Leuke pta blundersquote:Ja klopt. Straks ff bestelbus halen bij verhuurbedrijf. En zo nu en dan ff lezen op fok. Doe ze de groetjes maar in mn beide vaste topics, durf nog niet in te loggen.
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
auto's zijn kutquote:Op woensdag 6 juni 2007 17:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nu moet je weer iets over auto's vertellen hoor.
De huurbus in kwestie was een VW LT46 met laadklep en kofferopbouw.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:42 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nu moet je weer iets over auto's vertellen hoor.
Tell me something I didn't already know.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
De huurbus in kwestie was een VW LT46 met laadklep en kofferopbouw.
die foto was een LT35! dus dat wist je niet!quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:52 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Tell me something I didn't already know..
Oh.quote:Op woensdag 6 juni 2007 17:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
die foto was een LT35! dus dat wist je niet!
ze zijn uiterlijk wel identiek, maar de 46 is teruggekeurd, kan meer gewicht aan, ook al mag het niet. geloof ik. weet TF vast meer over.
zingen de Toppers zóóo valsquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:18 schreef BoJo het volgende:
* BoJo stond net op het punt een blikopener en het te openen blik het raam uit te smijten![]()
![]()
Stoel gesloopt?quote:
Als het zo kut gaat, is het niet verstandig om iets anders te kopen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 18:18 schreef BoJo het volgende:
* BoJo stond net op het punt een blikopener en het te openen blik het raam uit te smijten![]()
![]()
teveel werkquote:Op woensdag 6 juni 2007 18:22 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Als het zo kut gaat, is het niet verstandig om iets anders te kopen?![]()
tis nie waar.quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Piet Paulusma voorspelt net op Omrop Fryslân dat we vanavond een zonsondergang krijgen!![]()
![]()
![]()
Da's dan het eerste dat hij niét fout heeftquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Piet Paulusma voorspelt net op Omrop Fryslân dat we vanavond een zonsondergang krijgen!![]()
![]()
![]()
Dat wil ik meemaken!quote:Op woensdag 6 juni 2007 19:18 schreef Alexxxxx het volgende:
![]()
![]()
Alfisti is toch niet, dat is m'n grootste afnemer.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:09 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Zou je niet eens aan je werk gaan rond dit tijdstip?![]()
ook, maar alles is even kut op momentquote:
Ongelofelijkquote:Op woensdag 6 juni 2007 19:18 schreef Alexxxxx het volgende:
![]()
![]()
Ik eigenlijk ook, dus ik verlaat deze topic reeks weer.quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:59 schreef Alexxxxx het volgende:
ja, hoi.... zo raak ik in de war.
Koffie? jawel!quote:Op woensdag 6 juni 2007 20:50 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ja, nou, hallo. Koffie?
Ik zat hier jaaaaaaren voor ik een rijbewijs hadquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ook! Ik heb niet eens een rijbewijs, wat DOE ik hier.
Coming up!quote:
naast een SMS doorgeefserivice nu ook een exculieve MSN en Google talk roddeldienst!quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:05 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Coming up!.
Ik wist al dat je zou komen..
Eigenlijk is onze mate van contact bijna ziekelijk.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:05 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
naast een SMS doorgeefserivice nu ook een exculieve MSN en Google talk roddeldienst!
Dan hoop ik dat het een ongeneeslijke ziekte is.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Eigenlijk is onze mate van contact bijna ziekelijk..
^^^^^^quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:06 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Eigenlijk is onze mate van contact bijna ziekelijk..
Ohquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Er wordt hier helemaal niet geneukt, hoe kom je daar bij?
moet je DaD even lief aankijkenquote:
Saampjes (bijna) naakt op fok.quote:Op woensdag 6 juni 2007 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
naakt op fok
* Alexxxxx wacht op eerste PM van verliefde homo
Lief zijnquote:Op woensdag 6 juni 2007 21:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ook! Ik heb niet eens een rijbewijs, wat DOE ik hier.
Dat zijn toch 2 best goede dingen?quote:
Ja.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat zijn toch 2 best goede dingen?. Mag ik blijven?
.
quote:
alleen als Alexxxxx het goedkeurtquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Dat zijn toch 2 best goede dingen?. Mag ik blijven?
.
Ik geniet nog na van Assenquote:
je hebt nog twee wekenquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:27 schreef ijsmeis het volgende:
Bo? Binnenkort ff afspreken hoe en wat?
quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Alsof daar ook maar een fracte twijfel over is
heb je nog tijd om te sparenquote:
9:00 zondag ochtend de 17de Juni sta ik voor je deurquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:27 schreef ijsmeis het volgende:
Bo? Binnenkort ff afspreken hoe en wat?
Yaaayyyyy.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:29 schreef lipje het volgende:
[..]
@DaD: lees dat maar als een volmondig JA!!
mijn remmen zijn in orde. wegligging sinds gisteren verbeterd. poreuse benzine slangetjes vervangen. Alleen nog een rotte motorsteun, hopelijk kan die nog vervangen worden. Daar is alleen het rubber gaar dus klappert een beetje maar kan er niet ondervandaan vallen dus niet zo'n groot ramp.quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:28 schreef lipje het volgende:
[..]
Ik geniet nog na van Assen
maar het vooruitzicht van een echt circuit baart me wel zorgen, helemaal met standaard Alfa remmen
Maar ik heb de grootste paalquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Yaaayyyyy.. Jullie zijn een tof stel mannen.
.
ik heb de routeplanner nara anne in de keuken liggenquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:31 schreef BoJo het volgende:
[..]
9:00 zondag ochtend de 17de Juni sta ik voor je deur![]()
ik heb je adres niet meer dus zal je me moeten msnen tegen die tijd.
ik hoop niet van die mooie oververhitte remmen te krijgen zoals jij op zandvoortquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:37 schreef BoJo het volgende:
[..]
mijn remmen zijn in orde. wegligging sinds gisteren verbeterd. poreuse benzine slangetjes vervangen. Alleen nog een rotte motorsteun, hopelijk kan die nog vervangen worden. Daar is alleen het rubber gaar dus klappert een beetje maar kan er niet ondervandaan vallen dus niet zo'n groot ramp.
Ik ben er bijna klaar voor![]()
zijn de chocosoesen al op?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Yaaayyyyy.. Jullie zijn een tof stel mannen.
.
zowiezo rustig aan doen ja, slippertje op de Ring kon nog wel eens een dure zijnquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:41 schreef lipje het volgende:
[..]
ik hoop niet van die mooie oververhitte remmen te krijgen zoals jij op zandvoort, voor de rest onderstuurt ie wat meer dan de Audi, dus eerst maar weer een "rustig" rondje.
Die zijn binnen een kwartier altijd wel op.quote:
no way.quote:
de vangrailquote:
zit er al een nieuwe spruitstuk op?quote:Op woensdag 6 juni 2007 22:53 schreef Paladijn het volgende:
Kutmist onderweg terug trouwens, maar mijn MX staat weer voor de deur
die krijg je nietquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:48 schreef lipje het volgende:
Ben je zaterdag thuis? kom ik ff je xbox lenen
Nu ga ik al helemaal geen rondje meer meequote:Op woensdag 6 juni 2007 22:55 schreef BoJo het volgende:
[..]
die krijg je niet![]()
is tevens mijn film afspeel gadget en ik moet zelf oefenen
Vorig jaar was mijn laatste rondje die ene waar ik er af ging![]()
hopelijk blijft het droog
Nee, nog steeds niet leverbaarquote:
heb ik voor niets er aluminium handgrepen ingezetquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nu ga ik al helemaal geen rondje meer mee.
Als je nou het eerste rondje mee gaat, want die ga ik zeker rustig rijden. Als je wacht en gaat twijfelen en later mee gaat dan heb je kans dat ik veel harder weer durf en gaquote:Op woensdag 6 juni 2007 22:55 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
Nu ga ik al helemaal geen rondje meer mee.
Mya, 4-ronden kaartje is op zich het meest kosten-efficientquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:03 schreef BoJo het volgende:
het was nu 19 euro per rondje he?
ja ga ik dit keer ook voor.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:05 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mya, 4-ronden kaartje is op zich het meest kosten-efficient
Same herequote:
Waarom heb je je oude dan verkocht?quote:
Had al even in je klustopic gegluurd, ziet er allemaal goed uit!quote:
Omdat er kosten aan die auto zaten aan te komen waar ik niet zo'n zin in had. En ik ga ook niet naar een 155 kijken deze keerquote:
Je gaat toch niet net als Bo in een 33 rondraggen?quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:47 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Omdat er kosten aan die auto zaten aan te komen waar ik niet zo'n zin in had. En ik ga ook niet naar een 155 kijken deze keer
Nee, ik ben begonnen in een 33, dat was mijn 1e auto. Ik zit te kijken naar 75's en GTV's (die oude, met transaxle's), vrijdag ga ik vrijwel zeker een 75 kopen met een klein beetje werk (halve dag), voor heel weinig geld. Die gaat dan tussen de Kever en de Triumph staan als ik in Finland zit.quote:Op woensdag 6 juni 2007 23:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je gaat toch niet net als Bo in een 33 rondraggen?
kunnen ze samen wegroestenquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, ik ben begonnen in een 33, dat was mijn 1e auto. Ik zit te kijken naar 75's en GTV's (die oude, met transaxle's), vrijdag ga ik vrijwel zeker een 75 kopen met een klein beetje werk (halve dag), voor heel weinig geld. Die gaat dan tussen de Kever en de Triumph staan als ik in Finland zit.
Ik was toevallig ook naar een 75 aan het kijken vandaag, hier in 'town' is een verzamelaar van die krengenquote:Op woensdag 6 juni 2007 23:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, ik ben begonnen in een 33, dat was mijn 1e auto. Ik zit te kijken naar 75's en GTV's (die oude, met transaxle's), vrijdag ga ik vrijwel zeker een 75 kopen met een klein beetje werk (halve dag), voor heel weinig geld. Die gaat dan tussen de Kever en de Triumph staan als ik in Finland zit.
Volgens mij kan iemand hier wel wat koffie gebruiken.quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:51 schreef Alfisti het volgende:
morning............
minder lullen, meer gas geven.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:00 schreef ijsmeis het volgende:
Hmm, ik had eigenlijk al in de auto moeten zitten.
Dan maar weer via Duitsland, kan ik wat harder.
ga je je rondjesragger ook nog motorisch verbeteren?quote:
Voor eentje met een goede koets betaal je, dat wordt als belangrijker gezien als techniek welke in orde is. Ik heb er waarschijnlijk een gevonden met niet/nauwelijks roest en met een paar kleine afwerk puntjes in de techniek. Helaas geen TS (die zijn duurder als v6en) maar een 1.8ie, dat is voldoende voor die paar keer dat ik em gebruikquote:Op donderdag 7 juni 2007 01:25 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Ik was toevallig ook naar een 75 aan het kijken vandaag, hier in 'town' is een verzamelaar van die krengen
wat een roest bakken, bovendien liep er geen 1 goed![]()
Wel goede wegligging o.a. door de transaxle setup, dat dan weer wel..
uiteraard, zal ik eerst ff wat tape voor je plakken, of pimp je hem liever helemaal zelf?quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:08 schreef Sjoewe het volgende:
Post je wel even een interieurfoto?
quote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 11:57 schreef Neluhz het volgende:
1.8 heeft net niet genoeg power om lekker mee te driften, maar houd niet overtenzij het regent en je op slickt fietst.
* Alfisti zit aan de cappuquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Volgens mij kan iemand hier wel wat koffie gebruiken.
Tape een hakenkruis op de motorkap, en parkeer 'm naast de synagoge. 14.gifquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:10 schreef PeuRac het volgende:
[..]
uiteraard, zal ik eerst ff wat tape voor je plakken, of pimp je hem liever helemaal zelf?
In een 1337 dorp in de buurt van Alkmaarquote:Op donderdag 7 juni 2007 11:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Voor eentje met een goede koets betaal je, dat wordt als belangrijker gezien als techniek welke in orde is. Ik heb er waarschijnlijk een gevonden met niet/nauwelijks roest en met een paar kleine afwerk puntjes in de techniek. Helaas geen TS (die zijn duurder als v6en) maar een 1.8ie, dat is voldoende voor die paar keer dat ik em gebruik
Jij woont in Alkmaar toch? Volgens mij weet ik wie je bedoelt
Snel, licht met een TS diff een heerlijke drift auto, maar wel eentje met een eigen wil, de turbo komt niet echt subtiel en niet zo betrouwbaar. Ook zijn de onderdelen zeldzaam en duur, net als een complete 75 Turbo, daarom kiezen de meesten toch voor een 3.0 V6, maar die is niet echt geschikt voor circuit werk.quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
In een 1337 dorp in de buurt van Alkmaar![]()
Hij heeft tig 75's en andere uniekere voitures. Opzich wel een paar leuke 75's (die best wat kosten) maar ik denk dat we toch voor een E35 325 ga.
Hoe zit het eigenlijk met die 1.8 turbo, die gaan wel aardig snel volgens mij.
Die V6 lijkt mij ook wat zwaar aan de voorkantquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Snel, licht met een TS diff een heerlijke drift auto, maar wel eentje met een eigen wil, de turbo komt niet echt subtiel en niet zo betrouwbaar. Ook zijn de onderdelen zeldzaam en duur, net als een complete 75 Turbo, daarom kiezen de meesten toch voor een 3.0 V6, maar die is niet echt geschikt voor circuit werk.
E35quote:Op donderdag 7 juni 2007 12:20 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
In een 1337 dorp in de buurt van Alkmaar![]()
Hij heeft tig 75's en andere uniekere voitures. Opzich wel een paar leuke 75's (die best wat kosten) maar ik denk dat we toch voor een E35 325 ga.
Hoe zit het eigenlijk met die 1.8 turbo, die gaan wel aardig snel volgens mij.
dit jaar niet, voor de Ring heb je toch nooit genoeg power heb ik me laten vertellen. Maar ik kom prima mee op het moment en heb er erg plezier van. Plus het huidige blok is nog in goede staat.quote:Op donderdag 7 juni 2007 10:39 schreef vlad het volgende:
[..]
ga je je rondjesragger ook nog motorisch verbeteren?![]()
Leef je uitquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:10 schreef Sjoewe het volgende:
Zal ik een vette striping voor je ontwerpen?![]()
Ga je de binnenkant dan ook helemaal kaal trekken. Dus ook de bekleding er geheel uit boven onder en zeikanten zeg maar? Ook deur panelen er uitquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
dit jaar niet, voor de Ring heb je toch nooit genoeg power heb ik me laten vertellen. Maar ik kom prima mee op het moment en heb er erg plezier van. Plus het huidige blok is nog in goede staat.
Moet nu aantal technische mankementen/aanpassingen/wensen eerst doen en spaar ondertussen voor een goede kooi. Zodra de kooi erin zit kan ik ook fatsoenlijke 5 punts gordels plaatsen aangezien die het beste aan de kooi gemonteerd moeten worden. En dan natuurlijk een helm, ander stuur etc. etc. etc.![]()
ik twijfel nog.. maar denk het niet.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ga je de binnenkant dan ook helemaal kaal trekken. Dus ook de bekleding er geheel uit boven onder en zeikanten zeg maar? Ook deur panelen er uit![]()
En dan alles helemaal schoon maken. Of gaat dat te ver?
Maar het is wel een extra race gevoel wat je dan krijgtquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:19 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik twijfel nog.. maar denk het niet.
pro: maakt de auto lichter
con: nog meer takke herrie dat door dringt de auto in
En is niet fijn om naar de Ring mee te rijden dan aangezien de Nissan het niet mag trekken en ik geen rijbewijs B heb of zo'n trailer.
Getjoende CRX'en ookquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:19 schreef ijsmeis het volgende:
Striping is lelijk.
325 zie je wat vaker bovendien had ik gelezn dan die 2.8 wat vaker problemen zou hebbenquote:Op donderdag 7 juni 2007 12:44 schreef M5 het volgende:
[..]
325i is wat mager imo... 328i heeft meer koppel.
als je er toch een andere motor in lepelt wat boeit het dan of het een 316i of een 328i is?quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:42 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
325 zie je wat vaker bovendien had ik gelezn dan die 2.8 wat vaker problemen zou hebben
Bovendien komt er toch een andere motor in, als we hier mee starten.
Ik weet het allemaal nog niet zeker, zoveel tijd heb ik nu ook weer niet
Misschien is een kant en klare ragbak beter..
De pijn is niet zo erg, maar het geeft een ilusie dat je je drinken al binnen kan houdenquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:28 schreef Sjoewe het volgende:
Gewoon een paracetamol slikken. En niet piepen.
Omdat we dan tot de tijd dat we geen andere motor hebben iig normaal kunnen rijden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 13:44 schreef M5 het volgende:
[..]
als je er toch een andere motor in lepelt wat boeit het dan of het een 316i of een 328i is?
Wat naarquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:24 schreef Fugie het volgende:
ow, nu heb ik een contract voor onbepaalde tijd getekend
Lijkt mij ook ja.quote:
dat zal best wel, maar ik wil niet met oordoppen of helm op richting circuit rijdenquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:21 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maar het is wel een extra race gevoel wat je dan krijgt
Jamaarjijhebtbrussaardopjecvstaan:rquote:Op donderdag 7 juni 2007 15:30 schreef BoJo het volgende:
zelfs zonder opleiding snap ik dat niet, het beginnen met zoeken duurde langer dan het vinden van een baan... altans bij mij destijds![]()
Nee. Ik heb om informatie gevraagd.quote:Op donderdag 7 juni 2007 15:42 schreef BoJo het volgende:
heb je weer de arrogante zak uitgehangen?
Waar staat jouw kop?quote:
Op die sitequote:
Ik dacht dat je je dispuut liep te spammen ofzoquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat die site bestond joh
Nee man, wat zou ik daaraan hebben?quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:24 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Ik dacht dat je je dispuut liep te spammen ofzo
klinkt tofquote:Op donderdag 7 juni 2007 13:04 schreef BoJo het volgende:
[..]
dit jaar niet, voor de Ring heb je toch nooit genoeg power heb ik me laten vertellen. Maar ik kom prima mee op het moment en heb er erg plezier van. Plus het huidige blok is nog in goede staat.
Moet nu aantal technische mankementen/aanpassingen/wensen eerst doen en spaar ondertussen voor een goede kooi. Zodra de kooi erin zit kan ik ook fatsoenlijke 5 punts gordels plaatsen aangezien die het beste aan de kooi gemonteerd moeten worden. En dan natuurlijk een helm, ander stuur etc. etc. etc.![]()
Goede vraag. Maar het zou je toch aan het denken moeten zetten dat ik je daar toe in staat zie.quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:27 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee man, wat zou ik daaraan hebben?
Dat ga ik dan even op het terras doenquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:43 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Goede vraag. Maar het zou je toch aan het denken moeten zetten dat ik je daar toe in staat zie.
quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:00 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat ga ik dan even op het terras doen
Samenvatting: lepel er gewoon een 3.0 12v inquote:Op donderdag 7 juni 2007 16:32 schreef vlad het volgende:
[..]
klinkt tof![]()
maar je kan gewoon even de koppen losbouten en dan grotere kleppen inzetten + klepsteel inslijpen, sterkere klepveren + snelle nokkenas, en sterkere drijfstangen monteren. En ook het inlaatpoort en spruitstuk uitslijpen+polijsten. Begrenzer opschroeven naar zo'n 7500-8000 rpm en je bent al een heel eind![]()
hier:quote:Op donderdag 7 juni 2007 17:13 schreef PeuRac het volgende:
hoe heeft die nieuwe telefoon van LG ook alweer, die iPhone kloon? Ik ben de naam kwijt
Pas aan het einde van de middag... Nu dus?quote:Op donderdag 7 juni 2007 09:55 schreef ijsmeis het volgende:
Goedemorgen. Op naar school weer.
En Bara? De zon schijnt en het is geweldig mooi weer.
Is die niet te zwaar, of vind je de keuze uit E30's te beperkt?quote:
een knuffel is ook goed hoorquote:Op donderdag 7 juni 2007 09:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Volgens mij kan iemand hier wel wat koffie gebruiken.
Zo moeilijk is die keus toch niet?quote:
niet zo moeilijk als jouw keuze voor een leasebakquote:
De knuffels van DaD duren geen vier jaar denk ik...quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:26 schreef lipje het volgende:
[..]
niet zo moeilijk als jouw keuze voor een leasebak
quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
In dit geval: alsjeblieft, je koffie!
Mijn koffie!quote:
wanneer kan ik hem bij je brengen?quote:Op donderdag 7 juni 2007 16:32 schreef vlad het volgende:
[..]
klinkt tof![]()
maar je kan gewoon even de koppen losbouten en dan grotere kleppen inzetten + klepsteel inslijpen, sterkere klepveren + snelle nokkenas, en sterkere drijfstangen monteren. En ook het inlaatpoort en spruitstuk uitslijpen+polijsten. Begrenzer opschroeven naar zo'n 7500-8000 rpm en je bent al een heel eind![]()
ik stuur je het grote knutselboek wel toequote:
Als ik beide kan opteren, gaarnequote:Op donderdag 7 juni 2007 18:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
En m'n knuffels dan?
te laatquote:
quote:
aan de arbeid jij nepduitserquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:40 schreef vlad het volgende:
[..]
ik stuur je het grote knutselboek wel toe![]()
* lipje geeft DaD een knuffelquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
En m'n knuffels dan?
colaquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:42 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zo geavanceerd is de 155 toch niet? Alleen het loskrijgen van vastgeroeste bouten zal wel moeilijk zijn
* DevilsAndDust knuffelt terug, en trekt Paal er ook bij.quote:
och als we in een gekke bui zijn, noemen we m Johanquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
* DevilsAndDust knuffelt terug, en trekt Paal er ook bij.
Mag ik je Paal noemen, Paal?
oehquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
* DevilsAndDust knuffelt terug, en trekt Paal er ook bij.
Mag ik je Paal noemen, Paal?
In een fatsoenlijke auto?quote:
Vorig jaar was het een hel, dit jaar heb ik al zeker 7 vaste banen aangeboden gekregen, en allemala leuke banen ookquote:Op donderdag 7 juni 2007 14:39 schreef Fugie het volgende:^^
Ik snap niet dat mensen werk zoeken moeilijk vinden
je hebt een VW LT busje met meubelbak op zijn topsnelheid gekregenquote:
Dat is idd een prestatiequote:Op donderdag 7 juni 2007 19:06 schreef lipje het volgende:
[..]
je hebt een VW LT busje met meubelbak op zijn topsnelheid gekregen
*knuffel*quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:38 schreef DevilsAndDust het volgende:
En m'n knuffels dan?
Wees maar blij dat je mijn Paal foto nog niet hebt gezienquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:49 schreef Paladijn het volgende:
[..]
oeh
En uiteraard mag je me Paal noemen, dat mogen alle vrouwen!
(Hoewel lexxx en Bo het tegenwoordig ook al doen)
tja met de Visa is het een onmogelijke opgaafquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:07 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is idd een prestatie160 in een auto die de 200 makkelijk haalt niet
Nee, die moest naar Den Haag, en daar kom ik voorlopig ff niet meer.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:06 schreef lipje het volgende:
[..]
je hebt een VW LT busje met meubelbak op zijn topsnelheid gekregen
jij had toch een filmpje op tmf draaien?quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Wees maar blij dat je mijn Paal foto nog niet hebt gezien
heb je de sirene onderweg nog uitgeprobeerd?quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In een pitige ende verse Vito. Moest ff met spoed een sirene naar Hoorn brengen
Puik, beetje nuttig roadtrippen op kosten van de baasquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:09 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
In een pitige ende verse Vito. Moest ff met spoed een sirene naar Hoorn brengen
google earth opent je wereldquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:12 schreef Fugie het volgende:
ik heb de afsluitdijk nog nooit gezien volgens mij
tripje naar Alexxxx en Paladijn ookquote:
ik durf niet zo goed op wereldreisquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:16 schreef lipje het volgende:
[..]
tripje naar Alexxxx en Paladijn ook
moet je wel je inentingen gehad hebben
vandaar dat je nog geen pappie bentquote:
denk dat dat eerder komt omdat ik m'n inspiratie weghaal van PSquote:
Mag Kim geen PS kijkenquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:23 schreef vlad het volgende:
[..]
denk dat dat eerder komt omdat ik m'n inspiratie weghaal van PS![]()
Nee, was niet aangesloten. Ik was ook niet in een ambu btw, gewoon in een servicebus.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:11 schreef lipje het volgende:
[..]
heb je de sirene onderweg nog uitgeprobeerd?
quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, was niet aangesloten. Ik was ook niet in een ambu btw, gewoon in een servicebus.
Gespot.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:34 schreef Xbox_360 het volgende:
Ik zag ijsmeis
In Boxmeer bij de Free Record Shop.
moest je in godsnaam bij de FRS?quote:
quote:
* vlad kruipt maar weer terug onder z'n steenquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:58 schreef vlad het volgende:
[..]
* vlad kruipt maar weer terug onder z'n Stoel![]()
wijze woordenquote:Op donderdag 7 juni 2007 21:20 schreef hermandeperman het volgende:
Koetjesrepen in me huis,
Koetjerepen in me vacht,
Koetjesrepen in me buik ,
Koetjesrepen komen hard.
Le-zen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:48 schreef lipje het volgende:
Tommy bekent:
[Project] Volkswagen Golf III TDI Variant
Riceboy met z'n getjoenduh Iebietsaquote:
Zaadsquote:Op vrijdag 8 juni 2007 01:18 schreef Sjoewe het volgende:
Zucht. Omdat m'n werkuren vanwege administratieve redenen in januari ipv december opgeschreven zijn, moet ik nu tot 2008 wachten op m'n belasting teruggave.
Sow, echtwelvet! Moar hij hep se ibietsa ingerolen voor un gollef hè.quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 10:58 schreef ijsmeis het volgende:
YES! Mijn DVD-project is voldoende. Weer 4 cijfers erbijlalala
!
Je eerste vrije dag dit jaar?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:05 schreef BoJo het volgende:
shit... ik moet nog steeds oefenen voor de Ring.
Vandaag vrij![]()
Zit te wachten op de UPS guy.
Trouwens ijsmeis, jij moet ff alle bochten uit je hoofd leren, zodat je kan navigeren.
U bent welkom, de anderen gaan zaterdag 16de al geloof ik. Ijsmeis en ik komen zondag.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 11:44 schreef ThaFreak het volgende:
wanneer is de ring meet eigenlijk???
of mag ik eventueel niet mee![]()
Vive la Mortquote:
wordt nu al bangquote:
sorry u bent te kleinquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Voor dit ding zeker?
[afbeelding]
Zou wel geniaal zijn trouwensquote:
golf tdi....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:18 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zou wel geniaal zijn trouwensMaar wat heb je tegenwoordig voor auto dan? En rijd je nog steeds iedere dag op en neer?
Je werkt ook veel thuis dus of niet? En wanneer ga je nu eens op jezelf wonen man?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:23 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
golf tdi....
ben niet iedere dag in amsterdam gelukkig denk zo toch wel een dag of 3 in de week, maar ik krijg reistijd (max 4uur per dag) ook doorbetaald dus echt erg vind ik het niet![]()
Ik rij A1, A30, A12, A50, A73. Weet niet waar je aan kan haken, maar ik vind het primaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:08 schreef ThaFreak het volgende:
dat weekend staat de golf wel geplanned voor grote beurt, naja dan maar met de vervangende auto![]()
zondag zowiezo niets te doen dus ik ben der wel bij dit keer![]()
waar rij je ongeveer langs bojo??? rij ik achter jou aan zondag, mits okay bevonden![]()
ook zit ook veel bij bedrijven....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je werkt ook veel thuis dus of niet? En wanneer ga je nu eens op jezelf wonen man?
tsja.. ik zou ook niet happy zijn als ik in m'n uppie een 3.0 V6 uit m'n bestlbusje moest tillen en ergens bezorgen...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:28 schreef BoJo het volgende:
net discussie met UPS droppie. Eerst begon ie van ja als je dinsdag zo'n briefje krijgt en je weet je bent niet thuis bel dan ff. Ik zeg wat denk je wat ik gedaan heb, jullie eigen communicatie deugt niet
Daarna begon ie te piepen dat het zo zwaar was en dat ie niet kon tillen, dus ik zeg wat heb ik daar mee te maken, moet je ander werk doen.
Jankende mannen
was het maar een 3.7 24vquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:36 schreef M5 het volgende:
[..]
tsja.. ik zou ook niet happy zijn als ik in m'n uppie een 3.0 V6 uit m'n bestlbusje moest tillen en ergens bezorgen...
maar ik lees hier tussen de regels door dat er 'n tip naar de ring gepland is voor dit weekend?quote:
wat moet ie afleveren dan?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:28 schreef BoJo het volgende:
net discussie met UPS droppie. Eerst begon ie van ja als je dinsdag zo'n briefje krijgt en je weet je bent niet thuis bel dan ff. Ik zeg wat denk je wat ik gedaan heb, jullie eigen communicatie deugt niet
Daarna begon ie te piepen dat het zo zwaar was en dat ie niet kon tillen, dus ik zeg wat heb ik daar mee te maken, moet je ander werk doen.
Jankende mannen
volgend weekend 16/17. En we praten er al weken overquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:43 schreef M5 het volgende:
[..]
maar ik lees hier tussen de regels door dat er 'n tip naar de ring gepland is voor dit weekend?
jij rijdt via limburg, dat is eigenlijk fucking om voor mijquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik rij A1, A30, A12, A50, A73. Weet niet waar je aan kan haken, maar ik vind het prima
We moeten wel in Gennep ff op de koffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |