Huub had gehoopt dat Brian zou flippen als hij zijn gitaar kapot zou maken, maar dat gebeurde helaas niet.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:24 schreef agter het volgende:
waarom heeft huub verloren?
Die wijven irriteren me mateloos... intelect bezitten ze niet... een discussie kunnen ze niet normaal voeren.. en het is in mijn ogen duidelijk deze ruzie is gecript om het Jensen publiek vast te houden...quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen. Als Amanda en Natasia zo tegen mij stonden te zingen zou ik ook moordneigingen krijgen
Ik dacht al, waar blijft de complottheorie.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Die wijven irriteren me mateloos... intelect bezitten ze niet... een discussie kunnen ze niet normaal voeren.. en het is in mijn ogen duidelijk deze ruzie is gecript om het Jensen publiek vast te houden...
Dit wordt inderdaad best leuke TV voor de uitzendingquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:27 schreef akveor het volgende:
[..]
Die wijven irriteren me mateloos... intelect bezitten ze niet... een discussie kunnen ze niet normaal voeren.. en het is in mijn ogen duidelijk deze ruzie is gecript om het Jensen publiek vast te houden...
zuchtquote:Op woensdag 6 juni 2007 20:29 schreef Liess het volgende:
Verkeerde timing zeggen Jaap en Lieke.
Jammers..
Maar jij hebt je gehoor nu nog intactquote:
Het viel nogal tegen... Het had meer potentie, timing was niet ideaal...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |