Viel wel mee...vooral omdat Esd niet station Enschede isquote:Op maandag 11 juni 2007 16:02 schreef Ou-Tannu het volgende:
Ghehehe.. dat was idd best zwemmen bij t station enschede
Wat jij wil.. dan licht TV oost mij verkeerd in.. hoewel t geluid van de uitzending ook matig wasquote:Op maandag 11 juni 2007 16:41 schreef MREn het volgende:
[..]
Viel wel mee...vooral omdat Esd niet station Enschede is![]()
lol, je kan nu heel misschien binnenkort met de 3209 reizen onverwacht... Zag hem vanmorgen te Gn staan, dus school kon wel ff wachtenquote:Op maandag 11 juni 2007 16:38 schreef Peterselieman het volgende:
Ik reis door de week en dan behoren ze alle 4 wel in dienst te zijn.![]()
gewoon dikke overkill airco aanbrengen.. die lucht spuugt van 5 graden maxquote:Op maandag 11 juni 2007 17:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee
Weet je dat de CNL eigenlijk best een gare kuttrein is vergeleken bij de Corail Lunéa?
Je kan van die fransen zeggen wat je wil, maar daar begrijpen ze WEL hoe nachttreinen werken
Verduistering WERKT, ook in de volle zon is het gewoon potdicht, niet die duffe kutgordijntjes van de CNL, en je krijgt een welkomstpakketje aangeboden. Met alleen maar nuttigheid erin
* een setje oordopjes
* een alcoholdoekje om je morgenochtend mee op te frissen
* een pakje papieren zakdoekjes
* een paar pepermuntjes
* een afsluitbaar afvalzakje
* een halve liter bronwater.
Gratuitement
Alleen het omlaag brengen van de temperatuur in zoeen coupee blijft lastigMaar daar heeft CNL ook nog niks op gevonden
En dat ik hier dan op ga reageren en zo hequote:Op maandag 11 juni 2007 17:33 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
gewoon dikke overkill airco aanbrengen.. die lucht spuugt van 5 graden max
Ik ben pas halverwege de vakantie jahquote:
quote:Op maandag 11 juni 2007 18:00 schreef Ou-Tannu het volgende:
heb ik nog wel genoeg bordjes kijk punten dan?
Nee.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:00 schreef Ou-Tannu het volgende:
heb ik nog wel genoeg bordjes kijk punten dan?
Nou eff wat andersquote:Op maandag 11 juni 2007 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Kunnen jullie anders niet ff opkleuteren naar dat bussentopic? Dit geneuzel begint een behoorlijk aantal mensen een behoorlijk aantal mijlen de keel uit te hangen.
Ga jij ff lekker zeuren over welke trein lekkerder zit en welke niet? Er is altijd wel iets te zeiken van jou kant...quote:Op maandag 11 juni 2007 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
de tering, wat een betweterig gewellesnietes is het hier geworden zeg.
Weet je wat? Help lekker deze hele reeks naar de tering met je nummertjesgeruk en je "ik weet het beter wat die en die wadloper reed toen daar en daar" gehijg.
quote:Op maandag 11 juni 2007 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Kunnen jullie anders niet ff opkleuteren naar dat bussentopic? Dit geneuzel begint een behoorlijk aantal mensen een behoorlijk aantal mijlen de keel uit te hangen.
quote:Op maandag 11 juni 2007 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
de tering, wat een betweterig gewellesnietes is het hier geworden zeg.
Weet je wat? Help lekker deze hele reeks naar de tering met je nummertjesgeruk en je "ik weet het beter wat die en die wadloper reed toen daar en daar" gehijg.
En daarmee heeft Dichterbijer gelijkquote:Op maandag 11 juni 2007 19:58 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ga jij ff lekker zeuren over welke trein lekkerder zit en welke niet? Er is altijd wel iets te zeiken van jou kant...
Je kan je ook onthouden van commentaar zoals de rest doet als het onderwerp ze niet aanstaat![]()
quote:Op maandag 11 juni 2007 19:58 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ga jij ff lekker zeuren over welke trein lekkerder zit en welke niet? Er is altijd wel iets te zeiken van jou kant...
Je kan je ook onthouden van commentaar zoals de rest doet als het onderwerp ze niet aanstaat![]()
Ja klopt, was inderdaad 3116, tiepvautje, want op mn site staat het wel goedquote:Op maandag 11 juni 2007 19:39 schreef Peterselieman het volgende:
3116 bedoel je zeker, omdat die er vanochtend ook aan hing![]()
3114 is van Veolivla.
Laat die jongen lekker dromen hehequote:Op maandag 11 juni 2007 21:26 schreef MREn het volgende:
Jaja, we hebben er weer een: http://www.somda.nl/www/index.php?blokid=40&op=viewdisc&forum_discussionid=2836
(vandaag, rond 21:11)
Volgens mij verdien je daar best goed als treinmachinist, conducteur enz.quote:Op maandag 11 juni 2007 22:06 schreef MREn het volgende:
Medewerkers van NS hebben een nieuwe cao. In ruim twee jaar tijd krijgen ze twee keer een loonsverhoging van 3% en twee keer 250 euro extra. Ze kunnen nog eens 250 euro krijgen als blijkt dat de treinreizigers minder ontevreden zijn.
aldus NOS Teletekst.
Idd, als je soms denkt wat ze eigenlijk de hele dag soms doenquote:Op maandag 11 juni 2007 22:48 schreef sander89 het volgende:
[..]
Volgens mij verdien je daar best goed als treinmachinist, conducteur enz.
Dan gaan ze rijden met 6 of 8-bakken is veel goedkoper dan speciaal dubbeldeks Dieselmaterieel. En je moet is zien wat Syntus van 9 tot 16 uur aan de kant heeft staan, dat is bijna de helft van de vloot!quote:Op maandag 11 juni 2007 23:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Een vriend van mij was gisteren met wat Syntus conducteurs aan het praten en die hadden het over Syntus dubbeldekkers in de spits aangezien de LINT'jes niet genoeg capaciteit hadden en de perrons te klein waren om veel LINT stellen aan elkaar te koppelen.
Het jaar 2009 werd genoemd om ze in te voeren.
Lijkt me wel verschrikkelijk tof als het de waarheid is
denk dat je een dubbeldekker op diesel ook niet rendabel van zn plek krijgt?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:32 schreef Brembo het volgende:
[..]
Dan gaan ze rijden met 6 of 8-bakken is veel goedkoper dan speciaal dubbeldeks Dieselmaterieel. En je moet is zien wat Syntus van 9 tot 16 uur aan de kant heeft staan, dat is bijna de helft van de vloot!
Ja idd, het klonk me al vreemdquote:Op maandag 11 juni 2007 23:32 schreef Brembo het volgende:
[..]
Dan gaan ze rijden met 6 of 8-bakken is veel goedkoper dan speciaal dubbeldeks Dieselmaterieel. En je moet is zien wat Syntus van 9 tot 16 uur aan de kant heeft staan, dat is bijna de helft van de vloot!
Whehe, voordat hier een waslijn hangt zijn we nog 100 jaar verderquote:Op maandag 11 juni 2007 23:36 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
denk dat je een dubbeldekker op diesel ook niet rendabel van zn plek krijgt?
je kan ook waslijn gaan hangen en wat mDDM inhuren
Dit lijkt me erg sterk. Hoewel ik, als het waar is, het wel tof zou vinden.quote:Op maandag 11 juni 2007 23:23 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Een vriend van mij was gisteren met wat Syntus conducteurs aan het praten en die hadden het over Syntus dubbeldekkers in de spits aangezien de LINT'jes niet genoeg capaciteit hadden en de perrons te klein waren om veel LINT stellen aan elkaar te koppelen.
Het jaar 2009 werd genoemd om ze in te voeren.
Lijkt me wel verschrikkelijk tof als het de waarheid is
heb je wel genoeg reserve materiaal voor BUITEN de spits :-Dquote:Op maandag 11 juni 2007 23:37 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja idd, het klonk me al vreemdMaargoed, het lijkt me toch niet dat ze dat zo maar verzinnen
En 8 bakken gaat vaak niet. Veel perrons kunnen er maar 6 aan
[..]
Whehe, voordat hier een waslijn hangt zijn we nog 100 jaar verder
zo gweldig is zo`n Lint toch niet?quote:Op maandag 11 juni 2007 23:42 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dit lijkt me erg sterk. Hoewel ik, als het waar is, het wel tof zou vinden.
Zoiets zou goed mogelijk zijn jaquote:
ja.. anders kan je beter die linten opvoeren en dichter op elkaar rijdenquote:Op maandag 11 juni 2007 23:50 schreef Peterselieman het volgende:
Moet het geheel alleen wel snel optrekken, anders heb je er niets aan.
Bron: ADquote:Trammetje Houten-Zuid nog in de remise
HOUTEN - Het trammetje tussen de stations Houten-Centrum en Houten-Castellum rijdt voorlopig niet.
Het werd in april met technische problemen van de rails gehaald. De NS zetten sindsdien bussen in om reizigers te vervoeren tussen station en Houten-Zuid. Het zit het trammetje niet mee. De verbinding werd al een paar keer stilgelegd, omdat de techniek het begaf. NS gingen er in april vanuit dat reparatie een paar weken zou duren. Om meer problemen te voorkomen, werd meteen groot onderhoud toegepast. De verwachting was dat het trammetje rond Hemelvaartsdag weer zou rijden, maar bij de laatste testen stuitte men op nieuwe technische problemen.
Het trammetje is een tijdelijke voorziening. Over enkele jaren gaat het tweede station in Houten open. Dit ligt centraal in het nieuwe wijkwinkelcentrum Castellum, dat nog moet worden gebouwd. De tramlijn is een service die vooruitloopt op die eindsituatie.
Het lijntje wordt beheerd door de NS, die verder geen ervaring hebben met trams, anders dan bijvoorbeeld vervoerder Connexxion, die de sneltram tussen IJsselstein en Utrecht exploiteert.
In Houten wordt op dit moment gewerkt aan de spoorverdubbeling. Ook Castellum wordt viersporig. De werkzaamheden leiden ertoe dat het trammetje in de loop van 2008 moet worden opgedoekt. Vanaf dat moment komt er ook weer een busverbinding, totdat het station Castellum eind 2010 definitief in gebruik wordt genomen. Vlak bij het toekomstige station Castellum kan het spoor nu worden overgestoken via een hoge noodbrug met stijle trappen. Die oversteek is een doorn in het oog van vooral ouderen, gehandicapten en ouders met kinderwagens.
De PvdA-fractie had bij de gemeente op een vriendelijkere oversteek aangedrongen, bijvoorbeeld met hellingbanen of liften. Burgemeester en wethouders laten de bestaande situatie echter zoals die is. Ter hoogte van de Albers Pistoriusweg is een nieuwe oversteek over het spoor gedacht. De gemeente hoopt erop die volgend jaar in gebruik te kunnen nemen. Deze brug wordt minder hoog en stijl dan de loopbrug bij Castellum.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |