorstellen. Als Amanda en Natasia zo tegen mij stonden te zingen zou ik ook moordneigingen krijgenquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:20 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
So what? Ze lijken misschien 12 maar een ding is zeker: Huub kan er niet tegen
ik krijg al moordneigingen als ik ze alleen al ziequote:Op woensdag 6 juni 2007 20:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen. Als Amanda en Natasia zo tegen mij stonden te zingen zou ik ook moordneigingen krijgen
quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:24 schreef Liess het volgende:
Whahaha huub snuit zn neus in eric zn stropdas
Viespeukquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:25 schreef scanman01 het volgende:
Amanda had bij mij inmiddels gestrekt op de grond gelegen ben ik bang.
Amanda staat op de achtergrond nog wat te bleren helaasquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:26 schreef scanman01 het volgende:
Amanda en Natasia zijn afgedropen. Ze kregen 0 reactie.
Huub had gehoopt dat Brian zou flippen als hij zijn gitaar kapot zou maken, maar dat gebeurde helaas niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:24 schreef agter het volgende:
waarom heeft huub verloren?
Die wijven irriteren me mateloos... intelect bezitten ze niet... een discussie kunnen ze niet normaal voeren.. en het is in mijn ogen duidelijk deze ruzie is gecript om het Jensen publiek vast te houden...quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen. Als Amanda en Natasia zo tegen mij stonden te zingen zou ik ook moordneigingen krijgen
Ik dacht al, waar blijft de complottheorie.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Die wijven irriteren me mateloos... intelect bezitten ze niet... een discussie kunnen ze niet normaal voeren.. en het is in mijn ogen duidelijk deze ruzie is gecript om het Jensen publiek vast te houden...
Dit wordt inderdaad best leuke TV voor de uitzendingquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Die wijven irriteren me mateloos... intelect bezitten ze niet... een discussie kunnen ze niet normaal voeren.. en het is in mijn ogen duidelijk deze ruzie is gecript om het Jensen publiek vast te houden...
zuchtquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:29 schreef Liess het volgende:
Verkeerde timing zeggen Jaap en Lieke.
Jammers..
Maar jij hebt je gehoor nu nog intactquote:
Het viel nogal tegen... Het had meer potentie, timing was niet ideaal...quote:
400 euro valt nog wel mee tochquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:31 schreef pullup het volgende:
Jaap: Ach als we zo een maand doorgaan hebben we allemaal 400.00 gulden schuld![]()
Hij past ook beter bij tuig.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:32 schreef soylent het volgende:
Eric schijnt zich wel lekker te voelen bij z'n nieuwe matties
Ericquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:33 schreef Marelle het volgende:
Tjonge wat durft Eric plotseling veel, die voelt zich helemaal in z'n element bij die aso's.....
dat zou belachelijk zijn, kom op redaktie, beelden van Brian!!!!!!!!quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:33 schreef mazaru het volgende:
We mogen het gesprek met netty niet horen?
ach ze genieten even van het feit dat ze niet voor 10 euro achter het cs staan maar ach de aard van het beestje veranderd niet hequote:Op woensdag 6 juni 2007 20:33 schreef Kaleddis het volgende:
Wat zijn Natasia en Amanda supertriest bezig zeg(m'n arme oren)
De vraag is of ze hem erin houden...quote:
ikke ook en straks nog een keerquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:32 schreef RSie het volgende:
spontaan Huub naar 1010 ge'smst
Haha ik ook netquote:
Ze worden daar met de dag dommerquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:35 schreef scanman01 het volgende:
Natasia en Amanda zingen nu dat Jaap gaat winnen en niet Huub. Beetje dom roepen als je zelf ook nog voor de hoofdprijs gaat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |