Gewoon onderhoud, net zoals stellen naar Zwolle en Onnen gaanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:49 schreef Brembo het volgende:
[..]
Doen ze wel vaker dat wadjes naar Ah gaan, misschien omdat ze daar wat meer verstand hebben van Dieselmateieel dan Nijmegen
Zal wel door al die problemen zijn gekomen, daar kan NS niet zo veel aan doen. Materieel moet dan allemaal weer ingepland worden, en als er telkens weer nieuwe storingen optreden, kan je weer overnieuw beginnenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:58 schreef Petre het volgende:
Vrijdag vanaf Den Haag Centraal om 15.06 uur ri. utrecht met 1 stel koplopers, 3 bakken..
Op Utrecht stond over het hele perron aangegeven dat de intercity naar Enschede daar zou komen.. Werd dus 1 stel waar ik al in zat. En dar met +- 300 man op het perron en een al volle trein. De Deuren konden net dicht en de conducteurs wilden geen mensen meer er in laten.. Leve de NS
de volgende trein had weer een stel teveel.. tel uit je winst..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:14 schreef Wadloper het volgende:
[..]
Zal wel door al die problemen zijn gekomen, daar kan NS niet zo veel aan doen. Materieel moet dan allemaal weer ingepland worden, en als er telkens weer nieuwe storingen optreden, kan je weer overnieuw beginnen![]()
De Bistro in de IC is beter dan de bistro in de ICEquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:11 schreef sander89 het volgende:
Ik ga over een maandje naar Berlijn met de trein![]()
Ik dacht ik pak gewoon IC naar Berlijn Hbf, maar toen bedacht ik me dat ik ook de ICE kon pakken natuurlijk.
Na effe wat uit zoek werk, heb ik toch besloten de ICE te pakken wel 30 euro duurder en overstappen in Duisburg Hbf, maar lijkt me wel stukken leuker/relaxter![]()
Ben 13.08 in Berlijn Hbf met de ICE ipv 13.18 met de IC![]()
![]()
Me ouders betalen het tochquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:26 schreef Zug-Chef het volgende:
[..]
De Bistro in de IC is beter dan de bistro in de ICEOja, verder maken die 10 minuten verschil alleen verschil omdat de ICE niet stopt in Wolfsburg/Stendal en de IC wel. Vanaf Hannover tot Berlijn rijden ze verder dezelfde route.
Ik vind het zelf weggegooid geld, maar toch veel plezier
ps: het voordeel is wel dat je niet met allemaal kut Nederlanders in de trein zit, op het stukje naar Duisburg na dan. Maar dat scheelt wel erg.
zou dat in de winter ook zo zijn?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:29 schreef Petre het volgende:
Die spurts-dingen van arriva.. Ik liep door dat motorwagentje heen.. heet! pff als je je broodjes warm wil hebben.. leg die dan ff in dat gangpaadje..
In dat stukje is dan ook net geen aircoquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:29 schreef Petre het volgende:
Die spurts-dingen van arriva.. Ik liep door dat motorwagentje heen.. heet! pff als je je broodjes warm wil hebben.. leg die dan ff in dat gangpaadje..
defect beyond repair?quote:Op zondag 10 juni 2007 11:44 schreef Wadloper het volgende:
En het is definitief: 3201 en 3204 zijn terzijde genomen
Maar een somda-gebruiker heeft 3 DH-II stellen bij elkaar opgesteld zien staan, waar vroeger de Railhoppers in Onnen stonden. Waarschijnlijk óf de 3220 óf de 3229
Ik zag gister bij onnen idd 3x een DHII staanquote:Op zondag 10 juni 2007 11:44 schreef Wadloper het volgende:
En het is definitief: 3201 en 3204 zijn terzijde genomen
Maar een somda-gebruiker heeft 3 DH-II stellen bij elkaar opgesteld zien staan, waar vroeger de Railhoppers in Onnen stonden. Waarschijnlijk óf de 3220 óf de 3229
ja maar plan V / T en ICMs hebben fatsoenlijk onderhoud gehad,quote:Op zondag 10 juni 2007 12:53 schreef Remzz het volgende:
Tja de koplopers zijn zo ondertussen ook al ruim 25 jaar. En Plan V/T nog ouder geloof ik.
Alleen als je er langs rijdt, is het wel handig wat nummertjes op te schrijven... Want wat moet ik met die goederenzooi, dat boeit me echt -100%quote:Op zondag 10 juni 2007 14:11 schreef Zug-Chef het volgende:
OnnenDe echte liefhebber weet dat het al sinds jaar en dag boring is in het Noorden
ziet er niet uit he.. :pquote:Op zondag 10 juni 2007 19:21 schreef Zug-Chef het volgende:
AH joh, niet zo druk maken heMaarre hoe vaak kom je eigenlijk buiten Groningen? Dr zal een wereld voor je open gaan als je even wat verder kijkt
ontopic:
Daarnet thv Lw Achter de Hoven:
[afbeelding]
Arriva 3447 + 3203
Ah, een kapot wadlopertje?quote:Op zondag 10 juni 2007 19:21 schreef Zug-Chef het volgende:
AH joh, niet zo druk maken heMaarre hoe vaak kom je eigenlijk buiten Groningen? Dr zal een wereld voor je open gaan als je even wat verder kijkt
ontopic:
Daarnet thv Lw Achter de Hoven:
[afbeelding]
Arriva 3447 + 3203
DM90 is prima koppelbaar met DH 1 / 2quote:Op zondag 10 juni 2007 19:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ah, een kapot wadlopertje?Of doen ze dat wel vaker zo?
Okquote:Op zondag 10 juni 2007 19:28 schreef Zug-Chef het volgende:
Die wadloper heeft de hele dag solo gereden maar is ter ondersteuning voor alle studenten (...) gecombineerd met een dm90 voor de laatste avondritten.
Heel af en toe als ik een reisje maakquote:Op zondag 10 juni 2007 19:21 schreef Zug-Chef het volgende:
AH joh, niet zo druk maken heMaarre hoe vaak kom je eigenlijk buiten Groningen? Dr zal een wereld voor je open gaan als je even wat verder kijkt
Nou die sahara lag vrijdag ook in het noorden. Ik ben bijna geroosterd in het wadje dat mij voorgeschoteld werd.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 16:04 schreef Brembo het volgende:
Oftewel het is weer hopeloos gesteld met het spoorwegvervoer in Nederland. Zit er trouwens zo'n temperatuurverschil tussen Groningen/Friesland en Limburg lijkt wel of Limburg in de Sahara ligt.
Bij Visvliet moet je absoluut bij het molentje even door het tunneltje. Vanaf de zuidkant kun je zeer mooie platen maken.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:55 schreef Zug-Chef het volgende:
Heel binnekort maar eens wat foto'tjes maken bij Mantgum en bij Visvliet, voor ze allemaal weg zijn
Als er een DM'90 en een DH gekoppeld zijn, dan is er een DM'90 kaduuk. Vanochtend waren ze alle 4 weer bij Arriva in dienst.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ah, een kapot wadlopertje?Of doen ze dat wel vaker zo?
Ja ik had de 09.20 uit Zwolle. En die kon niet verder dan Meppel. Toen maar blijven zitten en terug gegaan.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:23 schreef Zug-Chef het volgende:
Zojuist:
09:46 uur Zwolle<->Leeuwarden Door een aanrijding met een persoon rijden er tussen Meppel en Steenwijk geen treinen. Vertraging: meer dan 60 minuten. Prognose: * einde tussen 11.00 en 13.00 uur.
Dat is helemaal niet waar. Ze rijden gewoon soms zo omdat het óf zo gepland is óf het gewoon zo uitkomt. Af en toe is het omdat er idd een stel kapot is, maar dat kan net zo goed een DH zijnquote:Op maandag 11 juni 2007 10:27 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als er een DM'90 en een DH gekoppeld zijn, dan is er een DM'90 kaduuk. Vanochtend waren ze alle 4 weer bij Arriva in dienst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |